- 1 50 lat pracuje w jednym zakładzie (130 opinii)
- 2 Coraz więcej psów na plaży. To problem? (113 opinii)
- 3 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (181 opinii)
- 4 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (184 opinie)
- 5 Woda w zatoce bezpieczna. Można się kąpać (131 opinii)
- 6 Pierwsza maszynistka SKM w XXI wieku (200 opinii)
Słuchali głośno muzyki. 71-latek nie wytrzymał
Starszy mężczyzna nie mógł wytrzymać głośnej muzyki, której para nastolatków słuchała na pętli autobusowej przy ul. Zielonej w Gdyni. Gdy odmówili ściszenia, zagroził im - na pierwszy rzut oka bronią, a faktycznie - miotaczem gazu. Mężczyznę zatrzymali policjanci.
Przeszkadzało to stojącemu obok nich na przystanku przy ul. Zielonej 71-latkowi.
- Mężczyzna kazał nastolatkom wyłączyć muzykę, po czym wyjął przedmiot przypominający broń i powiedział, że jej użyje, jeśli go nie posłuchają. Dzieci przez telefon powiadomiły o tym swoją matkę, więc kobieta od razu tam poszła i okazało się, że zna mężczyznę. Chciała z nim porozmawiać, ale ten wsiadł do autobusu i odjechał - informują gdyńscy policjanci.
Policjanci pojechali więc z kobietą na komisariat i tam ustalili dane personalne agresywnego mężczyzny. Dzielnicowi pojechali do miejsca zamieszkania 71-latka. Okazało się, że groził dzieciom miotaczem gazu w postaci pistoletu. Policjanci zatrzymali go i przewieźli go do policyjnego aresztu.
Telefony bez słuchawek to zmora
Zatrzymany usłyszał już zarzuty, a prokurator zastosował wobec niego środek zapobiegawczy w postaci dozoru policji oraz zakazu zbliżania się do pokrzywdzonych. Za popełnione przestępstwa zatrzymanemu grozi do 2 lat pozbawienia wolności.
Problem młodych ludzi, którzy w przestrzeni publicznej słuchają głośnej muzyki, zauważyli nawet marketingowcy, którzy wykorzystali go w reklamie jednej z marek ubrań dla młodzieży.
Miejsca
Opinie (493) ponad 50 zablokowanych
-
2023-04-17 13:14
Nie popieram ale rozumiem ;)
- 56 4
-
2023-04-17 13:14
No ale nie nazywajmy szesnastolatki dzieckiem.
- 74 6
-
2023-04-17 13:15
A biedne dzieci bezkarne. Mogą zakłucać ludziom spokój i jeszcze się mamusi skarżą. A mamusia tropi człowieka, zamiast ochrzanić swoje dzieciątka.
- 175 6
-
2023-04-17 13:16
Policja w Gdyni i prokuratura nie zna kodeksu wykroczeń, art. 51 ??! (7)
"Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu publicznym, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny". Hałasy w miejscu publicznym zakłócały spokój, to że należy się postępowanie w stosunku do tego 71-latka to jedno, ale gdzie jest postępowanie policji w stosunku do tych nieletnich? Grzywna się za hałasy należy, jeśli ich matka zapłaci, może zacznie wychowywać dzieci.
- 155 1
-
2023-04-17 13:19
Impotencie umysłowy (3)
Głośnik w telefonie nie ma takiej mocy żeby zakłócał porządek publiczny.
- 0 55
-
2023-04-17 13:24
(1)
doprawdy?
szukasz zwolenników, że nastolatki nie sa jednak d**ilami?- 31 1
-
2023-04-17 14:09
Ty na pewno jesteś
- 1 16
-
2023-04-17 13:59
To nie telefon był tylko przenośny głośnik
- 16 1
-
2023-04-17 13:20
Nie znają
sprawdziłem kilkukrotnie.
- 17 0
-
2023-04-17 15:44
a wiesz ze to ścigane na wniosek jest ? pan wolał sie bawić w szeryfa to teraz za swój wybryk beknie (1)
- 3 2
-
2023-04-17 22:22
No to niech idzie jutro do adwokata, a ten niech skieruje "wniosek", gdzie trzeba
Zachodzi bowiem istotna okoliczność ułatwiająca wszczęcie postępowania z art. 51 - policja posiada dane hałasujących !
