• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Multimedia Polska znika z rynku abonamentów. Co dalej z klientami?

Wioletta Kakowska-Mehring
3 kwietnia 2024, godz. 14:30 
Opinie (87)
Grupa Vectra oferuje usługi ponad 1,7 mln abonentom, a w zasięgu jej sieci znajduje się ok. 4,1 mln gospodarstw domowych. Grupa Vectra oferuje usługi ponad 1,7 mln abonentom, a w zasięgu jej sieci znajduje się ok. 4,1 mln gospodarstw domowych.

Zakończył się proces łączenia działalności abonenckiej Vectry i Multimedia Polska. Co to oznacza dla klientów przejętego kilka lat temu operatora oferującego telewizję, internet i usługi telekomunikacyjne?



Przypomnijmy. W luty 2020 r. gdyńska firma Vectra sfinalizowała zakup 100 proc. akcji również gdyńskiej spółki Multimedia Polska. Od tamtej pory trwał powolny proces przejmowania firmy. Osoby, które podpisały umowę z firmą Multimedia, nie odczuły żadnych zmian. Za to nowi klienci otrzymywali już dekodery Vectry.

W wyniku transakcji grupa Vectra oferuje usługi ponad 1,7 mln abonentom, a w zasięgu jej sieci znajduje się ok. 4,1 mln gospodarstw domowych.

Vectra znów podnosi opłaty. Powodem klauzula inflacyjna Vectra znów podnosi opłaty. Powodem klauzula inflacyjna

W końcu jednak podjęto decyzję o faktycznym połączeniu obu podmiotów, o czym poinformowano pod koniec 2023 r. Trwający kilka miesięcy proces właśnie się zakończył.

- Oficjalna komunikacja do klientów przewidziana jest w najbliższych dniach. Wszyscy obecni abonenci indywidualni Multimedia Polska otrzymają powiadomienie o opisanym poniżej przejęciu przez Vectra części organizacji Multimedia Polska związanej z działalnością abonencką klientów indywidualnych. 2 kwietnia 2024 r. zakończył się proces łączenia działalności abonenckiej dla klientów Vectra i Multimedia Polska. Jest to element procesu wewnętrznej integracji usług w Grupie - poinformowało wirtualnemedia.pl biuro prasowe Vectry.


W efekcie przejęcia przez Vectrę części organizacji Multimedia Polska związanej z działalnością abonencką klientów indywidualnych wyłącznym dostawcą usług dla abonentów indywidualnych obu firm stała się Vectra.

Vectra ma zwrócić klientom pieniądze Vectra ma zwrócić klientom pieniądze

Jak zapewniają władze Vectry, zmiana ta nie wpływa na dotychczasowych klientów Multimedia Polska, nie są wymagane żadne działania ze strony abonentów. Mogą oni dalej korzystać z tych samych usług na ustalonych wcześniej warunkach. Wszystkie aspekty obsługi pozostaną niezmienione, nie zmieniają się także numery kont do wpłat. Marka Multimedia nadal będzie widoczna w elementach identyfikacji wizualnej, materiałach marketingowych, na stronie internetowej (multimedia.pl) oraz biurach obsługi klienta (BOK). Proces obejmuje połączenie bazy klientów indywidualnych i ujednolicenie dokumentacji firmowej.

Czy Multimedia Polska zupełnie zniknie z rynku? Okazuje się, że zostanie operatorem całej infrastruktury telekomunikacyjnej Grupy i będzie odpowiadać za jej rozwój oraz udostępnianie.

Miejsca

Opinie (87) 2 zablokowane

  • wektra to najwiekszy syf

    • 9 0

  • Klienci odczuli zmiany. (2)

    Podpisałem umowę na dwa lata, w grudniu 2022, telefonicznie poprzez dział podtrzymywania klientów. Nagrywałem rozmowę. Pan zapewnił mnie o stałej opłacie za TV i internet LAN-101 zł. Po niecałym roku podwyżka 20%, nie reklamowałem. W marcu tego roku, kolejny raz podwyżka o taką samą sumę-141, zł. czyli 40% podnieśli opłatę miesięcznie. Reklamowałem. Pani próbowała mi wcisnąć , że nie mam prawa nagrywać rozmowy przy podpisywaniu umowy, choć o tym poinformowałem, a według, niej tego nie zrobiłem (w jaki sposób wie, jak przebiegała rozmowa przy zawieraniu umowy). Do dzisiaj nie dostałem na e-mail przyjęcia reklamacji. Po prostu oszukują klientów po zmianie właściciela. W UPC tak, nie naciągają.

