• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Zarezerwowane!

red
26 kwietnia 2006 (artykuł sprzed 18 lat) 
W kwietniu rozpoczęła się największa w tym roku kampania reklamowa marki Reserved, należącej do gdańskiej firmy odzieżowej LPP S.A.

We wszystkich dużych polskich miastach zawisły spektakularne wielkoformatowe obrazy, przedstawiające modelkę i modela Reserved w różnych ujęciach. Trójmiasto, Warszawa, Kraków, Śląsk, Poznań i Wrocław zostały zasypane billboardami reklamującymi gdańską firmę odzieżową.

Miejskie przestrzenie są podobno najlepszym nośnikiem reklamy. Gdy przedstawia ona pięknych ludzi albo miejsca, mamy do czynienia, jak twierdzi Bernd Schmitt z Columbia Business School, z estetyzacją miasta. Brzydkie i szare tereny miejskie wydają się ładniejsze i nie rażą swoim widokiem. Swoją agresywną kampanią reklamową Reserved zafundował miastom tego roku piękną wiosnę.
Za działaniami outdoorowymi i prasowymi (kampania prasowa objęła najpoczytniejsze pisma dla kobiet, dzienniki i magazyny dla panów) poszły także przedsięwzięcia w Internecie. Specjalnie na potrzeby kampanii został przygotowany nowy serwis internetowy. Opracowano też reklamy radiowe oraz kampanię filmową, która rozpocznie się już wkrótce w kinach w całym kraju oraz na stronach internetowych Reserved.

Kampania będzie trwała trzy miesiące i obejmie swoim zasięgiem kraje europejskie, w których znajdują się salony Reserved. - Nad kampanią wciąż jeszcze pracuje, często ponad siły, zespół marketingowy Reserved oraz zaprzyjaźnieni i stale współpracujący z nami wybitni twórcy - infomuje Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. marketingu LPP SA.
Biznes Trójmiejskired

Opinie (56)

  • dAreck!

    Co do zachowania ziomków za granicą to są fakty także odczute na własnej skórze.
    Co do jakości ciuchów marki zastrzegłem się, że nie używam i wobec tego nie wypowiadam się. Być może że ilość wpisów na tym forum przkona mnie, że ta jakość jest marna, nie zamierzam się o to spierać
    Mogę tylko dodać, bo ktoś tu na forum wspominał o porównywalnie złej jakości ciuchów firmy H&M, że z tzw. "kół zbliżonych do marki reserved" słyszałem pochlebne opinie o marce H&M. Co to oznacza, każdy może sobie wyciągnąć własny wniosek.

    • 0 0

  • małzeństwo

    ted1951: jeśli za małżeństwo uznać wspólników Pana P i Pana L :)) Małżeństwo z Sopotu zawiązało się długo po powstaniu firmy i Pani P daleko do założycielki :)

    • 0 0

  • ted1951

    Ja też nie zamierzam polemizować z Twoją opinią o rodakach, bo moje zdanie jest podobne. Pisałem tylko, że skoro napisanie negatywnej opinii o jakości ciuchów wh Ciebie jest narzekaniem, to jeszcze większym narzekaniem jest Twój post nt. narodowych cech Polaków....

    A to o jakości to też sprawdziłem empirycznie.. w sumie na kilkanaście zakupionych pełnowartościowych ubrań, kilkakrotnie zdarzyło mi się trafić na jakieś niedoróbki - a to rzecz zupełnie niespotykana u zbliżonej cenowo konkurencji.
    Mam nadzieję, że to koniec wątku o jakości :)

    • 0 0

  • "..mamy do czynienia, jak twierdzi Bernd Schmitt z Columbia Business School, z estetyzacją miasta. Brzydkie i szare tereny miejskie wydają się ładniejsze i nie rażą swoim widokiem..." Czy aby napewno?????
    Czy zaslonięcie ciekawej elewacji C.H. Manhattan wizerunkami plastikowych modeli reklamujacych tandetne jakosciowo rzeczy tez jest traktowane jako polepszenie szrosci i brzydoty!!! Agresywna monotonna reklama co 50m jest estetyzacja miasta???? A brzydkie i szare tereny z takimi reklamami to tak jakby popryskac gówno perfumami !!!!!

    • 0 0

  • exLppianin

    Nie znam się aż tak głęboko na koligacjach rodzinnych wewn. firmy LPP SA, chodziło mi tylko o oddanie prawdy iż według mojej wiedzy na początku był polski kapitał a jak jest teraz to można sprawdzić na giełdzie.
    I z tej perspektywy patrząc jest dla mnie pozytywem iż daje się w Polsce z polskim kapitałem założyć firmę, wypracować /a może kupić, tego nie wiem/ markę i do czegoś dojść nawet jesli są tacy którzy narzekają, jak dAreck, na jakość produktu finalnego. Na to jest tylko jeden rynkowy sposób: nie kupować!
    Czy żona pana P. była załozycielem, czy jest wspólnikiem czy też moze tylko pracownikiem firmy jest dla mnie sprawą drugoplanową.

    • 0 0

  • Drogo, za drogo

    Ceny wyrobów firmy R nie odzwierciedlają jakości użytego materiału jak i wykończenia (z mojego własnego doświadczenia), ale za takie "spektakularne wielkoformatowe obrazy" musi ktoś zapłacić, kto? klient. Już dawno zauważyłem, że naprawdę dobry produkt nie reklamuje się lub tylko sporadycznie. Widział ktoś reklamę mercedesa, bmw lub masła z warlubia?

    • 0 0

  • Tony,

    Chetnie tobie ulatwie poszukiwania .
    Ja widzialem i widze reklamy Mercedesa i BMW .
    Teraz musisz juz tylko poszukac kogos , co widzial reklamy masla z Warlubia .

    • 0 0

  • no, fajna reklama

    Niestety mój sklep w którym pracuje (Private Member) postarał się tylko o kilka małych bilbordów, które i tak są mało wyraziste :( Jednak reklama to reklama, zawsze kogoś przyciągnie, powinno się w nią zainwestować.

    • 0 0

  • LPP

    wlascicielem marki R. jest LPP. zostala zalozona przez trzech gdanskich(czy trojmiejskich) ludzi. LPP to sa pierwsze litery od ich nazwisk.z tego co wiem (tego akurat w 100% pewny nie jestem) to zaczynali od hurtowni we wrzeszczu obok rogalika. aktualnie zburzyli i cos buduja.
    co do jakosci - mam jeden polar od nich 3-4 lat i jest przyzwoity. ostatnio kupilem sweterek jak byla promocja -50% :D i tez sie trzyma dobrze. nic innego nie posiadam tej firmy.
    aha croop town albo jakos tak to tez jest ta sama firma czyt. LPP. tam nic nie kupuje, to dla gimnazjalistow i innych dzieciakow :P

    • 0 0

  • Marku

    Zawiodłeś "mię"! Ani wczoraj /wtorek/, ani 24 kwietnia /pon./ ani w numerze GŚw. z 22 kwietnia nie ma na pierwszej stronie żadnego artykułu pt.: "Szwedzi rozpieszczeni przez urzędy". Chyba Ci się przyśniło.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane