• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Sopot promuje się nowym filmem reklamowym

Piotr Weltrowski
20 listopada 2012 (artykuł sprzed 11 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Gdańsk w spocie reklamowym sieci sklepów

Zobacz najnowszy film promocyjny Sopotu



Kosztował 70 tys. zł, kręcono i montowano go przez osiem miesięcy, ma być wyświetlany na targach turystycznych, w hotelach i na lotniskach - Sopot chce ściągać turystów nowym filmem reklamowym.



Podoba ci się nowy film promocyjny Sopotu?

- Film będzie wykorzystywany podczas wszystkich wydarzeń promocyjnych miasta, zachęcamy także branżę turystyczną, aby wykorzystywała go do swojej promocji - mówi Magdalena Jachim, rzecznik sopockiego magistratu.

- Wszystko trwało tak długo, bo musieliśmy pokazać Sopot podczas czterech różnych pór roku. Taka była koncepcja, bo chcieliśmy pokazać, że Sopot to nie tylko miasto, które kojarzy się z latem, plażą i słońcem. Zaczęliśmy więc pod koniec ostatniej zimy, a skończyliśmy dopiero teraz - mówi Paweł Nurkowski, reżyser filmu.

Film zatytułowano "Smaki Sopotu". Kurort poznajemy w nim oglądając restauracyjne menu. Sopot poznajemy jako miasto rozrywki, kultury, przyrody, wypoczynku oraz sportu i rekreacji. Podkreślony jest także prestiżowy charakter miasta.

Reklamówka została nakręcona przez trójmiejską firmę "Karabinmaszynowy".

Opinie (142) ponad 10 zablokowanych

  • bardzo fajnie zmontowany filmik!! :))) (1)

    Polacy nie marudzić!! Sopot jest pięnym miastem a docenia się go jeszcze bardziej jak się wyjedzie za granicę... ten filmik oddaje klimat Sopotu!! Dużo atutów było do przedstawiania, mało czasu - realizatorzy wspaniale sobie z tym poradzili!!

    • 11 5

    • prawda, ale...

      ...ten film jest dla nikogo. To stary sposób promowania miasta. Nawet pies z kulawą nogą tego nie włoży w odtwarzacz. Bo szkoda czasu. Ktoś, kto chce wiedzy, znajdzie ją w Internecie - aktualną, znacznie obszerniejszą.

      • 0 1

  • do pupy

    nieznośne pieniądze .zostało kilka spraw pominiętych -reprezentujących Sopot.Wyszło jak miasto bez ludzi.nawet banalnie i nudno zwazywszy że takie pieniądze przeznaczono na film-chyba wielu było pośredników!

    • 3 5

  • nie jest fatalnie (1)

    ale film jest za długi, bez żadnej dramaturgii, z monotonnym tłem muzycznym.
    spot reklamujący miasto powinien być co najwyżej 30 sekundowy, dynamiczny, z charakterystycznym sygnałem muzycznym, a jeśli oprócz architektury i przyrody pokazuje się w ujęciach ludzi to wypadałoby, żeby na ich twarzach były widoczne jakieś emocje, najlepiej skrajne: roześmiane twarze, płacz ze szczęścia, randkowe zapatrzenie z zakochania.
    i każde krótkie ujęcie symbolizujące coś konkretnego, podkreślę SYMBOLIZUJĄCE

    • 3 2

    • a Ty z Jury Festiwalu Filmowego się urwałeś?

