FedEx Express Polska
Oceny (210)
"Dyspozycja zmiany terminu doręczenia" tak zakończył się mój dzień w domu w oczekiwaniu na przesyłkę. Wcześniej dostałem zapewnienie, że przesyłka zostanie dziś doręczona, a o godzinie 18:07 dostaję wiadomość jak powyżej. Co ciekawe infolinia fedexu pracuje do godziny 18:00... sprytnie
Podejmują przesyłki jak leci, jeśli wszystko jest ok i uda się przewieść przesyłkę w całości to jest i ok dla Kuriera, natomiast jak coś uszkodzą to nie uznają reklamacji! Co więcej, przesyłka nadana przeze mnie została ubezpieczona, a reklamacja mimo to odrzucona, bo jak zostało to ujęte w decyzji – Firma nie świadczy usług transportu rzeczy jaką im zleciłam ! Jak nie świadczy, jak przyjęli zlecenie, ubezpieczyli, wzięli za to pieniądze, w efekcie podjęli paczkę prawidłowo zapakowaną i oznaczoną i zawieźli do odbiorcy ?! Wszystkie informacje nt przewożonego przedmiotu były i na liście przewozowym i na każdej ścianie kartonu paczki !! Kwota reklamacji nie jest spora, a produkt żaden bardzo wartościowy, natomiast zachowanie i praktyka firmy Kurierskiej jest skandaliczna ! Jeśli takie problemy sprawia Kurier w przypadku kwoty ubezpieczenia 200 PLN to co by było w przypadku dużo bardziej wartościowego, ubezpieczonego transportu !
Boże, gdybym wiedziała, ze to taka marna firma przewozowa, w życiu bym nie zdecydowała się na wybranie jej jako kuriera dla mojej przesyłki. Kurierzy nie dzwonią "bo nie mają obowiązku" - jak poinformowała mnie konsultantka infolinii, ale paczki też nie dowożą ani się po nią nie zgłaszają (...). Przy tej firmie wszystkie inne są świetne, rzetelne i punktualne. Nie polecam i nigdy więcej nie dam się namówić na skorzystanie z usług Fedex.
Wg narzędzia śledzenia awizowano trzykrotnie, w rzeczywistości kurier nie pofatygował się za miasto, nie było ani awizo, ani kontaktu tel/sms. Fedeks - synonim katastrofy i olewania klienta.
każdego kuriera można sprawdzić czy był na miejscu z przesyłka czy tylko tak wpisał w ka disa ale z doświadczenia wiem ze lenistwo ogarnia kuriera bo po co ma jechać na jakaś wiochę zabita dechami tluc się tyle kilometrów
Czekać na przesyłkę półtora tygodnia i jej jeszcze nie dostać. Infotmacja na infolini od miłej Pani że paczka powinna przyjść następnego dnia po czym rano przychodzi mail ze paczka wraca do nadawcy. Najgorsza firma kurierska z jaką się spotkałem ale widzę po komentarzach że nie tylko ja mam z wami problemy.
Żenada czekać tydzien na paczkę i jeszcze nie dojechała bo rzekomo nie bylo nikogo w domu
Bardzo słaba firma kurierska. Przez tydzień zabawa w kotka i myszkę - dwa razy info że kurier nie zastał nikogo w domu, podczas gdy w oba dni ktoś był przez cały czas; mimo zapewnień pani z infolinii, żadnego awizo nie zostawiono - i właśnie odebrałem maila że od teraz to paczka tylko do odbioru własnego. Chyba jakiś żart....
Kupilem rowery, wyjezdzam na urlop i nie wiem czy w ogole dojda przed wyjazdem, firma wyslala czesc przesylki z lodzi do gdanska a reszta utknela z jakiegos powodu w lodzi.. nie polecam,, choc w tym wypadku to nie ja wybieralem firme tylko sklep
Nikomu nie polecam. Zrzucanie winy jeden na drugiego. Numeru do kuriera nikt nie poda. Dwa dni czekalam odbiór przesyłki. Infolinia oczekiwanie pol godziny na połączenie, wiec dzień spędziłam na telefonie.
nie polecam!!!!!! brak kontaktu z kurierem, dzwoniłam na infolinie, niestety twierdzą, że w dzisiejszych czasach nie mają telefonów służbowych. jestem na urlopie i cały dzień będę siedzieć w domu i czekać na kuriera. w dzisiejszych czasach to jakaś żenada!!!!!
To najgorsza firma ,jaka może być. Płaci się za przesyłkę do domu , a oni sobie sami ustalają po jednym dniu ,że odbiór odbędzie się w siedzibie w innym mieście .paranoja. oczywiście tel nikt nie odbiera.
Dostałam wiadomość ze paczka będzie 10.07 cały dzień ktoś siedzi w domu i czeka a wieczorem dostaje wiadomość ze kurier nikogo nie zastal :/ No śmiechu warte . Mieli podjąć próbę przez kolejne dwa dni to sprawdzając kurier miał ja ale nawet się nie pofatygował . I od kolejnych dni paczka leży w oddziale . Dzwonić można co godzinę i niby wysłali zgłoszenie ze paczka ma zostać pilnie doręczona i prawdopodobnie w ten sam dzień albo następny . Szkoda ze nic się nie zmienia i paczka nadal leży u nich . Skoro nikogo nie ma to powinni zostawiać awizo ze był . A tak to nawet nie przyjedzie bo mu się nie chce i powie zw nikogo nie było . Przecież nikt nie sprawdzi . I za co im się płaci to ja nie wiem
Zamówiłam paczkę w piątek tydzień temu. Wiadome było z przyczyn oczywistych że paczkę dostarcza po weekendzie. Od poniedziałku byłam cały dzień w domu (jak i kolejne nastepne). Kurier przyjechał i co najlepsze zapytal się sąsiadów czy jestem w domu. Jak się okazało sąsiad nie wiedział tego, a kurier nawet nie przyszedł zobaczyć, zapukac do domu! DNO! pisali że podejmą próbe w 2 kolejnych dniach roboczych. W żadnym z nic nie byli nawet pod domem. Dzisiaj wstaje rano i dostaje wiadomość na pocztę, że paczka została odeslana do nadawcy. Co to za beznadziejną firma
Siedzę, czekam na przesyłkę, bo rano wysłali info, że dziś dostarczą a tu mail: "nieudana próba doręczenia przesyłki" świetnie!!!!!
Czekam na przysyłkę, która jakimś cudem nie może opuścić oddziału Fedex Nie polecam
kurierzy nie dostarczają paczek tylko odsyłają do nadawcy , są arogancccy i bezczelni . Zrównać z ziemią i zaorać!!!!!!!
Dno. Nie odbierją przesyłek w terminie, dostarczenie zajmuje im czasami dwa tygodnie. Nie informują klientów o problemch, czy przesunieciach. Łowieniem klientów zajmują się firmy Apaczka i Furgonetka, które w przypadku problemow umywaja ręce - nikt nic nie wie, nikt nic nie może. Oczywiście kasę biorą na początku. Dno.
W poniedziałek 11 czerwca opłacona przesyłka ląduje w oddziale firmy i kurier zabiera ją ,aby dostarczyć. Jestem na urlopie macierzyńskim, siedzę cały tydz. w domu, czekam na kuriera. Z powiadomień dowiaduję się, że kurier trzy razy nie zastał nikogo w domu, zostawił awizo (Gdzie? to awizo ? bo na pewno nie u mnie w skrzynce pocztowej). W końcu paczka wraca do nadawcy.