- 1 Państwowe firmy wymieniają zarządy (49 opinii)
- 2 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (99 opinii)
- 3 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (84 opinie)
- 4 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (153 opinie)
- 5 Młodzi zarabiają na Jarmarku (71 opinii)
- 6 Spór o rurociąg pomorski. Z powodu kosztów wymaga dodatkowych analiz (176 opinii)
Multimedia Polska znika z rynku abonamentów. Co dalej z klientami?
Zakończył się proces łączenia działalności abonenckiej Vectry i Multimedia Polska. Co to oznacza dla klientów przejętego kilka lat temu operatora oferującego telewizję, internet i usługi telekomunikacyjne?
Przypomnijmy. W luty 2020 r. gdyńska firma Vectra sfinalizowała zakup 100 proc. akcji również gdyńskiej spółki Multimedia Polska. Od tamtej pory trwał powolny proces przejmowania firmy. Osoby, które podpisały umowę z firmą Multimedia, nie odczuły żadnych zmian. Za to nowi klienci otrzymywali już dekodery Vectry.
W wyniku transakcji grupa Vectra oferuje usługi ponad 1,7 mln abonentom, a w zasięgu jej sieci znajduje się ok. 4,1 mln gospodarstw domowych.
Vectra znów podnosi opłaty. Powodem klauzula inflacyjna
W końcu jednak podjęto decyzję o faktycznym połączeniu obu podmiotów, o czym poinformowano pod koniec 2023 r. Trwający kilka miesięcy proces właśnie się zakończył.
- Oficjalna komunikacja do klientów przewidziana jest w najbliższych dniach. Wszyscy obecni abonenci indywidualni Multimedia Polska otrzymają powiadomienie o opisanym poniżej przejęciu przez Vectra części organizacji Multimedia Polska związanej z działalnością abonencką klientów indywidualnych. 2 kwietnia 2024 r. zakończył się proces łączenia działalności abonenckiej dla klientów Vectra i Multimedia Polska. Jest to element procesu wewnętrznej integracji usług w Grupie - poinformowało wirtualnemedia.pl biuro prasowe Vectry.
W efekcie przejęcia przez Vectrę części organizacji Multimedia Polska związanej z działalnością abonencką klientów indywidualnych wyłącznym dostawcą usług dla abonentów indywidualnych obu firm stała się Vectra.
Vectra ma zwrócić klientom pieniądze
Jak zapewniają władze Vectry, zmiana ta nie wpływa na dotychczasowych klientów Multimedia Polska, nie są wymagane żadne działania ze strony abonentów. Mogą oni dalej korzystać z tych samych usług na ustalonych wcześniej warunkach. Wszystkie aspekty obsługi pozostaną niezmienione, nie zmieniają się także numery kont do wpłat. Marka Multimedia nadal będzie widoczna w elementach identyfikacji wizualnej, materiałach marketingowych, na stronie internetowej (multimedia.pl) oraz biurach obsługi klienta (BOK). Proces obejmuje połączenie bazy klientów indywidualnych i ujednolicenie dokumentacji firmowej.
Czy Multimedia Polska zupełnie zniknie z rynku? Okazuje się, że zostanie operatorem całej infrastruktury telekomunikacyjnej Grupy i będzie odpowiadać za jej rozwój oraz udostępnianie.
Miejsca
Opinie (87) 2 zablokowane
-
2024-04-03 23:34
Od początku się zastanawiam, jakim cudem UOKiK zezwolił na to połączenie
Bo defacto to jest stworzenie duopolu na rynku - Vectra i UPC, a nawet nie wiem czy w tej sytuacji Vectry nie można nazwać monopolistą na rynku TV kablowej...
Tam ładna kasa musiała pójść pod stołem do prezesa UOKiK- 11 1
-
2024-04-04 09:45
Od czasu połączenia
Vectry i Multimedia Polska jest tylko drożej i drożej. Jakieś rewaloryzacje tłumaczone inflacją i zero innowacji. Normalne dziadostwo.
- 6 0
-
2024-04-04 10:15
Jak ktoś narzeka na multimedie
To niech przyjedzie do weja i podłączy się do sieci która nazwa nawiązuje do wielkiego polaka .szybciutko zmienicie zdanie i zaczniecie wręcz głaskanie multimediów
- 4 3
-
2024-04-04 10:57
Rozwiazanie umowy (1)
Czy w związku tym że Vektra i Multimedia połączyły się będąc użytkownikiem Mulimedii mogę rozwiązać umowę bez kar
- 3 0
-
2024-04-04 11:15
mogłeś, w 2020 roku.
- 0 0
-
2024-04-04 11:04
O jojojjjj
Czasami mam już dość tej firmy i chyba się wypisze bo ciągła awaria internetowa i programowa
- 4 1
-
2024-04-04 11:14
W grudniu przedłużyłem umowę o kolejne 2 lata za uczciwe 75 zł/mies (tv+net), w marcu dostaję fakturę z podwyżką na 85 zł, bez żadnej informacji, konsultant przy przedłużaniu nie zająknął się że zaraz dostanę podwyżkę, a na pewno wiedzieli o tym. Także zima 2025 i adios Vecto/Multimedia na zawsze, za ten chamski numer. Szkoda bo kientem jestem ponad 10 lat i ogólnie zadowolony byłem z ich usług. Ale chamstwa nie zdzierżę.
- 9 0
-
2024-04-04 14:10
Media
Multimedia to porażka byłem parę lat teraz jestem w Orange to totalna porażka kłamią oszukują nie mówią prawdy i do kogo iść
- 6 0
-
2024-04-04 14:16
Jak najdalej od tej firmy
Może ktoś polecić jakiegoś dostawcę internetu na terenie Gdyni? Nie mam zamiaru przedłużać umowy z firmą u której ją podpisując nie wiemy o ile w trakcie jej trwania może wzrosnąć cena usług.
- 9 0
-
2024-04-04 16:43
Miałem sobie w Vectrze 300 mbit za 49 pln bezterminowo
potem zadzwonił pan i zaproponował 600 mbit za 59 pln.
Zgodziłem się.... i ciężko sfrajerzyłem się - przemycili mi w nowej umowie klauzulę inflacyjną. 2 lub 3 miesiące póżniej zaczęło się pompowanie rachnku, a po pół roku było już 75 pln.
Nie mam tych 600 mbit, a raczej 450-500, a zwłaszcza kiedy wszyscy na Netflixach siedzą.
Mam nadzieję że UOKIK im dowali- 6 0
-
2024-04-04 17:00
Licencje działają co drugi dzień
Brak słów odnośnie bezpiecznego internetu. w umowie są 3 licencje a działa tylko jedna. Na zgłoszenie działa przez 1 dzień i znowu znika. Dziadostwo do entej potęgi.
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.