• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

100-metrowe wieżowce w Śródmieściu przy ul. Węglowej w Gdyni

Michał Sielski
11 kwietnia 2013 (artykuł sprzed 11 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Krok w stronę budowy Nowej Węglowej
Tak ma wyglądać zabudowa Dalmoru. Za wieżowcami, przy ul. Nowej Węglowej staną jeszcze wyższe budynki. Tak ma wyglądać zabudowa Dalmoru. Za wieżowcami, przy ul. Nowej Węglowej staną jeszcze wyższe budynki.

Gdynia planuje rozszerzenie Śródmieścia nie tylko o tzw. Strefę Prestiżu na terenach po Dalmorze. Obok również mają powstać 16-piętrowe kamienice, dwupasmowa droga i punkty usługowe. A na końcu ul. Władysława IV będą mogły być zbudowane nawet 100-metrowe wysokościowce.



Przebieg ul. Nowej Węglowej. Przebieg ul. Nowej Węglowej.
Oś nowego zagospodarowania Śródmieścia ograniczy ul. Nowa Węglowa. Będzie prowadziła od ul. Wendy zobacz na mapie Gdańska, przez tereny kolejowe wzdłuż torów zobacz na mapie Gdyni do ul. Janka Wiśniewskiego zobacz na mapie Gdyni, a potem tunelem pod główną magistralą kolejową do ul. Morskiej zobacz na mapie Gdyni. Droga ma być odciążeniem dla Śródmieścia, którego ciężar przesuwa się w stronę portu. Ma również ułatwić dojazd do nowych inwestycji, które powstaną na terenach po Dalmorze i gruntach zajmowanych wcześniej przez Stocznię Nauta oraz na Międzytorzu, gdzie w przyszłości powstanie nowe centrum Gdyni.

Nowa Węglowa przejdzie m.in. przez ogródki działkowe i tereny podmokłe. Docelowo ma mieć po dwa pasy w każdym kierunku. Nie będzie jednak przy niej parkingów. Jeden - za to spory - ma być usytuowany przy ul. Waszyngtona zobacz na mapie Gdyni. Na trasie nie będzie osobnych buspasów, bo ze względu na dwa pasy ruchu w obu kierunkach planiści nie przewidują tam korków. Wszystkie przystanki autobusowe będą w zatoczkach. Jest też rezerwa dla drogi rowerowej, ale nie przy samej jezdni, ale odseparowanej chodnikiem.

Plan zagospodarowania przestrzennego, który właśnie został wyłożony do publicznego wglądu, zakłada możliwość budowy 55-metrowych budynków za skrzyżowaniem ul. św. Piotra i Portowej zobacz na mapie Gdyni. Dziś najwyższy w tym rejonie Transatlantyk ma 36 metrów.

- To dopuszczone dominanty o wysokości 16 pięter. O tę wysokość najczęściej wnioskują inwestorzy, którzy wiedzą, że budowa wyższych budynków wiąże się z inną, dużo droższą technologią. Nowe budynki niejako zamykałyby zabudowę mieszkaniową tego terenu - tłumaczy Marek Karzyński, dyrektor Biura Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Gdyni.

Jeszcze wyżej można będzie budować przy skrzyżowaniu ul. Władysława IV i Nowej Węglowej zobacz na mapie Gdyni. Tam plan zagospodarowania przestrzennego nie jest jeszcze gotowy, a procedura jego uzgodnień ma zakończyć się pod koniec tego roku. Już jednak wiemy, że planiści są zgodni co do tego, że wysokość zabudowy w tym miejscu może być praktycznie nieograniczona. Budynki, które tam staną mają sięgnąć 100 metrów.

Nieruchomości Mapa inwestycji

Mapa inwestycji

Zależy ci na lokalizacji? Sprawdź na naszej mapie inwestycji mieszkaniowych i biurowych, gdzie aktualnie w sprzedaży są nieruchomości z rynku pierwotnego.

Opinie (301) 5 zablokowanych

  • super, niech najpierw ktos wykopie pana Stefana... (14)

    ...Za organizacje ruchu na estakadzie.

