• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

LPP. Nowa marka, więcej sklepów i półrocze na plusie

VIK
29 sierpnia 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Przy stadionie żużlowym powstaje nowy budynek LPP
W sumie LPP prowadzi tysiąc salonów z odzieżą. W sumie LPP prowadzi tysiąc salonów z odzieżą.

Gdańska firma odzieżowa LPP chce wprowadzić na rynek kolejną markę. Planuje też powiększenie sieci sprzedaży. Środki są. Aż 111,8 mln zł zysku netto i obroty na poziomie 1,42 mld zł - to wyniki spółki za pierwszą połowę tego roku.



Nowa marka będzie już piątą w portfelu firmy. Do Reserved, Croop, House i Mohito dołączy Sinsay. Brand ma być skierowany do nastolatek, czyli dziewcząt w wieku gimnazjalnym i licealnym. Sklepy pojawią się wiosną przyszłego roku. Na początek około 30 placówek na rodzimym rynku. Jednak do końca 2013 r. ma być ich już 50. W sumie firma prowadzi tysiąc salonów pod wszystkimi markami. A tych też ma być więcej.

Według zapowiedzi, do końca roku spółka chce zwiększyć powierzchnię netto sieci sklepów o 58 tys. m kw. Obecnie ma 381,4 tys. m kw. Po pierwszym półroczu wydano na ten cel 80 mln zł, nakłady w całym roku wyniosą jednak ok. 210 mln zł. W kolejnych latach LPP chce powiększać powierzchnię sieci sklepów o 25-30 proc. rocznie. Rozwój ma być finansowany ze środków własnych, ewentualnie z kredytów.

A środków na rozwój raczej nie zabraknie. Po pierwszej połowie tego roku LPP miała 111,8 mln zł zysku netto, a przychody wyniosły 1,42 mld zł. W analogicznym okresie ub roku było to 77,9 mln zł zysku netto, przy przychodach w wysokości 760,1 mln zł . W 2011 r. LPP wypracowało 268,73 mln zł skonsolidowanego zysku netto, za ten rok może to być nawet 300 mln zł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Główna siedziba spółki mieści się w Gdańsku, gdzie znajduje się również całe zaplecze projektowe dla Reserved i Croop. Działy tworzące marki House i Mohito zlokalizowane są w Krakowie. Spółka sprzedaje swoje produkty głównie w rejonie środkowej i wschodniej Europy, oprócz Polski w Czechach, Słowacji, na Węgrzech, Litwie, Łotwie, Estonii, Ukrainie, Rosji, Rumunii oraz Bułgarii.
VIK

Miejsca

Zobacz także

Opinie (223) ponad 10 zablokowanych

  • Polacy nie mają grosza na ciuchy, chyba że na mokre, które dużo ważą :-)

    • 11 1

  • szmaciarze (1)

    • 17 9

    • dosłownie:)

      jw

      • 5 4

  • Zrób "GALERIĘ", głupie plakaty, Anglojęzyczną nazwę i koniecznie pretensonalne manekiny (np powywalane na wystawie żeby było

    naiwni jesteśmy... ale wiadomo..

    "Gdzie kupiłaś tą bluzę??"

    "a no w rezerwcie... promocja była.. tylko 120 zamiast 240!!"

    "wooow.. coool"

    • 25 0

  • RE - SERVED

    tak powinno się to czytać

    • 13 1

  • No po komentarzach sądząc, to powinni zbankrutować.

    Mądrości internetu g warte. Za 79,90 nie kupi tylko za 19,99 i narzeka, że słaba jakość.

    • 8 10

  • Brawo!! (1)

    Brawo to chyba jedyna taka polska firma, zbudowana od zera. I dali radę:)

    • 17 17

    • Kto dał rade? Szefunio, na dzikim wyzysku Polaków

      LPP to nie powód do dumy, tylko WIELKI WSTYD!

      • 14 6

  • (7)

    my z żoną tylko Henri Lloyd

    • 25 6

    • I tak trzymać (1)

      • 20 1

      • a kogo na to stać :(:(:(:
        ((:(:(: ja kupuje buty w biedronce

        • 13 2

    • A co z sukienką??? (2)

      • 7 0

      • he

        • 7 0

      • w Praktikerze

        • 3 5

    • ubieżcie sie ciepło.... (1)

      ....i walcie sie. Merca też macie?

      • 0 4

      • nie mamy Merca ale jeździmy takim za 1 milion złotych w którym kasujemy bilety,
        spróbuj, to fajne :-)

        • 7 0

  • Bluza (1)

    madafaker.pl/pokaz/320/kazdy-facet_.html ciekawe czy takie bluzy beda robic xD

    • 6 0

    • :------)(

      • 3 0

  • Firma nie szanujaca pracownikow

    Lpp = brak szacunku dla zwyklego pracujacego czlowieka. Pracujemy za glodowe pensje a czasem nawet w toalecie mydla nie ma... To sie hieny dorobily na nas

    • 27 3

  • nie żadne Chiny ludziska

    tylko Bangladesz i Birma i jeszcze taniej... Polak Chińczykowi 1600/m-sc pracy nie zapłaci nigdy...ale swojemu też nie , chiba że blisko przy prezesie...

    • 16 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Piotr Ciechowicz

Wiceprezes Agencji Rozwoju Pomorza. Nadzoruje prace Regionalnej Instytucji Finansującej, Działu Promocji oraz Centrum Obsługi Inwestora. Wcześniej pełnił funkcję wicedyrektora Departamentu Programów Regionalnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. Współtwórca struktur wdrażania i zarządzania Funduszami Europejskimi na poziomie regionu. Współnadzorował realizację Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego w województwie pomorskim w latach 2004 - 2006, w ramach...

Najczęściej czytane