- 1 Miasto nałoży karę na miejską spółkę (44 opinie)
- 2 Znaleźli ją w lesie podczas burzy (80 opinii)
- 3 Powodzie błyskawiczne groźniejsze niż burze (114 opinii)
- 4 Remont skrzyżowania, gdzie zginęły 2 osoby (38 opinii)
- 5 Ulewa przeszła przez Trójmiasto (106 opinii)
- 6 Pługopiaskarki wyjechały na drogi (41 opinii)
Osoby robiące zakupy w placówkach handlowych EDEKI mogły zostać zaskoczone zmianami, których dokonano w nich w ciągu wakacji. Placówki te mają teraz nowe logo - ROJAL MARKET - i nie jest to jedyna zmiana. Zmieniła się struktura własności spółki i w związku z tym przekształcenia sieci handlowej. W styczniu b.r. 100% udziałów EDEKA Polska Sp.z.o.o. należących do kapitału niemieckiego zostało zakupionych przez polską firmę ROJAL MARKET Sp. z o.o. z kapitałem wyłącznie polskim.
- To ewenement w skali polskiej: wielka spółka niemiecka nie radzi sobie na polskim rynku i sprzedaje swoje udziały polskiej firmie - powiedział "Głosowi" Piotr Stańczyk, dyrektor handlowy firmy ROJAL MARKET.
Cała sieć pod nową nazwą uzyskała osobowość prawną 01.08.2003. Jednak już od 3 miesięcy przeprowadzane są modernizacje i zmiany. Do tej pory przebudowano 12 sklepów w Trójmieście i otwarto 3 nowe: w Braniewie, Bytowie i Tczewie. Jak mówi Piotr Stańczyk, nie ma żadnych obaw, że klienci stracą na tym, gdyż i zmodernizowane, i nowootwarte placówki są dużo atrakcyjniejsze. Sklepy otrzymują klimatyzację, nowe wyposażenie i nowoczesną kolorystykę.
Najistotniejszy element- oferta produktów zyskał również na atrakcyjności. ROJAL MARKET utrzymuje wszystkie 2500 artykułów, które prowadziła EDEKA, jednak wprowadził też nowe produkty . Asortyment obejmuje dziś około 10.000 artykułów. Są to przede wszystkim produkty krajowe. Zwiększono sprzedaż warzyw i owoców pochodzących od rolników regionu pomorskiego. Są to produkty o wysokiej jakości, spełniające normy upraw ekologicznych.
- Mamy bardzo dobrą kampanię medialną. Od początku lipca przybyło nam 25% klientów. Świadczy to o tym, że ludzie są zadowoleni z oferty naszych sklepów - mówi Piotr Stańczyk.
Głównym celem firmy jest przekształcenie sieci dyskontowej w sieć marketów osiedlowych, by ułatwić wygodne i korzystne cenowo zakupy. Firma planuje, by jej produkty stały się marką uniwersalną, nie tylko własną, czyli, by były dostępne również w innych punktach sprzedaży. Jeśli faktycznie klient będzie zadowolony z całej oferty firmy, ROJAL MARKET spełni swoje zamierzenia i będzie można ze spokojem lub nawet dumą stwierdzić, że wreszcie polski kapitał okazał sie się na polskim rynku silniejszy niż kapitał zachodni.
Opinie (73) 1 zablokowana
-
2003-09-13 15:26
Edeka
O ile ja wiem, a bywam w Niemczech nie od dzisiaj, Edeka tam jest normalnym marketem, podczas gdy w Polsce ja się wzdragałem, i do dzisiaj bym się wzdragał, przed kupowaniem soków, piwa czy czegokolwiek w żółtym opakowaniu 'jakość Edeka'...
- 0 0
-
2003-09-13 21:46
JEBAĆ NIEMCÓW JEBAĆ!!
- 0 2
-
2003-09-14 17:52
Edeka czy Rojal - syf jest ten sam!
Mieszkam na osiedlu Jelikowski Dwór na Zaspie i moim najbliższym sklepem jest właśnie Rojal Market - do niedawna Edeka. Jest to mój pierwszy kontakt z tą siecią i muszę powiedzieć, że NIGDY jeszcze nie spotkałem się z taką ilością przeterminowanych produktów na metr kwadratowy, jak właśnie w tym sklepie. Przeterminowane bywa wszystko: sery, serki, jogurty a nawet... czekolada (!). Każdy produkt trzeba dokładnie oglądać a obsługa z rozbrajająca szczerością tłumaczy, że "przecież to jest dyskont (???)". Zmiana nazwy sieci niczego nie zmieniła. Staram się unikać Edeki, a mój dziadek, który odwiedził mnie w wakacje był zszokowany, tym co udało mu się tam kupić.
- 0 0
-
2003-09-14 18:02
Moje przygody z papierem toaletowym EDEKA.
Papieru toaletowego EDEKA używam odkąd moja firma - "rządowa instytucja" o nazwie na K... przestała płacić mi pensję. Kupuję więc tę s****taśmę z konieczności bo kosztuje przysłowiowe 30 groszy. Jest to coś niesamowitego!!! Ten papier jest chyba specjalnie ostrzony. Po każdym użyciu mam pokiereszowaną d... i nabawiłem się już hemoroidów. Ale to nie wszystko. Ze zdumieniem odkryłem ostatnio, że papier EDEKA jeszcze przed użyciem śmierdzi kałem! Po prostu, jak się go wyjmuje z opakowania, od razu czuć zapach... zużytego papieru. To jest genialne! EDEKA powinna opatentować ten pomysł - papier toaletowy wielokrotnego użytku.
- 0 0
-
2003-09-14 18:06
Pozdrowienia dla Pana Kasjera
W nawiązaniu do artykułu o EDECE, pragnę serdecznie pozdrowić Pana Kasjera z Rojal Marketu przy ul. Jelitkowski Dwór w Gdańsku, który zmierzył mnie pogardliwym spojrzeniem, gdy - będąc młodym mężczyzną - kupowałem u niego szampon koloryzujący do włosów koloru rubinowego. Pana Kasjera pragnę poinformować, że moje zakupy są moją prywatną sprawą a wszelkie okazywanie klientowi lekceważenia jest po prostu CHAMSTWEM!!! To, dla kogo kupowałem ten szampon nie powinno Pana Kasjera w ogóle obchodzić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 0 0
-
2003-09-14 22:19
pewnie sknczyly sie wakacje podatkowe
a polski inwestor nalezy w 90 % do niemiaszkow ;-)
- 0 0
-
2003-09-15 08:13
zajrzałam po drodze a tam nadal EDEKA
nic sie nie zmieniło- 0 0
-
2003-09-15 09:01
Szok
Po przeczytaniu tego w/w artykółu stwierdzam,że Polak jeszcze coś potrafi, potrafi wybronic coś swojego z pośród rynku, który został opanowany przez zagranicznych przedsiebiorców. Gdyby wszyscy byli choć troche zaangarzowani bardziej patriotycznie w to co robia to moze Polska jako taka, ale miala by sie czym pochwalić na światowym rynku.
- 1 0
-
2003-09-15 11:08
Do Kasi.
Droga Kasiu, gdybyś się bardziej zaangażowała w naukę ortografii, to nie popełniałabyś tak rażących błędów.
- 0 0
-
2003-09-15 11:20
Kto to byli trubadurzy?
Trubadurzy to duży trup ihahahahahaahah
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.