- 1 Kto obawia się tramwaju przez Klonową? (280 opinii)
- 2 Jarmark: zobacz jego pierwszy dzień (100 opinii)
- 3 Długie Ogrody: ogłoszono konkurs na zmianę (290 opinii)
- 4 Trójmiejskie mola, których już nie ma (101 opinii)
- 5 Pozbieraliśmy śmieci, ale nie dorzucajcie (99 opinii)
- 6 Mieszkam nad morzem i co mi zrobisz? (373 opinie)
Z Rębiechowa do Bergamo i Eindhoven
Nowy airbus od 17 grudnia będzie latał z gdańskiego lotniska. Dzięki temu Wizz Air uruchomi połączenia z Bergamo i Eindhoven.
Te węgierskie linie lotnicze rozbudują swoją bazę w Polsce. Właśnie zdecydowały o kupnie trzeciego samolotu, który będzie obsługiwał trójmiejskie lotnisko. Pozwoli to na uruchomienie nowych połączeń i zwiększenie częstotliwości już istniejących.
Nowy Airbus A320, który trafi do Gdańska prosto z fabryki w Tuluzie, w pierwszy lot rejsowy wyruszy 17 grudnia. Będzie obsługiwał dwie nowe trasy: dwa loty w tygodniu do włoskiego Bergamo i trzy razy w tygodniu do holenderskiego Eindhoven.
Dzięki kolejnej maszynie Wizz Air zwiększy też częstotliwość dotychczasowych lotów: do Dortmundu (9 zamiast 7 w tygodniu), Oslo Torp (5 zamiast 4), Lubeki (5 zamiast 4) czy Glasgow Prestwick (4 zamiast 3). Najpopularniejsze połączenie z Londynem Luton będzie obsługiwane dwa razy dziennie, codziennie będzie też można polecieć do Sztokholmu Skavsta.
- Nasza oferta jest zgodna z potrzebami rynku. Pasażerowie mogą oczekiwać kolejnych tras i coraz niższych cen biletów - zapewnia John Stephenson, wiceprezes Wizz Air.
W ciągu ostatnich pięciu lat Wizz Air przewiózł prawie 2,5 miliona pasażerów z i do Gdańska.
Miejsca
Opinie (126) 5 zablokowanych
-
2009-07-09 12:40
nuda...
- 0 1
-
2009-07-09 13:26
W naszym regionie sytuacja się ustabilizuje z ogromną korzyścią dla przeciętnego pasażera (3)
Po włączeniu do gry prawdziwych graczy(linii lotniczych), którzy przyjdą wraz z uruchomieniem Nowego Lotniska Cywilnego w Gdyni Babich Dołach.
Już widzę te wilki, które rzucają się na gardła promotorów prawdziwej awiacji.
Najwyższy czas już zacząć ostre latanie z nadaniem wysokiej rangi i priorytetu dla lotniska w Gdyni – Kosakowie.
Bo lotnisko to, to powinien być naprawdę nie tylko wielki projekt, ale WIELKI PROGRAM Bałtycki, a może nawet Europejski.
Program, który zmieni oblicze nie tylko Gdyni, Trójmiasta, ale regionu i Polski. Gdynia pokaże nam, że tak jak w licznych rankingach oceniających sprawność zarządzania, skuteczność wykorzystania unijnych dotacji, oryginalność i wartość programów edukacyjnych, społecznych, kulturalnych a przede wszystkim INWESTYCYJNYCH - znajduje się od dawna na miejscu lidera w Polsce. Co przełoży się także na jakość i kulturę obsługi pasażerów znacznie liczniejszych i lepszych linii. Linii cargo, biznesowych, itd.
Nie dziwi mnie odejście z PO Olechowskiego dlatego, że partia ta nie realizuje swoich programów zobowiązań wyborczych, nawet podstawowego - odnośnie spraw wolności gospodarczej.
Dlaczego przetrzymywane są ciągle papiery w ministerstwach odnośnie tego tak potrzebnego lotniska??
Każdy normalny człowiek wie, że nic się samo nie robi i nie dzieje… Tylko dziwię się, że nie zauważają tego "obywatele" chyba nie wszyscy sympatyzują z platformą?
M.in. przez takie działania ciągle w sondaże traci tych swoich niegdysiejszych sympatyków a nawet swój żelazny elektorat.
A miał być ten niby wspaniały "wolny rynek":)) Ja rozumie, że wymaga on pewnych działań i regulacji, zasad, zwłaszcza standardów, ..., ale na litość boską nie deregulacji na wyższych szczeblach - jak w tym wypadku ministerialnych.
Gdynia na pewno zadba o odpowiednią kulturę odpraw a także infrastrukturę niezbędną do właściwej obsługi pasażerów, czyli odpowiednią ilość stanowisk odprawy pasażerskiej, stanowiska kontroli bezpieczeństwa, poczekalnię przedodlotową/odlotową, wyjścia ze strefy odlotów, stanowiska kontroli bagażu rejestrowanego i taśmociągi bagażowe. Stanowisko informacyjne, kasy biletowe, sklepy, toalety, i inne usługi w pełni przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, tablice informacyjne oraz monitory zsynchronizowane z systemem w terminalu jak również parkingi, taxi i inne środki publicznego transportu dla podróżnych.- 2 7
-
2009-07-09 13:45
To pisałeś (wkleiłeś) na poważnie, czy żarty sobie robisz? (2)
Bo nie wiem, czy poprzeć, czy zanegować opinię?
- 0 0
-
2009-07-09 14:22
to bezstronny skay matołek
wytresowany piesek um gdynia to spamowania forów internetowych.
Zmienia często niki aale jego wypowiedzi sa zawsze podobne bałwochwalcze głupoty o gdyni jej prezydencie.
Charakrterystycznie bredzi szczególnie o lotniskowych bajeczkach w Kosakowie.- 3 3
-
2009-07-09 14:50
To (wkleiłeś)
To co wkleiłem wyżej to Twoje słowa
Natomiast ja zmodyfikowałem wcześniejszy mój post z tematu dot.: "Kolejne Sea Towers po prywatyzacji Dalmoru?" - zamieszczonego na portalu trojmiasto.pl , wczoraj (mam nadzieje, że moderator go nie wyciął :)))
Jeśli mogę Cię b.prosić o POPARCIE mojej skromnej OPINII, będę b.wdzięcny, jeśli masz inne zdanie to proszę o merytoryczne uzasadnienie.
Dziękuje- 2 4
-
2009-07-09 14:25
masz odpowiedzi
Tak jestem za lotniskiem, trzeba w życiu ułatwiać sobie i promować Gdynie.
Pytanie czy 5% pobierania na lotnisko jest głupie. Dlaczego mają pobierać?
Pobierają Ci 5% za prowadzenie spożywczaka blisko domu?,
Brawo za ankiete PRAWIE (prawie to duża różnica) dobrze!- 2 2
-
2009-07-09 21:19
Bergamo jest przepięknym miastem! polecem! blisko piękne ALPY :)
Bergamo - polecam sprawdzić!
- 3 2
-
2009-07-09 21:31
To jest kpina (2)
Przelot mojej rodziny 2 dorosłych + 3 dzieci kilkuletnich i niemowle w 2 strony z Gdańska do Katowic i z powrotem kupiony z 3 miesiecznym wyprzedeniem kosztował ok 12tyś. To jest nie porozumienie jakies. Druga sprawa to czemu 99% lotów jest z przesiadka w Warszawie? Jak się patrzy na przeloty to nieprawda jest, że ludzie tylko z kraju do Wawy latają, a gdzie loty bezpośrednie między miastami. Polska to normalnie wiocha, jak tu ma sie kiedykolwiek cos oplacac? wszyscy walcza o klienta tanimi lotami, a LOT twardo tylko dla bogaczy.
- 5 1
-
2009-07-09 22:31
Dałeś 12tys za 6 biletów GDN-KTW? Gratulacje... (1)
A JetAir'em nie taniej? I to jeszcze mając 3 miesiące czasu?
- 0 0
-
2009-07-10 00:07
:)
3eba bylo przez Londyn leciec to by bylo duzo taniej ;)
- 1 0
-
2009-07-09 21:36
Brawo WizzAir, dno to RyanAir i ich taborety buhahahaha (2)
- 3 2
-
2009-07-09 21:37
ciekawe co będzie w trakcie silnych turbulencji
a gdzie bezpieczeństwo pasażerów?!
- 2 0
-
2009-07-09 22:26
Jakie taborety i miejsca stojące???
Rozumiem, że media w sezonie ogórkowym podchwycą każdą bzdurę wyprodukowaną przez szefa Ryanair, ale gdzie jakiś rozsądek odbiorców?
- 3 0
-
2009-07-09 22:10
To bardzo dobrze
Wiecej połączej, tym lepiej dla nas. Dobra komunikacja to podstawa!
- 0 1
-
2009-07-10 09:13
No i pięknie na mecze Milanu z gdańska w końcu !!!!
- 1 0
-
2009-07-10 09:26
JASNE!!!!! tańcze loty... (2)
latam wizzairem od jakis 2 lat mniej wiecej 5 razy do roku w dwie strony co daje ok 10 lotow nie z checi ale z koniecznosci niestety ( nie ma bezposredniego polaczenia innymi liniami do miejsca gdzie latam)
kiedyś , jeszcze ok rok temu za polaczenie placilam maks. 500 zl teraz jest to min 500zł , pozatym pasazerow traktuje sie jak bydlo , nie szanuje sie stalych klientowi z racji bycia "tanimi" wykorzystuje na maksa to ze jakosc uslugi moze byc rowna 0 ....
tanie linie nie sa wcale takie tanie ....- 0 2
-
2009-07-10 13:28
pfff...!
chyba latamy jakimis innymi liniami Wizz Air w takim razie! od 3 lat latam z Wizzairem, conajmniej 4-5 razy do roku w obie strony, co daje min 8 -10 lotów rocznie, i za kazdym razem spotykam sie z przemila i profesjonalna obsuga. W styczniu i lutym lecialam za 39 zl w obie strony do Sztokholmu i do Malmo, taniej chyba juz sie nie da..! jezeli kupuje sie bilet z dnia na dzien, mozna spodziewac sie wysokiej ceny, ale na tym polega zabawa z tanimii przewoznikami! Sprobuj polatac z Ryanem, dopiero zaczniesz narzekac!
niech zyje Wizz Air!- 1 0
-
2009-07-10 18:05
Rok temu EUR kosztowało odrobinę mniej, więc skąd to zdziwienie że cena biletu wzrosła?
A co do bydła, to cóż... często sami pasażerowie zachowują się jak trzoda chlewna :/ A niskie ceny tylko pogarszają sprawę!
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.