- 1 50 lat pracuje w jednym zakładzie (130 opinii)
- 2 Coraz więcej psów na plaży. To problem? (110 opinii)
- 3 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (181 opinii)
- 4 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (184 opinie)
- 5 Woda w zatoce bezpieczna. Można się kąpać (131 opinii)
- 6 Pierwsza maszynistka SKM w XXI wieku (200 opinii)
- Prywatyzacja SKM jest dla nas sprawą bardzo żywotną - powiedział "Głosowi" marszałek Jan Kozłowski. - Jeśli my będziemy znać oczekiwania inwestorów, a oni nasze możliwości pomocy kolejce, będzie to korzystne i dla nas, i dla nich. Uważamy że po prywatyzacji kolejka powinna stać się elementem zintegrowanego systemu komunikacji lokalnej. Chcemy też wiedzieć gdzie pójdą pieniądze z prywatyzacji. Powinny pozostać na Pomorzu, choćby dlatego, by przyczynić się do poprawy stanu naszych kolei. Uważam też, że kolej powinna przekazać dworce lokalnym samorządom. Najczęściej dworce kolejowe to najbardziej zaniedbane budynki w mieście.
Według władz PKP, to już ostatni dzwonek na sprzedaż. Jeśli kolejka nie zostanie sprzedana, za kilka lat będzie w takim stanie, że nikt nie będzie jej chciał nawet za darmo.
Opinie (290)
-
2004-01-16 09:09
Tomash
Dotacje do kolei,nawet sprywatyzowanych nie maja nic wspolnego z komuna.Kazde panstwo musi dbac o infrastrukture,czyli miedzy innymi wspierac finansowo np. budowe drog ,linii kolejowych i lotnisk jak rowniez komunikacje zbiorowa i tak jest w wiekszosci krajow.
- 0 0
-
2004-01-16 09:11
Co to kogo obchodzi Galux w jaką ty kupę /piachu/ zaryłeś.A może to była inna kupa tylko zapomniałeś.
Cytuję " ..to może pamiętać tylko GaluX" - co za megalomania!!! Zapominasz młodzieniaszku, że na portalu wypowiadają się starsi od ciebie i to z lepszą bo nie wybiórczą jak twoja pamięć.- 0 0
-
2004-01-16 09:15
Heh, dokładnie, ten mały, śmieszny człowieczek myśłi sobie że jest gwiazdą tego portalu...
- 0 0
-
2004-01-16 09:20
Tomash_
chcę czy chce to po pierwsze a po drugoe moi mili zauwazcie ,że nasza mlodzież "złota" niezle dewastuje wagony kolejowe.
A teraz jedna uwaga do Byłej Gdańszczanki. Czsto jetem w Berlinie i wiesz Ubana czy Esbana jakos tak bardzo się nie rózni od naszych SKMów.
Zawsze lubiłam czytac jak piszesz ale te stałe przechwalanie się typu bo u Nas w Niemczech powoli zaczyna mnie draznić.
Czy ja np. pisze ,że u mnie w Prowansjii...itp. a widzisz latem mieszkam w Prowansji (Francja) bo tam mam dom letni i nigdy o tym nie piszę ale nie mozna stale czytac jak to w Niemczech wspaniale a w Polsce syf. Że jest zle każdy widzi.
Bez urazy- 0 0
-
2004-01-16 09:21
Merek
Dokładnie po to tylko aby móć swobonie regulowac kase panstwowa w imie budowy tego czy owego. Nigdy ale to nigdy nie doczekasz sie reawlnych cen eksploatacji wynikajaca z rachunku kosztow. Tak wiec jesli panstwo bedzie dalej "administrowac" infrastruktura to powodzenia ale szybciej kolejka skoroduje niz panstwo zakupi nowy sklad.
- 0 0
-
2004-01-16 09:22
silver nika zmieniłeś?
- 0 0
-
2004-01-16 09:26
Moby Dick
wiem ,ze to nie bardzo na temat,ale gdzie byla gdanszczanka z przymorza napisala ,ze w Niemczech jest wszystko lepsze?Nie pytam dlatego ,ze ja tez z przymorza-tylko sie nie doczytalem takiego fragmentu.
- 0 0
-
2004-01-16 09:26
Zachować dotychczasowy status
Oczywiście stan techniczny trójmiejskiej kolejki jest zły - to nie ulega wątpliwości, lecz mimo to jest ona doskonałą infrastrukturą komunikacyjną w kraju, poruwnywalną jedynie z warszawskim metrem i powinna po modernizacji stanowić istotny wzór dla innych przedsięwzięć i udogodnień komunikacyjnych w Polsce. Dlatego też należy po prywatyzacji zachować jej dotychczasowy status i zakres usług, a także zadbać o to, by wielu udziałowców nie sprawiło, że tory kolejki rozjadą się w dwie zupełnie różne strony.
- 0 0
-
2004-01-16 09:27
Prywatyzacja Kolei, choćby nawet SKM to będzie początkiem jej końca.
Tak jak w Wielkiej Brytanii prywatyzacja niektórych linii kolejowych zaowocowała natychmiastową , dużą podwyżką cen biletów i znacznym obniżeniem standartów usług.
Bez dotacji samorządowych i tak ta struktura nie ujedzie więc po cóż ten cały zgiełk i tumult wokół.
Kondycja PKP jest taka jaka jest ponieważ cała PKP obrosła tysiącem spółek i spółeczek, które wysysają z niej państwowe pieniądze. Nie tędy droga panowie- 0 0
-
2004-01-16 09:32
M, D
fak , no może nie dosłownie u nas w niemczech ale ja także zauwazyłem ,że ona stale pisze krytycznie , ciekawe czy na podstawie niemieckiej prasy opiera te swoje opinie?
A mu z ciemnogordu jestesmy i zacofani.
Jestem ciekawy czy nasza Gdańszczanka ma tam jakiś zawód i prace np. architekt.- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.