    • 20 1

    • Jest nas więcej. Może zbiorowy pozew coś by dał? Jak się od nich uwolnić?

      • 2 0

    • Nie przez telefon

      Nie polecam zawierać umów przez telefon,mnie przez telefon chciano naciągnąć na te samą umowę którą zawarłam fatygując się do biura, różnica była niby nie duża a jednak. Przez telefon za internet chcieli 55zl ,a w biurze podpisałam na te same opcje 35zl. Było to kilka lat temu . Nigdy nie zawieram umowy przez telefon. Pozdrawiam J

      • 0 0

  • Vektra

    Dla tych co jeszcze nie podpisali.Trzymajcie sie od nich jak najdalej.

    • 22 0

  • W Kanadzie można podpisać usługę na dostarczenie (5)

    tych kanałów które odbiorca zechce i to jest technicznie możliwe. W tym kraju operatorzy wciskają pakiety z kanałami których się nie chce i za które jeszcze trzeba płacić. To skandal.

    • 106 5

    • U nas też to możliwe, w teorii. Pakiety programów (nie tych premium) są jednak dużo tańsze bo oglądasz reklamy to tu, to tam ..i się im nie wywiniesz.

      • 4 1

    • Ceny (1)

      To sprawdz prosze ceny kanalow w formacie a la carte, mozesz sie zdziwic. Za 3-4 kanaly zaplacisz jak za pakiet 150. Dalej chetny? ;)

      • 2 9

      • hehe ty dalej nic nie rozumiesz

        po to takie ceny byś brał pakiety....
        w pakietach też oglądasz 2-3 programy czyli cena jest taka sama....

        • 4 2

    • Skandal nad skandale

      To jest umowa na telewizję a nie na wodę czy prąd, żyć bez tego możesz

      • 4 0

    • To jest hańba!

      • 1 0

  • Vectra to jest jakaś pomyłka, jeżeli masz inne możliwości skorzystaj

    • 13 0

  • Bez wyboru (3)

    A my w Kartuzach nie mamy żadnej opcji na zmianę operatora. Są tylko Multimedia i nic więcej.

    • 24 8

    • a operatorzy komórkowi ? jakoś nie chce mi się wierzyć że tam nie ma wielkich graczy.

      • 4 0

    • Podpisując umowy z Vectrą czytajcie powoli i dokładnie UMOWĘ !!!!

      • 2 0

    • Nie macie światłowodu?

      • 1 0

  • Mam Multi od lat i nigdy nie narzekałem

    • 4 9

  • Czy ktoś wie czy to podstawa do wypowiedzenia umowy bez żadnych konsekwencji ?

    • 6 0

  • (2)

    Jak nie wpłynęło? Jak podnoszą ceny w czasie trwania umowy. Czekam do końca umowy i żegnam tych złodziei.

    • 17 0

    • (1)

      Umowę masz bezterminowo, możesz zerwać ją w każdym momencie z miesięcznym wypowiedzeniem. Co roku nie podpisujesz nowej umowy tylko wybierasz ofertę promocji do umowy którą masz na czas nieokreślony.

      • 0 5

      • U mnie jest również tak, że za wcześniejsze zerwanie umowy są naliczane kary. Zabezpieczyli sie. A drobnym druczkiem, że cena może wzrosnąć w trakcie jej trwania.
        Rozbój w biały dzień.

        • 1 0

  • Vectra

    mistrzowie w zbieraniu kar od UOKiK połączyła się z garażową firmą rodem z wczesnych lat 90. Jeszcze tylko emeryci trzymają ich przy życiu.

    • 16 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Maciej Dobrzyniecki

Od roku 1994 jest członkiem Business Centre Club i pełni funkcję wiceprezesa. Jest ponadto Przewodniczącym Rad Nadzorczych Abantia Polska oraz Ibereolica; jak i członkiem Rad Nadzorczych. Od czerwca 1997 prowadzi własną firmę doradczą Profit-Consult zajmującą się: doradztwem inwestycyjnym, organizacją finansowania rozwoju i inwestycji, projektami doradczymi w zakresie zarządzania inwestycjami, pośrednictwem finansowym i opiniowaniem kontraktów.

Najczęściej czytane