- 1 Państwowe firmy wymieniają zarządy (33 opinie)
- 2 "Kumulacja" wycieczkowców w Gdańsku (97 opinii)
- 3 Ile za lody, gofry i frytki nad morzem? (152 opinie)
- 4 Coraz więcej pracujących emerytów, także na Pomorzu (78 opinii)
- 5 Młodzi zarabiają na Jarmarku (70 opinii)
- 6 Spór o rurociąg pomorski. Z powodu kosztów wymaga dodatkowych analiz (176 opinii)
Vectra znów waloryzuje opłaty. Ceny za usługi w górę
Vectra po raz kolejny podnosi ceny swoich usług. Tym razem podwyżki obejmą klientów sieci Multimedia, którą Vectra przejęła na początku 2020 roku. Ceny wzrosną od 1 listopada 2023 r. Podwyżki zależą od umowy i liczby wykupionych usług. Mogą wynieść nawet kilkadziesiąt złotych miesięcznie.
Dlaczego stali klienci są traktowani gorzej niż nowi?
Listopadowa podwyżka to kontynuacja procesu waloryzacji opłat, który rozpoczął się w lipcu 2023 r. Wówczas operator poinformował swoich klientów, że od wrześniu 2023 r. podniesie o 15 proc. opłaty za swoje usługi. Biuro prasowe Grupy Vectra odpowiadając na pytania TVN 24 Biznes stwierdziło, że wspomniana kwestia dotyczy nielicznej grupy klientów.
Operator wyjaśnił, że poziom waloryzacji cennika wynika bezpośrednio z podawanego przez Główny Urząd Statystyczny półrocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, który wynosi właśnie 15 proc.
Według spółki wszyscy klienci zostali wcześniej poinformowani o klauzuli waloryzacyjnej i jej znaczeniu podczas podpisywania nowych umów lub dokonywania zmian w aktualnych umowach.
Miejsca
Opinie (124) 10 zablokowanych
-
2023-10-02 12:26
Przy podwyżce opłat można umowę wypowiedzieć bezkosztowo.
Konsumencie, znaj swoje prawa
- 1 0
-
2023-10-02 16:09
Nie podpisywać umów dwuletnich , tylko na czas nieograniczony i potem negocjować ceny !!! Najlepsza jest upc teraz play
- 0 0
-
2023-10-02 16:14
Co tanio to drogo. Lepiej zapłacić więcej i być zadowolonym
- 0 0
-
2023-10-05 09:56
W lipcu podpisana umowa, we wrzesniu podwyżka
Tłumaczenie, że inflacja wzrosła to bzdura, bo od tego momentu spadła... ale reklamacji nie uwzględniają, bo przy umowie przekazali klauzulę, że cena może ulec zmianie.
Oszuści, którzy wciskają starszym ludziom abonamenty na komórkę ( mojemu tacie dwie aż dodali), szybka pomoc, która dotyczy nowych sprzętów, i internet 450, bo staruszkowi szybciej będzie chodził komputer, a potem wszystkie reklamację odrzucane!! Żenada ta firma!!! Ty powinien UOKIK zająć się globalnie- 1 0
-
2023-12-10 21:48
Zakłócenia
Dzisiaj przez cały dzień najpierw brak głosu w telewizji, potem (i tak jest do teraz) brak obrazu. Często też brak łączności telewizji z internetem. Czy ktoś to kontroluje?
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.