- 1 Kto obawia się tramwaju przez Klonową? (253 opinie)
- 2 Jarmark: zobacz jego pierwszy dzień (91 opinii)
- 3 Trójmiejskie mola, których już nie ma (94 opinie)
- 4 Zwężenie w centrum i remont we Wrzeszczu (336 opinii)
- 5 Złe parkowanie nie pozwoliło posprzątać ulic (180 opinii)
- 6 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (531 opinii)
Urzędnicy przyjmą mieszkańców w centrum handlowym. Urząd Miasta Gdyni w CH Riviera
18 stanowisk do obsługi mieszkańców zostało otwartych w nowej filii Urzędu Miasta Gdyni w Centrum Handlowym Riviera. Mieszkańcy mogą załatwić tu większość spraw. - Dzięki temu punktowi rozładujemy kolejki w najbardziej obleganych obszarach - mówi Rafał Klajnert, dyrektor Urzędu Miasta Gdyni.
- W sumie przy obsłudze mieszkańców będzie tu pracować 25 urzędników, z czego 22 osoby to nowo zatrudnieni urzędnicy, których rekrutowaliśmy już z myślą o tym punkcie - mówi Rafał Klajnert, dyrektor Urzędu Miasta Gdyni.
Przede wszystkim wielofunkcyjność
Punkt obsługi mieszkańców będzie czynny od poniedziałku do soboty w godz. 10-18.
Można w nim na razie zarejestrować samochód, zameldować się, wymeldować, złożyć wniosek o wymianę dokumentów.
Ma być też elastyczny - w odpowiednim czasie będą stanowiska do głosowania w budżecie obywatelskim czy opłacania podatku od nieruchomości.
Remont lokalu i jego wyposażenie pochłonęło w sumie 630 tys. zł. Do tego trzeba jeszcze płacić 27 tys. zł miesięcznego czynszu. Urzędnicy przekonują, że to dobrze wydane pieniądze, bo - zwłaszcza w pandemii - narosły kolejki.
Największy problem był z rejestracją aut. Czytelnicy zgłaszali nam, że w szczycie kolejka sięgała nawet ponad miesiąc. Były też dni, że po prostu nie dało się zarejestrować samochodu, bo nie było żadnych wolnych terminów.
Czytaj więcej: Rejestracja auta graniczy z cudem
Teraz ma to być już tylko niechlubna przeszłość.
Rejestracja głównie przez internet
Warto przypomnieć, że cały czas obowiązuje system rejestracji - internetowej lub telefonicznej. Mieszkańcy umawiani są na konkretne godziny. Można jednak próbować załatwić sprawę podczas zakupów.
- Wystarczy zapisać się w punkcie Informacji, który też jest na miejscu, i jeśli będzie wolny termin, to można się zapisać. Jak nie od razu, to np. za godzinę i w tym czasie zrobić zakupy czy skorzystać z punktów usługowych w centrum handlowym - informuje Rafał Klajnert.
Miejsca
Opinie (187) 3 zablokowane
-
2021-09-02 13:59
Koszty (1)
Takie punkty spokojnie mogły być już w tych budynkach które ma pod sobą Urząd Miasta. Wynajem w galerii mnoży nie potrzebne koszty w postaci czynszu a są duże skoro oficjalnie o tym mówiły sieci sklepowe w galerii no chyba że prezydent uzyskał i wynegocjował koszty w promocji ale śmiem wątpić. Miasto gdzie tyle jest potrzeb innych ma utrzymywać galerię bo tak to trzeba nazywać po imieniu dużo sklepów zrezygnowało a Urząd robi tam biura by robić wspomożenie.
- 36 0
-
2021-09-02 19:22
Nasze pieniądze to wydają
- 6 0
-
2021-09-02 14:23
18 stanowisk i kasa. no tak jakze by inaczej.
- 13 0
-
2021-09-02 14:27
ha ha
- 9 0
-
2021-09-02 14:51
przez 10 lat to 4 mln dzierżawy + 13 mln na dodatkowe etaty
skandal, mogli wydać na co innego. Rzadko pisze o Gdyni, ale to już przesada
- 35 0
-
2021-09-02 14:56
Jeszcze w osiedlowych biedronkach i żabkach by się przydały takie stanowiska . (1)
Żartowałem oczywiście. To już tylu urzędników zatrudnia UM że się nie mieszczą w urzędzie ?
- 33 0
-
2021-09-02 15:21
mieszczą , mieszczą, co kawałek czerwona tabliczka w nowych lokalizacjach, tylko,ze
...tak cięzko pracują, tyrają wręcz, że musza w ciągu dnia odpocząć i tu będzie ten odpoczynek. Zero petentów, kawka, herbatka , ciasteczko obok 2 cukiernie ;->> a na decyzje poczekamy tylko ...30 dni jak dobrze pójdzie.. czyli tyle ile zawsze..tu jest ten MIŚ ;->>
- 6 0
-
2021-09-02 15:06
Żenada (2)
27 tysięcy wydane na najem nie robi problemu, zaś podwyżenie pensji pracowników UM, zarabiających najniższą krajową- nierealne...
- 49 0
-
2021-09-02 15:23
jakoś wolnych miejsc brak a jak są to konkrusy wyfrywają...ci co maje je wygrac (1)
czyli tam jest aż tak źle, że brak miejsc dla chętnych z ulicy i bez pleców...nawet nie ukrywaję tego.
- 3 7
-
2021-09-02 16:02
27tys
Wydawane jest dużo więcej pieniędzy na bezsensowne akcje czy to promocyjne, marketingowe zamiast zająć się właściwymi celami.. Co do podwyżek zgadzam się - życie za najniższa krajową i słowa 'nie mamy na to pieniedzy' to podstawa w gdyńskim magistracie..
- 15 0
-
2021-09-02 15:07
Bardzo zły pomysł !!
Przez internet załatwiać sprawy !! W urzędzie brak miejsca ?? Brak gospodarności !! Co za pomysł ....zatrudniać pracowników....generować nowe koszty !!! A inwestycji brak....drogi dziurawe...brak wiaduktu na Puckiej....Chwarzno korki...Pogórze korki ....można pisać....tragedia !!!!
- 37 2
-
2021-09-02 15:22
Widac parkomaty się oplacily. Aparat się rozrasta. Innowacja.
Czy mozna tam kupic miejski kubek opracowany przez urzędników?
- 24 1
-
2021-09-02 15:31
Boczek już czeka
z biurami na kolejnych "pracowników" z UM Gdynia
- 23 1
-
2021-09-02 16:10
Jednak
Gdynia to stsn umysłu...
- 18 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.