- 1 Pili, zażywali narkotyki i wsiadali za kółko (60 opinii)
- 2 Będą trzy pasy na Obwodnicy Trójmiasta? (382 opinie)
- 3 Spór o słowa, które padły w Dworze Artusa (337 opinii)
- 4 Nurkowie odkryli wrak z szampanem (35 opinii)
- 5 Zalane ulice po burzy nad Trójmiastem (184 opinie)
- 6 W biały dzień kradł rośliny z trawnika (133 opinie)
Sprzedawca z banku prawie doprowadził dziecko do łez
Maskotkę Minionka, bohatera popularnej kreskówki, wręczał dzieciom przedstawiciel banku Citi Handlowy, podczas imprezy, która odbyła się w sobotę w Ergo Arenie. Dziecko mogło ją zachować, pod warunkiem, że rodzice zgodzą się kupić w banku kartę kredytową. Gdy ci odmawiali, przedstawiciel banku odbierał dziecku zabawkę.
W korytarzach wokół głównej hali swoje usługi oferowały różne przedsiębiorstwa. Wśród nich był też bank Citi Handlowy. Zachowaniu przedstawiciela tej firmy przyglądał się nasz czytelnik, który postanowił opisać nam całą sytuację.
- W pewnym momencie zauważyłem rodzinę: mamę, tatę i ok. 3-4-letniego chłopca. Przedstawiciel banku podszedł do nich i na "dzień dobry" wręczył chłopcu maskotkę Minionka. Chłopcu od razu się ona spodobała. Wtedy sprzedawca oznajmił rodzicom, że jedyne co muszą zrobić, by odejść z zabawką, to podpisać umowę na prowadzenie w banku karty kredytowej. Rodzice nie byli zainteresowani, więc pan z banku zabrał dziecku maskotkę - opowiada Sylwester, czytelnik Trojmiasto.pl
Sytuacja zakończyła się rozżaleniem rodziców i dziecka, które było bliskie płaczu.
Postanowiliśmy zapytać w banku, czy żenujące zachowanie sprzedawcy wynikało z jego głupoty lub złej woli, czy też może dostał takie wytyczne. Choć pytania wysłaliśmy do biura prasowego banku Citi Handlowego w poniedziałek ok. godz. 13, do momentu publikacji tego tekstu nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi.
Jeśli bank zdecyduje się wyjaśnić zachowanie swojego przedstawiciela, niezwłocznie zamieścimy jego stanowisko.
Sobotnią imprezę w Ergo Arenie organizowała firma Sportainment. Jej pracownicy zarzekają się, że nie godzą się na takie praktyki podczas organizowanych przez siebie wydarzeń.
- Wynajęliśmy bankowi przestrzeń w Ergo Arenie na czas imprezy. Będziemy wyjaśniać wszystkie okoliczności, jeśli potwierdzi się wersja czytelnika, nie będziemy z tym bankiem więcej współpracować - wyjaśnia Dominika Jochymska z Sportainment.
Z przykrością przeczytalismy w mediach relację z tego wydarzenia, gdyż opisana sytuacja jest sprzeczna z wartościami i polityką Citi Handlowy. W związku z tym, że każdy sygnał z mediów zawsze sprawdzamy, podjeliśmy natychmiastowe działania celem zbadania relacji przedstawionej w mediach przez osoby trzecie.
Jednocześnie podkreślamy, że zgodnie z polityką banku Doradcy Bankowości Uniwersalnej Citi Handlowy (Universal Bankers) każdorazowo są zobligowani, aby poinformować potencjalnych klientów o zasadach danej akcji promocyjnej. W przypadku akcji promocyjnych dotyczących kart kredytowych otrzymanie upominku poprzedzają dwa etapy. Pierwszy krok to pomyślne wypełnienie wniosku o kartę kredytową, drugi krok - to pozytywne jego rozpatrzenie przez Bank.
Marta Wiszniewska
Odnosząc się do zdarzenia z Gdańska z udziałem pracownika Citi Handlowy chcielibyśmy w pierwszej kolejności przeprosić, że do takiej sytuacji doszło i poinformować, że zgodnie z przeprowadzoną przez nas wewnętrzna analizą przyczyną zdarzenia były nieprawidłowości w organizacji procesu sprzedażowego.
Jak wskazuje ten konkretny incydent mogło dojść do niefortunnej sytuacji, w której zabawki były w zasięgu uczestników imprezy jeszcze przed spełnieniem warunków do otrzymania upominku. Za te sytuacje i związane z nią nieprzyjemności raz jeszcze przepraszamy. Jest nam bardzo przykro z powodu zdarzenia jakie spotkało dziecko. Dlatego nadal szukamy kontaktu z rodziną opisaną w artykule, by móc osobiście przeprosić rodzinę oraz poznać jej opinie i punkt widzenia na zaistniałe zdarzenie, zaś dziecku wręczyć maskotki.
Miejsca
Wydarzenia
Zobacz także
Opinie (946) ponad 20 zablokowanych
-
2015-11-24 12:14
co za bałwan,niemyślący gamoń, który chyba nie ma własnych dzieci
I oto prawdziwe oblicze banku, ten bank jest dla mnie i znajomych spalony!!!!!!!!!!!!
- 4 3
-
2015-11-24 12:14
tak teraz działają banki
jak tylko się da to najlepiej banki omijać z daleka, jak nie wciskają starszym ludziom kredytów lub kart kredytowych to teraz nawet na małych dzieciach chcą zarobić ,
- 4 0
-
2015-11-24 12:15
w głowie się nie mieści
co za hamstwo
- 2 1
-
2015-11-24 12:17
w d*pe niech sobie bank schowa tę maskotkę
widać, że dla banku tylko kasa się liczy, a człowiek to zero
- 7 0
-
2015-11-24 12:20
ot
wsiowy marketing
- 4 0
-
2015-11-24 12:20
Bankster bydlę
Pogoń za kasą za wszelką cenę. Banksterka kwitnie, to puste bezmózgi, w pogoni za szmalem. Temu kolesiowi organizator powinien dać takiego kopa w d...,żeby dokarmiali go z procy do końca życia. Bank powinien mieć szlaban na wszelkie imprezy, gonić ich jak zawszonych...
- 6 0
-
2015-11-24 12:20
Standardy bankowej sprzedaży
Bardzo wspólczuje dziecku, wiem co moje by czuło, ale bankowa rzeczywistość jest okrutna-albo sprzedaż albo Cię zwolnią, ze strachu ludzie pod płaszczykiem uśmiechu zrobią wszystko. swiat sprzedaży to drugie auschwic bo człowiem czlowiekowi robi to zło- nie mowie ze wszyscy ale wiekszosc. Jestem takim sprzedawca ktory zmuszany byl zachowaniem dyrektorow i kierownikow do takiego zachowania bo albo cyferki tabelki standardy albo won. Dzisiaj brakuje dobrych menadzerow ktorzy nie strasza, a buduja sprzedaz na uczciwych argumentach. Sprawa skonczy sie tak ze bank sie odetnie od przedstawiciela i powie ze takich praktyk nie stosuja i nie popieraja a wczesniej pewnie odznaczal przedstawiciela czy dawal roznego rodzaju nagrody i byl klepamy po plecach przez dyrektorow tak dalej, albo ze wciaz malo. Wspolczuje temu pracownikowi i dziecku, bo pewnie nagana albo szczypanie trawki! Cala prawda!
- 9 1
-
2015-11-24 12:21
Mam nadzieję, że ten cały bank przestanie istnieć!!!
Kto daje i odbiera, w piekle się poniewiera. Do diabła z tym bankiem.
- 4 2
-
2015-11-24 12:21
Biznes jest biznes. Tak działa rynek. Zero uczuć.
- 3 0
-
2015-11-24 12:21
omG
No to już wiem, jaki bank omijać bardzo szerokim łukiem :) Prędzej świnie zaczną latać, niż zdecyduję się na jakiekolwiek usługi Citi Banku!
- 10 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.