FedEx Express Polska

Gdańsk 80-298, Botaniczna 14

FedEx Express Polska

Wybierz numer

22 211-80-00 801-002-800
Najlepsze firmy kurierskie Gdańsk

Oceny (210)

Andrzej
Termin usługi: listopad 2017

firma widmo - nikt za nic nie odpowiada. Taki twór powinien zniknąć z mapy przewoźników. Przestrzegam przed korzystaniem i kontaktem z tym czymś!

queza
Termin usługi: grudzień 2017

Nigdy, ale to nigdy nie korzystajcie z usług tej pseudo firmy kurierskiej.

Agnieszka
Termin usługi: grudzień 2017

Wątpliwa przyjemność korzystania z usług tej "niby" firmy, telefonu w Gdańsku nie ma, dzwonie do centrali, generalnie zlewka, nic nie mogą zrobić, przesyłka przeleżała tydzień w siedzibie na Budowlanych, po czym bez próby doręczenia wróciła do nadawcy. Nie poczuwają się do winy. Firma krzak, z która w Gdańsku nie można się skontaktować. Fatalne doświadczenie. Nie polecam Fedexa..

Michał
Termin usługi: grudzień 2017

Kurier dramat, nie miły i bezczelny, zostawił mnie z ogromną przesyłką na środku ulicy i radź sobie sam ( zamówiłem telewizor 55 cali) wyciągnął go z auta i miał resztę gdzieś, nie pozwolił sprawdzić przesyłki, pominę fakt że nie dostarczył paczki na czas, przez co musiałem wziąć kolejny dzień wolny za który mi nikt nie zapłaci. Żenada, nigdy więcej FEDEX!

Adrian
Termin usługi: grudzień 2017

Firma krzak zero kontaktu, dostarczona na inna ulice niż jest w adresie, zero kontaktu. Kurier skłamał że paczkę dostarczy, cóż fedex jest synonimem "nie doręczamy paczek". ,

Hanna
Termin usługi: grudzień 2017

29 listopada kurier miał odebrać ode mnie przesyłkę, nie pojawił się, następny termin (potwierdzony mailem przez fedex) to 1 grudnia, kurier znów się nie pojawił. Nie mogę tego zmienić, bo zleceniodawcą jest zalando (przesyłka zwrotna) Całe dnie spędzam w domu dzwoniąc na infolinię, oczywiście z kurierem ani oddziałem w Gdańsku skontaktować się nie mogę, nie podają numerów tel. Straciłam masę czasu i pieniędzy na rozmowy z ich beznadziejną infolinią, ptosiłam, żeby kurier się ze mną skontaktował telefonicznie, oczywiście się nie doczekałam, Następny termin wyznaczyli na 6! grudnia, nie mam już siły. Poczta Polska bije ich na głowę!!!

Emilia
Termin usługi: listopad 2017

Zero kontaktu ze strony kuriera, moją paczkę zabrał inny kurier z innego obszaru zadzwoniłam na infolinie aby zapytać o której otrzymam paczke. Udzielono mi błędnej informacji. Kurier przez dwa dni próbował mi dostarczyć paczkę i sie nie udało z niewyjaśnionych przyczyn!!!! Zadzwoniłam juz pierwszego dnia do firmy aby spr adres i było wszystko dobrze podane, wiec poprosiłam o nr do kuriera ale oni nie mogą ich podawać. Jakiś dramat z tą firmą na infolini bardzo nie miłe panie pod koniec drugiego dnia i ja byłam nie miła....

marcin
Termin usługi: listopad 2017

Podobno kurier próbował o godzinie 20.03, kołkiem w domu siedzieliśmy. zero kontaktu z kurierem. Marcin

Wkurwiony Klient
Termin usługi: listopad 2017

Od 4 dni dostaje mailowo wiadomości że kurier będzie z przesyłką a kuriera jak nie ma tak nie ma, na dodatek codziennie jest napisane w śledzeniu, że próba dostarczenia nieudana,

Adam
Termin usługi: listopad 2017

I do dnia dzisiejszego nie została doręczona... Na infolinii nie wiedzą czemu się tak dzieje...

Lena
Termin usługi: listopad 2017

Dałabym wszędzie ocenę 0/5, ale się nie da. Dramat. Odebranie przesyłki to jest walka z kimś silnym. Kuriera zamówiłam na godziny 10-13, później telefonicznie podałam dyspozycję, ze będę czekać na przesyłkę do 15. Kurier się zjawia na 17:30 - mnie rzecz jasna nie ma w domu, bo musiałam wyjść i coś załatwić na mieście. Na infolinii Pani ma mnie w d**, tylko powtarza jakby się zacięła, że mam ponownie złożyć dyspozycję. Składam ponowną dyspozycję na kolejny dzień. Przychodzi kolejny dzień i walka się powtarza. RĘCE OPADAJĄ. Przesyłki mimo moich usilnych próśb aby doręczać je do rąk własnych trafiają do firmy po sąsiedzku. NAJGORSI Z NAJGORSZYCH.

