• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

LPP. Nowa marka, więcej sklepów i półrocze na plusie

VIK
29 sierpnia 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Przy stadionie żużlowym powstaje nowy budynek LPP
W sumie LPP prowadzi tysiąc salonów z odzieżą. W sumie LPP prowadzi tysiąc salonów z odzieżą.

Gdańska firma odzieżowa LPP chce wprowadzić na rynek kolejną markę. Planuje też powiększenie sieci sprzedaży. Środki są. Aż 111,8 mln zł zysku netto i obroty na poziomie 1,42 mld zł - to wyniki spółki za pierwszą połowę tego roku.



Nowa marka będzie już piątą w portfelu firmy. Do Reserved, Croop, House i Mohito dołączy Sinsay. Brand ma być skierowany do nastolatek, czyli dziewcząt w wieku gimnazjalnym i licealnym. Sklepy pojawią się wiosną przyszłego roku. Na początek około 30 placówek na rodzimym rynku. Jednak do końca 2013 r. ma być ich już 50. W sumie firma prowadzi tysiąc salonów pod wszystkimi markami. A tych też ma być więcej.

Według zapowiedzi, do końca roku spółka chce zwiększyć powierzchnię netto sieci sklepów o 58 tys. m kw. Obecnie ma 381,4 tys. m kw. Po pierwszym półroczu wydano na ten cel 80 mln zł, nakłady w całym roku wyniosą jednak ok. 210 mln zł. W kolejnych latach LPP chce powiększać powierzchnię sieci sklepów o 25-30 proc. rocznie. Rozwój ma być finansowany ze środków własnych, ewentualnie z kredytów.

A środków na rozwój raczej nie zabraknie. Po pierwszej połowie tego roku LPP miała 111,8 mln zł zysku netto, a przychody wyniosły 1,42 mld zł. W analogicznym okresie ub roku było to 77,9 mln zł zysku netto, przy przychodach w wysokości 760,1 mln zł . W 2011 r. LPP wypracowało 268,73 mln zł skonsolidowanego zysku netto, za ten rok może to być nawet 300 mln zł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Główna siedziba spółki mieści się w Gdańsku, gdzie znajduje się również całe zaplecze projektowe dla Reserved i Croop. Działy tworzące marki House i Mohito zlokalizowane są w Krakowie. Spółka sprzedaje swoje produkty głównie w rejonie środkowej i wschodniej Europy, oprócz Polski w Czechach, Słowacji, na Węgrzech, Litwie, Łotwie, Estonii, Ukrainie, Rosji, Rumunii oraz Bułgarii.
VIK

Miejsca

Zobacz także

Opinie (223) ponad 10 zablokowanych

  • Noooo Nieeeeeeeeeee!!!!!!!! (1)

    Teraz wiecej bedziemy przerzucac na magazynie tego wiecej :(:((:(:(

    • 10 0

    • Przez magazyn przewija się dziennie wręcz tysiące kartonów z wymiętolonymi "ciuchami". Dziwne ,że coraz to więcej osób kupuje to świństwo w pseudo salonach...

      • 0 1

  • re

    mialam zaszyt tam pracowac niestety i tam jest cyrk na kolkach,wymagania wygorowane a placa 5/6 zl na h z NORMALNY OBOZ PRACY I NIC INNEGO!!!!!!!!

    • 17 0

  • raz obrót raz dochód

    trochę precyzji językowej by się przydało...

    • 0 4

  • to jest totalna masakra, a nie praca...

    to jest koszmar, a nie praca... , 6 zł za godzine (nawet po 5 latach pracy), brak możliwości awansu, wyzysk pracowników (w salonach nie raz nawet 12 godzin pod rząd, śmieciowe umowy cały czas, totalny brak zaplecza socjalnego w sklepach, niedziałające klimatyzacje, 20 minut przerwy na 8-10h pracy... a w centrali zysk tylko liczą...

    • 18 0

  • NO I SUPER

    Szkoda, że podwyżek nie dają. Obrażają się na pracowników jeżeli ktoś nie chce zostać sobie w piątek dodatkowo 4 godziny po pierwszej zmianie (a ogłaszają to na 5 minut przed końcem pracy). Fakt - w LPP nie szanuje się pracowników.

    • 22 1

  • cyferki i tabelki

    To jedyna rzecz jaka interesuje kierownictwo LPP wydajność plus obniżanie kosztów. Firma nastawiona jest na pracowników młodych bez zobowiązań dadzą 1200 jak się nie podoba to poszedł za bramą czeka kilkadziesiąt osób na twoje miejsce a i owszem przyjdzie popracuje zobaczy że jadą z nim jak z podartym i się zwolni na jego miejsce nowy i tak do końca świata i o jeden dzień dłużej. Ot-to i wolny rynek....

    Pzdr

    • 20 0

  • W LPP totalnie się nie szanuje pracowników!

    przykłady na to można by mnożyć i mnożyć bez końca... przekonałam się o tym na własnej skórze nie raz i nie dwa..

    • 20 0

  • najlepsza bluza jest z napisem CHWDP,
    rozwijam skrót : chodź wejdziemy do pubu :-)

    • 6 5

  • POlak

    Nowa marka , śmieciowe umowy i tak się kręci ........
    Smuta polska rzeczywistość.

    • 7 1

  • na Plusie bo produkuja tandete w Chinach!!

    Nic unich wiecej niekupie takiej tandety dawno niemiałem,

    • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Piotr Ciechowicz

Wiceprezes Agencji Rozwoju Pomorza. Nadzoruje prace Regionalnej Instytucji Finansującej, Działu Promocji oraz Centrum Obsługi Inwestora. Wcześniej pełnił funkcję wicedyrektora Departamentu Programów Regionalnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. Współtwórca struktur wdrażania i zarządzania Funduszami Europejskimi na poziomie regionu. Współnadzorował realizację Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego w województwie pomorskim w latach 2004 - 2006, w ramach...

Najczęściej czytane