- 6 1
-
2023-04-17 13:16
Opinia wyróżniona
Zauważyłam że ludzie mają problemy z panowaniem nad emocjami. (51)
Zwrócenie uwagi np.żeby nie śmiecić, nie halasowac, założyć maseczke powoduje niebywala agresje, łącznie z chęcią napaści fizycznej. I tutaj klasycznie też dziadek nie zapanowal nad soba. Większość ludzi denerwują różne rzeczy ale zazwyczaj zaciskamy zeby i milczymy.
- 238 265
-
2023-04-17 13:23
"założyć maseczkę" ??? (17)
A pani się dobrze czuje? co to znaczy "założyć maseczkę" ?
Swoje fobie niech pani utrzymuje na wodzy.- 67 66
-
2023-04-17 14:03
(1)
Haha, uderz w stół :D
- 43 5
-
2023-04-18 09:08
płascy ...?
- 4 2
-
2023-04-17 14:05
Np. w przychodni, albo aptece... (6)
W miejscach gdzie maseczka jest obowiązkowa lub zalecana. Z komentarza mniemam, że nie masz pojęcia gdzie maseczka nadal obowiązuje.
- 37 27
-
2023-04-17 17:27
Ok,obowiazkowa.Ale po co ,czemu to sluzy.Maski chirurgiczne,beka.
- 18 17
-
2023-04-17 19:36
W przychodni czy w aptece nadal nielegalna
Na podstawie tych samych niobowiazujacych przepisów
- 12 13
-
2023-04-18 10:55
Jasne, w aptece tak, a w sąsiednim sklepie jak się spotkamy bez to już będzie ok. Wiara w te zabobony to jest już zaburzeniepsychiczne.
- 7 3
-
2023-04-18 13:24
Izolować powinni się chorzy, nie zdrowi....
Jak w tytule....
- 1 0
-
2023-04-18 13:41
A Ty nie masz pojęcia, że przed albo nie stawia się przecinka.
Język polski umożliwił narodowi przetrwanie zaborów, maseczki umożliwiły paru cwaniaczkom dobry zarobek.
- 2 1
-
2023-04-20 01:41
Nie obowiązuje nigdzie bo nie ma ku temu podstaw.
- 0 0
-
2023-04-17 14:11
tobie powinni założyć kaganiec abyś i ty utrzymywał swoje fobie w stosunku do innych na wodzy (6)
- 13 23
-
2023-04-17 15:40
To tobie powinni założyć reklamówke na łeb
- 15 4
-
2023-04-17 17:21
Jak chirurg będzie cię operował, to też mu powiesz aby zdjął ten kaganiec z twarzy? (4)
- 16 11
-
2023-04-17 17:29
A to o chirurgów chodziło. Oni powinni nosić za karę za to co przez okres plandemii robili.
- 8 9
-
2023-04-17 19:33
Akurat u chirurga noszenie maseczki jest zasadne. U Kowalskiego w kolejce po paracetamol czy gdziekolwiek - nie.
- 13 8
-
2023-04-18 10:56
(1)
Zrobiono badania, które udowodniły, że brak maski u chirurgów na nic nie wpłynął, także wyluzuj.
- 1 3
-
2023-04-18 13:42
Rzadziej znajdowano maski zaszyte wewnątrz pacjentów, wiec wpłynął.
- 2 0
-
2023-04-17 17:26
Maseczki,dobre sobie:D
Wszak pand emia na wakacjach a wojna jest tylko w tv. Urabiaja Was od dwoch lat jak dzieci.- 15 7
-
2023-04-17 13:50
(1)
Powiedz, proszę, dlaczego mam zacisnąć zęby i milczeć?! Przestrzeń publiczna jest dla wszystkich na równych prawach. Wobec tego należy zachować w niej umiar. Każdy bez wyjątku. Dlaczego ktoś dla swojego kaprysu i widzimisię ma ordynarnie wchodzić w moją przestrzeń prywatności?
- 63 4
-
2023-04-17 18:19
Żeby nie dostać po łbie? Mało to się słyszy ze ktoś dostal między zebra bo odezwal się w złym momencie.
- 5 2
-
2023-04-17 13:50
(7)
starym ludziom to chyba przez szczpionki się pomieszało pod czerepem - takiej agresi jak teraz wśród starszych osób to jeszcze nie widziałem - ledwie łażą ale jak trzeba to są i sprawni i szybcy by wymierzyć przemocą swoją sprawiedliwość - starzy głupi i agresywni - nie wystrczy że inni toleruja ich starczy swąd, ślamazarzenie przy kasie i spacery/zwiedzanie w sklepach albo klub w przychodni ? trochę tolerancji dla innych
- 12 68
-
2023-04-17 15:57
(2)
Kiciuś, może też będziesz stary...
