• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Znowu zapełnią się skrzynki

ms
28 listopada 2006 (artykuł sprzed 17 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Elektronika na poczcie przeszkadza czy pomaga?
Strajk listonoszy w Trójmieście przerwany, listonosze pod pewnymi warunkami wracają do pracy.

Protest pomorskich listonoszy nie został zakończony, lecz jedynie zawieszony na pewien czas. Komitet protestacyjny trójmiejskich pocztowców podpisał porozumienie z dyrekcją Okręgu Gdańskiego Poczty Polskiej, dzięki któremu do naszych skrzynek znowu zaczną trafiać listy.

Listonosze zadeklarowali, że do 5 grudnia, czyli w ciągu tygodnia rozniosą wszystkie zaległe przesyłki. Z kolei dyrekcja zobowiązała się do nie wyciągania konsekwencji prawnych i służbowych wobec organizatorów i uczestników protestu.

- To, że wracamy do pracy nie oznacza jednak, że dyrekcja poczty zgodziła się spełnić wszystkie nasze żądania - przyznał na falach Radia Gdańsk Jacek Drążek, przewodniczący komitetu protestacyjnego w Trójmieście. - Dlatego cały czas będziemy prowadzić rozmowy z dyrekcją, przy udziale negocjatora.

Jeżeli dalsze negocjacje nie przyniosą porozumienia, wśród pocztowców przeprowadzone zostanie referendum w sprawie strajku generalnego.

Przypomnijmy, że pocztowcom udało się już wynegocjować, że nie będą musieli nosić folderów reklamowych, oraz uregulować sprawę nadgodzin, których listonosze wyrabiają ogromne ilości. Cały czas trwają negocjacje dotyczące podwyżki dla pocztowców: strajkujący ograniczyli swoje żądania do 150 zł brutto, podczas gdy dyrekcja poczty oferuje ok. 109 zł.
ms

Opinie (80) 1 zablokowana

  • ...

    wczoraj z radością zauważyłam pocztę w mojej skrzynce ... zaglądam, a tam druki bezadresowe! same reklamy :) i co ten strajk dał?

    • 0 0

  • co ten strajka dał?
    dowiedziałaś się, Karolinko, że nikt Cię nie lubi ;)

    • 0 0

  • nie wiem kiedy ukazał się ten post na portalu, ale wiem napewno, że dotyczy on dnia dzisiejszego, więc cierpliwości drodzy odbiorcy...

    • 0 0

  • Czyli wracamy do normy: listy ida tydzień zamiast 3 dni, polecony idzie wolniej niż zwykły, priorytet jak mówią panie na poczcie teoretycznie idzie jeden dzień, a praktycznie 3-4. Listonosze oczywiście będa znowu wtykać awiza w drzwi choć za drzwiami wszyscy sa obecni. Znowu panie w okienkach będą wrzeszczeć na klientów itp itd.

    • 0 0

  • drogi maciusiu!

    piszesz tak jakby rzeczywiście teraz się listy pisało ... najbardziej lubią mnie ci, którym mam płacić rachunki, bo to oni najczęściej do mnie piszą ;)

    • 0 0

  • gdańszczanka

    Wejdź na www.tp.pl i załóż sobie profil. Będziesz mieć podgląd faktury i możesz zapłacić rachunek przelewem na to samo konto co zwykle. To samo jest np. z komórką w Orange - jest zestawienie faktur online. Nie musisz też lecieć na pocztę żeby zapłacić rachunek.
    Podziwiam to ludzkie zamiłowanie do papierologii i stania w kolejkach. Ja często kopert z rachunkami nawet nie otwieram, bo dawno wiem ile mam do zapłacenia i jaki termin.

    • 0 0

  • Priorytety

    Łatwo bierze się kasę za priorytet czyli dostarczenie w ciągu trzech dni gorzej z realizacją.

    Firma szanująca klienta po niedotrzymaniu terminu oddałaby kasę i przeprosiła. Na naszej poczcie jednak jest inaczej, kiedyś czekałem na priorytetową paczkę i każdego dnia sprawdzałem skrytkę pocztową. Po przesło 1,5 tygodnia znalazłem w końcu dwa kwitki do odioru jednocześnie czyli normalny i powtórny. W ten sprytny sposób statystyki doręczenia zostały zachowane. Mogłem oczywiście zrobić awanturę na poczcie ale co pani przy okienku jest temu winna. Zresztą wypadało mi być wdzięcznym że paczka jednak doszła.

    • 0 0

  • Czarna Żmija

    " Wejdź na www.tp.pl i załóż sobie profil "

    Po co komu profil. Dzwonię na infolinię o mam informację o kwocie do zapłaty.

    • 0 0

  • Ulotki w skrzynkach

    Ludzie bierzecie na poczcie specjalne naklejki, przyklejacie na skrzynce i listonosz nie będzie wrzucał ulotek do waszej skrzynki.

    • 0 0

  • Też prawda

    ale z dodzwonieniem się do infolinii różnie bywa, a mając profil możesz też np. włączać sobie usługi i wyłączać, zgłaszać awarie itp.
    Poza tym jeszcze kwestia psychologiczna - ja wolę bezosobową obsługę, nie lubię gadać z ludźmi na infoliniach.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane