- 1 Poszukiwania 36-latka na Stogach (130 opinii)
- 2 Archeolożka i kelnerka w wojsku WOT (101 opinii)
- 3 Podpalacz i morderca w rękach policji (99 opinii)
- 4 Michał Guć odchodzi z Rady Miasta Gdyni (248 opinii)
- 5 We wtorek spotkanie na szczycie ws. pyłu (143 opinie)
- 6 Wystawa stała w MIIWŚ czeka na zmiany (115 opinii)
Gdański bank rośnie w siłę
Za 625,5 miliona euro amerykański GE Money, część koncernu General Electric, kupił od włoskiego UniCredit Italiano tzw. mini-BPH. Oznacza to, że posiadający swoją polską centralę w Gdańsku GE Money Bank awansuje na piątą pozycję w Polsce wśród największych banków w Polsce.
Tak zwany mini-BPH (lub też Nowy BPH) to licząca 200 oddziałów pozostałość po Banku Przemysłowo-Handlowym, który znajduje się obecnie w trakcie fuzji z Pekao SA. W ubiegłym roku Ministerstwo Skarbu Państwa i włoski inwestor podpisały porozumienie w sprawie połączenia banków BPH i Pekao SA.
Ustalono, że bank BPH zostanie podzielony. Bank Pekao miał przejąć wszystkie firmy, które były obsługiwane przez centralę BPH, specjalne centra korporacyjne i część samej centrali tego banku. W sumie, miało do niego trafić 280 oddziałów banku BPH.
Dwieście placówek banku BPH zostało z kolei wystawione na sprzedaż. Do walki o łakomy kąsek, oprócz Amerykanów stanęły jeszcze Credit Mutuel, Raiffeisen, Santander, BNP Paribas i wg. nieoficjalnych informacji PZU. Ostatecznie GE Money nabył 66 proc. akcji Nowego BPH.
Finalizacja transakcji jest uzależniona od kilku warunków, w tym uzyskania akceptacji instytucji nadzorczych (Komisja Nadzoru Bankowego) i antymonopolowych.
- Bardzo się cieszę, że w wyniku tej trudnej pracy potrafiliśmy dojść do tego etapu. Ta informacja, którą otrzymaliśmy dzisiaj, jest kluczowa dla KNB - powiedział prezes BPH Józef Wancer.
Jak zapowiadają przedstawiciele Unicredit całkowite prawne połączenie i jednoczesny podział BPH zakończy jednak się do końca tego roku.
Wraz z nowym zakupem GE Money Bank uzyska dostęp do pełnej infrastruktury bankowości uniwersalnej Nowego BPH z ok. 200 oddziałami. Po sfinalizowaniu tej transakcji GE Money Bank i Nowy BPH będą łącznie dysponowały ok. 330 placówkami na koniec roku 2007.
- Cieszymy się z osiągnięcia porozumienia w sprawie zakupu Nowego BPH. Inwestycja ta jest dla nas świetną możliwością ekspansji na polskim rynku, zwiększenia skali działalności i szybszej transformacji w kierunku bankowości uniwersalnej - powiedział William H. Cary, prezes zarządu GE Money EMEA (regionu Europa, Bliski Wschód, Afryka).