- 25 2
-
2023-04-17 16:49
Chyba że się zaszczepił. To wtedy może będzie stary.
- 5 6
-
2023-04-21 09:25
i te dzieci na ktore teraz walicie hejt będą was obsługiwac na starość , może będzie lekarzem a może pielęgniarką ...
- 0 0
-
2023-04-17 18:53
Jutro przyjeżdżam pod twoje okno z głośnikiem o północy i se puszczę muzyczkę, oczywiście wykarzesz się tolerancją. Co za..
- 13 0
-
2023-04-17 21:18
No właśnie, powiedz to sobie.
Trochę tolerancji i przede wszystkim szacunku dla innych, a szczególni starszych ludzi.
- 12 0
-
2023-04-18 16:01
A jak mają reagować na skutki bezstresowego wychowania? Kiedyś tak się chowało dzieci i dlatego były dobrze wychowane i miały szacunek do starszych a teraz jak zwróci uwagę, to go jeszcze dziadka g*wniarze pobiją.
- 3 1
-
2023-04-18 21:50
demokracja
Jak będziesz miał trochę szczęścia w życiu to nawet się nie obejzysz jak będziesz staruszkiem
- 0 0
-
2023-04-17 14:04
Niestety... (7)
Nasz naród potrzebuje bata - nie ma u nas kultury i szacunku. Co do zasady oczywiście, są wyjątki.
W aptece połowa ludzi bez maseczek, a aptekarze mają dość zwracania uwagi. Powinni takich nieobsługiwać i najlepiej 1000zł mandatu. Do tego dołożyłbym 500zł mandatu za zasłonięcie samych ust bez nosa. Wtedy Polak się nauczy. Tylko taki przepis musi zostać na zawsze.
I tak ze wszystkim. Ze śmieceniem, prowadzeniem pojazdów - kary powinny być niewspółmierne do przewinień żeby Polak się nauczył. W przeciwnym wypadku Polak kalkuluje co mu się opłaca - zapłacić 2zł za 5 minut postoju, czy włączyć awaryjne i wyjść "tylko na chwilę" - a nuż zdąży w 3 minuty, a do 3 minut to nie postój - będzie się kłócił w Sądzie...
Ostatnio w aptece też była scenka, jak młoda aptekarka (na oko przyćpana) twierdziła, że "dziadek" dał 50zł a nie 100zł. Dopiero jak 3 raz się uparła to stanąłem w obronie. Faja zmiękła i po 5 minutach stówa się znalazła... Bo po co posłuchać i poświęcić czas, lepiej się uprzeć przy swoim i ukraść 5 dych...- 18 23
-
2023-04-17 14:43
Maski powinny nosić osoby z objawami infekcji (3)
Im zwracaj uwagę, a nie oczekujesz że ludzie, którzy przychodzą kupić plaster na skaleczony palec będą się maskować. Oni nikogo nie zarażą.
- 19 9
-
2023-04-17 15:08
Infekcja jest zakaźna na początku nawet gdy nie ma widocznych bjawów (2)
- 6 19
-
2023-04-17 18:54
Widzę jeden mądrzejszy od drugiego
- 2 0
-
2023-04-17 19:35
Ale się daliście pięknie wytresować. Jak małpy w cyrku...
- 12 1
-
2023-04-17 14:58
brak kultury i szascunku to kazać nosić komuś maskę
jak chcesz to noś nawet strój nurka jak masz ochotę.......maska... naprawdę?
- 23 10
-
2023-04-17 16:54
Michau - masz jakieś fobie maseczkowe. Jak durnie każą chodzić z np. z palcem w nosie to też będziesz się stosował?
Wiadomo że maseczki szkodzą a już na pewno nie pomagają. Są elementem tresury społeczeństwa. Niestety częściowo im się to udało. Ty jesteś tego przykładem.
- 15 6
-
2023-04-18 16:03
Ale cywilizowanemu człowiekowi nie trzeba tłumaczyć, natomiast u nas każdy wie lepiej a już nie daj B.. powiedz, że coś musi. Szkoda zdzierać gardło. Jak ktoś jest normalny, to wie, co należy robić a co nie.
- 0 1
-
2023-04-17 14:10
Czy to jest dobre rozwiązanie??? Zaciskać zęby i milczeć?? NIE (1)
Nie możemy tak robić bo za chwile sami będziemy mieć problemy emocjonalne od tego zaciskania zębów i milczenia i duszenia w sobie takich emocji.
- 28 2
-
2023-04-17 17:25
wolisz nie mieć zębów?
Mój znajomy zwrócił kiedyś hałaśliwej grupie uwagę w autobusie. Wylądował w szpitalu. Oczywiście sprawcy do tej pory niezidentyfikowani..
- 7 0
-
2023-04-17 14:41
odezwal sie specjalista(ka) od porawnosci
- 1 6
-
2023-04-17 15:20
dzbanie ten dziadek własnie zareagowała ty bys podkulił ogon
- 14 0
-
2023-04-17 21:38
Wafelek (1)
To że milczymy nie jest również niczym dobrym. Bycie miłym to chodzeniem w kółko i nie mówienie czego chcesz wprost, zwracanie uwagi zawsze jest i będzie odbierane negatywnie. Zgodze się, że Pan starszy przesadził, ale warto zwrócić uwagę, że najpier poprosił o zachowanie podstaw kultury i usłyszał zapewne odpowiedź i drwiący śmiech.
Warto się zastanowić - czy to naprawdę w porządku, że milczymy i dajemy przyzwolenie na nieodpowiednie zachowania?- 12 0
-
2023-04-18 16:04
Masz rację.
- 0 0
-
2023-04-17 22:14
(2)
Nie porównuj zwrócenia uwagi, nie śmieć, nie hałasuj, a załóż maseczkę, czyli szmatę na ryj. To ostatnie to upokorzenie.
- 4 3
-
2023-04-18 16:06
Ty masz jakieś kompleksy z dzieciństwa, pewnie kazali ci jeść szpinak i w ramach protestu stwierdziłeś, że jak będziesz dorosły, nie dasz sobie założyć nic na twarz :)))))
- 1 1
-
2023-04-21 09:26
może niech staruchy nie robią sobie klubu osiedlowego z przychodni bo do lekarza nie można się dostać
- 0 0
-
2023-04-18 07:30
nie będziesz nikomu mówiła co ma nosić na twarzy bo nie masz prawa
- 1 2
-
2023-04-18 10:33
Założyć maseczkę?
Spróbuj mi to zaproponować, to zobaczysz jak wygląda agresja.
Maseczki nie działają, a nawet gdyby działały to ich noszenie przynosiłoby więcej szkody niż pożytku.
Przykładów nie trzeba daleko szukać: chińczycy, koreańczycy i japończycy noszą maski na potęgę, no i trup wirusowy ściele się u nich najgęściej.- 2 0
-
2023-04-18 13:37
A ja po bliskim kontakcie ze smiercia doszedłem do wniosku. (1)
Ze mam te konwenanse w d. Już niejeden cham się zdziwił, kiedy w odpowiedzi na swoje karygodne zachowanie od razu dostał w mordę. Muszę dodawać, ze od razu spotulniał? Czy to dla wszystkich wystarczająco oczywiste?
- 3 0
-
2023-04-18 16:07
O! W pewnych sytuacjach nie da się inaczej.
- 0 0
-
2023-04-18 15:58
Dzieci teraz mogą wejść na głowę
Wszystko ok, ale ile można znosić chamskie zachowanie? Kiedyś wystarczyło, że dorosły zwrócił uwagę, to ze wstydu można się było zapaść pod ziemię, a jak rodzice się dowiedzieli, to jeszcze w domu był wp.... a teraz? Co za czasy.
Nie dziwię się że dziadka szlag trafił.- 1 0
-
2023-04-18 21:44
demokracja
A z jakiego powodu "dziadek" miał milczeć i zgadzać się na zachowanie tych nieobyczajnych młodzieniaszków? bo był słabszy fizycznie? bo chciał egzekwować swoje prawa? Może tu epatowały braki wychowawcze w rodzinie?
- 2 0
-
2023-04-17 13:17
Policja się popisała.
"dzieci" biedne dzieci... Oraz niebezpieczny pan, grożący dzieciom bronią...
