• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Polferries zwleka z przeprowadzką do Gdyni

Wioletta Kakowska-Mehring
15 grudnia 2022 (artykuł sprzed 1 roku) 
Opinie (131)
Jak widać, PŻB nie chce rezygnować z Gdańska, ale nie może też z Gdyni. Jak widać, PŻB nie chce rezygnować z Gdańska, ale nie może też z Gdyni.

Nie ma wyznaczonego ani nawet przybliżonego terminu przeniesienia działalności Polferries do Portu w Gdyni - przyznał rzecznik PŻB. W tej sytuacji tylko Stena Line będzie korzystać z nowego terminalu. Problem w tym, że we wniosku o unijne dofinansowanie, które otrzymano na budowę terminalu, zapisano, że z obiektu będzie korzystało dwóch armatorów.



Publiczny Terminal PromowyMapka w Gdyni rozpoczął działalność 17 czerwca, kiedy to odprawił pierwszy prom Stena Line z pasażerami na pokładzie. Na początku września szwedzki armator wprowadził na tę linię jeden ze swoich najnowszych promów - Stena Estelle. Drugi, czyli Stena Ebba, wejdzie w grafik rejsów już 2 stycznia.

Nowa Stena Ebba. Najpierw do Remontowej, a od stycznia na trasę Nowa Stena Ebba. Najpierw do Remontowej, a od stycznia na trasę

Zgodnie z założeniami nowy terminal w Gdyni miał jednak na stałe przyjąć dwóch operatorów. Takie były założenia zapisane we wniosku o unijne dofinansowanie, które otrzymano. Drugim miał być państwowy armator, czyli Polska Żegluga Bałtycka, właściciel marki Polferries. Niestety ten wciąż nie przeprowadził się do Gdyni i nadal pływa z Terminalu Promowego WesterplatteMapka w Porcie Gdańsk.

Nova Star Polferries cumuje w Porcie Gdynia Nova Star Polferries cumuje w Porcie Gdynia

W lipcu 2021 r. testowano nawet cumowanie promu Nova Star w gdyńskim terminalu, a przez ostatni rok padały różne deklaracje w sprawie przeprowadzki. Na konferencji w styczniu tego roku mówiono, że do wakacji, potem, że na jesieni. A jaka jest wersja na dziś?

- Nie ma wyznaczonego ani nawet przybliżonego terminu przeniesienia działalności Polferries do Portu w Gdyni. Prowadzone są rozmowy z Zarządami Portów Gdynia i Gdańsk w przedmiotowej sprawie - poinformował nas Michał Arciszewski, rzecznik PŻB.
Jak widać, narodowy armator nie chce rezygnować z Gdańska, ale nie może też z Gdyni. Być może chodzi o zapisy dotyczące unijnego dofinansowania budowy terminalu. Co ciekawe, Andrzej Madejski, prezes PŻB, w wywiadzie dla portalu wnp.pl przyznał wręcz, że Gdańsk jest atrakcyjniejszy.

Psuje się rękaw dla pasażerów w nowym terminalu promowym Psuje się rękaw dla pasażerów w nowym terminalu promowym

- Muszę tu jednak przyznać, że cały czas rozważam zasadność przeprowadzki z tą flotą, którą dysponujemy. Chciałbym utrzymać Gdańsk w ofercie. Przeliczyliśmy to. Co ważne: jesteśmy tam jedynym operatorem. Zaletą terminala w Gdańsku jest jego dostępność. Błyskawiczny zjazd z autostrady daje dużą przewagę - powiedział prezes Andrzej Madejski.
Władze Portu Gdynia liczyły, że sprawa wyjaśni się do końca tego roku - jak widać, tak się nie stanie.

- Zainteresowanie korzystaniem z naszego portu, w tym z nowego terminalu promowego przez linie promowe i ro-ro, w ostatnim czasie znacznie wzrosło. Zatem nie należy się martwić o wykorzystanie infrastruktury, która została wybudowana w porcie do obsługi promów - poinformowało nas biuro prasowe Portu Gdyni w sierpniu tego roku.
Na uroczystości oddania terminalu we wrześniu 2021 r. obecna była liczna delegacja z ambasady Finlandii i z portu w Turku. Ich zainteresowanie gdyński terminalem potwierdził Jacek Sadaj, prezes Zarządu Morskiego Portu Gdynia. Mówił też, że o współpracy z Gdynią dalej myśli niemiecki armator TT-Line.

Miejsca

Opinie (131) 8 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • Niekonsekwecja Gdyni (9)

    Z jednej strony mówią i piszą, że z terminala w Gdyni ma korzystać dwóch armatorów, a z drugiej budują tylko jedną rampę i jeden rękaw.

    • 41 22

    • Mówi ci coś termin grafik cumowań ? Geniuszu , przecież promy nie dobijają i nie odbijają od nabrzeża jednocześnie !!! (2)

      Nie ma potrzeby budowy dwóch ramp i rękawów .

      • 26 6

      • No właśnie - grafik (1)

        Grafik czyli walka o dobre godziny przy kei.
        Czy wiesz, że teraz taki Polferries może sobie ustalać dowolny rozkład rejsów? Bez walki z innymi armatorami. To samo Stena Line. Po za tym przy dłuższym postoju, konieczne byłby przecumowania. To nie jest w interesie żadnego z armatorów.

        • 13 8

        • Obecnie 90% czasu nabrzeże przy terminalu stoi puste nie wykorzystane . O jakiej walce piszesz ? Nie wiesz o czym piszesz !!!

          • 14 13

    • łomatko, a w Gdańsku jaka niekonsekwencja (1)

      tylko jeden pas startowy! :/

      • 17 4

      • Słuszna uwaga - w myśl wpisu powyżej każde linie lotnicze powinny mieć swój...

        • 3 0

    • A co ma do tego Gdynia? (1)

      Terminal należy do Portu Gdynia (czyt. PiS).

      • 8 3

      • Rządowe PŻB zablokowało wejście nowego armatora.

        Rządowy port zwróci dotację. Tak rządzi PiS.

        • 1 0

    • A co to ma do rzeczy? Przecież prom Polferries już nawet próbnie tam cumował.

      • 1 0

    • I większość plusów pod takim wpisem... Chyba tylko dlatego, że tytuł był Gdyni niechętny.

      • 1 0

  • Będzie powtórka z rozrywki jak z lotniskiem i zwrot dofinansowania? (4)

    Wpisali dwóch armatorów, a ciekawe jakie mieli gwarancje:) Zadecydowała o tym tylko żyłka hazardzisty urzędnika?

    • 34 11

    • (1)

      Czyli państwowy Port Gdynia nie dogadał się z państwową PŻB? Hmm, pretensje do Sasina!

      • 9 0

      • Dogadali się

        ale PŻB nie chciało przechodzić, udawali tylko zainteresowanie, żeby przeszedł wniosek o dofinansowanie.

        • 0 4

    • Lotnisko nie miało dofinansowania z unii , w kółko powtarzane są te same kłamstwa , to jak zwykle rozgrywki polityczne

      • 3 0

    • Państwowy Polferries zablokował wejście nowego armatora.

      Państwowy port zwróci dotację. Taka polityka PiSowskiego rządu. Zrobią wszystko aby państwowy moloch PŻB utrzymać.

      • 1 0

  • Gdynia (16)

    Gdynia to piękne miasto ale stocznia już zlikwidowana a zobaczcie po ile są zwykłe mieszkania !??? - to kpina z młodych ludzi. Dużo poprostu gdzieś wyjeżdża.

    • 58 45

    • Do Kębłowa (8)

      Tam są tańsze mieszkania. A tak na poważnie, w Gdyni i tak są tańsze niż w Gdańsku. Gdynia stała się po prostu sypialnią Gdańska.

      • 23 13

      • niestety muszę się zgodzić (2)

        zobacz co się dzieje po 15.00 na obwodnicy do Gdańska normalnie do Gdyni wszystko stoi - ludzie wracają z pracy do domu

        • 8 6

        • Do Gdyni też stoi. Niech żyje wybiórcze dopasowywanie/dorabianie faktów do z góry założonych tez...

          I, ciekawostka, popołudniami w Sopocie nawet gorzej prezentują się powroty do Gdańska - regulaminowy zator od Malczewskiego czasami po Orłowo. Po prostu Trójmiasto jest generalnie zakorkowane.

          • 6 1

        • Kolega z Gdańska, który codziennie jeździ do pracy w Gdyni, skarży się na potworne korki - i rano, i popołudniem, niezależnie od trasy (obwodnica bądź przez Sopot). Komu wierzyć?

          Generalnie na obwodnicy nie jest normalnie w żadną stronę, czasami bardziej przytyka się w jedną, innym razem w drugą. Ogólnie to droga wewnętrzna Trójmiasta - na dodatek w Gdyni tylko udaje ekspresówkę (2 pasy za wyjątkiem świeżo wybudowanego węzła w Karwinach, ograniczenia prędkości).

          • 2 0

      • Nie, nie jest. Ciekawostka, w ostatnich notowaniach cen mieszkań na rynku pierwotnym (miasta wojewódzkie + Gdynia jako największe niewojewódzkie), Gdynia jest druga za Warszawą; poza tym Gdańsk, Kraków, Wrocław - i długo nic (tzn. dalej poniżej 10 tys. za metr kw.). Tylko czy to powód do radości?

        Poza tym, jeżeli inwestycje regionalne/centralne nadal będą realizowane zgodnie z ideą "wszystko dla Gdańska", to pewnie uda się z Gdyni zrobić ową sypialnię. Ale przynajmniej ładnie zlokalizowaną...

        • 6 3

      • (3)

        W Gdyni juz od jakiegoś czasu są droższe niż w Gdańsku, gdzie jest szerszy wybór i większa rozpiętość cenowa, stąd procentowo jest wiele mieszkań tańszych niż w Gdyni gdzie mało się buduje bo nie ma już w zasadzie miejsca oprócz Chwarzna Wiczlina

        • 2 5

        • (2)

          Przezabawna argumentacja - ze względu na umiejętność elastycznego dostosowania się do okoliczności. Pogratulować.

          Do tej pory obowiązywała wersja, że Gdańsk jest droższy, bo oczywiście jest lepszy pod każdym względem a Gdynia to "miasto upadłe", "sypialnia Gdańska", "stan umysłu", itp., itd. - zgodnie ze standardowym słowniczkiem hejtu choćby w tym wątku.

          Teraz mamy jednak zmianę - skoro Gdynia przeskoczyła cenami Gdańsk, to wynika z "szerszego wyboru i rozpiętości cenowej", tudzież "w Gdyni mało się buduje".

          W rzeczywistości, oczywiście w Gdańsku wybór jest większy, ale w Gdyni wcale mało się nie buduje; co więcej, ostatnio buduje się sporo w samym centrum - a to nowość, bo tutaj przez lata niewiele się działo - i zapewne ten fakt ma istotne znaczenie dla wzrostu cen. Pomijam, że peryferyjne Chwarzno-Wiczlino nie podbiłoby średniej, raczej ją zaniża.

          Osobna sprawa, że Gdynia nie jest droższa "już od jakiegoś czasu" - to zupełnie świeża sprawa; przez wiele lat ceny mieszkań (znaczy drożej w Gdańsku) rozjeżdżały się coraz bardziej, ale ta różnica stopniała przez ostatnie 2-3 lata.

          Ogólniej, te ceny w Gdańsku i Gdyni są bardzo zbliżone - a że drożej jest tylko w Warszawie, to dowód, jak dobrze się mieszka i żyje w Trójmieście.

          Na marginesie - w tych statystykach nie uwzględniono Sopotu, który przebija tak Gdańsk jak i Gdynię...

          • 4 0

          • (1)

            No w Jelitkowie Kamiennej Górze i Orłowie ceny już niejednokrotnie przebijają te w Dolnym Sopocie, jakiś czas temu już to było, ogłoszono że najdroższa nieruchomość w Polsce znajduje się w Orłowie. Te nowe inwestycje biurowo mieszkalne w Gdyni w Śródmieściu czy Redlowie to raczej w małej skali pojedyncze budynki wciskane na przekształcane i sprzedawane miejskie działki, nie jakaś większa skala zabudowa osiedli jak w Gdańsku, w Gdyni niemal nie ma już wolnych terenów, ceny gruntów są wyższe niż w Gdańsku cała ekspansja i exodus mieszkańców idzie głównie w kierunku nowych osiedli w Redze Rumii które w praktyce sa sypialniami Gdyni i w kierunku północnym, wieś Pogórze w granicach Kosakowa

            • 0 4

            • A Portova? A drugi, świeżo wybudowany wysokościowiec obok? Sąsiedztwo Sea Towers, gdzie buduje się budynek za budynkiem? Plac Unii? Nie wspominając już o 5 wieżowcach Międzytorza, gdzie jest mnóstwo miejsca pod zabudowę - a wszystko obok czy właściwie w centrum. I to nie są żadne "powciskane małe pojedyncze budynki" (o takich nawet nie wspominam - a też ich trochę jest) i wszystkie wymienione to inwestycje mieszkalne, bo biurowe są bardziej na Wzgórzu/Redłowie. W tym względzie też sporo się ostatnio dzieje: nowe duże biurowce przy Górskiego, K2 (gdzie przeprowadził się choćby Hartwig), czy 3 nowe mniejsze biurowce w górnej części Władysława IV/Świętojańskiej (Wzgórze).

              Akurat Gdynia ma właśnie całkiem sporo przestrzeni bardzo blisko centrum/morza - przede wszystkim wzmiankowane Międzytorze, gdzie ROBYG ma działkę zaledwie ok. 2,5 hektara a całość Międzytorza to ok. 60 hektarów. Na marginesie, w Gdańsku blisko historycznego centrum też jest mnóstwo miejsca pod zabudowę - tutaj dla odmiany przyciąga bliskość zachowanej części starego Gdańska, co skutkuje zabudową hotelowo-apartamentową (z minusami typu brak stałych mieszkańców), bo to lokalizacje bardzo atrakcyjne turystycznie.

              Tak czy owak: niewiele miast w Polsce ma taki potencjał jak Gdańsk i Gdynia - lokalizacja nad morzem połączona z możliwością zabudowy w centrach miast; i stąd od Trójmiasta droższa jest tylko Warszawa.

              Na Kamiennej Górze, to raczej rynek wtórny - a w tym względzie wciąż droższy jest Gdańsk.

              Z Twojego wpisu wynika, że Gdynię znasz raczej z hejterskich opinii na tym portalu...

              • 2 0

    • Przemysł stoczniowy nadal istnieje ale statków juz się nie buduje tylko raczej remontuje.

      • 18 3

    • Idź do stoczni i zobacz czy jest zlikwidowana . W tej chwili w której piszę pracują tam tysiące ludzi .

      Różnica jest taka że stocznia nie korzysta już z dofinansowania publicznego . Prywatny właściciel wprowadził opłacalność produkcji .

      • 24 6

    • Gdynia zostanie miastem upadlym. (2)

      Tu sie nic nie robi dla mieszkancow. Miato zarzadzane jest w katastrofalny sposob. Na moje szczescie tez opuszczam to miasto :)

      • 12 16

      • Upadły to ty jesteś. Gdynia według rankingów to jedno z nielicznych Polskich miast w których żyje się bardzo dobrze. Piszę to będąc mieszkańcem Sopotu.

        • 14 9

      • I dlatego ceny mieszkań na rynku pierwotnym w Gdyni właśnie przeskoczyły Gdańsk - drugie miejsce za Warszawą.

        Tak więc z pewnością łatwo sprzedasz mieszkanie (o ile faktycznie mieszkasz w Gdyni, bo większość hejterów w Gdyni nie bywa).

        • 7 2

    • (1)

      gdynia piękne miasto........................?

      • 2 9

      • Tak, niebrzydkie. I przepięknie położone.

        • 9 2

  • Stena Line - do Gdańska (4)

    Może Stena Line przeniesie się do Gdańska

    • 24 18

    • Jest to możliwe ale... (1)

      Terminal w Gdańsku (w odróżnieniu od Gdyni) ma trzy rampy. Ale niestety obrotnica przy terminalu jest zbyt mała i Stena Estelle i Ebba nie byłyby się w stanie obrócić. A płynięcie na dużą obrotnicę w głębi portu, to strata czasu.

      • 9 5

      • Trzy rampy?

        Może jeszcze dwupoziomowe jak w Gdyni? Celowo kłamiesz (płatne trolowanie) czy jesteś poprostu upośledzony?

        • 2 0

    • no raczej na tym starym terminalu to statki Stena Line się nie zmieszczą

      • 5 2

    • Przez tyle lat nie chciała, to chyba nie zechce.

      To gdański terminal przez lata stał pusty.

      • 2 0

  • Zapytajcie o ten stan rzeczy ministra Sasina , to on jest zwierzchnikiem spółek państwowych .Pan Horała dumnie się prężył . (2)

    We wrześniu 2021 r. wiceministrowie infrastruktury Marcin Horała i Grzegorz Witkowski (obaj PiS) przecinali wstęgę na uroczyści otwarcia nowego terminalu promowego w porcie Gdynia. Inwestycja kosztowała 292 mln zł, w tym 117 mln zł pochodziło ze środków Unii Europejskiej.

    • 18 6

    • właśnie przeciąć wstęgę to pierwszy, a potem niech się wali

      • 3 0

    • Jak nie bedzie 2och jak w warunkach

      Dofinansowania to beda musieli oddac..

      • 1 1

  • Nie prawda (6)

    Najpiekniejszym miastem jest Wejherowo gdynia się chowa .w Wejherowie mamy piekny park Majkowskiego, amfiteatr , kalwarie , piekne duże lasy pełen grzybów. A w centrum Gdyni dziki ryjace trawniki. Tak ze zapraszam do wejherowa .

    • 44 38

    • Naprawdę niewiele trzeba by wygrać "rywalizację" z Gdynią (1)

      Gdynia to obecnie stan umysłu..

      • 9 10

      • O, kolejny standardowy wpis.

        Sądząc po tej zaciekłej nienawiści do Gdyni, to jednak Gdańsk jest stanem umysłu...

        • 3 0

    • Yop, niedługo Sebixy z Wejherowa będą uciekać do Gdyni

      • 2 1

    • Nie pij więcej!

      • 3 1

    • A czy w Wejherowie nosi sie plaszcze w spodniach?? (1)

      • 4 1

      • W Wejherowie

        Chłopaki i dziewczęta chodzą w lecie w skarpetach i sandałach

        • 0 1

  • Oj ta Gdynia (3)

    Gdynia chciała konkurować z Gdańskiem w sprawie lotniska, wyszło źle dla Gdyni, teraz kombinują z PŻB, po prostu mają kompleks , Gdańsk to jednak Gdańsk i tyle w temacie.

    • 35 25

    • O, wybitny psychoanalityk z Freie Stadt Danzig się odezwał! (2)

      Opowiedz nam o gdańskich kompleksach - wszystko musi być w Gdańsku i tylko w Gdańsku, bo inaczej wpadacie w histerię. O lotnisko w Gdyni się zapluwaliście i polecieliście na skargę do unii, teraz się ciskacie o terminal promowy w Gdyni... Wy się chyba dalej uważacie za Ubermenschów, historia zobowiązuje.

      • 10 5

      • (1)

        odpowiedź w stylu ludzi prezydenta Szczurka

        • 3 5

        • Oczywiście. Bo o Gdańsku tylko dobrze, a o Gdyni tylko źle - naczelna zasada. A jak nie, to jesteś "człowiekiem Szczurka".

          A co Gdynia ma do "kombinowania z PŻB"?

          Pomijam, że Gdynia ma także udziały w gdańskim lotnisku.

          Dostrzegam wyłącznie kompleksy w Gdańsku - to bezustanne porównywanie się z Gdynią. Bardzo wygodnie. A może sensowniej porównywać Gdańsk z jakimś innym miastem wojewódzkim - np. z Krakowem, Wrocławiem? Tylko wtedy już wnioski nie są już tak budujące dla Gdańska.

          • 4 1

  • Naprawdę ktoś podjął decyzję o budowie dla dwóch armatorów (11)

    nie mając gwarancji pojawienia drugiego, wiedząc, że warunkiem dofinansowania jest właśnie dwóch? No gratulacje...

    • 31 8

    • Polska Żegluga Bałtycka, właściciel marki Polferries to spółka państwowa . (10)

      Wystarczy jedna decyzja Sasina , i Gdynia ma wymaganych we wniosku o dofinansowanie dwóch armatorów .

      • 10 1

      • (8)

        Jeżeli firma, której celem jest zarabiać (zysk!) faktycznie będzie podlegała takim odgórnym, zewnętrznym poleceniom, to źle wróży firmie. Szczególnie, że prezes wymienił, dlaczego lokalizacja Gdanska jest bardziej atrakcyjna i uzasadniona. Ale co tam. Nie pierwsza będzie to decyzja "polityczna".

        • 7 4

        • Napisz mi co stoi na przeszkodzie żeby promy pod szyldem Polferries obsługiwały i Gdańsk i Gdynię ? (5)

          • 7 5

          • (4)

            Nawet chciałbym, aby tak było, jeżeli powodem tej decyzji będzie wynik finansowy. Bo ktoś wyżej zasugerował możliwość interwencji odgórnej...

            • 1 1

            • Opłacalność widzi niemiecki armator TT-Line , również Finlandii i z portu w Turku , a nie widzi Polski Polferries ? (3)

              • 10 0

              • Klasa lodowa (1)

                W bardzo dużym skrócie żeby pływać do Finlandii promy muszą posiadać odpowiednią klasę lodową, być przystosowane do żeglugi w takim obszarze. Jej brak w "kwitach" powoduje znaczne ograniczenia operowania w tamtym rejonie.

                • 0 1

              • A jaki to ma związek z wyborem portu w Trójmieście?

                • 0 0

              • Port Turku i Port Gdynia to mogą co najwyżej podpisywać listy intencyjne o współpracy ,itp. TT-Line nie będzie konkurował ze Stena Line. Od samego początku nie było żadnej przesłanki do przejścia PŻB z Gda do Gdy. Tylko naiwni mogli w te deklaracje wierzyć. Nie pierwsze i zapewne nie ostatnie kłamstwo ze strony rządzących szeroko rozumianych.

                • 2 2

        • (1)

          To po co startował w konkursie i pchał się do Gdyni?

          Owo "uzasadnienie" padło rok później. Zmienił zdanie? Bo "powody" owej atrakcyjności Gdańska się przez ten czas nie zmieniły.

          • 2 0

          • Jak to po co?

            Tylko po to aby zablokować wejście innego armatora do Gdyni. Boi się PŻB konkurencji.

            • 1 0

      • Tak, tylko jemu jeszcze nic nie wyszło

        • 4 0

  • (4)

    A nie może Polferries obsługiwać promów i w Gdańsku i w Gdyni?

    • 17 9

    • (3)

      Nie, bo to kompletnie bez sensu.

      Poza tym niech Polferries zostanie w Gdańsku a do Gdyni wejdzie inny armator - z korzyścią dla całego Trójmiasta.

      Tylko po co startowali w konkursie? Prezes Polferries dopiero rok później doszedł do tych błyskotliwych wniosków o rzekomej wyższości Gdańska?

      • 4 0

      • Nie ten sam Prezes (2)

        Decyzję podejmował inny prezes, a teraz jest inny prezes i tyle w temacie :)

        • 3 4

        • No tak, prezes - i wszystko jasne.

          Obecny jest już blisko 2 lata.

          • 3 0

        • Przecież i jeden i drugi przyjmują polecenia

          od nadprezesa z rządu.

          • 2 0

  • Opinia wyróżniona

    (10)

    Olać Polferries, inni chętni czekają w kolejce

    • 52 38

    • kto konkretnie czeka w kolejce? (2)

      • 22 2

      • Na końcu artykułu jest podany zainteresowany armator.

        • 5 4

      • choćby TT-Line

        • 2 1

    • (5)

      Michał Arciszewski ... a posłanka Arciszewska prezesem PLO ?? ciekawe , a podobno PO zatrudniało niekompetentnych pociotków , a pis mówił że walczy z kumoterstwem i kolesiostwem ... zatrudniając całę rodziny , sprzątaczki , krawcowe , i sołtysowe od dojenia krów

      • 26 3

      • towarzysz Korolewski w porcie Gdynia przebiera w ofertach!.

        • 12 1

      • PO to się ludzie pchają do polityki

        • 1 8

      • Temat dla uwagi :) (2)

        Zgłoś to do TVN!

        • 12 3

        • Kariera (1)

          tego pana jest ściśle związana z rekomendacjami pani A

          • 9 0

          • Słyszałem

            że to jej syn - wierząc twitterowym wpisom

            • 0 6

    • Przecież Polferries zaklepał Gdynię

      tylko po to aby zablokować wejście innego armatora. Konkurencji się boi.

      • 5 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Krzysztof Stepokura

Prezes formy Eurotel. W 1994 roku założył firmę telekomunikacyjną Martel, która od 1996 roku była autoryzowanym przedstawicielem sieci Era. Obecnie spółka ta prowadzi dystrybucję sprzętu telekomunikacyjnego firm Siemens, Panasonic oraz innych wiodących marek na rynku telefonii komórkowej. W latach 2001-2002 pracował jako Prezes Zarządu w Tele-Net Sp. z o.o. - firmie będącej autoryzowanym dealerem sieci ERA. Od 2002 roku jego kariera zawodowa związana jest ze spółką Eurotel, w której przez...

Najczęściej czytane