- 1 Dolne Miasto. Pierwszy budynek w PPP (98 opinii)
- 2 Wojsko okazyjnie sprzedaje działkę w Gdyni (115 opinii)
- 3 Park Południowy i Jasień. Nowe plany (54 opinie)
- 4 Nowy park w centrum Gdyni aż do mariny (122 opinie)
- 5 Najem krótkoterminowy. Co może wspólnota? (218 opinii)
- 6 Jak urządzić mieszkanie na wynajem? (29 opinii)
Barometr Cen Nieruchomości. Stabilne ceny najmu mieszkań
W naszym Serwisie Ogłoszeniowym jest ponad 1600 ogłoszeń dotyczących długoterminowego najmu mieszkań. Jak podkreślają nasi rozmówcy, ofert na rynku ubywa, a ceny najmu utrzymują się na stabilnym poziomie. Sprawdzamy jednak, jak kształtują się w poszczególnych miastach.
- Na rynku przybywa mieszkań na wynajem
- Trójmiasto: rynek kształtuje najem turystyczny
- Mieszkania na wynajem Gdańsk
- Mieszkania na wynajem Gdynia
- Mieszkania na wynajem Sopot
Mediana ceny najmu lokali jedno- i dwupokojowych kształtuje się na poziomie:
- 2580 zł w Gdańsku,
- 2400 zł w Gdyni,
- 2700 zł w Sopocie.
Mediana ceny najmu lokali trzypokojowych i większych kształtuje się na poziomie:
- 3850 zł w Gdańsku,
- 3400 zł w Gdyni,
- 5800 zł w Sopocie.
Trójmiejski rynek mieszkaniowy. Stabilizacja po I kw. 2024
Także nasi rozmówcy zgodnie twierdzą, że ceny najmu, które dynamicznie wzrastały po lutym 2022 r., przestały rosnąć i obecnie utrzymują się na stałym poziomie.
- Ceny najmu przestały rosnąć na jesień poprzedniego roku. Obecnie utrzymują się na poziomie z poprzedniego roku. Trzeba jednak pamiętać, iż aby otrzymać dobrą cenę za najem, należy odpowiednio przygotować nieruchomość. Obecnie klienci szukają nieruchomości czystych, w pełni wyposażonych - mówi Kamil Estrop z Dom&House.
Mimo ustabilizowania cen wydłuża się czas znalezienia najemcy.
- Oferty o lepszym standardzie, w nowszym budownictwie z udogodnieniami typu miejsce parkingowe i komórka lokatorska cieszą się większym zainteresowaniem i co za tym idzie - szybciej znikają z rynku, ponieważ wraz ze wzrostem cen najmu wymagania najemcy również wzrosły - mówi Piotr Zwoliński, dyrektor zarządzający w Pepper House.
Na rynku przybywa mieszkań na wynajem
Niezmiennie najbardziej pożądanymi lokalizacjami są te położone w pobliżu pasa nadmorskiego oraz w pobliżu SKM i PKM. Trend stabilizacji cen najmu mieszkań wynika głównie z dużej liczby dostępnych mieszkań na rynku.
- Ma także na to wpływ rosnące zainteresowanie zakupem nieruchomości. Wzrost podaży mieszkań sprawia, że właściciele są bardziej skłonni do zawierania umów najmu w konkurencyjnych cenach, aby przyciągnąć najemców. Ponadto rosnąca liczba osób decydujących się na zakup własnego mieszkania może zmniejszyć popyt na najem, co wpływa również na stabilizację cen najmu - podkreśla Andrzej Leonowicz, specjalista ds. obrotu nieruchomościami z gdańskiego oddziału Tyszkiewicz Nieruchomości.
Barometr Cen Nieruchomości. Lokale użytkowe na sprzedaż
Ofert ubywa, ale rotacja najemców podobna do tej z ubiegłego roku. Jest zależna od wielu czynników, takich jak: lokalizacja, ceny czy standard mieszkań.
- Nieruchomości pojawiają się na rynku w sposób równomierny i stały. W związku z dużą liczbą oddawanych do użytkowania nowych budynków na rynku Trójmiejskim mamy do wyboru coraz ładniejsze i dobrze zaprojektowane mieszkania, które spełniają oczekiwania najemców - dodaje Kamil Estrop.