A według mnie bezczelne osoby wychowywane "bezstresowo" - czyli kosztem innych. Jak naruszają podstawowe prawa innych, to są "dzieci". A ja myślę, że bezczelni niewychowani i wycwanieni młodzi ludzie, chętnie udający poszkodowanych, gdy narozrabiają... A gdzie prawa innych, niż te "dzieci" ???- 124 6
-
2023-04-17 13:18
Nie wierzę (6)
młodzi do mamusi zadzwonili?:) Kiedyś byłby to obciach na następne 10 lat i konkretny opi**...dol od matki za przeszkadzanie starszemu panu.
- 156 4
-
2023-04-17 13:21
Niestety to była madka która bezstresowo wychowuje bombelki
- 35 3
-
2023-04-17 13:43
I dobrze zrobili (2)
Starszy pan też powinien zadzwonić na policję jak mu się coś nie podoba a nie machać zabawką
- 3 28
-
2023-04-17 13:51
do tego złożyć skargę na piśmie, żeby formalności stało się zadość? (1)
pan zareagował, bo na przystanku było za głośno, a nie że mu się "nie podobały" buty dziewuchy, czy tego młodszego przerośniętego bachora
- 19 2
-
2023-04-18 09:16
nie wolno wymachiwac bronia nikomu, nawet jak sie jest seniorem
stary i glupi, niestety spoleczenstwo sie mocno starzeje...
- 1 6
-
2023-04-18 11:03
(1)
bo kiedyś szanowaliśmy starszych ludzi. A teraz jest bezstresowe wychowanie.
- 5 1
-
2023-04-18 13:53
Teraz jest?
Przecież to pokolenie tego rewolwerowca wychowało pokolenie tej matki, która z kolei wychowała dwoje chamskich niedorozwojów.
- 0 1
-
2023-04-17 13:20
To co, wedle policji, powinien zrobić ten pan? Wezwać patrol? (3)
- 107 1
-
2023-04-17 13:23
Którego przybycie by mu zapowiedziano za dopiero 30 minut...
"To jak, podtrzymuje pan zgłoszenie?"
- 28 0
-
2023-04-18 09:21
to tylko przystanek, ile mial tam czekac, pare minut? ma problem jak nie umie powstrzymac agresjii. leczyc (1)
-nastepnym razem co zrobi jak ktos np. zajmie- jego- miejsce parkingowe, itp. gwozdziem przejedzie po twoim samochodzie, albo zostawi smieci na klatce i tobie bedzie smierdziec, wtedy na forach slychac , gonic starych dziadow, a jak macha miotaczem to mily staruszek. Na forach trojmiasta dominuje mentalnosc Kalego
- 1 3
-
2023-04-18 14:14
Czy dorosły Teoim zdaniem ma prawo bronić się przed agresja nieletnich?
- 0 0
-
2023-04-17 13:20
(1)
Te ułomne małolaty to plaga w obecnych czasach. Mam nadzieję, że starszy pan nie odpowie za ten czyn.
- 121 2
-
2023-04-18 09:22
odpowie bo przegial
- 0 0
-
2023-04-17 13:22
(4)
Matka zamiast spuścić lanie rozpuszczonemu dziecku, jeszcze oskarża. Przystanek publiczny to nie jest dyskoteka. Dziadka to nie usprawiedliwia ( wystarczy wyciągnąć baterie).
- 98 7
-
2023-04-17 14:13
Z czego wyciągnąć baterie, z króliczka?
- 4 2
-
2023-04-17 14:15
Ale wtedy by go oskarżyli, że zabrał telefon
teraz nie tak łatwo wyjąć baterię
- 9 0
-
2023-04-17 14:22
Przecież to byłyby paragrafy: napaść oraz zabór mienia. A kto wie, może nawet rabunek
Zastanów się trochę nad tym, co piszesz. A jeśli to mienie warte byłoby 850 zł? Poza tym, telefony raczej posiadają akumulator, a nie są na "baterie".
- 12 0
-
2023-04-20 11:06
żeby wyjąć baterię ze współczesnego smartfona, nie niszcząc go przy okazji potrzeba sporo sprzętu
w tym podgrzewacza do zmiękczenia kleju, przyssawek do oderwania ekranu od korpusu - sporego zestawu precyzyjnych wkrętaków i innych narzędzi a potem kompletnego zestawu naprawczego do ponownego prawidłowego sklejenia obudowy. Raczej nie widzę tego, by to zrobić bez dostępu do prądu na środku pętli autobusowej.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.