- 1 Biegli zbadali list Grzegorza Borysa (94 opinie)
- 2 Wypadek w Gdyni. Potrącono trzy osoby (275 opinii)
- 3 Paragon grozy za kurs taksówką (415 opinii)
- 4 Zuchwały napad na sklep z elektroniką (142 opinie)
- 5 List gończy za byłym senatorem PiS (268 opinii)
- 6 Zmiany w ruchu przez Open'era (84 opinie)
Tramwajowi rekordziści, czyli komu zima (nie)jest groźna
ZKM opublikowało dane pokazujące, które tramwaje spędzają najwięcej czasu na gdańskich torowiskach.
Zaprzecza im zarząd ZKM.
- Praca tramwajów jest cały czas monitorowana. Dysponujemy dokumentacją, która wskazuje, że Pesa nie ma nieplanowanych zjazdów - zapewnia Izabela Kozicka-Prus, rzecznik prasowy ZKM Gdańsk.
Statystyki ZKM dokładnie pokazują, ile jaki tramwaj spędza każdego dnia w trasie. W tych trudnych warunkach pogodowych, każdy skład Pesy pokonuje ok. 207 km, drugi w kolejności jest tramwaj typu Bombardier - 201 km. "Dortmund" jeździ 160 km, a tramwaje Konstal - 149 km.
- Najnowocześniejsze tramwaje radzą sobie najlepiej - podsumowuje Izabela Kozicka-Prus.
Opinie (220) ponad 10 zablokowanych
-
2010-12-29 17:44
a po co wogle jakies
DORTMUNDY,BOMBARDIERY ITD,KUPOWALI WIEDZAC ,ZE BEDA PESY,JAK ZWYKLE SMIETNIK,W ZKM,JAKBY NIE MOGLY BYC WSZYSTKIE TAKIE SAME I BYLBY LAD I POZADEK A NIE NASR....E KILKA MAREK I WIEKSZY ZAMET Z NAPRAWA I EKSPLOATACJA CZESCI.
- 4 7
-
2010-12-29 17:46
KONSTAL-to jest beka (2)
do starej 105tki dorobic spojlery i wykasowac siano od miasta-to jest dobry walek
- 6 3
-
2010-12-29 20:03
dlaczego (1)
- 0 1
-
2010-12-29 20:06
sorry, za szybko mi się enter wcisnął :)
dlaczego? Są ciche (nie piszczą jak pesy), jest w nich ciepło, mają dużo poręczy dla stojących, mają logicznie rozmieszczone siedzenia, siedzenia są w miarę wygodne i co ważniejsze-wandalo- i żuroodporne (plastik chyba dłużej wytrzyma i łatwiej go utrzymać w czystości niż tapicerkę). Jak dla mnie, same zalety :)
- 1 0
-
2010-12-29 17:48
Pesy są nie wygodne
lepiej jezdzi sie Bombardierami
- 5 2
-
2010-12-29 17:49
Zimne dortmundy (5)
dlaczego w każdym dortmundzie na szybach jest gruba warstwa lodu?w dortmunadach przed remontem ogrzewanie działało dość sprawnie, a po remoncie nie daje rady, pewnie by obniżyć koszty modernizacji wstawili jakieś najtańsze, byle jakie systemy ogrzewania, a pasażerowie teraz muszą marznąc.
ps.łatwiej trafić na ciepło w konstalu niż dortmundzie- 8 2
-
2010-12-29 18:02
(4)
część tramwajów grzało latem jak były upały ,teraz odpoczywają!!
- 3 1
-
2010-12-29 18:03
(3)
niestety to prawda w dortmundach jest zimo twarde siedzenia
- 2 1
-
2010-12-29 18:05
(2)
ten nowoczesny design w ogóle nie pasuje do tego tramwaju, tanie efekciarstwo
- 1 1
-
2010-12-29 19:06
'nowoczesny' ? te przody to jakaś porażka estetyczna (1)
paskudztwo jakich mało
- 0 2
-
2010-12-29 19:11
pal licho przody te siedzenia sa twarde i brud sie zbira pod nimi ktos fajnie zaprojektował te "nowoczesne" siedziska
- 1 0
-
2010-12-29 17:50
Skośne siedzenia to porażka w pesach
- 7 2
-
2010-12-29 17:51
Władze miasta nie panuja nad komunikacją miejską
dlatego robi się pseudo ankiety i statystyki
- 7 2
-
2010-12-29 17:59
Mi się najlepiej jeździ takim gdzie działa ogrzewanie niestety tej zimy jeszcze na ogrzewany tramwaj nie trafiłem.
- 3 1
-
2010-12-29 18:02
(1)
Po co modernizowano Dortmundy? Jest teraz dużo mniej miejsc siedzących, stojący nie mają się czego trzymać, środkowy człon bezuzyteczny bo wózki dziecięce i tak się nie mieszczą no i po modernizacji zniknęło z tych wozów sprawne ogrzewanie.
- 7 4
-
2010-12-29 18:04
wyrzucili miekkie siedzenia z dortmundow :/
- 1 1
-
2010-12-29 18:02
Pomimo ze pesy sa noe wole jezdzic bombardierem
- 7 3
-
2010-12-29 18:05
A jak ma się pyszna SKM do całości (1)
- 4 1
-
2010-12-29 19:07
SKM jest najlepsza w awariach
i głupotach p. Głuszka
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.