• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Vectra znów waloryzuje opłaty. Ceny za usługi w górę

erka
30 września 2023, godz. 15:15 
Opinie (124)
Najnowszy artykuł na ten temat Vectra i Multimedia Polska pod okiem UOKiK
Od 1 listopada 2023 r. kolejna część klientów Grupy Vectra będzie się musiała liczyć z podwyżkami. Od 1 listopada 2023 r. kolejna część klientów Grupy Vectra będzie się musiała liczyć z podwyżkami.

Vectra po raz kolejny podnosi ceny swoich usług. Tym razem podwyżki obejmą klientów sieci Multimedia, którą Vectra przejęła na początku 2020 roku. Ceny wzrosną od 1 listopada 2023 r. Podwyżki zależą od umowy i liczby wykupionych usług. Mogą wynieść nawet kilkadziesiąt złotych miesięcznie.



Dlaczego stali klienci są traktowani gorzej niż nowi? Dlaczego stali klienci są traktowani gorzej niż nowi?

Listopadowa podwyżka to kontynuacja procesu waloryzacji opłat, który rozpoczął się w lipcu 2023 r. Wówczas operator poinformował swoich klientów, że od wrześniu 2023 r. podniesie o 15 proc. opłaty za swoje usługi. Biuro prasowe Grupy Vectra odpowiadając na pytania TVN 24 Biznes stwierdziło, że wspomniana kwestia dotyczy nielicznej grupy klientów.



Operator wyjaśnił, że poziom waloryzacji cennika wynika bezpośrednio z podawanego przez Główny Urząd Statystyczny półrocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, który wynosi właśnie 15 proc.



Według spółki wszyscy klienci zostali wcześniej poinformowani o klauzuli waloryzacyjnej i jej znaczeniu podczas podpisywania nowych umów lub dokonywania zmian w aktualnych umowach.
erka

Miejsca

Opinie (124) 10 zablokowanych

  • Hhh

    Vektra najgorszy internet

    • 5 0

  • Waloryzuje opłaty , po co te eufemizm ? Vectra podnosi ceny i tyle .

    • 12 0

  • Waloryzacja ołat Vectry

    Tak mnie to cieszy, że w najbliższym czasie pójdę zerwać umowę. Tyle jest alternatyw, że i tak wyjdę na plus!

    • 7 0

  • Vectra to najgorsza kablówka i Internet

    Nie można gorzej oni są w tym mistrzami. Internet SIM jest lepszy niż ich przewód że o obsłudze i kompetencji nie wspomnę. Vectra to zło, zrezygnuj póki możesz, zawsze jest inne rozwiązanie

    • 7 0

  • Nie można być biernym

    Mi podnieśli 3 tyg. po podpisaniu umowy i przyznam szczerze, że z tak perfidnym oszustwem jeszcze się nie mierzyłem - cyganka na targu ma więcej skrupółów. Na dzisiaj mam złożoną skargę w UKE i UOKiK i czekam na ich stanowisko, zachęcam Państwa również do działania, bo w grupie siła, niech dowalą im odpowiednią karę, a być może uchroni nas to przed kolejną waloryzacją, bo do tej te tłuste koty mają zgodnie z cyrografem prawo co 6 miesięcy.

    • 12 0

  • Przerwy.

    Oglądanie telewizji to koszmar; często wyłączam. bo nie jestem w stanie wytrzymać tego przerywania w połączeniu z internetem. Prawdziwy toto lotek! Niech ktoś zapanuje nad tym, bo to skandaliczna sytuacja. I wyłączcie irytującą muzykę, bo to nie do zniesienia. Jak coś z tym nie zrobicie, przejdę do innego operatora.

    • 2 0

  • Ja zostałam wprowadzona w błąd przez vectre (1)

    Kończyła mi się umowa miałam do wyboru umowę bezterminowa ale bez gwarancji ceny dostałam informację że cena może ulec zmianie raz na pół roku
    Lub umowa na 2 lata z gwarancją stałej ceny
    Wybrałam umowę na 2 lata, przy podpisywaniu umowy dostałam słownie informacje że umowa jest identyczna jak poprzednia
    Po 3 miesiącach przychodzi mail że zostaną podniesione opłaty o prawie 20 procent zgodnie z punktem takim i takim, doszło do waloryzacji ceny
    Przyznam się że nie chciało mi się czytać aneksu do umowy w którym dodali taki mały punkcik o tym że może być waloryzacja ceny
    Później dostałam kilka telefonów z Vectry czy nie chce zmienić umowy
    Powiedziałam pani na infolinię że nie życzę sobie telefonów że kończę z nimi umowę i nie chcę mieć z nimi nic do czynienia
    Moj bład że nie przeczytałam umowy ale pani która podpisywała ze mną umowę telefonicznie mogła powiedzieć że może być taka sytuacja a nie wciskać że gwarancją stałej ceny na 2 lata

    • 4 0

    • No i błąd, nie podniosą ci na czas określony bo będą się bac ze zmienisz operatora i to w miesiąc.

      • 0 0

  • Dobrze że zrezygnowalem z ich usług

    Dobrze że zrezygnowałem z ich usług. To firma która zupełnie nie dba o klienta. Jedynie ciagle podnosi ceny nie dając nic w zamian.

    • 1 0

  • Od kilku lat korzystam z usług Multimedii i wszystko było w miarę poprawnie dopóki ich nie przejęła Vectra. O ile tv działa bez większych problemów to internet potrafi wariować, zrywać połączenie co kilka minut, wieszać się itp. W styczniu kończy mi sie umowa i juz sie zastanawiam na co zmienić, bo upc to też badziew i to droższy.

    • 0 0

  • pogonić dziadów - kto może oczywiście

    i wspierać lokalnych dostawców. (Fala, makssieć i tym podobne twory, żeby nie było reklamy)
    Podczas mojej kilkuletniej współpracy trzy razy się "pomylili" na fakturach. Bardzo "przepraszali" postanawiali poprawę, zwracali CZĘŚĆ niesłusznie naliczanych opłat. Szkoda zdrowia, czasu na przepychanki z dziadami. Teraz mam umowę, którą mogę bez łaski rozwiązać z miesięcznym terminem wypowiedzenia. Jeszcze jedno: śmiecą tymi ulotkami niemiłosiernie. Ile papieru idzie na te ulotki. Tylko czekać, aż zaangażują się w jakąś "zieloną kampanię"

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Maciej Dobrzyniecki

Od roku 1994 jest członkiem Business Centre Club i pełni funkcję wiceprezesa. Jest ponadto Przewodniczącym Rad Nadzorczych Abantia Polska oraz Ibereolica; jak i członkiem Rad Nadzorczych. Od czerwca 1997 prowadzi własną firmę doradczą Profit-Consult zajmującą się: doradztwem inwestycyjnym, organizacją finansowania rozwoju i inwestycji, projektami doradczymi w zakresie zarządzania inwestycjami, pośrednictwem finansowym i opiniowaniem kontraktów.

Najczęściej czytane