      • 0 0

  • MEGA CZAD

    SUPER WYPAS

    • 8 1

  • 70tys to bardzo niski budzet takiego filmu

    wbrew pozorom 70tys (zakladam ze netto, bo jesli brutto to w ogole smiech i tlumaczy jakosc) to bardzo niski budzet jak na typu film...czego nie ma prawa zrozumiec nikt kto w zyciu, nawet nie tyle co realizowal, ale chocby kosztorysowal taka produkcje...
    niemniej jednak ktos sie tego podjal i niestety trzeba przyznac ze kiepsko to wyszlo...nie ma co spodziewac sie jakiejs niesamotitej postprodukcji (niksi budzet), ale jesli juz sie pokazuje co w miescie ciekawe to mozna sie bardziej postarac... gdzie pokazane piekno Grand Hotelu podczas nocnej iluminacji, gdzie wyeksponowana jedna z piekniejszych piaszczystych plaz w Europie (tak, tak drodzy maruderzy - mamy bardzo ladne, szerokie i z drobnego piasku plaze!), gdzie pokazany urok Opery Lesnej (ile 70mln na rewitalizaje?!!) zatopionej w lesie, gdzie te najciekawsze jachty z mariny (chyba ze wlasciciele nie wyrazili zgody), Spatif pokazany dwukrotnie - zawsze jednak niemal pusty podczas gdy w weekend szpilki nie idzie wcisnac? jedne z piekniej polozonych w Europie kortow (o ile pokaze sie z lotu ptaka gdzie widac ze 100m od morza)? ilosc terenow zielonych (lasow), ktora zawsze zadziwia tych ktorzy leca nad 3miastem po raz pierwszy? ... naprawde mozna bylo pokazac to wszystko lepiej...pomyslu jakiegos specjalnego na ten film tez brak, ale nie to najbardziej boli, tylko to ze mozna bylo - bez zwiekszania budzetu czy nakladu pracy zrobic to az o tyle lepiej :(
    muzyka - straszna bieda...pewnie juz kasy zabrako na cos ciekawszego, cos co pozostanie w uszach choc na chwile

    • 5 3

  • (4)

    Ja bym nikomu nie polecał Sopotu. Jest tyle pięknych miejsc w kraju i na świecie że turysta naprawdę może wybierać i marudzić. A jak już zdecydujesz się przyjechać to weź grube swetry, parasol i książki. W tutejszych dyskotekach doznasz szoku. Miłego pobytu!

    • 3 5

    • (2)

      taki typowy polaczek co lubi s**** we własne gniazdo.Załosne

      • 1 1

      • NIe,to Sopocianin (1)

        Który mówi prawdę a nie ściemnia jak jest fajnie i wesoło w Sopocie.
        A teraz ł...o,nazwij mnie jak chcesz.

        • 0 0

        • Emil

          wracaj do swojej drewutni w skarpetach i sandałach

          • 0 0

    • no jasne, twoja rumia fajniejsza nie?

      • 0 1

  • Plaże

    Zastanawia mnie jedno,gdzie nakręcili takie czyste plaże w Sopocie???,chyba nie.

    • 5 1

  • Narzekacze z Koziej Wólki! (2)

    Narzekacze z Koziej Wólki! Film jest ok. Zawsze może być lepszy. Ale lepiej się reklamować i działać niż biedolić jak stara baba w oknie.

    • 4 2

    • (1)

      a ilu znawców i profesjonalistów się tutaj znalazło!
      kto by pomyślał.....zawistnicy.

      Trzeba było samemu się "zakręcić" wokół tematu i zrobić lepszy,bardziej profesjonalny spot i go sprzedać.

      Niedorajdy biznesowe.

      • 0 1

      • no właśnie to miałem na myśli - ja uważam, że trzeba walczyć o turystów i nakrecic nie jeden film a 10 :)

        • 0 0

  • Sopot - śmierdząca zatoka (2)

    Moja znajoma po wyjściu na plażę w Sopocie w środku sezonu po prostu ZWYMIOTOWAŁA. Nie mogła znieść smrodu wydobywającego się z "morza". Mi smród aż tak nie zaszkodził, ale ona powiedziała,że do Sopotu nigdy więcej nie zawita :))

    • 2 3

    • nie musi.Nie czekamy.

      • 1 2

    • szczyt prostactwa, wymiotowac tak na plazy...

      • 1 2

  • (1)

    A australie promuje widok opery w sydney i kazdy by chcial tam poleciec.Tylko tyle i az tyle!!!Myslec,myslec...A nie wydawac taka forse i prawie rok krecic miernote!

    • 2 1

    • daj linka do ubiegłorocznego spotu reklamowego Sopotu...

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane