• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Zagubiony autobus. Kierowca zapomniał o przystanku

Anna
20 lipca 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
Kierowca autobusu linii 205 w poniedziałek rano "zapomniał" o przystanku w Pruszczu Gdańskim. Blisko 20 osób spóźniło się do pracy. Kierowca autobusu linii 205 w poniedziałek rano "zapomniał" o przystanku w Pruszczu Gdańskim. Blisko 20 osób spóźniło się do pracy.

Każdemu może zdarzyć się chwilowa amnezja: zapominamy o dokumentach, kluczach do mieszkania, rocznicy ślubu. Ale żeby kierowca autobusu zapomniał przyjechać na przystanek? O tym, że to możliwe, na własnej skórze przekonała się nasza czytelniczka, pani Anna.



Czy zdarzyło ci się kiedykolwiek, aby autobus, na który czekasz, w ogóle nie pojawił się na przystanku?

Oto jej historia

W poniedziałek ok. godz. 7:30, przydarzyła mi się taka oto sytuacja: autobus linii 205 z Pruszcza Gdańskiego w kierunku Gdańska Głównego, miał odjechać o godzinie 7:34 z przystanku "Pruszcz Gdański-Rondo Kaszubskie 2". Na przystanku czekało ok. 20 osób.

Minęła godz. 7:50, a autobusu dalej nie było. Zadzwoniłam więc do dyspozytora. Pani, która odebrała telefon, najpierw nie potrafiła zrozumieć, że taki autobus jest, a co dopiero, że miał być o tej godzinie na tym przystanku. Po chwili powiedziała, że musi skontaktować się z kierowcą linii 205.

Wiele osób czekających na ten autobus podobnie jak ja śpieszyło się do pracy. Niestety, żadne z nas nie doczekało się na przyjazd pojazdu.

Pani dyspozytor zadzwoniła i powiedziała: "Kierowca kazał panią przeprosić, ponieważ zapomniał o tym, żeby przyjechać na przystanek".

Tym sposobem ludzie dostaną naganę w pracy bądź, tak jak w moim przypadku, karę finansową.

Czy ZTM poczuwa się do winy za tę sytuację? Bo niestety mój kierownik moich przeprosin przyjąć nie chce.

ZTM przeprasza za swojego wykonawcę - PKS

Sebastian Zomkowski, zastępca dyrektora ds. przewozów Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.

Pasażerka nie dzwoniła do naszej Centrali Ruchu (wszystkie rozmowy są nagrywane, aby właśnie móc wyjaśnić wszelkie spory), tylko bezpośrednio na dyspozytornię PKS Gdańsk, czyli naszego operatora, z którym mamy podpisaną umowę przewozową.

Według odczytu z naszej elektronicznej rejestracji odjazdów, autobus linii 205 nie wykonał zajazdu do Ronda Kaszubskiego. Już wystosowałem do naszego operatora polecenie wyjaśnienia tej sprawy.

Bardzo przepraszam pasażerów za ten incydent.
Anna

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (255) 3 zablokowane

  • ale poważnie?

    nieeeeeeee

    • 3 0

  • Szok!

    Szok! Jak zwykły szary człowiek mógł zapomnieć zjechać na przystanek? 20 osób spóźniło się do pracy! DRAMAT! Skoro Pani wiedziała że spóźni się do pracy to mogła od razu zadzwonić do kogoś z pracy aby poinformować o tym zdarzeniu. Nie wierze,że w takim wypadku pracodawca od razu nałoży karę pieniężną, ale niech się Pani nie martwi dzięki Pani kierowca nie dostanie premii. A Pani Anna nigdy nie popełniła błędu? Robot? Może to był młody kierowca, może kierowca pierwszy raz jechał na tej linii w zastępstwie za innego kierowcę (miał rezerwę i został wysłany) i miał pełne prawo do błędu tak jak każdy z nas, oprócz Pani Anny oczywiście. Zdecydowanie temat na pierwszą stronę. Myślę że Pani Anna teraz siedzi dumna i zadowolona z siebie bo jest gwiazdą. Najlepiej naskarżyć niż załatwić taki problem jak ludzie.

    • 20 0

  • W Gdańsku autobusy nigdy nie przyjeżdżają na czas (1)

    • 5 2

    • i nikt nie robi alarmu

      bo tu mieszkają kurtularni ludzie

      • 1 0

  • to może kontrolować bilety na przystanku

    zamiast wozić pasażerów. A jak nie ma biletu to od razu mandacik.
    I nie będzie problemów: czy dzwonili, czy nagrali, czy przewieźli, czy podwykonawca nie obsłużył, czy kierownik ukarał pracownika.

    • 2 0

  • To tylko ludzie

    A pisanie o naganach czy karach finansowych jest smieszne tym bardziej za jedno spoznienie chyba ze Pani spoznia sie codziennie.W takich przypadkach jak w pracy maja problem trzeba udac sie do pksu i wziasc pismo ze autobus nie przyjechal.

    • 13 1

  • Pani Ania mogła wziąć taryfę, no cóż, raz na rok można.. (4)

    a kierowca się nie migał, przyznał, że zapomniał o przystanku. No cóż, nie ma ludzi nie omylnych. Nie myli się ten kto nic nie robi. O!

    • 18 2

    • a kiedy po tę taryfę zadzwonić? (3)

      5 minut spóżnienia - to by jeżdziła taksą każdego dnia. 10 minut? dać jeszcze szanse, bo wezwie taxi, a po minucie przyjedzie autobus. 15 minut? wtedy właśnie zadzwoniła do PKS, żeby podjąć decyzję. I niewykluczone, że potem wzięła TAXI.

      Niewykluczone również, że w ogóle nie brała pod uwagę TAXI, bo nie każdy może sobie lekką ręką wydawać 50zł nie ze swojej winy.

      • 1 4

      • Nieomylny jest tylko Jarosław..reszta to tylko ludzie.

        • 2 1

      • na tym forum logika nie obowiazuje - tu tylko kukizowo-pisowkie trolle

        • 2 0

      • W Gdańsku poważne firmy taxi jeżdżą za 2.16 pln/km i 6,8 pln start (ze zniżką na telefon). Neptun, superhallo, hallo taxi podjeżdża po klienta błyskawicznie (kolejność od największej do najmniejszej firmy). Także nie widzę problemu w zamówieniu taxi na przystanek. Gorzej jak ktoś chce zamówić "tanie taxi", wtedy czeka pół godziny i dłużej.

        • 0 0

  • 666

    napewno ta pani jest nieomylna w swoim calym zyciu

    • 5 1

  • to autobusy w Gdańsku nie maja gps?

    myslałem, ze mają - bo gdyby miały, to jesli przystanek jest z boku - podałby że zmiania trase, jesli na trasie, to podałoby, że jedzie za szybko

    wszystko zdarzyć się moze oczywiscie, ale CHYBA w Polsce podstawowy problem to jechanie na pamięć a nie według rozkładu

    w wielu krajach, gdy autobus jedzie za szybko to na kolejnym przystanku po prostu czeka, bo musi odjachac o wyznaczonej godzinie a nie szybciej

    • 0 0

  • aktywna Pani... (2)

    pewnie idealna w pracy, nigdy się nie pomyliła....
    Człowiek prowadzi autobus, Człowiek proszę Pani...
    Dwukrotnie zdarzyło mi się jechać z kierowcą autobusu, który omyłkowo pomylił trasę ale do głowy mi nie przyszło żeby robić aferę...

    • 14 1

    • pewnie po co robic aferę jak rozpadaja się buty - pracownikowi moze zdarzyć sie zapomnieć dać kleju (1)

      po co wymagać dobrej iobsługi w restauracji, czy dobrego jedzenia - kelner moze mieć zły dzień, a kucharz kaca

      poco po co po co

      socjalizm sie kłania, i przepraszanie za istnienie na kazdym kroku

      • 0 5

      • biegnę do gazety...

        pani w sklepie osiedlowym nie wydała reszty 0,01gr, ponieważ nie miała drobnych...
        wskaż mi jedną osobę,która się nigdy nie pomyliła albo nie miała gorszego dnia w życiu
        tak, wiem to JA

        pozdro dla ideałów

        • 0 0

  • Pani Aniu WSTYD

    • 8 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane