- 1 Zalane ulice po burzy nad Trójmiastem (105 opinii)
- 2 Ponad 20 tys. zł za kurs taksówką (144 opinie)
- 3 121 tys. zł kary dla "Solidarności" za baner (296 opinii)
- 4 Wieczorem zwykłe skrzyżowanie, rano rondo (43 opinie)
- 5 To samo morze, a toalety to nie problem (200 opinii)
- 6 Brytyjczycy zapraszają na urlop do Gdańska (124 opinie)
Bałaganimy w sklepach, a obrywają pracownicy
Czekolada w kosmetykach, chipsy w kaszy, chleb między doniczkami z ziołami, a śmietanka wśród ogórków konserwowych. To tylko kilka z mnóstwa produktów, jakie każdego dnia widzę nie na swoim miejscu na sklepowych półkach. Wyrzucanie z koszyków gdzie popadnie tego, czego jednak nie chcemy kupić, to niestety prawdziwa plaga. Winni są sami klienci, a obrywają pracownicy.
Majonez w ozdobach świątecznych, mięso w słodyczach
Wszechobecny chaos: majonez, pomidory w puszce i pierniki wrzucone niedbale na półkę z ozdobami świątecznymi, chleb i puszka napoju odłożone na miejsce ziół w doniczkach, czekolada w dziale kosmetyków, chipsy między kaszami, śmietanka w kartonie i makaron obok słoików z ogórkami. Takie przykłady mogłabym mnożyć bez końca.
![Przed nami dwie handlowe niedziele](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/2/3331/150x100/3331720__kr.webp)
Pół biedy, jeśli nie na swoim miejscu lądują tzw. produkty suche, w opakowaniach. Te z powodu przełożenia w inne miejsce się nie zepsują.
Gorzej jeśli jest to np. mięso i ryby, które powinny być w lodówkach, a nie są. A i takie przypadki widziałam - paczka mięsa mielonego rzucona na półkę ze słodyczami przy kasie, świeża ryba zostawiona w skrzynkach z warzywami.
Może minąć mnóstwo czasu zanim pracownik to zauważy i odłoży do lodówki. Później ktoś nieświadomie takie mięso, czy rybę, które odleżało kilka godzin w cieple, kupuje i je na obiad. O zatrucie nietrudno. Część "odłowionych" w ten sposób przez pracowników rzeczy trafia też pewnie na śmietnik. A to strata i dla sklepu (bo nie zarobi) i dla środowiska (bo marnowane jest jedzenie).
Winne niedbalstwo i lenistwo samych klientów
Winne jest niedbalstwo i lenistwo samych klientów. Tych samych, którzy później tak ochoczo narzekają na bałagan w sklepach i wieszają za to psy na pracownikach, którzy przecież i bez dodawania im obowiązków w postaci odkładania produktów na miejsce, mają co robić. Zwłaszcza w okresie przedświątecznym, gdy w sklepach tłumy.
![Omijaj jednorazówki szerokim łukiem. Dlaczego warto?](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/2/3329/150x100/3329946__c_0_0_731_528__kr.webp)
Wystarczy więc, że każdy z nas robiąc zakupy poczyni sam "wysiłek" odłożenia rzeczy, której jednak nie chce kupić tam, skąd ją wziął. Będzie mniej powodów do narzekań, gdy następnym razem podejdziesz do półki z mlekiem, a znajdziesz tam papier toaletowy.
Problem dotyczy nie tylko sklepów spożywczych
Oczywiście powyższy problem nie dotyczy tylko sklepów spożywczych. To samo dzieje się np. w sklepach odzieżowych, czy obuwniczych.
W listopadzie do naszego Raportu z Trójmiasta trafiły zdjęcia istnego armagedonu w likwidowanym sklepie obuwniczym w Alfa Centrum. Klient nasz pan? Oceńcie sami.
Klienci zrobili bałagan w likwidowanym sklepie (134 opinie)
Opinie (380) ponad 20 zablokowanych
-
2022-12-10 20:04
Czasami sklep sam sobie winny
Dzisiaj makro- ludzi full akas czynnych 2. Efekt ludzie porzucali całe koszyki przed kasami i wychodzili ze sklepu bo czekania w kolejne było na około 40 min-1h.
- 10 0
-
2022-12-10 20:08
Sklepy
też mają w tym swój udział i tu się kłania drapieżny marketing by klient jeszcze coś załapał zanim skasuje zakupy w sklepach przy kasach całe multum uczepionych przy kasach małych opakowań chipsów,pełno kartonów ze wszystkim co się da a dojść do kasy i normalnie rozpakować koszyk to graniczy z cudem wszystko spada najlepsze w tym są Biedronki.
Ta chciwość obrotów i stękania przedstawicieli by wziąsć to czy tamto nie ważne czy sklep to pomieści trzeba wyrobić premię od sprzedanych towarów do sklepu. Efekt w sklepach mydło powidło słodycze z chemią,towar na każdym zakręcie nie ma jak się obrócić wszystko pod nogami a klient to już osobna bajka faktycznie większość
zostawia wszystko tam gdzie padnie taka polska kultura.- 8 1
-
2022-12-10 20:14
Niestety ale to,, bydło,, wychowały markety przy dewizie,, klient pod wszystko,,. To aktualnie chodząca hołota która w ten sposób dowartościowuje się.
- 9 2
-
2022-12-10 20:17
To nie znacie tego haha ryba świeża za olejami codziennie można znaleźć
- 3 1
-
2022-12-10 20:20
Klient nasz Pan.
- 2 2
-
2022-12-10 20:26
(1)
Czy jak odłożę rybę do swieżaków to dalej będą świeżakami?
- 5 3
-
2022-12-10 23:58
Obawiam się, iż mogą stać się śmierdziakami.
- 0 0
-
2022-12-10 20:28
XXXX
Przeczytać "Chamstwo" - autor Pobłocki
- 2 0
-
2022-12-10 20:30
A wystarczy oddać na kasie
Nikt nigdy nie robi problemów a przynajmniej produkty z lodówki czy mrożonki nie leżą między zabawkami czy w chipsach
- 9 0
-
2022-12-10 20:38
W biedronce to akurat zawsze jest bałagan. Najgorsza jaka jest to w przejazdowie a kasjerki porażka
- 12 1
-
2022-12-10 20:44
Dziwne ze w lidlu może być czysto i wszystko na swoim miejscu a w biedronce już zawsze nie ład
- 14 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.