- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (456 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (43 opinie)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (192 opinie)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (280 opinii)
- 5 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (166 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (66 opinii)
Skończył się browar we Wrzeszczu
Przedstawiciele obu firm podpisali akt notarialny wczoraj o godz. 11 na terenie browaru przy ul. Kilińskiego. Na prawie siedmiu hektarach powstanie teraz nowoczesne osiedle z 600 mieszkaniami, sklepami, hotelami i minibrowarem. Warta kilkadziesiąt milionów złotych inwestycja ma ruszyć już w przyszłym roku.
- Marzy nam się na tym terenie np. lokal na wzór funkcjonującego na wrocławskiej Starówce, gdzie można obserwować, jak warzy się piwo - mówił pod koniec ub. roku, po podpisaniu listu intencyjnego z Żywcem, Bogdan Górski, prezes kartuskiej firmy. Wczoraj był nieuchwytny.
Na razie dwa niezależne zespoły architektów przygotowują koncepcję zagospodarowania terenów po browarze. Na początku lutego jedna z nich trafi na biurko Pawła Adamowicza, prezydenta Gdańska. Do pełni szczęścia brakuje bowiem ukończonego planu zagospodarowania przestrzennego dla tej części miasta. - W ciągu sześciu miesięcy plan zostanie uchwalony - zapewnia prezydent.
Zadowolenia z transakcji nie ukrywa szefostwo Żywca. - Dwa lata szukaliśmy chętnego na kupno tych terenów - mówi Krzysztof Rut, dyrektor ds. korporacyjnych Grupy Żywiec. - Składane propozycje nie satysfakcjonowały nas finansowo oraz wizjonersko. Zależało nam, by kupcem była poważna firma związana z Trójmiastem, która nie dopuści do zdegradowania terenu.
Rut przyznaje, że spółka nie chciała, by nabywcą nieruchomości został inny browar. - Nikt nie lubi konkurencji, to naturalny odruch.
|
Opinie (126) 3 zablokowane
-
2006-01-13 08:08
akurat gallux ma tu dużo racji, wybraliśmy władze które nic nie robią, Gdańsk miasto o takich tradycjach zostalo zepchnięte do roli mieściny.... czy ludzie potrafią wyciągać wnioski? nie... następne wybory były i znowu Pawełek z uśmiechem od ucha do ucha rządzi... ważne że krzyż nad miastem.
- 0 0
-
2006-01-13 08:08
główne gatunki moczu:
heineken, żywiec, warka, tatra, special, leżajsk.
- 0 0
-
2006-01-13 08:14
w czym?
"ech gdańszczanie gdańszczanie
niegodniście tego miana"
W tym Galux ma racje? jakie mamy władze,takie mamy, to inna sprawa, Pablo Adamowicio imprezki lubi robić przaśne dla ludu i obwieszać się rajcowskim łancuchem a tak naprawdę nic nie robi dla rozwoju Gdańska - tu się z wami zgadzam, ale niestety przy ostatnich wyborach prezydenckich jaki był wybór? Formela który rozpirza po kolei wszystko czego sie dotknie(Vide GKS czy Gwardia )lub Adamowicz?...- 0 0
-
2006-01-13 08:23
- Do kupujących mieszkanie u Górskiego -
Zażądajcie by rury doprowadzające wodę do kranów zostały odpowiednio wygłuszone! Ja kupiłem nowe mieszkanie rok temu, budowane przez Górskiego, i jak sąsiad nade mną zaczyna się kąpać, to u mnie hałas jakbym miał wodospad w chałupie! PARANOJA! To ma być XXI wiek??
- 0 0
-
2006-01-13 08:25
a Wy jak zwykle płaczecie
Jaki macie teraz wybór lub alternatywę dla projektu developerskiego? Ruiny browaru? Trzeba się cieszyć, że teren zostanie zagospodarowany.
- 0 0
-
2006-01-13 08:25
no tak, ale "grupa żywiec" to nie tylko piwo żywiec, jest tam także specjal, gdanskie, i wiele innych - wszystkie zbojkotowac?
może ktoś zna pełną listę piw "grupy żywiec"- 0 0
-
2006-01-13 08:27
no gdańskiego to tam chyba nie ma
- 0 0
-
2006-01-13 08:40
Cóż biznes is brutal.
Ale na zachodzie coraz większą rolę odgrywa tzw. świadomy konsument, który w swoich wyborach kieruje się nie tylko relacją cena - jakość - zasobność portfela, ale względami ekologicznymi czy stosunkiem producenta do lokalnej społeczności.
W tym zakresie działalności marketingowej Grupa Żywiec dostaje pałę.
Może śmieszyć Bolo i inni nawołujący do bojkotu. Ale to co śmieszne wydaje się w Polandii, w USA i zachodniej części Unii staje się potężnym orężem w rękach konsumentów.
Dlatego przyłączam się do chóru lokalnych patriotów:
Pieprzyć Żywiec - wlepkarze i graficiarze do dzieła! Plakaty GŻ czekają.- 0 0
-
2006-01-13 08:45
Amber górą.
Lista nie jest konieczna, pijmy nasze reginalne piwko, wspierając tym samym regin a złodziejom przyjdzie samym żłopać swoje szczyny.
- 0 0
-
2006-01-13 09:20
Olis
póki co - w Polsce ponad połowa konsumentów kieruje i kierować się będzie wyłącznie nazwą produktu znaną z reklamy.
Niestety - jest grupa ludzi, która bez reklamy - większości super-durnowatych klipów - nie potrafi kupić NIC - nawet chleba.
I na takiej ciemnocie bazuje większość producentów.
Osobiści sam widzę jak urynę zwaną czy "żywcem" czy "tyskim" kupują głównie zakapturzone szczyle w pa,persowatych dresach - a czemu? = bo ta uryna jest nachalnie reklamowana!
A że zlikwidowano browar, który produkował najlepsze lokalne piwo - to już tzw. sabotaż.
Ale tego gościa co kupił ten obiekt - po nocach będą straszyć jęki ponure...- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.