Trójmiasto: rynek kształtuje najem turystyczny
Rynek najmu w Trójmieście zmienia się też przed sezonem letnim w znacznie większym stopniu niż inne miasta w Polsce. To oznacza, że część mieszkań, które były w najmie długoterminowym zostaje przeznaczona na najem krótkoterminowy na okres wakacji. Zmiana formy najmu mieszkań z systemu długoterminowego na krótkoterminowy pozwala właścicielom uzyskać większy przychód ze swoich inwestycji. Na takie rozwiązanie mogą sobie pozwolić tylko właściciele nieruchomości położonych w atrakcyjnej lokalizacji dla turystów.
- W związku z coraz większą atrakcyjnością Trójmiasta pod względem turystycznym, dużo więcej mieszkań jest przeznaczanych na wynajem krótkoterminowy, czyli najem mieszkania na doby lub okresy kilku tygodniowe zarówno dla turystów, jak i pracowników kontraktowych. W poprzednich latach mieszkania z takim przeznaczeniem zostawały wynajmowane w okresie lipiec-sierpień, obecnie właściciele wynajmują swoje nieruchomości już od początku maja do końca września - zauważa Kamil Estrop.
Mieszkania na wynajem Gdańsk
W naszym Serwisie Ogłoszeniowym znajduje się ponad tysiąc ofert najmu mieszkań w Gdańsku. Najtańsze mieszkanie na wynajem znajduje się na Zaspie i kosztuje 52 zł za m kw. miesięcznie. Najdroższe mieszkanie zlokalizowane jest w Gdańsku w inwestycji Deo Plaza przy ul. Chmielnej na Wyspie Spichrzów.
- Najbardziej rentowne dzielnice najmu w Gdańsku to zazwyczaj te, które są położone w centrum miasta lub w okolicach atrakcyjnych terenów rekreacyjnych, takich jak plaże nad Zatoką Gdańską - zauważa Andrzej Leonowicz. - Najbardziej narażone na spadki cen najmu są południowe dzielnice Gdańska.
Do najbardziej pożądanych dzielnic należy m.in. Śródmieście, Wrzeszcz, Oliwa, Przymorze, Żabianka. Te dzielnice cieszą się dużym popytem ze względu na dogodne położenie, dostęp do komunikacji miejskiej i udogodnienia dla mieszkańców.
Mieszkania na wynajem Gdynia
Znacznie mniej ofert w naszym Serwisie Ogłoszeniowym, bo niecałe 500, jest w Gdyni. Ceny najmu mieszkań w Gdyni zaczynają się od 40,5 zł za m kw. miesięcznie.
Taka cena jest jednak ewenementem. Najtańsze mieszkanie w naszym Serwisie Ogłoszeniowym, w tej właśnie cenie, znajduje się na Chyloni, ma dwa pokoje, a całkowita cena miesięczna wynosi 1500 zł. Druga w kolejności najtańsza z Serwisu Ogłoszeniowego Trojmiasto.pl to już koszt 57,1 zł za m kw. i również należy do rzadkości. Znacznie łatwiej jest znaleźć mieszkanie na wynajem powyżej 67 zł za m kw. Najdroższe mieszkanie w Gdyni na wynajem to koszt 251,4 zł za m kw. miesięcznie i znajduje się w inwestycji Yacht Park w Śródmieściu.
Mieszkania na wynajem Sopot
Najmniej ofert najmu mieszkań jest w Sopocie, bo niespełna 100. Najtańsze mieszkanie na wynajem w naszym Serwisie Ogłoszeniowym kosztuje 43,3 zł za m kw. miesięcznie i znajduje się w Górnym Sopocie, zajmuje jednak powierzchnię 150 m kw., co znacznie obniża cenę jednostkową.
Bez problemu jednak znajdziemy mieszkania na wynajem powyżej 47,1 zł za m kw. miesięcznie. Najdroższe mieszkanie w Serwisie Ogłoszeniowym Trojmiasto.pl kosztuje 169,2 zł za m kw. miesięcznie i znajduje się w Dolnym Sopocie.
