• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

EDEKA wycofała się

marella
12 września 2003 (artykuł sprzed 20 lat) 
Polacy silniejsi niż Niemcy

Osoby robiące zakupy w placówkach handlowych EDEKI mogły zostać zaskoczone zmianami, których dokonano w nich w ciągu wakacji. Placówki te mają teraz nowe logo - ROJAL MARKET - i nie jest to jedyna zmiana. Zmieniła się struktura własności spółki i w związku z tym przekształcenia sieci handlowej. W styczniu b.r. 100% udziałów EDEKA Polska Sp.z.o.o. należących do kapitału niemieckiego zostało zakupionych przez polską firmę ROJAL MARKET Sp. z o.o. z kapitałem wyłącznie polskim.

- To ewenement w skali polskiej: wielka spółka niemiecka nie radzi sobie na polskim rynku i sprzedaje swoje udziały polskiej firmie - powiedział "Głosowi" Piotr Stańczyk, dyrektor handlowy firmy ROJAL MARKET.

Cała sieć pod nową nazwą uzyskała osobowość prawną 01.08.2003. Jednak już od 3 miesięcy przeprowadzane są modernizacje i zmiany. Do tej pory przebudowano 12 sklepów w Trójmieście i otwarto 3 nowe: w Braniewie, Bytowie i Tczewie. Jak mówi Piotr Stańczyk, nie ma żadnych obaw, że klienci stracą na tym, gdyż i zmodernizowane, i nowootwarte placówki są dużo atrakcyjniejsze. Sklepy otrzymują klimatyzację, nowe wyposażenie i nowoczesną kolorystykę.

Najistotniejszy element- oferta produktów zyskał również na atrakcyjności. ROJAL MARKET utrzymuje wszystkie 2500 artykułów, które prowadziła EDEKA, jednak wprowadził też nowe produkty . Asortyment obejmuje dziś około 10.000 artykułów. Są to przede wszystkim produkty krajowe. Zwiększono sprzedaż warzyw i owoców pochodzących od rolników regionu pomorskiego. Są to produkty o wysokiej jakości, spełniające normy upraw ekologicznych.

- Mamy bardzo dobrą kampanię medialną. Od początku lipca przybyło nam 25% klientów. Świadczy to o tym, że ludzie są zadowoleni z oferty naszych sklepów - mówi Piotr Stańczyk.

Głównym celem firmy jest przekształcenie sieci dyskontowej w sieć marketów osiedlowych, by ułatwić wygodne i korzystne cenowo zakupy. Firma planuje, by jej produkty stały się marką uniwersalną, nie tylko własną, czyli, by były dostępne również w innych punktach sprzedaży. Jeśli faktycznie klient będzie zadowolony z całej oferty firmy, ROJAL MARKET spełni swoje zamierzenia i będzie można ze spokojem lub nawet dumą stwierdzić, że wreszcie polski kapitał okazał sie się na polskim rynku silniejszy niż kapitał zachodni.
Głos Wybrzeżamarella

Opinie (73) 1 zablokowana

  • Kto to byli telesforzy?

    Nie wiem!

    • 0 0

  • Olku

    Co do tych ludzi ładnie ubranych, wysiadających z niezłych furmanek i robiących zakupy w Edekach. Oni po prostu mają gosci...

    • 0 0

  • Lula

    He, he, gość w dom :) Jednak szczerze mówiąc nie wydaje mi się, że ci goscie dobrze zapamiętają tą "przepyszną" pizze z markietu :)

    • 0 0

  • Olku

    I o to własnie chodzi, już nie wrócą. :)

    • 0 0

  • Lula

    Ale cała nadzieja w ROJAL MARKIECIE (nazwa zgodnie z ustawą o Języku Polskim)
    Może oni będą mieli lepsze pizze i hamburgiery :)

    • 0 0

  • Pewnie będzie to 100% polskiej pizzy o włoskiej nazwie. Tak samo jak 100% polskiego kapitału w sieci sklepów ROJAL MARKET.

    • 0 0

  • Olku

    Lepsze może tak, ale cenowo :)

    • 0 0

  • Lula, Tuszek

    Będzie po prostu pizza Italijska made in Starogard :)

    • 0 0

  • Olek

    Już widzę te reklamy, pizza Royal za jedyne 2.99 zł. w promocji, działa lepiej niż srodek przeczyszczający o nazwie xenna i wychodzi taniej. Serdecznie polecają markety ROYAL
    hahaha

    • 0 0

  • No to ciąg dalszy reklamy w 100% polskiego markietu Rojal

    Żeby ostatecznie się pozbyć niemieckich aspektów w naszym dyskoncie, zaprzestaliśmy sprzedaży produktu Coca Cola (kojarzy się nam z Helmudem Kohlem). Zamiast niej wprowadziliśmy niezastąpiony produkt z rozlewni w Królewie Malborskim - Coce Kwaśniewskiego za jedyne 1.99 i pół grosza. Zapraszamy serdecznie :)

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane