- 1 Solorz otworzył stację wodoru w Gdańsku (158 opinii)
- 2 Bursztynowy Ołtarz z nowymi elementami (94 opinie)
- 3 Ponad 20 tys. zł za kurs taksówką (258 opinii)
- 4 Będą trzy pasy na Obwodnicy Trójmiasta? (450 opinii)
- 5 Pili, zażywali narkotyki i wsiadali za kółko (90 opinii)
- 6 Rajska znowu deptakiem, ale tylko na chwilę (71 opinii)
Zerwanie sieci trakcyjnej SKM
We wtorek o godz. 8.40 na stacji Gdańsk - Wrzeszcz doszło do zerwania sieci trakcyjnej. Naprawa potrwa do ok. godz. 12.
- Doszło do zerwania sieci trakcyjnej - to typowe uszkodzenie eksploatacyjne - mówi Leopold Naskręt rzecznik ds. marketingu Szybkiej Kolei Miejskiej.
Na trasie Gdańsk Oliwa - Wrzeszcz pociągi SKM poruszają się jednotorowo. Opóźnienia pociągów na trasie Gdańsk - Gdynia sięgają ok. 20 minut.
Opinie (135) ponad 10 zablokowanych
-
2009-02-24 12:07
nie jest źle (1)
w trojmiescie i tak jest calkiem dobra komunikacja nie ma co narzekac a awaria czasem sie zdaza, jedzcie se na gorny-slask tam to mozna jajo na przystanku zniesc przyjedzie albo nie, dojedzie albo nie tam to jest horror jezdzic szybciej z buta zajdziesz niz tramwajem albo busem
- 1 0
-
2009-02-24 12:28
chyba piszesz o gdańskiej linii C?
- 1 0
-
2009-02-24 12:40
(1)
Leopold Naskręt < wspólczuje >
- 1 0
-
2009-02-24 13:20
a
Co tu się dziwic,ta cała skm-ka to nic innego jak stare pkp a stare pkp to nic innego jak partyjny beton rodem z pzpr.Oni nie rozumieją potrzeby postępu i tego jakie przemiany zachodzą na kolei na całym świecie.
- 0 0
-
2009-02-24 13:24
SKM - Smutna Kolej Miejska (2)
cierpi i ledwie dycha
a może przerobić te en57 na wyngiel - nie byłoby kłopotu z drutami i innymi pirdołami, górnicy fedrowali by dla SKM i były by pociągi "Czarny Śląsk pozdrawia Trójmiasto"
Gallux w Sopocie robiłby za kotłowego
na peronach kozy z wynglem
byłby dym
para buch
koła w ruch
sama radocha- 8 2
-
2009-02-24 13:38
ty pankracy ty to mosz leb (1)
bylo by piknie jak by tak kopciuchy smigaly zamiast p******ych EN57 to kupa zlomu i nic wiecej tylko na zyletki. Z tego co pamietam to nigdy nie bylo problemu z kopciuchami zawsze na czas i do celu, nasze dziadki to byli kolejarze a teraz same opoznienia jezdze regularnie raz w miesiacu sopot-katowice od roku czasu nie bylem planowo. Ciekawe co by zieloni pedzieli na parowozy hihi.
pozdrawiam- 0 0
-
2009-02-24 15:13
parowoz
święta racyja!
pamiętam że jak była zima stulecia - to wszystko zamarzło, zasypało i powyciągali gdzieś parowozy z krzaków - i te se dały radę,
teraz też by se dały,
parowóz ma duszę
a taki elektrowóz czy diesel - nie ma nic!
braknie paliwa, popękają druty i du...a blada!- 0 0
-
2009-02-24 13:40
Czy już jest OK? (2)
Wie ktoś może, czy skm jeżdżą już normalnie, naprawili tą trakcję???????????????????????????????????????????????????
- 0 0
-
2009-02-24 13:51
Niestety
Niestety naprawa wykonana była niedbale i pociągi jeżdżą tyłem do przodu.
- 9 2
-
2009-02-24 14:41
odpowiadam
w polsce nic nie jest normalnie ani SKM, PR, I PKP INTERCITY nie jezdza normalnie. Normalnie to jest wtedy gdy sie spozni albo wcale nie przyjedzie. Poprostu wolna amerykanka.
- 0 0
-
2009-02-24 14:31
czy już naprawione?
- 0 0
-
2009-02-24 15:55
skm
(a)trakcje skm :)
- 1 0
-
2009-02-24 15:56
tak sama sie zerwala?? (1)
- 0 0
-
2009-02-24 19:55
przeczytaj jeszcze pare razy artykul... moze w koncu zrozumiesz slowo pisane
- 0 0
-
2009-02-24 16:44
czas na zmiany (2)
a może po prostu dobrze by było wreszcie wymienić sieć trakcyjną, skoro to typowe uszkodzenie??? Założę się, że ma ona tyle lat, ile istnieje linia SKM z Gdańska do Sopotu, bo strasznie często nawala - pewnie ze starości
Całe szczęście, że tkwiłem przed Wrzeszczem w pociągu "tylko" 20 min i spóźniłem się na UG "tylko" 10 min. Bo kolega spóźnił się na zajęcia aż 40 minut :-\- 0 0
-
2009-02-24 19:58
zacznij płacic za bilet to SKM-ka bedzie miała kase na remonty, zreszta siec trakcyjna jest wymieniana sukcesywnie (w ramach konserwacji) ale zapewne tego nie zauwazasz bo takie roboty wykonuje sie w nocy gdy SKM-ki kursują rzadko i mozna zamknąc tor
- 0 0
-
2009-02-24 22:07
miedziany drut nie wytrzymałby ponad 50-letniej eksploatacji.Nie przesadzajmy.Jest zima są wahania temperatury drut ulega naprężeniu kiedy przejeżdża pod nim ponad 100 pociągów dziennie i tak przez okrągły rok.Każda taka rzecz ma swoją wytrzymałość.Struktura wewnętrzna się zużywa i po jakimś czasie się zrywa.Przecież SKM nie będzie wymieniać drutu co rok bo to kosztuje miedź jest drogim metalem.
- 0 0
-
2009-02-24 19:17
a ja 8.27 jade do pracy...i bylam punktualnie :( jakby nie mogla zerwac sie troche wczesniej....
- 0 0
-
2009-02-24 19:53
...
To co sie dzisiaj dzialo na peronach to jakis koszmar!!!
- 0 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.