• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Żart na banerze: śmieszny czy żenujący?

ms
28 marca 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
Reklamować można wszystko: zarówno sprawy wieczyste, jak i doczesne. Reklamować można wszystko: zarówno sprawy wieczyste, jak i doczesne.

Od lat piętnujemy tandetne banery, które bez ładu, składu i celu rozwieszane są na ulicach Trójmiasta. Niezwykle rzadko bywa jednak, że oprócz poczucia zażenowania, wywołują one także uśmiech.



Takie zestawienie reklam jest twoim zdaniem:

Trudno powiedzieć, czym kierują się firmy wieszający swoje reklamy gdzie popadnie: na płotach, murach, ścianach budynków czy rozpinają je między słupami. Chęcią wypromowania się? Jeśli tak, to naiwność: dla wielu mieszkańców taka forma promocji raczej dyskredytuje, niż buduje pozytywny wizerunek. Bo jak lubić kogoś, kto otwarcie lekceważy wspólne dobro, jakim jest przestrzeń publiczna? Jak cenić firmę, która reklamując się łamie prawo, wieszając - bardzo często - nielegalny baner? Jak wreszcie traktować poważnie reklamodawcę, który promuje się na nieestetycznym, brudnym i podartym banerze.

Czasami potrafimy zapomnieć o tym wszystkim, jeśli wśród zalewu topornych zazwyczaj reklam, pojawi się jedna, której twórcy wykażą się minimalnym choć poczuciem humoru. A tak jest w przypadku dwóch banerów, które zauważył nasz czytelnik, pan Marek.

- Jechałem przez Pruszcz Gdański i  dostrzegłem te reklamy na płocie. Nie dało się pozostać obojętnym wobec nich. Zdjęcie życia. To żaden fotomontaż. Treści tych dwóch reklam obok siebie są autentyczne... - napisał nasz czytelnik.

Co widzimy na zdjęciu? Reklamy dwóch, bardzo różnych rodzajów usług. Można powiedzieć - wiecznych i doczesnych. O ile dom pogrzebowy oferuje "światłość wiekuistą", to punkt masażu erotycznego sugeruje, by "poczuć życie, zanim umrzesz".

Waszym zdaniem takie nawiązanie jest pomysłowe i skuteczne, czy raczej w złym tonie i niesmaczne?
ms

Opinie (173) ponad 10 zablokowanych

  • Takie zestawienie reklam jest twoim zdaniem - brakuje wariantu : przypadek

    • 0 1

  • ...

    podoiłam się w gacie ...

    • 0 4

  • Czysta reklama....

    Piszą żeby zjechać pomysłodawców i robią im przy tym wielką przysługę:) darmowa reklama i to na ramach trójmiasto.pl Gratulacje

    • 4 1

  • HHHHHHHMmmmmmmmm......

    ŻENADA BRAK TOTALNIE TAKTU

    • 3 3

  • ŻENUŁA...

    • 2 1

  • No i Co

    Ale kogo ma to żenować albo bawić o tak sobie 2 reklamy obok siebie no i co?
    Co w tym dziwnego a księża na dzi.... nie chodzą a coraz więcej z nich nie jest pedof...... Pasują do siebie jak dwie krople whyskey

    • 1 1

  • Pruszcz...i wszystko jasne. (1)

    • 0 4

    • Halewicz... i wszystko jasne

      • 0 0

  • za duzo tego

    zestawienie komiczne, moze przez chwile rozbawic.
    Jednak smuci fakt, ze tego typu "upiekszen" krajobrazu jest w naszym otoczeniu zbyt duzo. Wole zielenizne a nie nahalne, upstrzone reklamy, banery, szyldy itp.
    Jakiegos porzadku i spokoju dla oka brak...
    A wiosna za pasem... mogly by byc tak pieknie:) pozdrawiam

    • 1 0

  • a czy zastanawialiście się...

    ... jaką reklamę zapamiętujecie?? Zapamiętuje się reklamę która nas rozbawi lub zdenerwuje. Krótko mówiąc reklama jest jak celebryta, nie ważne czy się mówi o nim źle czy dobrze, ważne by się o nim mówiło. Tak samo jest z reklamą czy to telewizyjną, radiową czy jakąkolwiek inną. Marketingowcy chcą żebyś zapamiętał. Tylko to się liczy.

    • 2 0

  • Ha ha ha ...

    Jedno dla ciała, drugie dla ducha Hehe ;)

    • 3 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane