• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Zagubiony autobus. Kierowca zapomniał o przystanku

Anna
20 lipca 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
Kierowca autobusu linii 205 w poniedziałek rano "zapomniał" o przystanku w Pruszczu Gdańskim. Blisko 20 osób spóźniło się do pracy. Kierowca autobusu linii 205 w poniedziałek rano "zapomniał" o przystanku w Pruszczu Gdańskim. Blisko 20 osób spóźniło się do pracy.

Każdemu może zdarzyć się chwilowa amnezja: zapominamy o dokumentach, kluczach do mieszkania, rocznicy ślubu. Ale żeby kierowca autobusu zapomniał przyjechać na przystanek? O tym, że to możliwe, na własnej skórze przekonała się nasza czytelniczka, pani Anna.



Czy zdarzyło ci się kiedykolwiek, aby autobus, na który czekasz, w ogóle nie pojawił się na przystanku?

Oto jej historia

W poniedziałek ok. godz. 7:30, przydarzyła mi się taka oto sytuacja: autobus linii 205 z Pruszcza Gdańskiego w kierunku Gdańska Głównego, miał odjechać o godzinie 7:34 z przystanku "Pruszcz Gdański-Rondo Kaszubskie 2". Na przystanku czekało ok. 20 osób.

Minęła godz. 7:50, a autobusu dalej nie było. Zadzwoniłam więc do dyspozytora. Pani, która odebrała telefon, najpierw nie potrafiła zrozumieć, że taki autobus jest, a co dopiero, że miał być o tej godzinie na tym przystanku. Po chwili powiedziała, że musi skontaktować się z kierowcą linii 205.

Wiele osób czekających na ten autobus podobnie jak ja śpieszyło się do pracy. Niestety, żadne z nas nie doczekało się na przyjazd pojazdu.

Pani dyspozytor zadzwoniła i powiedziała: "Kierowca kazał panią przeprosić, ponieważ zapomniał o tym, żeby przyjechać na przystanek".

Tym sposobem ludzie dostaną naganę w pracy bądź, tak jak w moim przypadku, karę finansową.

Czy ZTM poczuwa się do winy za tę sytuację? Bo niestety mój kierownik moich przeprosin przyjąć nie chce.

ZTM przeprasza za swojego wykonawcę - PKS

Sebastian Zomkowski, zastępca dyrektora ds. przewozów Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.

Pasażerka nie dzwoniła do naszej Centrali Ruchu (wszystkie rozmowy są nagrywane, aby właśnie móc wyjaśnić wszelkie spory), tylko bezpośrednio na dyspozytornię PKS Gdańsk, czyli naszego operatora, z którym mamy podpisaną umowę przewozową.

Według odczytu z naszej elektronicznej rejestracji odjazdów, autobus linii 205 nie wykonał zajazdu do Ronda Kaszubskiego. Już wystosowałem do naszego operatora polecenie wyjaśnienia tej sprawy.

Bardzo przepraszam pasażerów za ten incydent.
Anna

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (255) 3 zablokowane

  • (1)

    dziś ludzi są naprawdę niemożliwi, każdy ma gorszy dzień, i lekarz, i pracownik kolei, policjant i ktoś pracujący w fabryce......Masakra jak słysze że ktos przez spóźnienie ma takie problemy.......Dla takiego nie ludzkiego szefa należy się chłosta albo niech sami sie zwolnią ze wzgledu na swoja chorobę psychiczną.......... .... Pozdrawiam szefów którzy są w porządku:)

    • 13 0

    • Niektórzy szefowie powinni się leczyć na Srebrzysku.

      • 2 0

  • Nie myli się ten, kto nie pracuje

    A ci co się nie mylą robią najwięcej błędów, przeważnie są to szczekacze i głośne efekty cichej pracy

    • 9 0

  • Zarobki glodowe, odpowiedzialnosc duza, to i nie maja kim robic, nowy kierowca to zapomnial.

    • 5 0

  • luzik

    To trzeba wziąć pod uwagę i wyjść wcześniej z domu :) przecież 162 w kierunku wrzeszcza czy 210 nigdy nie przyjeżdżają na czas ,wiec człowiek juz sie przyzwyczaił

    • 3 0

  • Dajcie spokoj tym kierowcom

    Tylko w gdańsku miasto pozwoliło rozpuścic do tego stopnia tzw pasażerów ze wszystko im wolno.Jeszcze sie nia nauczyli ze kierowca tez człowiek który ma prawo do wszystkiego jak kazdy inny tzw pasazer.Spoznili sie ojejku wielka mi sprawa.Dajcie spokoj kierowcy i zajmijcie sie swoim zyciem a nie cudzym

    • 9 2

  • Pani ania the best

    Zdarza sie kazdemu a pani nigdy bledu nie popelnila i ktos przez pania mial identyko sytuacje tylko ten ktos zajal sie swoim zyciem a nie cudzym.Widac ze nie masz co robic ze swoim aneczko.

    • 14 3

  • Szanowna Pani Aniu, odnoszę wrażenie, że Pani szefowi nie stoi...

    ... i bynajmniej nie mam na myśli autobusu.

    • 5 0

  • gdybym na co dzień miał takich pasażerów, to jako kierowca autobusu celowo omijal bym ten przystanek :)

    ta pani spóźniając się do pracy jadąc rowerem, pozwała by kompresor za złą mieszankę powietrza. taki gatunek, a jeżeli to co pisze jest prawdą, to szefoo jeszcze gorszy ;)

    • 8 2

  • I tu właśnie widać różnicę obyczajową w Polsce i zagranicą.

    Ostatnio odwiedziłem klienta w małym niemieckim miasteczku. Kierowca autobusu miejskiego na rondzie skręcił w ulicę, której ruch był zmieniony na jednokierunkowy. Po paru 300 metrach mieliśmy skręcić w lewo, co nie było możliwe, bo ulica była rozkopana. Mi nie podpadło, że skręcił źle, bo nie znałem trasy. W momencie wjazdu w złą uliczkę ludzie krzyknęli uprzejmie do kierowy, że źle skręcił, ale niech się nie martwi bo zdarza się to częściej również innym kierowcom. Kierowca chciał jechać wstecz, ale za nim stały już samochody. Od razu podskoczył do kierowcy starszy pan i tłumaczył mu jak ma ominąć budowę. Dojechaliśmy do celu. Pewnie ominął jeden albo dwa przystanki. Jakoś głowę mu nikt nie urwie. Zdarza się po prostu, no ale w Niemczech pasażerowie mogą zamówić taksówkę a przewoźnik zapłaci, jeżeli wina była po jego stronie.

    Jeżeli stoi 20 osób na przystanku, to nikt w sieci nie może sprawdzić gdzie pozostał autobus? Przecież można na mapie obserwować gdzie się znajduje.

    • 7 2

  • Czy ta pani ktora robi afere jest swieta trzeba o jeden autobus szybciej jechac to sie do pracy nie spozni (tak ja robie to od 30 lat)

    • 11 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane