• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

EDEKA wycofała się

marella
12 września 2003 (artykuł sprzed 20 lat) 
Polacy silniejsi niż Niemcy

Osoby robiące zakupy w placówkach handlowych EDEKI mogły zostać zaskoczone zmianami, których dokonano w nich w ciągu wakacji. Placówki te mają teraz nowe logo - ROJAL MARKET - i nie jest to jedyna zmiana. Zmieniła się struktura własności spółki i w związku z tym przekształcenia sieci handlowej. W styczniu b.r. 100% udziałów EDEKA Polska Sp.z.o.o. należących do kapitału niemieckiego zostało zakupionych przez polską firmę ROJAL MARKET Sp. z o.o. z kapitałem wyłącznie polskim.

- To ewenement w skali polskiej: wielka spółka niemiecka nie radzi sobie na polskim rynku i sprzedaje swoje udziały polskiej firmie - powiedział "Głosowi" Piotr Stańczyk, dyrektor handlowy firmy ROJAL MARKET.

Cała sieć pod nową nazwą uzyskała osobowość prawną 01.08.2003. Jednak już od 3 miesięcy przeprowadzane są modernizacje i zmiany. Do tej pory przebudowano 12 sklepów w Trójmieście i otwarto 3 nowe: w Braniewie, Bytowie i Tczewie. Jak mówi Piotr Stańczyk, nie ma żadnych obaw, że klienci stracą na tym, gdyż i zmodernizowane, i nowootwarte placówki są dużo atrakcyjniejsze. Sklepy otrzymują klimatyzację, nowe wyposażenie i nowoczesną kolorystykę.

Najistotniejszy element- oferta produktów zyskał również na atrakcyjności. ROJAL MARKET utrzymuje wszystkie 2500 artykułów, które prowadziła EDEKA, jednak wprowadził też nowe produkty . Asortyment obejmuje dziś około 10.000 artykułów. Są to przede wszystkim produkty krajowe. Zwiększono sprzedaż warzyw i owoców pochodzących od rolników regionu pomorskiego. Są to produkty o wysokiej jakości, spełniające normy upraw ekologicznych.

- Mamy bardzo dobrą kampanię medialną. Od początku lipca przybyło nam 25% klientów. Świadczy to o tym, że ludzie są zadowoleni z oferty naszych sklepów - mówi Piotr Stańczyk.

Głównym celem firmy jest przekształcenie sieci dyskontowej w sieć marketów osiedlowych, by ułatwić wygodne i korzystne cenowo zakupy. Firma planuje, by jej produkty stały się marką uniwersalną, nie tylko własną, czyli, by były dostępne również w innych punktach sprzedaży. Jeśli faktycznie klient będzie zadowolony z całej oferty firmy, ROJAL MARKET spełni swoje zamierzenia i będzie można ze spokojem lub nawet dumą stwierdzić, że wreszcie polski kapitał okazał sie się na polskim rynku silniejszy niż kapitał zachodni.
Głos Wybrzeżamarella

Opinie (73) 1 zablokowana

  • tuszek

    ale się ładnie rymuje

    • 0 0

  • Mi się wydaję, że ci ludzie po prostu do produktów spozywczych uznają zasade "Najlepiej - najtaniej" :(

    • 0 0

  • Fakt, rymuje się :)
    A wracając do tematu, to dziwie się ludziom kupującym w sklepach typu Biedronka, Edeka, Auchan itp. np. ubrania. Kupiłam raz jasne (beżowe) spodnie i po wypraniu były białe w beżowe plamy. Wyleczzyłam się z kupowania tego typu rzeczy. Nie kuję też ubrań firmowych, ale staram się kupować coś, co po pierwszym praniu nadaje się do noszenia.
    Kiepskiej jakości artykuły można znaleźć niestety wszędzie.
    Moja przyjaciółka kubiła dużą kapę na łóżku w Ikea i po wypraniu otrzymała małą kapę. Prała ją zgodnie z podanymi na metce informacjami.

    • 0 0

  • Markiet

    uważam że sam market zmienił się na potężny plusik. przynajmniej w rojalu koło mojego domu i nawet mam takie wrażenie że obsługa przy kasach przyspieszyła co było naszą wielką bolączką

    • 0 0

  • Oj, jak ja zobaczyłem papier toaletowy marki EDEKA to się przeraziłem, to się powinno nazywać papier ścierny a nie toaletowy :)

    • 0 0

  • olek

    bo to był papier depilujący...

    • 0 0

  • Choć na basenie w pewnym ogólniaku był jeszcze lepszy papierek toaletowy

    A nazywał się GAZETA :)

    • 0 0

  • Olek i Olis
    Jak byłam mała, a papier toaletowy był luksusowym towarem, który ciężko było dostać, babcia nauczyła mnie jak przygotować gazetę.
    GAZETA nie była zła ;)

    • 0 0

  • BIEDRONKA jest OK !

    Biedronka jest OK, i tyle!

    • 0 0

  • było dobrze, jest lepiej, ale lepiej, zeby było dobrze

    Swoją drogą, w kwestii polskiego kapitału, ciekawe kto wyłożył tę całą kasę. Zmian faktycznie jest wiele, niestety tylko wizualnych. Kolejki przy kasach jak były tak są, a żeby kogoś o coś zapytać, to nieźle trzeba się nachodzić. Jak widzę te dwie czy trzy szamoczące się na sklepie osoby, to nie wiem czy się śmiać, czy stukać palcem w czoło.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane