- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (520 opinii)
- 2 Zwężenie w centrum i remont we Wrzeszczu (258 opinii)
- 3 Wstrzymany przetarg na obwodnicę Witomina (166 opinii)
- 4 3,3 mln zł dla Sopotu na zbiorniki (27 opinii)
- 5 Uschły młode drzewa (16 opinii)
- 6 Pył węglowy nad Gdańskiem. Wyniki kontroli (167 opinii)
Żart na banerze: śmieszny czy żenujący?
Od lat piętnujemy tandetne banery, które bez ładu, składu i celu rozwieszane są na ulicach Trójmiasta. Niezwykle rzadko bywa jednak, że oprócz poczucia zażenowania, wywołują one także uśmiech.
Czasami potrafimy zapomnieć o tym wszystkim, jeśli wśród zalewu topornych zazwyczaj reklam, pojawi się jedna, której twórcy wykażą się minimalnym choć poczuciem humoru. A tak jest w przypadku dwóch banerów, które zauważył nasz czytelnik, pan Marek.
- Jechałem przez Pruszcz Gdański i dostrzegłem te reklamy na płocie. Nie dało się pozostać obojętnym wobec nich. Zdjęcie życia. To żaden fotomontaż. Treści tych dwóch reklam obok siebie są autentyczne... - napisał nasz czytelnik.
Co widzimy na zdjęciu? Reklamy dwóch, bardzo różnych rodzajów usług. Można powiedzieć - wiecznych i doczesnych. O ile dom pogrzebowy oferuje "światłość wiekuistą", to punkt masażu erotycznego sugeruje, by "poczuć życie, zanim umrzesz".
Waszym zdaniem takie nawiązanie jest pomysłowe i skuteczne, czy raczej w złym tonie i niesmaczne?
Opinie (173) ponad 10 zablokowanych
-
2012-03-28 16:59
Takie zestawienie reklam jest twoim zdaniem - brakuje wariantu : przypadek
- 0 1
-
2012-03-28 17:11
...
podoiłam się w gacie ...
- 0 4
-
2012-03-28 17:12
Czysta reklama....
Piszą żeby zjechać pomysłodawców i robią im przy tym wielką przysługę:) darmowa reklama i to na ramach trójmiasto.pl Gratulacje
- 4 1
-
2012-03-28 18:27
HHHHHHHMmmmmmmmm......
ŻENADA BRAK TOTALNIE TAKTU
- 3 3
-
2012-03-28 18:36
ŻENUŁA...
- 2 1
-
2012-03-28 18:42
No i Co
Ale kogo ma to żenować albo bawić o tak sobie 2 reklamy obok siebie no i co?
Co w tym dziwnego a księża na dzi.... nie chodzą a coraz więcej z nich nie jest pedof...... Pasują do siebie jak dwie krople whyskey- 1 1
-
2012-03-28 19:12
Pruszcz...i wszystko jasne. (1)
- 0 4
-
2012-03-29 10:23
Halewicz... i wszystko jasne
- 0 0
-
2012-03-28 19:27
za duzo tego
zestawienie komiczne, moze przez chwile rozbawic.
Jednak smuci fakt, ze tego typu "upiekszen" krajobrazu jest w naszym otoczeniu zbyt duzo. Wole zielenizne a nie nahalne, upstrzone reklamy, banery, szyldy itp.
Jakiegos porzadku i spokoju dla oka brak...
A wiosna za pasem... mogly by byc tak pieknie:) pozdrawiam- 1 0
-
2012-03-28 19:30
a czy zastanawialiście się...
... jaką reklamę zapamiętujecie?? Zapamiętuje się reklamę która nas rozbawi lub zdenerwuje. Krótko mówiąc reklama jest jak celebryta, nie ważne czy się mówi o nim źle czy dobrze, ważne by się o nim mówiło. Tak samo jest z reklamą czy to telewizyjną, radiową czy jakąkolwiek inną. Marketingowcy chcą żebyś zapamiętał. Tylko to się liczy.
- 2 0
-
2012-03-28 21:40
Ha ha ha ...
Jedno dla ciała, drugie dla ducha Hehe ;)
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.