• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowe rowery Mevo 2.0 na testach

Maciej Korolczuk
16 listopada 2021 (artykuł sprzed 2 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat W Mevo nowa doba nie zaczyna się o północy?

We wtorek na ulicach Gdańska po raz pierwszy pojawił się rower Mevo 2.0. Pokazowy egzemplarz był testowany przez pracowników Obszaru Metropolitalnego. W środę trafi do rzeczoznawcy, który ma ocenić, czy rower jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Jeśli jego opinia będzie pozytywna, to będzie można podpisać umowę z nowym operatorem roweru metropolitalnego.



Jak oceniasz wygląd nowego Mevo?

Rower Mevo 2.0 pokazujemy jako pierwsi. O tym, że pojawił się na ulicach Gdańska poinformował nas jeden z czytelników, który zauważył rower oklejony reklamą Mevo.

Jego informacje o "tajemniczym elektryku z naklejoną nazwą Mevo" potwierdza Obszar Metropolitalny, który w imieniu gmin prowadzi postępowanie przetargowe.

- Najpierw niezależni eksperci sprawdzili, czy spółka City Bike Global mogła w ogóle złożyć ofertę. Kolejnym krokiem było sprawdzenie, czy oferta nie podlega odrzuceniu ze względu na rażąco niską cenę. Teraz sprawdzamy, czy testowy rower jest zgodny z Opisem Przedmiotu Zamówienia - wyjaśnia Dagmara Kleczewska, szefowa projektu Mevo 2.0.
  • Rower jest egzemplarzem pokazowym i jak zastrzega Obszar Metropolitalny jego ostateczny wygląd może się jeszcze nieco zmienić.
  • Rower jest egzemplarzem pokazowym i jak zastrzega Obszar Metropolitalny jego ostateczny wygląd może się jeszcze nieco zmienić.
  • Rower jest egzemplarzem pokazowym i jak zastrzega Obszar Metropolitalny jego ostateczny wygląd może się jeszcze nieco zmienić.
  • Rower jest egzemplarzem pokazowym i jak zastrzega Obszar Metropolitalny jego ostateczny wygląd może się jeszcze nieco zmienić.
  • Rower jest egzemplarzem pokazowym i jak zastrzega Obszar Metropolitalny jego ostateczny wygląd może się jeszcze nieco zmienić.

We wtorek rower był testowany przez pracowników Obszaru Metropolitalnego i członków komisji przetargowej, którzy oceniali jego funkcjonalność, wygodę i komfort jazdy, działanie baterii, hamulców, oświetlenia i wszystkich pozostałych podzespołów.

- W środę rower trafi do niezależnego rzeczoznawcy, którego opinia będzie dla nas wiążąca. Jeśli uzna on, że rower jest zgodny z OPZ, wówczas nasi prawnicy będą mogli dać nam zielone światło na wybór wykonawcy, a następnie podpisanie umowy. Rzeczoznawca na sporządzenie opinii będzie miał dwa tygodnie - dodaje Kleczewska.
Sam jednoślad prezentuje się efektownie. Nowy rower znacząco różni się od swojego poprzednika. Przede wszystkim sprawia wrażenie masywniejszego, a przy tym jego sylwetka jest bardziej opływowa i dynamiczna. Poza tym, że różni się kolorem, od swojego poprzednika odróżnia go też umocowanie baterii - ta ukryta jest w ramie (poprzednio znajdowała się w bagażniku nad tylnym kołem). Na kierownicy - oprócz masywnego koszyka - znajduje się też sporej wielkości panel z diodami informującymi użytkownika o stopniu jej wyczerpania.

Przypomnijmy, że niedawno obszar wydłużył o 60 dni czas na wybór oferty i podpisanie umowy z operatorem. Jak mówią urzędnicy, postępowanie ma zostać rozstrzygnięte do końca tego roku.

  • We wtorek rower był testowany przez pracowników Obszaru Metropolitalnego. W środę trafi do rzeczoznawcy, który sprawdzi, czy jest on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
  • We wtorek rower był testowany przez pracowników Obszaru Metropolitalnego. W środę trafi do rzeczoznawcy, który sprawdzi, czy jest on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
  • We wtorek rower był testowany przez pracowników Obszaru Metropolitalnego. W środę trafi do rzeczoznawcy, który sprawdzi, czy jest on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
  • We wtorek rower był testowany przez pracowników Obszaru Metropolitalnego. W środę trafi do rzeczoznawcy, który sprawdzi, czy jest on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
  • We wtorek rower był testowany przez pracowników Obszaru Metropolitalnego. W środę trafi do rzeczoznawcy, który sprawdzi, czy jest on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
14:12 16 LISTOPADA 21

Mevo znowu jeździ po Gdańsku? (9 opinii)

Po Gdansku jeżdżą jakies dziwne elektryki - czarne, matowe, nowoczesne, nawet ładne. Oznaczone napisem Mevo. Widziałam ten rower, nie zdążyłam zrobić foty. Wygladal na taki lepszy i nie nadajacy sie do masowego udostepnienia. Ktoś wie o co chodzi? Bo z tego co mi wiadomo temat Mevo leży i nie ma już tych rowerów dostępnych.
Po Gdansku jeżdżą jakies dziwne elektryki - czarne, matowe, nowoczesne, nawet ładne. Oznaczone napisem Mevo. Widziałam ten rower, nie zdążyłam zrobić foty. Wygladal na taki lepszy i nie nadajacy sie do masowego udostepnienia. Ktoś wie o co chodzi? Bo z tego co mi wiadomo temat Mevo leży i nie ma już tych rowerów dostępnych. Zobacz więcej

Opinie (469) ponad 10 zablokowanych

  • Powinny być ładowane na stacjach Mevo - a nie zabierane do ładowania. (1)

    .

    • 5 0

    • jakich stacjach ? kawałek płaskownika wbetonowanego to nie stacja

      • 2 1

  • Przynajmniej jakoś wygląda. Poprzednie nie dość że awaryjne to jeszcze wiochmeńsko się prezentowały.

    • 3 4

  • Kręć kilometry dla Gdańska"ci sami urzędnicy ogłosili ze mieszkańcy Gdańska Doskonale sobie radzą bez Mevo tym bardziej

    Mieszkancy jeździli po kilkadziesiąt razy dziennie po całym Gdańsku i kilkadziesiąt kilometrów dziennie a nawet i po 100km .To znaczy ze rowery elektryczne i mevo sa całkowicie zbędne !!
    A teraz ci sami urzednicy wciskają kolejny kit ze muszą byc rowery elektryczne bo bo inaczej nie będą ci mieszkancy mieli jak dojechac :)
    Jak bede miał wybierac wybiorę hulajnoge raz ze bede miał kilka przejazdów za darmo bo promocje są czesto to hulajnoga jest tańsza i wygodniejsza niz ten koszmarny rowerek elektryczny cieżki jak czołg

    • 2 3

  • Niekończąca się opowieść...

    Do znudzenia, mevo... Oby tym razem się udało...

    • 5 0

  • Ten rowerek kosztuje 40 tysięcy złotych? (1)

    Przecież za tą kwotę można kupić nowe auto...

    • 10 1

    • Nie rower a obsługa jego przez 6lat

      • 1 0

  • here we go again (1)

    A gdyby tak....zastosować zwykłe rowery?

    • 9 1

    • to by zmarnowali za mało kasy

      • 1 1

  • Kiedyś mówiłem, że mevo nie wypali i teraz będzie to samo. (3)

    System bez ładowania nie ma racji bytu. Przy okazji gdzie prokuratura by powsadzać poprzednich/obecnych decydentów tej głupoty?

    • 56 13

    • Szykuje się kolejna piękna katastrofa.

      • 2 1

    • O czym Ty mówisz? przecież był Prodźekt Meneżer, który zakontraktował full konsultantów, przeprowadził konsultacje społeczne, tak więc: Pan jest winny, Pani jest winna - kara już poniesiona w postaci przetransferowania podatków na rzeczywistych beneficjentów tego projektu.

      • 1 1

    • no przecież pisałem, że to było vtopeo nie mevo

      • 1 1

  • Będzie pięknie zlewał się z ciemnością.

    • 5 1

  • Kolejne elektryki

    Znowu elektryki którymi będą jeździć osoby nie umiejące jeździć na rowerze, do tego duża masa roweru i prędkość. Dlaczego w tym przypadku nikt nie chce dbać o zdrowie mieszkańców używając tam zwykłych rowerów bez akumulatorów, taniej, bezpieczniej i zdrowiej (no ale na utrzymaniu tego mniejsza kasa do zarobienia)

    • 7 1

  • Przypomina rower JUMP Ubera w Rzymie

    • 3 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Popołudniowa wycieczka rowerowa po pracy, nad Jezioro Marchowo

30-50 zł
zajęcia rekreacyjne, rajd / wędrówka

Zawody Rowerowe Cross Country Sobieszewo

100 zł
zawody / wyścigi

Rowerowy Potop AZS

659 zł
rajd / wędrówka

Znajdź trasę rowerową

Forum