- 1 Solorz otworzył stację wodoru w Gdańsku (126 opinii)
- 2 Ponad 20 tys. zł za kurs taksówką (251 opinii)
- 3 Bursztynowy Ołtarz z nowymi elementami (81 opinii)
- 4 Będą trzy pasy na Obwodnicy Trójmiasta? (446 opinii)
- 5 Pili, zażywali narkotyki i wsiadali za kółko (89 opinii)
- 6 Rajska znowu deptakiem, ale tylko na chwilę (70 opinii)
W Sopocie drożej, w Gdańsku (na razie) nie
Zgodnie z zapowiedziami prezydenta Pawła Adamowicza ceny wody i odprowadzenia ścieków utrzymane będą na obecnym poziomie. To wynik kompromisu z Saur Neptun Gdańsk, który w zamian za rezygnację z podwyżek nie będzie miał podwyższonej opłaty za dzierżawę infrastruktury. Ponieważ jednak miasto w przyszłym roku będzie prowadziło duże inwestycje związane z kanalizacją i wodociągami - bez podwyżek nie obędzie się. Jednak - jak zapewnił prezydent nie będą to drastyczne podwyżki.
- Średnio tylko około 2,5 procent wyniosły podwyżki m.in. podatku od środków transportowych czy podatku od nieruchomości na terenie miasta Gdańska - poinformował Piotr Spyra z Biura Prasowego UM.
Podobnie wzrosły stawki tych podatków w Sopocie. Tu jednak wzrosną też ceny biletów za przejazd środkami komunikacji miejskiej (o 10 gr. normalny, 0 5 gr. ulgowy) co radni tłumaczyli podwyżkami cen paliwa. PW Sopocie podrożeje też woda - o 17 groszy za metr sześcienny wody i odprowadzonych ścieków.
Podczas sesji Rady Miasta Gdańska - oprócz uchwał radni zajęli się też obsadą stanowisk - i tak - Ryszarda Nikiela, który został wicemarszałkiem województwa pomorskiego, na stanowisku wiceprzewodniczącego Rady Miasta zastąpił były wojewoda - Tomasz Sowiński.
Opinie (45) 2 zablokowane
-
2005-12-01 18:28
gdańskie tramwaje...
... to jeszcze nie takie zabytki. Proponuje Bydgoszcz lub Szczecin i tamtejsze zabytki a takze tamtejsze tory.
Tylko o czym wieczne zrzędy zaczna pisać jak zobaczą że gdzieś jest gorzej?- 0 0
-
2005-12-01 18:53
Tramwaje w sumie dobre mamy, a torowiska są modernizowane na bierząco, ale jakby nie było zawsze jest źle i narzekać trzeba.... Kiedy ludzie zaczną dostrzekać te dobre rzeczy, zamiast samych złych??
- 0 0
-
2005-12-01 23:31
SMQ
Ja mam nadzieje, że w Gdyni nigdy nie beda jeżdzić tramwaje i jesli ktos mi powie, ze sa dobrym rozwiazaniem, to mu się zasmieje w twarz. I moim drodzy Gdańszczanie, jakbyscie przyjechali do Gdyni to nie pisalibyscie bzdur typu: 90% autobusuów w Gdyni to 10 letnie niemieckie neoplany czy mercedesy. Proponuje powrot do szkoły na lekcje matematyki. A zresztą...wole jeździć 10 czy 15 letnim mercedesem niz dwudziestoletnim ikarusem czy jelczem.
- 0 0
-
2005-12-02 07:58
garmi
pisze w twoim stylu. to ty pierwszy najechałeś na gdynie swoim prostackim postem
- 0 0
-
2005-12-02 09:07
Tramwaje są dobrym rozwiązaniem komunikacyjnym. (jakoś nikt nie śmieje mi się w twarz.)
- 0 0
-
2005-12-02 10:34
krzysiu z przedszkola lub UM gdynia
mamy grudzień 2005 i kto tu nie umie liczyć.
Chyba nie doszedłeś do tego materiału w szkole
http://www.zkmgdynia.pl/index1.php?action=0607
W Europie wracają do tramwajów i każdy kto jakiekolwiek pojęcie o śiwecie wie o tym.
reszty bzdur krzysia nie będe komentował bo sam się wystarczająco zbłaźnił.- 0 0
-
2005-12-02 10:51
po pierwsze nie neguje tramwaji jako alternatywnego dla autobusów środka komunikacji miejsckiej (nie napisalem o tym żadnego posta)
po drugie - są miasta które likwidują tramwaje w centrach miast - patrz moskwa- 0 0
-
2005-12-02 14:36
wyczuwasz różnice miedzy autobusem a trolejbusem?? a tramwaje są wporzo gdyby nie to , ze sa niebezpieczne, hałaśliwe, niewygodne i drogie.
- 0 0
-
2005-12-02 14:44
do gda
Brawo doktorze matematyki.
90% miają po 10 lat?? Otóż policze ci, jesli nie wiesz jak to sie liczy:
rok produkcji/ilosc pojazdów:
1996/60
1997/11
1998/21
1999/15
2000/10
2001/12
2002/11
2003/9
2004/8
2005/4
Łącznie daje to 161 autobusów, co przy liczbie 315 łącznie, daje, hmmm....51% autobusów młodszych niz 10 lat. Nadążasz??- 0 0
-
2005-12-02 14:46
2002/11
2003/9
2004/8
2005/4
Co łącznie daje 161 autobusow mlodszych niz 10 lat co przy 315 ogolnie, daje....51%. Nadązasz??- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.