- 1 50 lat pracuje w jednym zakładzie (43 opinie)
- 2 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (169 opinii)
- 3 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (146 opinii)
- 4 Pierwsza maszynistka SKM w XXI wieku (188 opinii)
- 5 Sześciu poszukiwanych wpadło w dwa dni (77 opinii)
- 6 Woda w zatoce bezpieczna. Można się kąpać (124 opinie)
![](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/2/24/300x0/24414__kr.webp)
We wszystkich dużych polskich miastach zawisły spektakularne wielkoformatowe obrazy, przedstawiające modelkę i modela Reserved w różnych ujęciach. Trójmiasto, Warszawa, Kraków, Śląsk, Poznań i Wrocław zostały zasypane billboardami reklamującymi gdańską firmę odzieżową.
Miejskie przestrzenie są podobno najlepszym nośnikiem reklamy. Gdy przedstawia ona pięknych ludzi albo miejsca, mamy do czynienia, jak twierdzi Bernd Schmitt z Columbia Business School, z estetyzacją miasta. Brzydkie i szare tereny miejskie wydają się ładniejsze i nie rażą swoim widokiem. Swoją agresywną kampanią reklamową Reserved zafundował miastom tego roku piękną wiosnę.
Za działaniami outdoorowymi i prasowymi (kampania prasowa objęła najpoczytniejsze pisma dla kobiet, dzienniki i magazyny dla panów) poszły także przedsięwzięcia w Internecie. Specjalnie na potrzeby kampanii został przygotowany nowy serwis internetowy. Opracowano też reklamy radiowe oraz kampanię filmową, która rozpocznie się już wkrótce w kinach w całym kraju oraz na stronach internetowych Reserved.
Kampania będzie trwała trzy miesiące i obejmie swoim zasięgiem kraje europejskie, w których znajdują się salony Reserved. - Nad kampanią wciąż jeszcze pracuje, często ponad siły, zespół marketingowy Reserved oraz zaprzyjaźnieni i stale współpracujący z nami wybitni twórcy - infomuje Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. marketingu LPP SA.
Opinie (56)
-
2006-04-25 23:36
Hańba! Co za bezczelna ofensywa kapitalizmu! Tam powinny wisieć portrety pana Prezydenta, wicepremiera Leppera i Ojca Dyrektora!
Czy wstrętni kapitaliści nie zauważają, że w Polsce zmienił się ustrój i teraz Polacy chcą czcić swoich wielkich mężów stanu!?
Ale już wkrótce nastąpi budowa prawdziwej trzeciej drogi!
Trzecia droga do trzeciego Świata!- 0 0
-
2006-04-25 23:38
o zgrozo
o zgrozo. dobrze że chociaż modele ładni i kolorystyka przyjazna. co by było, gdyby tej wielkości pojawił się baner "Biedronki" w trakcie jarmarku św. Dominika? Albo twarz ojca dyrektora... Jeszcze bin Laden chciałby jakiś samolot wysłać w Zieleniaka :)
- 0 0
-
2006-04-25 23:53
Nie śmiejcie się z Kaczorów bo podobno wsadzają za to do więzienia. Czyli jak w Chinach i Korei Płn. psssst.
- 0 0
-
2006-04-26 06:59
Wiadomośc sposorowana
- 0 0
-
2006-04-26 07:33
Podciągnijcie trochę jakość to reklama nie będzie potrzebna
- 0 0
-
2006-04-26 08:19
Co to ma być?
Zaczynacie na portalu umiszczać artykuły reklamowe? Chociaź podpiszcie "artykuł sponsorowany". A że reklamy mają upiększać miasto? Wyjątkowy cynik takie dyrdymały wymyślił. Miasto moźe upiększać czystość i ładna architektura, a billboardy i inne plandeki sprawiają co najwyźej takie wraźenie jak porozwieszane po balkonach suszące się kolorowe gacie.
- 0 0
-
2006-04-26 08:23
Gdańska marka reserwed?????????
Tylko co tam robi amerykański imperialista z walizką dolarów oceikających krwią czarnuchów, żółtków, czerwonych i innych kolorowych braci( dzieci bogów innych niż tych od białego człowieka)??? Amen
- 0 0
-
2006-04-26 08:29
BLUZECZKE NABYLEM DROGĄ KUPNA OSTATNIO
Niteczek cala masa zaczęła mi wyłazić, guzik odpadl po pierwszym praniu.. Reklamacji nie przyjęto (podobno to normalne i trza sobie poprzyszywać wszystko). Ciekawe czy tym z reklamy też się cokolwiek urywa?
- 0 0
-
2006-04-26 08:42
drogo i tandentnie
sklepy dla dziwologów- 0 0
-
2006-04-26 09:03
Zieleniak do remontu
Może za zarobione w ten sposób pieniądze właściciel Zieleniaka wyremontuje to gmaszysko
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.