Miejsca
Opinie (130) 2 zablokowane
-
2024-05-12 15:24
Opinia wyróżniona
Bardzo brakuje dużych mieszkań bez mebli. (6)
Mieszkań 3,4 pokojowych z wyposażoną kuchnią (zmywarka konieczna). I duży pokój to nie jest kuchnia z miejscem na kanapę. Wynajmujący nie rozumieją, że ludzie szukający większego mieszkania z reguły mają już swoje rzeczy. I jeżeli wynajmą mieszkanie bez mebli i urządzą się po swojemu to będą mieszkać latami, płacić na czas i będzie im bardziej zależało na dobrych relacjach z wynajmującym i sąsiadami, ponieważ przeprowadzka całego dobytku jest problematyczna.
- 30 4
-
2024-05-13 15:59
(2)
To ja z drugiej strony. Wynajmujac mieszkanie szlam zawsze bardzo na reke. Ale niestety z ludzmi jest ciezko. Najpierw pralki nie chca bo maja swoja. Ok. Zabieram. Za pol roku dzwonia ze jednak chca bo im sie ta wlasna zepsula. To kup druga. Chciales bez pralki. Mebli nie chca. Ok. A potem skargi ze "tu nic nie bylo jak sie wprowadzilismy i wszystko musielismy miec swoje". Tak wiec dalam sobie spokoj z "chodzeniem innym na reke". Za duzo zachodu.
- 2 2
-
2024-05-13 16:29
Tu nie chodzi o pójście na rękę. (1)
Wynajmowanie mieszkania bez mebli to jest przecież udogodnienie również dla wynajmującego. Co do kwestii, że ktoś czegoś nie chciał a potem chce, to przecież po to są ustalenia w umowie. Nie rozumiem. Komentarze puszczać mimo uszu. Nad mieszkaniami bez mebli łatwiej zapanować, łatwiej je rozliczyć po wynajmie i szybciej można wynająć następnemu najemcy. Same plusy. A, i taniej.
- 2 0
-
2024-05-23 17:03
Zgadzam się
Nieumeblowane mieszkanie ma więcej plusów dla obu stron. Niestety niewiele jest ofert takich mieszkań.
- 0 0
-
2024-05-12 16:02
Prosze bardzo (2)
90m2 dolny Sopot. Od kiedy?
- 8 0
-
2024-05-12 21:10
Zanim zapytasz od kiedy, napisz za ile.
Bez tej informacji pytanie jest pustosłowiem.
- 2 1
-
2024-05-12 16:06
Gdynia
Śródmieście, Redłowo, Wzgórze, Orłowo, ewentualnie Grabówek
- 4 0
-
2024-05-12 10:48
Opinia wyróżniona
Przy tych cenach mieszkań (17)
Inwestowanie w najem to szatański pomysł. Najlepsze, że właśnie oddawane są mieszkanka, które ludzie kupowali w latach 2021-22 jako lokata kapitału i trafiają na najem. Przed nami ogromny krach na nieruchomościach. Zacznie się od rynku najmu właśnie. Następnie sprzedaż mieszkań.
- 36 38
-
2024-05-12 14:46
taaa
tu od 10 lat piszą o krachu , wypociny nieudaczników , jak miałbym tak zwlekać to dziś mieszkałbym nadal z rodzicami a tak 14 lat temu kupiłem mieszkanie i od tamtego czasu ceny nie spadły ani o złotówkę
- 25 3
-
2024-05-12 12:57
To co ma kupic dobrze zarabiająca rodzina, która (5)
żyje dla siebie, nie na pokaz? Mając 20k miesiecznie i wiecej, mając juz wlasne M czy domek, po wydatkach okolo 10k, zostaje wciąż 10k. Prosty czlowiek owszem kupi po iphonie dzieciakom, wycieczki do egiptu co 3 miesiace, pojdzie do jakis butikow po zlote kurtki i zegarki, sprzedadzą "starego" 3 letniego suva i kupia nowego z salonu na kredyt gotówkowy. Ale normalna rodzina nie ma za bardzo co z kasą zrobic. Wiec kupia mieszkanie.
- 15 4
-
2024-05-12 15:59
Mając 20k miesięcznie (4)
zostaje jakieś 5k miesięcznie góra... zapomniałeś, że dobra szkoła to 2x2000, a kto ma własne M czy domek bez kredytu?
- 6 3
-
2024-05-13 12:43
Mam sam na siebie 10k miesiecznie i odlozyc w pojedynke 4k nie jest latwo, gdybym mial nawet zone co zarabia drugie tyle i do tego dzieciaki to watpie abym mogl odkladac 5k.
ps. nie mam nietflixa, jogi i nie chodze na sushi ;o- 1 4
-
2024-05-12 22:14
Ta, dobra szkoła.
Zapomnialeś o abonamentach na netflix, joge, sushi, leasingu na 2 auta i winach z dostawa do domu. Pisalem o normalnych rodzinach.
- 4 0
-
2024-05-12 21:46
Dobra szkola 2x 2k?
A to lepsza szkoła to ta, która jest droższa ? :)
Zdradze ci sekret. Jestes dymany.- 6 1
-
2024-05-12 21:10
Ja mam.
- 1 0
-
2024-05-12 12:53
tak tak wielki krach w miastach wojewódzkich gdzie ciągle przybywa ludności. Albo będzie krach 10% ceny w dół gdzie przez 5 lat ceny wzrosły o 50%, to jak promocje w polskich sklepach na black friday
- 20 3
-
2024-05-12 11:46
Ciesze się, że tak myslisz :)
Wspieram cię w takim myśleniu. Oby tak dalej. Gratulacje :)
Dzięki temu mam stały dochod.- 12 4
-
2024-05-12 11:17
Kto kupił dwa lata temu mieszkanie za 500k dzisiaj jest warte 700-800k i jeszcze z najmu ma kase (3)
- 17 3
-
2024-05-12 13:19
tak, ale tylko jeśli kupił za gotówkę (2)
przy kredycie jest "w plecy"
- 19 0
-
2024-05-12 14:17
którym? 2%? przy kredycie na 20-30 lat wysokie raty to będzie 1-4 lata a jeszcze wakacje kredytowe (1)
nie wygląda to tak źle , a jak ktoś kupił obligacje antyinflacyjne to ma teraz 2% oprocentowanie i musi umarzać, to samo będzie niedługo z obligacjami korporacyjnymi, tymczasem cena mieszkania uciekła o kilkaset tysięcy
- 5 2
-
2024-05-12 14:43
obligacje edo w szczycie dały 18,5% po podatku zostaje 15%
- 4 0
-
2024-05-12 11:06
Zwłaszcza zakup w kredycie (3)
Przy dzisiejszych cenach bez sensu
- 15 4
-
2024-05-12 11:20
(2)
Jak ktoś dobrze zarabia x2 osoby to kredyt spłacony ma w 5 lat! Tylko biedota bez wkładu może tylko, o kredycie i własnym M pomarzyć!
- 6 13
-
2024-05-12 17:08
(1)
Biedota? Jesteś straszliwym burakiem.
- 7 3
-
2024-05-13 08:47
Może i burakiem bo bez sensu ludzi obraża, ale napisał prawdę, jakby nie patrzeć.
- 1 2
-
2024-05-13 07:42
Opinia wyróżniona
Tak trzymać (2)
W Gdańsku jest tyle świetnie opłacanych miejsc pracy, że te ceny wynajmu mają swoje uzasadnienie.
- 7 20
-
2024-05-13 12:36
Bo najlepiej jak właściciel ponosi koszty kredytu, remontu itd i wynajmuje za pół darmo. Mieszkania na wynajem to inwestycja. (1)
- 2 1
-
2024-05-13 13:41
Podaż popyt kolego. I średnio
Mnie interesują koszty właściciela. Jeżeli na nowym osiedlu na Kowalach co 3 mieszkanie jest wynajmowane to ceny musza poleciec co się już z reszta dzieje.
- 2 2
Wszystkie opinie
-
2024-05-12 10:48
Opinia wyróżniona
Przy tych cenach mieszkań (17)
Inwestowanie w najem to szatański pomysł. Najlepsze, że właśnie oddawane są mieszkanka, które ludzie kupowali w latach 2021-22 jako lokata kapitału i trafiają na najem. Przed nami ogromny krach na nieruchomościach. Zacznie się od rynku najmu właśnie. Następnie sprzedaż mieszkań.
- 36 38
-
2024-05-12 11:06
Zwłaszcza zakup w kredycie (3)
Przy dzisiejszych cenach bez sensu
- 15 4
-
2024-05-12 11:20
(2)
Jak ktoś dobrze zarabia x2 osoby to kredyt spłacony ma w 5 lat! Tylko biedota bez wkładu może tylko, o kredycie i własnym M pomarzyć!
- 6 13
-
2024-05-12 17:08
(1)
Biedota? Jesteś straszliwym burakiem.
- 7 3
-
2024-05-13 08:47
Może i burakiem bo bez sensu ludzi obraża, ale napisał prawdę, jakby nie patrzeć.
- 1 2
-
2024-05-12 11:17
Kto kupił dwa lata temu mieszkanie za 500k dzisiaj jest warte 700-800k i jeszcze z najmu ma kase (3)
- 17 3
-
2024-05-12 13:19
tak, ale tylko jeśli kupił za gotówkę (2)
przy kredycie jest "w plecy"
- 19 0
-
2024-05-12 14:17
którym? 2%? przy kredycie na 20-30 lat wysokie raty to będzie 1-4 lata a jeszcze wakacje kredytowe (1)
nie wygląda to tak źle , a jak ktoś kupił obligacje antyinflacyjne to ma teraz 2% oprocentowanie i musi umarzać, to samo będzie niedługo z obligacjami korporacyjnymi, tymczasem cena mieszkania uciekła o kilkaset tysięcy
- 5 2
-
2024-05-12 14:43
obligacje edo w szczycie dały 18,5% po podatku zostaje 15%
- 4 0
-
2024-05-12 11:46
Ciesze się, że tak myslisz :)
Wspieram cię w takim myśleniu. Oby tak dalej. Gratulacje :)
Dzięki temu mam stały dochod.- 12 4
-
2024-05-12 12:53
tak tak wielki krach w miastach wojewódzkich gdzie ciągle przybywa ludności. Albo będzie krach 10% ceny w dół gdzie przez 5 lat ceny wzrosły o 50%, to jak promocje w polskich sklepach na black friday
- 20 3
-
2024-05-12 12:57
To co ma kupic dobrze zarabiająca rodzina, która (5)
żyje dla siebie, nie na pokaz? Mając 20k miesiecznie i wiecej, mając juz wlasne M czy domek, po wydatkach okolo 10k, zostaje wciąż 10k. Prosty czlowiek owszem kupi po iphonie dzieciakom, wycieczki do egiptu co 3 miesiace, pojdzie do jakis butikow po zlote kurtki i zegarki, sprzedadzą "starego" 3 letniego suva i kupia nowego z salonu na kredyt gotówkowy. Ale normalna rodzina nie ma za bardzo co z kasą zrobic. Wiec kupia mieszkanie.
- 15 4
-
2024-05-12 15:59
Mając 20k miesięcznie (4)
zostaje jakieś 5k miesięcznie góra... zapomniałeś, że dobra szkoła to 2x2000, a kto ma własne M czy domek bez kredytu?
- 6 3
-
2024-05-12 21:10
Ja mam.
- 1 0
-
2024-05-12 21:46
Dobra szkola 2x 2k?
A to lepsza szkoła to ta, która jest droższa ? :)
Zdradze ci sekret. Jestes dymany.- 6 1
-
2024-05-12 22:14
Ta, dobra szkoła.
Zapomnialeś o abonamentach na netflix, joge, sushi, leasingu na 2 auta i winach z dostawa do domu. Pisalem o normalnych rodzinach.
- 4 0
-
2024-05-13 12:43
Mam sam na siebie 10k miesiecznie i odlozyc w pojedynke 4k nie jest latwo, gdybym mial nawet zone co zarabia drugie tyle i do tego dzieciaki to watpie abym mogl odkladac 5k.
ps. nie mam nietflixa, jogi i nie chodze na sushi ;o- 1 4
-
2024-05-12 14:46
taaa
tu od 10 lat piszą o krachu , wypociny nieudaczników , jak miałbym tak zwlekać to dziś mieszkałbym nadal z rodzicami a tak 14 lat temu kupiłem mieszkanie i od tamtego czasu ceny nie spadły ani o złotówkę
- 25 3
-
2024-05-12 10:57
Opinia wyróżniona
(12)
Mam to szczęście, że wynajmuje mieszkanie w śródmieściu Gdyni od znajomych po cenie niższej niż na przedmieściach. W takiej sytuacji wynajem opłaca mi się bardziej niż kupowanie - zgromadzone środki inwestuję na rynkach kapitałowych - tam można zarobić lepiej niż na mieszkaniach.
- 21 51
-
2024-05-12 11:17
(1)
To twoi znajomi, to frajerzy przez duże F!!!
- 18 5
-
2024-05-12 17:38
Raczej frajerami nie są, mają bezproblemowego wynajmującego do którego mają zaufanie, nie mają nic poniszczone etc. dla nich większą wartością jest spokój niż kasa, a mieli już niestety złe doświadczenia z wynajmem.
Co do rynków kapitałowych, jak to niektórzy tutaj piszą - owszem, jeśli zysków się nie realizuje to są to zyski faktycznie papierowe. W spółki państwowe nigdy nie inwestuję (już się nauczyłem aby tego nie robić), w zeszłym roku udało się pomnożyć zainwestowane pieniądze, w tym roku na razie jest 50% zysku (zrealizowanego), zobaczymy jak pójdzie dalej. Z GPW zmykam przed końcem Q1 25 kiedy zapewne wjedzie spora recesja.- 8 5
-
2024-05-12 11:19
na rynkach kapitałowych buecheche, jeszcze rok i stopy procentowe spadną (3)
giełda się załamie, a lokaty będą znowu na 2% i wtedy znowu górą będą ci co kupili jak inni fascynowali się procencikami na chwilę
- 4 10
-
2024-05-12 11:39
Giełda się załamie po obniżeniu stóp procentowych? (2)
Hoho, chyba Nobel z ekonomii nam się szykuje!
- 12 4
-
2024-05-12 14:45
Tu gosc ma racje (1)
Zawsze tak bywalo. Nie od razu ale zawsze tak bylo.
- 3 6
-
2024-05-12 14:51
No popatrz, a ja zawsze po obniżeniu stóp procentowych mam rozwolnienie.
Zawsze tak bywalo. Nie od razu ale zawsze tak bylo.
- 7 3
-
2024-05-12 13:32
Mam to szczęście, że mieszkam z mamusią (1)
Oszczędzam fortunę na wynajmowaniu mieszkania i gotowaniu obiadów. Całość odłożonych pieniędzy, czyli 800 zł miesięcznie inwestuję w akcje największych spółek skarbu państwa. Tam można mieć gwarantowaną emeryturę i zycie6na poziomie
- 23 5
-
2024-05-13 07:51
Jeden normalny tutaj
Niech zyja wszystkie mamusie!
- 3 1
-
2024-05-12 14:49
ha ha ha
inwestujesz w rynki kapitałowe . mieszkanie po kosztach od znajomych bo na chleb nie starcza
- 19 5
-
2024-05-12 16:53
Wstawaj
Obudź się , zes.... Się
- 2 4
-
2024-05-12 20:10
Odkryłeś (1)
Odkryłeś tajemnicę życia, a my nadal musimy chodzić do pracy. No cóż....zazdrościmy, oj jak my zazdrościmy. Do tego pewnie jesteś mega przystojny i laski lgną do Ciebie jak niedźwiadek do miodu.
- 9 5
-
2024-05-12 20:15
Nie, jestem zwykłym typem 5/10 (chciałem dać 4/10 ale mam wszystkie zęby co jest jakimś atutem - niedawno się dowiedziałem) raczej bez większego powodzenia.
ps. Jeżdżę do pracy autobusem- 9 2
-
2024-05-12 11:07
To co niektórzy (2)
mają wystawione na wynajem to są wiejskie szauerki za ceny z księżyca.
Ludziom się wydaje iż jest to blisko wszystkiego morza , sklepów czy przystanków to można ceny wymyślać.
Tylko kto uczciwą pracą na to zarobi Karwiny kawalerka 26 m jeden pokój wynajem nawet 2000 tys i przeszło plus drogi czynsz około 900 zł takie tu są czynsze plus media to już nawet na chleb z cukrem i wodą nie starczy.- 29 2
-
2024-05-12 11:11
Można podziwiać ludzi co non stop
lubią puszczać wodę do wanny i się kąpać zamiast prysznica. Potem lament wśród znajomych jaki ja mam duży czynsz. Niestety zużycie wody wpływa na wzrost czynszu bardzo znacznie i do tego koszty wynajmu tylko lament zostaje.- 10 1
-
2024-05-12 11:50
2mln? Faktycznie ktoś fantazjuje.
Z drugiej strony jak kogos stać wywalic 2mln miesiecznie na najem kawalerki to pewnie dodatkowe 900pln nie robi róznicy.
- 8 1
-
2024-05-12 11:16
Wstyd dla redakcji (3)
Do redaktorki p.Stolp ! Pisze się w Chyloni!!! A nie na Chyloni!!! Wstyd że został wydany artykuł, bez korekcji!!!!
- 30 6
-
2024-05-12 14:47
Napisz po ukr
Bo po polskiego nie znają.
- 5 2
-
2024-05-12 19:08
bo to sloiki sa
- 3 1
-
2024-05-12 21:11
Bez korekty.
- 1 1
-
2024-05-12 11:37
(4)
PO co płacić za najem,było brać kredyt 2% I płacić na swoje.Zaraz wejdzie kredyt 0% I wtedy najemcy zostaną ze swoimi pustymi klitkami.
- 6 25
-
2024-05-12 13:03
0% kredyt nie jest dla każdego herbatnika.
To nie jest narodowo socjalistyczny produkt jak kredyt 2%.dostepny dla kazdego niemal do 40tki.
- 5 2
-
2024-05-12 16:47
(1)
nie ma czegoś takiego jak kredyt 0%
- 5 1
-
2024-05-14 16:14
Donald da kredyt i wszyscy będziemy mieli własne mieszkania, nie będzie trzeba utrzymywać rentierów
- 0 0
-
2024-05-15 20:25
Komentujesz niemal każdy artykuł o mieszkaniach, więc chyba już najwyższy czas, żeby odróżniać najemcę od wynajmującego.
- 2 0
-
2024-05-12 11:38
Stabilne hahaha dobry bajer nigdzie tak nie rosna te dziuple jak w Gdańsku Najdroższe mieszkania w Polsce (3)
Naszczescie juz coraz głosniej sie mówi ze w nowej kadencji PE w Brukseli powstanie fundusz budowy miejszkan komunalnych .Takie miasto jak Gdańsk bedzie miało obowiazek budowac minimum 1000 tanich mieszkan komunalnych rocznie !To rozwali republike deweloperów i bankructwo cwaniaków skupujacych mieszkania na wynajem.ceny spadna o 50%!I ta banka deweloperska pysnie wkoncu .Mozna by tak było dawno zrobioc ale władze gdańska maja to gdzioes wkocu siedza im wkieszeni.
- 20 15
-
2024-05-12 14:22
Brakuje do tego jeszce wprowadzic zakaz wynajmu mieszkan w blokach przez tych cwaniaków i wtedy sami beda musieli je sprzedac (1)
to bedzie kolejny strzal powodujący obnizenie cen mieszkan.Tak własnie mozna regulowac rynek tylko trzeba tego chciec.Walczy ze spekulantami kiedys takich wieszano
- 5 6
-
2024-05-12 15:50
zakaz wynajmu mieszkan w blokach
Czyli co? Będzie można wynajmować tylko domy? :)) Długo nad tym myślałes?
- 4 0
-
2024-05-13 15:11
Miasto sprzedało
już wszystkie działki, więc gdzie niby ma budować???
- 0 0
-
2024-05-12 11:53
od 10 lat mieszkam na wynajętym. Zawsze nowe budownictwo, piekne, pachnące, po remoncie w strategicznej dzielnicy (10)
Nie chcę kredytu na jakąś klitkę przy wysypisku. Chcę mieszkać blisko pracy i wydarzeń. Jestem zbyty młoda na siedzenie w domu i myślenie o tym czy za 35 lat będę miała na kolejną ratę, Może w przyszłości będę mieszkała i pracował w Barcelonie? Po co się wiązać? Jestem młoda, nowoczesna, dynamiczna, prężna i bez kajdanów jakimi jest kredyt. Jestem wolna!
- 15 42
-
2024-05-12 12:32
(3)
Każdy lubi co chce jedni kredyt do śmierci niby w swoje inni lubią obcym zapychać kieszenie.
Jedni płodzą dzieci bo państwo daje drudzy wolą życie singla.
Jedno i drugie ma swoje plusy i minusy i swoją cenę w życiu.- 24 2
-
2024-05-12 12:37
Nie kupując swojego zapychasz obcym kieszenie (1)
do ostatniego swego tchnienia. Kupując swoje nawet na kredyt, splacasz co najwyzej do emerytury. Ale mozesz nawet w 3 lata splacić.
- 19 4
-
2024-05-13 11:28
Nie kupuj jedzenia bo napychasz kieszenie producentów. Płytkie myślenie.
- 1 2
-
2024-05-12 14:19
to jest wzwykły trol te same teksty dla naiwnych
- 10 5
-
2024-05-12 12:40
Od ilu lat robisz kopiuj-wklej tego samego? Nie znudziło się jeszcze?
- 12 5
-
2024-05-12 14:18
ciebie trolu łatwo rozpoznac tylko dlaczego podajesz sie za kobiety te sam teksty wklejasz od wielu lat tylko podajac sie na
raz podajesz sie za młodego inteligenta innym razem za kobiet ,wszystko w ramach nagonki na wynajem .
Zawsze wklejaqsz te same teksty ale najwyrazniej poziom umysłowy niepozwali ci na wiecej :)- 10 5
-
2024-05-12 14:52
ha ha
etatowy troll pisze ten tekst , taki mierny prowokator z ciasnymi gaciami
- 9 4
-
2024-05-12 16:00
A jak zechce się mieć dzieci
to okaże się, że lypa, nie ma zdolności...
- 3 5
-
2024-05-12 17:31
pamietaj - zdolnosc kredytowa jest jak menopauza.
- 4 3
-
2024-05-12 20:14
"strategicznej dzielnicy"
"....strategicznej dzielnicy...." na bank jesteś sama. Ha ha
- 5 1
-
2024-05-12 11:55
Jak tam kredyt zero procent, akademiki za złotówkę, dopłaty 600 złotych do wynajmu, prąd i gaz połowę tańszy
oraz benzyna po 5.19? smakowała pizza na Jagodnie?
- 33 10
-
2024-05-12 11:59
Cytat z artykułu: Najbardziej narażone na spadki cen są narażone mieszkania w południowych dzielnicach Gdańska. (6)
Zgadzam się z tą opinią . Za kilka lat docelowymi najemcami będą tam inżynierowie i lekarze z Afryki, których przekażą nam Niemcy.
- 39 5
-
2024-05-12 12:52
Niemcy moga nam przekazać. (4)
Ale i tak nie będą chcieli tu być. Przecież granic w ue nie ma. A jakos w uk, de, fr sa ich miliony i tu do nas sie nie garną jakos.
- 12 5
-
2024-05-12 14:18
Okaże się , że żeby pobrać jakikolwiek zasiłek , będą zmuszeni na stałe przebywać w określonym miejscu. (2)
Będą mieli prosty wybór, albo wracam do Afryki, albo żyje z zasiłków i pomocy państwa w Polsce. Jak myślisz co wybiorą?
- 8 4
-
2024-05-12 21:06
Myslisz, ze zostaną w PL dla 800 plus? (1)
Gdzie najem 2 pokoi to miminum 3k z oplatami? Zważ, że przybysze bez iphone, markowych ciuchów nie wychodzą z domu. A i na miescie lubią zjesc. To wszystko kosztuje. Inna mentalnosc, nie nasza postsowiecka.
- 3 0
-
2024-05-13 11:08
Za ich mieszkania płaci UE
- 0 0
-
2024-05-12 19:28
Spokojnie, szefowa 14 karatowego płemieła, dopłaci żeby chcieli tutaj być.
- 3 1
-
2024-05-12 15:54
Za kilka lat
Choć bardziej pewnie za 8 niż za 3, na Południu powstanie PKM, co znacząco usprawni kwestię transportu. Inżynierów nie będzie stać.
- 3 7
-
2024-05-12 12:07
Przyjdzie kredyt 0% i znowu
ceny wystrzelą razy dwa do góry.
- 25 8
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.