Opinie (338) ponad 20 zablokowanych
-
2007-08-07 00:12
...to że muszę wciskać ten cholerny kredyt odnawialny okłamując klienta że on taki suuupeeer
- 0 0
-
2007-08-07 00:15
...do wawa
...to wpadnij do działu obsługi zapytań i reklamacji albo do compliance a zobaczysz ilu niezadowolonych jest
- 0 0
-
2007-08-07 00:15
do sklep
skoro ten kredyt odnawialny jest taki zły to znajdź sobie produkt innego banku który będzie odpowiadał potrzebom klienta i będziesz zadowolony że go sprzedajesz
Chyba zapominasz że sprzedaż to cena jaką za Twoją pracę jest w stanie zapłacić klient - jeśli tego nie rozmuiesz to zmień pracę na lżejszą - oczywiście bez urazy- 0 0
-
2007-08-07 00:22
do ken
chciałbym mieć tyle czasu i zobaczyć jak to jest w centrali - to dla ludzi w terenie magiczne słowo :)
w takim razie są wśród nas tacy którzy tylko udają że pracują... i pewnie są najbardziej niezadowoleni:) bo czy się stoi czy się leży 2k się należy
zapewniam Cię że klienci Ci pochodzą w większości z pośrednich kanałów sprzedaży - nie wiem jakim terminem określacie ten rodzaj sprzedaży w centrali:)- 0 0
-
2007-08-07 14:00
ciekawe
ciekawe czy do centrali dotarła informacja o dyskusji na forum. Patrząc na to, że usunięto posty z wątkami gdzie było nazwisko kierownika, to coś się ruszyło.
- 0 0
-
2007-08-07 14:31
do ciekawej
Na pewno dotarło.
Na pewno zostanie też podjeta jakaś kolejna bzdurna inicjatywa majaca na celu zamydlenie oczu co bardziej nierozgarnietym pracownikom oraz pokazanie panom zza oceanu ze kierownictwo reaguje na kazda tego typu sytuacje.
Na pewno równiez nikt, kto jest rzecczywiscie winien takiego stanu rzeczy nie poniesie konsekwencji bo to co sie dzieje to nieoficjalna ale jak najbardziej realna polityka firmy, realizowana z zelazna konsekwencja od momentu fuzji Capitala z Mieszkaniowym, a raczej nie fuzji tylko przejęcia.
Reasumując, ten kto myśli ze cokolwiek zdziała w tej firmie dla poprawy warunków pracy i płacy czy pisząc na tym forum, czy idać do swojego przełożonego ( albo do jego przełożonego) jest naiwny jak dziecko lub pracuje w ge baaardzo krótko...Po prostu faktu ze najlepszą motywacja dla pracownika jest godziwe wynagrodzenie kierownictwo nie przyjmuje do wiadomości. A te całe wielkie zdziwienie i oburzenie niektórych z powodu tego ze ludziom sie taka polityka nie podoba to zwykła obłuda i hipokryzja.
Pozdrawiam ponownie! GE-SZYBCIEJ, WIECEJ, ZA MNIEJ KASY! :))- 0 0
-
2007-08-07 18:20
powtarzam jeszcze raz: Mc'GEob !
- 0 0
-
2007-08-07 18:26
śmieszne jest...
jak te panienki piszą, oczywiście na 175% pozytywnie o firmie, ale tak żeby kierowniczka poznała kto pisze :)
Dlatego apel:
Szanowne Panie, odwagi!!! podpiszcie się Beaty i inne takie!- 0 0
-
2007-08-07 18:39
a wtedy
premia! premia! premia! :D
- 0 0
-
2007-08-07 18:55
praca i obsługa klientów w GEMB
jestem pracownikiem operacji, a wynagrodznie za moją pracę w żaden spsób mnie nie satysfakcjonuje, wielokrotnie prosiliśmy o podwyżki ale nasze prośby nie zostały wysłuchane, efekt tego taki, 1/3 działu już zminieniła pracę, a pozostała część jest w trakcie zminy pracy lub skupiła się na poszukiwaniach nowej (z satysfakcjonującą pensją).
Jakie to ma przełożenie na obsługę klientów??? Wykwalifikowane osoby odeszły lub odchodą, na ich mniejsca przychodzą nowi ludzie bez zielonego pojęcia o pracy w bankowości, a traci na tym klient!!!!!
Najgordsze jest to, że nowych ludzi nie da się nawet dobrze przygotować do obsługi klienta, bo nie ma kto tego zrobić (wykwalifikowani pracownicy wspierają już inne instytucje finansowe). Szanowana dyrekcjo GEMB wyciągnij wnioski!!!! ZADOWOLONY PRACOWNIK (dobrze opłacany)=ZADOWOLONY KLIENT (dobże obsłużony)- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.