Iza
Termin usługi: listopad 2017

Usługi kurierskie pozostawiają wiele do życzenia, ale gdański fedex to najgorsza firma, z jaką się do tej pory spotkałam.

Ryszard
Termin usługi: listopad 2017

Od wczoraj moja przesyłka ma status doręczony o godzinie 16.45 byłem w domu.Pani z bazy mi mówi ze kierowca zostawił to pod numerem 2, w całym domu nikt o tym nie wie.Kierowca kłamie

Andrzej
Termin usługi: listopad 2017

Brak towaru juz drugi dzień ktoś dyspozycję zmiany terminy ani ja ani dostawca

wilson
Termin usługi: listopad 2017

Przestrzegam wszystkich przed Fedexem z Gdańska!!! Najgorszy kurier, jaki tu istnieje. Zamówione do nadania pilne paczki - nie przyjeżdża ich nikt odebrać, a Pani z infolinii (jeśli po pół godziny się tam w ogóle da radę dodzwonić) - informuje, że po wioskach to kurierzy nie jeżdżą za często. Kolejna paczka, na jaką ja czekam - niby Standard Next Day, leży w oddziale już 3 dzień i nikt nie zamierza mi jej przywieźć, a waży 200 kg, jest pilna, potrzebna do firmy. Rośćcie w razie co drogą sądową! Sprawy są darmowe. PS - gdzie ten FEDEX z "Cast away" ?!

nie zadowolony Z FEDEX
Termin usługi: listopad 2017

W niedziele rano zamówiłem w poniedziałek wieczorem już w Gdańsku z Olsztyna i tu się zaczynają schody że strony firmy kurierskiej FedEx. Paczka po tygodniu w firmie FedEx oraz braku czasu kuriera na dostarczenie paczki dotarła 5 pięter niżej niż powinna z strony kuriera zero kontaktu. 5 dni dzwonienia na infolinię po 5 razy dziennie coś dało firma ta powinna zakończyć Swoją pracę z dniem dzisiejszym. Inne firmy są o 10000 % lepsze i szybsze

Ewa J.
Termin usługi: listopad 2017

Moja przesyłka trafiła do firmy FedEx w dniu 02.11.17 r. W dniu 10.11.17 o godz. 12:30 kurier zanotował ,iż klient odmówił odebrania przesyłki. Przez te kilka dni trwała ciuciubabka. A to błędny adres ,a to klienta nie ma w domu. Aż w końcu klient z tego wszystkiego odmówił przyjęcia przesyłki chociaż bardzo chciał ją otrzymać i czekał na nią. Kontaktował się z firmą wysyłkową w celu uzgodnienia adresu.(był oczywiście zgodny) Wydzwaniał do firmy wysyłkowej ,na infolinię firmy FedEx. Miła pani informowała,że oddzwoni za godzinę. Zadzwoniła po 24 godzinach. W końcu klient poprosił aby kurier jak ma problem z dotarciem pod adres by zadzwonił na tel klienta . Zadzwonił 10.11.2017 roku o godz.12:37 informując iż wiezie moją przesyłkę. Klient czekał,czekał. O godz. 13:57 odważył się wykonać tel do kuriera z pytaniem czy dzisiaj będzie z przesyłką. Dostał odpowiedź iż dzisiaj nie był i nie będzie.Lecz o godz.12:30 kurier już wiedział ,że klient odmówi odbioru co zanotował w statusie przesyłki.Zapewniam,że nie mieszkam na końcu świata. Od lat korzystam z usług firm kurierskich. Z taką ignorancją i robieniem z klienta przysłowiowego idioty nie spotkałam się. Omijajcie FedEx szerokim łukiem

Agula
Termin usługi: listopad 2017

Od 3 dni czekam na paczkę i nadal jej nie ma. Dzisiaj święto i to na dzisiaj był potrzebny prezent, który nie dotarł dzięki tej dziwnej firmie. Śledzenie paczki wykazuje , że każdego dnia zostaje wydana kurierowi... w domu jest zawsze ktoś obecny, a kuriera ani widu ani słychu. Infolinia to kolejna ciekawostka : wprowadzony kod i pan który twierdzi, że paczka jest w rękach kuriera, więc próbuję połączenia z konsultantem , co okazuje się praktycznie niemożliwe - czekałam kilka razy na linii bez skutku. Przez internet kupuję bardzo często, ale czegoś takiego jeszcze nie spotkałam i nie zostawię tak całej sprawy.

M.
Termin usługi: listopad 2017

Towar miał być dostarczony w poniedziałek ,a został w piątek.Po dwukrotnej interwencji w sklepie internetowym. A tłumaczenie? Najpierw nikogo nie było w domu,co było nieprawdą.Potem źle podany adres.Co też było nieprawdą. Na infolinii tej pseudo firmy nikt nie odpowiadał i trzeba było interweniować w sklepie.Żenada.

Rafał
Termin usługi: listopad 2017

Przesyłka ze sklepu zaginęła - winnym okazała się firma kurierska FedEx. Pierwszy raz mam taki przypadek. Odradzam.