Kosztował 70 tys. zł, kręcono i montowano go przez osiem miesięcy, ma być wyświetlany na targach turystycznych, w hotelach i na lotniskach - Sopot chce ściągać turystów nowym filmem reklamowym.
nie jest zły, ale też chyba odrobinę zbyt długi26%
nie, można było zrobić taką reklamówkę znacznie lepiej24%
- Film będzie wykorzystywany podczas wszystkich wydarzeń promocyjnych miasta, zachęcamy także branżę turystyczną, aby wykorzystywała go do swojej promocji - mówi Magdalena Jachim, rzecznik sopockiego magistratu.
- Wszystko trwało tak długo, bo musieliśmy pokazać Sopot podczas czterech różnych pór roku. Taka była koncepcja, bo chcieliśmy pokazać, że Sopot to nie tylko miasto, które kojarzy się z latem, plażą i słońcem. Zaczęliśmy więc pod koniec ostatniej zimy, a skończyliśmy dopiero teraz - mówi Paweł Nurkowski, reżyser filmu.
Film zatytułowano "Smaki Sopotu". Kurort poznajemy w nim oglądając restauracyjne menu. Sopot poznajemy jako miasto rozrywki, kultury, przyrody, wypoczynku oraz sportu i rekreacji. Podkreślony jest także prestiżowy charakter miasta.
Reklamówka została nakręcona przez trójmiejską firmę "Karabinmaszynowy".