    • 314 17

    • ile mu zostało do emerytury tak wgl? (1)

      bo biorąc pod uwagę, że urzęduje od lat 70., to już chyba zasłużył na spoczynek. Beton nie do ruszenia - w przeciwieństwie do nawierzchni, które nam funduje.

      • 48 1

      • ktoś potrafi znaleźć argument czemu samochody jadące z Obłuża w kierunku obwodnicy MUSZĄ zjeżdzać na Morską?

        Cykl świateł na tym skrzyżowaniu trwa ponad 4 minuty, z czego jedynie przez 1 minutę i 35 sekund wjeżdżają na Estakadę w kierunku Obłuża samochody z Morskiej. Przez resztę czasu - czyli 70% samochody z Obłuża na obwodnicę mogłby jechać bezkolizyjnie... ale ograniczonego stefanka to przerosło. On i heniek, dwie niedojdy z jednego wydziału. I potem ulice i chodniki wyglądają jak wyglądają.

        • 36 3

    • Pan Stefan (5)

      Dostał kopertkę od MTM za przetarg. Terz gdy MTM "rozpoczęło" pracę, zamknęli estakadę na pół roku a uwiną się z tym w ostatni miesiąc. Do lipca nie będzie żywej duszy na budowie tak jak to było w ostatnich latach.

      • 17 5

      • masz problem... przetarg wygrała PBD ze Starogardu Gdańskiego (1)

        • 10 5

        • WANT a nie PBD

          wygrał remont estakady

          • 3 0

      • Realizacja projektu to zebranie ludzi, sprzętu, podwykonawców na początek

        a to trochę trwa, samą robotę zacząć można dopiero jak już coś będzie gotowe.

        Nie bronię firmy - ale to jest wina UM i generalnie przetargów. Zlecają budowę, jako kryterium w przetargu podają czas, firma do ostatniej chwili nie wie czy wygra przetarg, a jak wygrywa to nagle musi zebrać ogromne zasoby... Przecież takie zasoby nie mogą czekać po prostu w gotowości.

        • 4 2

      • wstrętni jesteście (1)

        z tym swoim tchórzliwym i nonszalanckim obrażaniem i pomawianiem ludzi. Inżynierowie z zasadniczym wykształceniem, cholera! Znawcy wszystkiego i dlatego pewnie bezrobotni.Ciekawe jak wy byście zorganizowali takie roboty przy pełnym ruchu jak na estakadzie!
        Tu nie moze byc nocnej zmiany, bo roboty sa zbyt niebezpieczne, a poza tym mozecie jadąc swoimi gruchotami nie zauwazyć robotników, bo są po prostu pod estakadą, gdzie trwają prace.

        • 8 12

        • organizacja

          Panie mgr inż. jak się chce to wszystko można nawet w jedną noc zerwać i położyć asfalt, włącznie z wykonaniem podłoża! Tylko jak się w życiu nie widziało niczego poza PRL i nie ma chęci, organizacji pracy to się nie da...........

          • 19 1

    • NIe cierpię Pana Stefana (4)

      zawsze się tylko mądrzy, miałem okazję dyskutować z nim 2 razy. Chce przegadać każdego, jakby pozjadał wszystkie rozumy. Jest jedna racja - jego racja.

      • 11 2

      • Tomek interlekutora poznaje sie po zadawanych pytaniach (3)

        więc wcale się nie dziwie, że nie chce rozmawiać. Po prostu szkoda mu i nam czasu na wyjaśnianie podstaw. Jeśli jesteś odporny na specjalistyczną edukacje podyplomową no cóż mogę tylko współczuć, choć może i masz świetlane i wiekopomne myśli w proj. przestrzeni publicznej,i gospod.przestrzennej, a może ekistyki?

        • 1 20

        • "Po prostu szkoda mu i nam czasu" (1)

          i wyszło, że bezstronny to pracownik UM Gdynia któremu szkoda czasu na dyskusję z ludźmi. Jego racja jest najmojsza! Tylko zamień bezstronny na bezmózgi!

          • 22 1

          • Ale wpadka, hehehe

            Ciekawe jak teraz się bedzie podpisywał, "obiektywny" i "bezstronny" już było.
            Ja go z daleka po wazelinie poznaję i może się nawet nazywać "zwykły obywatel Gdyni" a i tak tą wazelinę wyczuję.

            • 5 0

        • Bezstronny, czy bez ...

          Powiem Ci tak, jak mam wykształcenie wyższe ekonomiczne i na ekonomii i zarządzaniu się znam dobrze, bo mam 20 lat doświadczenia w tym zakresie. Nie chcę i nie muszę się znać na wszystkim, tym bardziej na przestrzeni publicznej. Ale znam się na ludziach. Pan Benkowski zalazł mi za skórę 3 razy i nie mam ochoty z nim już dyskutować, bo on i tak ma zawsze rację. Jego nie można przegadać w czasie dyskusji, póki jego Dyrektor go nie uspokoi. Wiem co mówię, mam świadków tych 2 dyskusji, którzy byli przy tym. Nie wiem na czym polega Twoja bezstronność-chyba na obrażaniu ludzi, w tym przypadku mnie. Pozdrawiam serdecznie. Mgr z zakresu zarządzania.

          • 6 0

    • racja....

      miasto planuje takie inwestycje a moze by tak zacząć od zaplecza? Np: przejazdy kolejowe - Chylonia, ulica Starodworcowa, Strzelców (co za idiota dał pozwolenie na budowe osiedla na kilka tysięcy osób bez uprzedniego wybudowania drogi(nie ma nawet projektu drogi!)). Takich miejsc niedokończonych, zaniedbanych jest w Gdyni cała masa.

      • 2 0

  • Niech sie mury pną do góry... Może te wysokościowce są i ładne, ale mieszkać to ja wole (14)

    w 2-3 pietrowym budynku, w ładnym otoczeniu przyrody.

    • 208 31

    • a kogo to interesuje... (1)

      ...co Ty wolisz?

      • 22 42

      • a kogo intersuje takie twoje spostrzezenie na temat?

        • 35 8

    • i jechać do pracy... (5)

      ...codziennie w korku 60 min. w jedną stronę... dziękuję :)

      • 14 12

      • paliwo za tanie. Proste

        • 14 1

      • Jakoś w takim mieszkam (3)

        A do pracy jeżdżę ZKM w 26min, a autem 15min.

        • 9 2

        • (2)

          ani wierzowce ani 3 piętrowce, najlepsze sa wolnostojące domki parterowe, ale przeciez was na nie nie stac...

          • 2 2

          • oj odezwał się burżuj z willi

            na poprawną pisownię na pewno Cię nie stać, a szkoła podstawowa i gimnazjum przecież bezpłatne

            • 0 0

          • Hmmm nie stać

            Cena domu w większości jest podobna do ceny mieszkania w dobrym miejscu.
            Co do nie stać to bym nie powiedział. Poprostu co za dużo metrów to nie zdrowo i nie chce być niewolnikiem własnego domu.

            • 0 0

    • kazdemu wg potrzeb (1)

      dla Ciebie 2-3 piertowce, a dla innych wieżowce w centrum :) dobrze że jest wybór

      • 13 4

      • sluszna uwaga

        jedyny rozsadny glos w tym przekrzykiwaniu sie na racje

        • 6 2

    • Odezwał się ten co chce "rozwoju" miasta.. (1)

      ..

      • 0 1

      • A skąd wiesz, że ja chcę "rozwoju" miasta?

        • 1 0

    • A kto Cię zmusza

      do mieszkania w wieżowcu? To wolny kraj :)

      • 2 1

    • A ty myślisz, że te wieżowce buduje się po to by w nich mieszkać?

      Przecież w Polsce nie buduje się by mieszkać, tylko po to by ulokować kapitał. Ci, którzy tam kupią mieszkania posiadają już niejedno.

      • 2 0

  • kolejne debilizmy z UM Gdynia (21)

    a ludzie stoja w korku. Czas wyslac ich na leczenie i zielona trawe, bo wykoncza to miasto i ich mieszkancow.

    • 212 52

    • ale gryzoń zamiast alternatywy dla Kwiatkowskiego woli lotniska! (13)

      Tak to jest gdy prezydent ma kompleks mniejszego... miasta. Za 100 mln utopione w lotnisku i 8 w infosroksie spokojnie wybudowałby wiadukt na ul. Puckiej lub połączenie Morskiej i Hutniczej na wysokości Cisowy. Ale po co robić coś dla ludzi jeśli się ma 95% poparcia? Stopień pogardy dla potrzeb mieszkańców u obecnej ekipy korytowej (drenującej to miasto bez przerwy od 20 lat!) przeraża mnie!

      • 49 5

      • (8)

        100 mln to do kodu B, a ma być kod C czyli jakies 150 mln przy dobrych wiatrach

        • 17 2

        • DArek (6)

          Wieżowce w Gdyni po 100m to coś dla ciebie, zwolenniku piramidy ekonomicznej.

          • 1 0

          • (5)

            Ja niby jestem zwolennikiem piramidy ekonomicznej? Ciekawych rzeczy można się dowiedzieć z komentarzy

            • 0 1

            • DArek (4)

              A rozwój za wszelką cenę, bez oglądania się na skutki dla przyszłych pokoleń, to nie piramida ekonomiczna? Zawsze podkreślałeś, że wolny rynek wszystko ureguluje. No więc reguluje. Opłaca się stawiać klocki 100-metrowe? No to stawiajmy. Ale opłaca się dziś.

              • 2 3

              • (3)

                A co to znaczy rozwój za wszelką cenę? Co to znaczy skutki dla przyszłych pokoleń? Im lepiej teraz się rozwiniemy tym łatwiej będą miały przyszłe pokolenia.

                Tak, klocki 100 metrowe opłaca się stawiać dziś, a przyszłe pokolenia dzięki temu nie będą musiały wyburzać klocków 20 metrowych aby z powodu braku wolnej powierzchni postawić klocek 100 metrowy.

                A jeżeli zakładasz że zignorowanie elementarnej wytycznej w gospodarce jaką jest ekonomiczna kalkulacja pomoże przyszłym pokoleniom to powinieneś spróbować swoich sił w literaturze SF

                • 3 3

              • DArek (2)

                Szkoda, że nie rozumiesz prostych zasad logiki, fizyki i ba, nawet ekonomii.
                Rozwój za wszelką cenę, tzw. piramida ekonomiczna polega właśnie na tym, żeby było więcej i więcej. Twoja wersja rynku polega na tym, że robi się to co się opłaca TERAZ, a nie w przyszłości. A przyszłe pokolenia i tak będą musiały burzyć kolejne klocki 20 metrowe, aby postawić kolejny klocek 100 metrowy, pomimo, że pełno już ich będzie stało.To jest właśnie piramida ekonomiczna. Ma być coraz więcej, szybciej i dalej. Byle do wyczerpania zasobów, kryzysu i wojny. To dziś nazywa się rozwój. Jako zwolennik piramidy ekonomicznej i dzikiego kapitalizmu powinieneś o tym wiedzieć.

                • 2 2

              • (1)

                Dalej nie sprecyzowałeś co uważasz za piramidę ekonomiczną. Piramidami ekonomicznymi są gospodarki stymulowane, oparte o zadłużenie a nie wolny i niestymulowany rynek.

                I tak, robi się to co się opłaca TERAZ (tzn w perspektywie założonej przez inwestora). Naprawdę nie oczekuj że jakiś biznesmen będzie prowadził inwestycje aby samemu nie zarobić, ale żeby ulżyć komuś kto się urodzi za 100 lat.

                W zdrowej, wolnej gospodarce to jest tak że opłaca się dostarczać to co akurat jest potrzebne. Dzięki temu nawet w takim europejskim kulawym kapitalizmie masz pełne półki sklepowe.

                Jeżeli więc inwestor robi coś ze względu na zysk to po prostu dostarcza ludziom to czego potrzebują. To jest gospodarka oparta o zysk TERAZ. Więc to odrzucenie zysku na dziś w dalszym rozrachunku oznacza odrzucenie zapotrzebowania obecnego rynku, tzn teraz żyjących ludzi.

                A naprawdę nie stworzysz sielanki dla przyszłych pokoleń pogrążając dzisiejszą gospodarkę, bo gospodarka tych przyszłych pokoleń będzie wynikiem ewolucji dzisiejszej gospodarki. Dzisiejsza gospodarka jest fundamentem jutrzejszej.

                A o tym wyczerpaniu zasobów to mówią już od 150 lat. I niestety to też działa inaczej niż sobie wyobrażasz. Surowce to przede wszystkim towar rynkowy podlegający mechanizmom rynkowych, a jednym z nich jest mechanizm substytucji. Krótko mówiąc im bliżej do wyczerpania jednego zasobu (przynajmniej z udokumentowanych złóż) tym wyższa cena tego surowca a więc tym mniejsza opłacalność jego stosowania.

                • 0 1

              • DArek

                Piramida ekonomiczna to obecny stan gospodarki światowej, której granicą jest brak zasobów, czyli wojny towarzyszące.

                Najgłupsze stwierdzenie jakie słyszałem, że zasoby podlegają grze rynkowej. Ha, ha Człowieku! Obudź się! Zabawę w wolny rynek to możesz sobie urządzać wśród ludzi stosujący te zasady gry w czasach prosperity. Nikt z tobą nie będzie się bawił w prawo podaży i popytu, gdy zacznie zasobów brakować, tylko zwyczajnie doprowadzi do wojny i ciebie złupi, tak jak tworzono kolonie i zabijano Indian, nie pytając ich o zdanie. Wygrywa silniejszy, a nie mądrzejszy. Naiwnyś, oj naiwnyś. Trwaj w swoim błogostanie z politykami, byznesmenami i dziennikarzami i baw się dalej.

                • 2 0

        • tu przeceż chodzi o to, że kolejne miliony debile z um chcą utopić w kosmodrom

          • 2 0

      • nie mam nic do Szczurka jako do człowieka

        zawsze mogło być gorzej (vide: Pawełek). Aczkolwiek widać, że się wypalił i oddaje inicjatywę swoim współpracownikom, stąd te wszystkie głupie pomysły bezproduktywnych wydatków, planistyka pod deweloperkę itd. W żadnym normalnie zarządzanym nadmorskim mieście nie buduje się apartamentowców na nabrzeżach portowych, to jest zamykanie "okna na świat". Wenda i Kwiatkowski przewracają się w grobach.

        • 25 3

      • polityka Pana Szczurka przypomina grę w sim city, tam też się budowało lotnisko, bo fajnie wyglądało, a potem budżet się załamywał i wokół powstawały slumsy ;)

        • 15 0

      • on nie ma kompleksu - jest po prostu "inaczej mądry". tak po swojemu.

        • 0 0

      • Czerwona kartka dla Szczurka i ekipy!

        • 2 0

    • Rozumiem, że wolisz, żeby estakada się zawaliła kiedyś, może nawet trafi na Ciebie. (4)

      a wtedy będziesz musiał jeździć z Obłuża i Oksywia do centrum przez Chylonię.

      • 9 9

      • mogą sobie nawet zdemontować całą Estakadę (3)

        byleby wcześniej przygotowali wariant alternatywny dojazdów. Nie trzeba być geniuszem żeby obliczyć obciążenie trasy i przewidzieć konsekwencje jakie przyniesie jej 50% zwężenie przy dodatkowym przecięciu z drugą ważną osią komunikacyjną. Nie sztuka zamknąć drogę i jasne, że czasem trzeba to zrobić. Ale opracowanie wydajnych objazdów, odpowiednie informowanie i oznakowanie w celu zminimalizowania strat i niedogodności - to już zadania, które przerastają naszych komunikacyjnych "specjalistów".

        • 16 3

        • No to jaki wariant alternatywny jest dla estakady oprócz zwężenia? Zostaje ci tylko obajzd przez Chylonię

          • 3 0

        • To jaki wariant sobie wyobrażasz? Którędy? Przez port czy przez elektrociepłownię? Wariant alternatywny to zmniejszyć natężenie ruchu czy wsadzić tyłek do komunikacji miejskiej zamiast samemu wozić powietrze i narzekać że ruch za duży - w tym przypadku nie ma innego wyjścia.

          • 0 1

        • PROM!!!

          są jeszcze promy i helikoptery, ale można też lepiej zorganizować prace, żeby nie trwały tyle czasu co dotychczas na estakadzie

          • 2 0

    • :)

      Panie Burak a moze do szkoły czas 8 klas pokonac

      • 3 1

    • Na jaką zieloną trawkę?

      Przecież trawki nie będzie, skoro zabudowują co się da.

      • 0 0

  • nie uczycie się na błędach (6)

    - planisci nie przewidzieli korków - haha, dobre..
    - przystanki w zatokach - czyli zamiast miejskiej ulicy robimy drogę szybkiego ruchu. Choroba zatok jak widać ma się dobrze.
    - jedna droga rowerowa po jednej stronie i za chodnikiem - czyli wyjeżdżając z drugiej strony ulicy trzeba się będzie teleportowac. To juz wiadomo, że ludzie pojadą chodnikiem.

    Nie uczycie się na błędach, robicie taki sam bubel jak Nowa Słowackiego w Gdańsku. Brakuje tylko ekranów akustycznych do pełni obrazu.
    To nie jest planowanie przestrzenne, to jest tylko powielanie starych schematów i błędów.

    • 173 31

    • (2)

      po to się buduje drogi, żeby były przejezdne. Może jak przeszkadzają zatoki dla autobusów, to razem z ich likwidacją postawić każdy przystanek na środku drogi rowerowej aby nie stała się "drogą szybkiego ruchu rowerów" ?

      • 16 8

      • nie znam się to się wypowiem

        • 9 5

      • "przejezdne"

        słowo roku 2012.

        • 4 2

    • Zwróć tylko uwagę na umiejscowienie Nowej Węglowej - z jednej strony sąsiadować będzie na całej długości z torami kolejowymi. Nie będzie więc rozdzielała tkanki miejskiej, bo po drugiej stronie ulicy po prostu takowej nie będzie.

      • 8 5

    • ale co masz do zatok autobusowych? (1)

      1.Wolisz żeby autobus zjechał do zatoki i tam stał 3 min wymieniając pasażerów czy żeby zakorkował jeden z dwóch pasów ruchu? Auta z prawego pasa będą go omijać stwarzając potencjalne zagrożenie, wymuszając itd. albo będą stać w tym czasie za nim?
      2. Planiści nie przewidują korków pewnie przez najbliższe 25 lat, ruch samochodowy rośnie, ale nie można przewymiarowywać dróg. To że teraz po 30 latach obwodnica staje się niewydolna nie świadczy o tym że była źle zaprojektowana. na początku obwodnica świeciła pustkami, tylko ruch się tak dynamicznie zwiększa że trzeba tworzyć teraz alternatywy dla niej.

      Jakby zbudowali 3 pasy to byś marudził że puste i pieniądze w błoto...

      Co za naród...

      • 5 3

      • ze skrajności w skrajność, a przeciez można bylo zaplanować czteropasmówkę, ale wybudowac tylko jedną jezdnie i zrobić tam po dwa pasy w każda stronę, kiedy ruch rośnie to praktycznie mamy rozwiązanie gotowe, tylko wylewamy asfalt na druga niktę zgodnie z projektem, nie trzeba kombinowac, przebudowywac, stawiac nowych estakad... myslenie nie boli ale chyba nie w naszym kraju

        • 0 2

  • zanim spojrzysz w chmury, patrz najpierw pod nogi...

    ... żeby nie wdepnąć w cały ten cały syf, który jest w okolicach Św. Piotra i Węglowej. Może by najpierw to uporządkować, np. zamiast kolejnych Infoboksów?

    • 131 5

  • Cudowna Gdynia (8)

    europejski Dubaj

    • 104 56

    • Hehehe Byłeś kiedyś w Dubaju? (5)

      Pewnie nie. Dlatego nawet nie wiesz co piszesz...

      • 10 6

      • DOKLADNIE

        DOKLADNIE

        • 0 2

      • Hehehe Używałeś kiedyś mózgu? (3)

        Pewnie nie. Dlatego nawet nie wiesz co to jest ironia...

        • 3 2

        • W Dubaju też nie był. (1)

          • 1 0

          • W dubaju nie byłem, ale byłem w gdyni więc mam porównanie.

            • 0 0

        • to nie była ironia!

          • 0 0

    • w dubaju 100 metrów to mają garaże podziemne...

      • 3 1

    • Dubaj - Gdynia Bliskiego Wschodu :)

      • 2 1

  • Wyzej wchodzisz.....szybciej spadasz! (1)

    • 65 11

    • nie docinaj paweł, bo sam zaraz spadnież ze swojego neptuna

      • 1 1

  • bosko !!! (3)

    Na emeryturze kupię sobie tam mieszkanko na ostatnim piętrze i będę oglądał korki na estakadzie cały szczęśliwy że nie mieszkam juz na Obłużu.... a tymczasem dopijam kawę i lecę żeby zdążyć do roboty na 9

    • 180 6

    • i nastąpi awaria windy a twoja żona kochana powie idz kochanie po bułeczki a jak już spełnisz zachcianki żony to powie idź i wynieś śmieci.

      • 2 0

    • frustracja? psychiatra!

      • 0 0

    • mażenia ściętej głowy, 700 zł emerytury.. lepiej się módł żeby ci na czopki starczyło... co za ignorant..

      • 1 1

  • (18)

    Młodzi mieszkańcy Obłuża w godzinach popołudniowych szli do domu piechotą.Co dalej panie Szczurek

    • 157 16

    • U.M.

      Przecież dla waszego dobra i wygody lotnisko Wam zbudowałem.

      • 60 3

    • (7)

      Zapytaj tych z rejestracjami GWE co zablokowali Wiśniewskiego próbując się przebić na Hutniczą do Rumi oraz uwielbiających blokować skrzyżowania kierowników ciężarówek.

      • 18 21

      • Janek Wiśniewski padł... (5)

        ..w korkach.

        • 26 1

        • Chłopcze - Rumia to praktcznie dzielnica Gdyni... (4)

          • 9 8

          • Dziewczynko - Gdynia to praktycznie przedmieście Gdańska (3)

            • 5 4

            • Gdańsk i Gdynia

              Razem wzięte to peryferie Sopotu !

              • 7 2

            • chyba nie znasz się na topografii bałwanie.

              a w zasadzie na niczym. Tylko na wyzywaniu innych od dziewczynek.

              • 0 0

            • dzieci - Gdańsk to stolyca kaszub!

              • 0 0

      • wtf? co to ma wspolnego?

        gwe i rumia, nie moga wracac do domu? porąby

        • 0 0

    • Panie Jerzy Szczurek powinien wynająć Ci helikopter;)) (5)

      wiesz, ze wszystko się zużywa a na dodatek obowiązują resursy remontowe? Już tu tyle razy pisano o złym stanie i na dodatek niszczenia trasy przez przeładowane portowe tiry, ministerstwo milczy.

      Nie można widzieć tylko czubka własnego nosa. To dzięki Szczurkowi mamy wydłużona tę trasę bo jakoś rząd nie pomógł, mało, nie chce partycypować w jej utrzymaniu. Piszcie do Ministra Nowaka!!

      • 8 17

      • Co złego to nie my (2)

        to oni są winni, my tylko podpisujemy sie pod sukcesami

        • 12 1

        • no to gratuluje sukcesów, (1)

          bo widać na forum same pierdoły, natomiast brak mi merytorycznej dyskusji o zasadniczej kwestii to jest przebiegu Nowej Węglowej?

          • 0 9

          • Jeżeli sprowadzenie mieszkańców Obłuża, Pogórza i Oksywia do poziomu Murzynów z Afryki, przemieszczających się wiele kilometrów po sawannie na pieszo, nazywasz PIERDOŁĄ, a w zamian proponujesz merytoryczną dyskusję nad wizualnymi fantazjami to pozostaje mi tylko jedno.

            Mianowicie pytanie do współmieszkańców: ile jeszcze razy będziecie głosować na tych bufonów, chamów i ignorantów z samorządności?

            • 6 0

      • No Szczurka jak Szczurka, on za to nie zapłacił tylko my wszyscy

        • 7 0

      • Masz rację.

        Zamknijmy port to problem zniknie!

        A co minister Nowak do projektowania objazdów w Gdyni? Problemem nie jest to, że jest remont, bo to konieczność, ale sposób w jaki się do niego przygotowano.

        • 4 0

    • Wyluzuj Bracie!

      Remonty muszą być przeprowadzane i to nie podlega dyskusji.A młodym ludziom przyda się spacerek!!!

      • 2 5

    • Tylko że to nie wina szczurka...

      Przeciez to nie on zbudował estakade, a przestancie marudzić, bo jak chcecie z obluza dojechac na obwodnicce to idealnie, a ze trzeba wyremontować. trudno wszystko trzeba konserować, nawet rower

      • 1 1

    • Szczurek

      ma to wszystko w odbycie ówków w ma od tego dużo półgłówków w swoim urzędzie to niech bezmózgowcy myślą !!!

      • 1 0

  • Ciekawe, bardzo ciekawe (7)

    przecież gdyńscy włodarze nie potrafią do miasta przyciągnąć chociaż jednego porządnego inwestora, który stworzy miejsca pracy, ale ciągle opowiadają jakieś bajki o strefach prestiżu, nowych inwestycjach itp. Przecież do opowiadania bajek budują światynię próżności za 7 mln czyli Infobox.

    • 141 17

    • co to porządny inwestor? (6)

      fabryka samochodów? montownia komputerów? Fabryka procesorów AMD? Gdzie ma być ta inwestycja? Podaj mi miejsce w Gdyni gdzie można ją ulokować z odpowiednią infrastrukturą i powierzchnią....

      • 3 28

      • Lotnisko?, Obłuże? teren ograniczony ulicami Unruga, Pucka, Hutnicza, Kwiatkowskiego? (4)

        Znajdzie się tego od cholery. Nie potrzebujemy dwóch lotnisk w jednym organizmie miejskich. Kosakowo to naturalny kierunek rozwoju Gdyni. Zamiast lotniska i terenu przyległych właśnie można by stworzyć olbrzymią strefę przemysłową z miejscami pracy dla 30 - 50 tysięcy ludzi. Przemysł moze się rozwijac już od ulicy Unruga w kierunku Kosakowa, dalej przez całe lotnisko i aż do morza. Dostępność portu morskiego, w przyszłości OPAT, dobry dojazd do Rębiechowa (20 minut) w połączeniu z istniejącą strefą przemysłową wzdłuż Hutniczej i energetyków sprawia, że to idealna lokalizacja na wielki przemysł i wielką kasę... ale do tego trzeba większych cojones niż do namalowania dwóch 100 metrowych slumsów dla bogaczy, które i tak nie powstaną.

        • 37 2

        • hehe w infoboxie to wyczytałeś? (1)

          LOL

          • 1 4

          • Jeden LOL to cię robił

            i nie skończył

            • 2 0

        • "Nie potrzebujemy dwóch lotnisk w jednym organizmie miejskich." (1)

          przed wojną w czasie i po niej faktycznie były dwa lotniska przynależne Gdyni, ale dziś drugie nam nie potrzebna. Wystarczy to świetnie nadające się i już zagospodarowane i potrzebne ze względu na obronność i potrzeby transportowe oczywiście nie wystarcza jego rozbudowa, bo potrzeba tam inwestycji min. 0,7 mld., no ale niech rusza i sukcesywnie się rozwija.

          • 0 16

          • Czytanie ze zrozumieniem leży.

            Ale czego oczekiwać po pracowniku urzędu miejskiego? Jak coś nie jest napisane urzędniczym bełkotem z nutką nowomowy i pokracznego słowotwórstwa to jest już niezrozumiałe.

            • 13 0

      • PORT

        Zobacz ile się w tym temacie w Gdańsku buduje - za grube miliardy. a W Gdyni bida z nędzą

        • 19 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane