- 1 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (147 opinii)
- 2 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (99 opinii)
- 3 Pierwsza maszynistka SKM w XXI wieku (185 opinii)
- 4 Sześciu poszukiwanych wpadło w dwa dni (74 opinie)
- 5 Mieszkam nad morzem i co mi zrobisz? (363 opinie)
- 6 Autobus nie przyjechał? Oddadzą za taxi (109 opinii)
- Nasza nowa kampania ma reklamować możliwości biznesowe miasta - mówi Joanna Grajter, rzecznik gdyńskiego magistratu. - Przedstawiamy Gdynię jako znakomite miejsce do robienia interesów, lokowania kapitału, w którym życie gospodarcze toczy się intensywnie, a walory turystyczne i rekreacyjne sprzyjają wypoczynkowi. Wybór telewizji TVN 24 jako kanału promocji Gdyni wiąże się z założoną grupą docelową reklamy, którą są menedżerowie, biznesmeni i inwestorzy. To główni odbiorcy tej stacji - dodaje rzecznik.
W ramach umowy podpisanej z Gdynią Grupa TVN wyprodukowała i emituje dwa spoty promujące miasto. Jeden trwa 8 sekund i do 17 maja będzie pojawiał się przed oraz po programie "Bilans Dnia". Drugi, 30-sekundowy, trafi na antenę 7 maja i będzie zapraszał na Międzynarodowe Forum Gospodarcze, które odbędzie się w Gdyni 23-24 maja. Dłuższy spot przez kilka dni pojawiać się będzie także w programie TVP3. Na kampanię telewizyjną Gdynia wyda 286 tys. zł.
Dlaczego Gdynia nie zdecydowała się na wspólną kampanię z Gdańskiem i Sopotem?
- Nasze miasta tak bardzo się różnią, że trudno byłoby wspólnie pokazać tysiącletni Gdańsk, letniskowy Sopot i nowoczesną Gdynię w ośmiosekundowym filmie. Gdańsk stawia na promocję turystyczną, my na biznesową. Gdańsk wybrał poetykę mrocznego miasta, w którym trzeba ryzykować odwagą, by je poznać. Gdynia promuje się jako miasto radosne i pogodne - tłumaczy Joanna Grajter. - Poza tym, fajnie jest się pościgać. Mamy ambicję zaistnieć jako konkretne miasto i nie ma w tym nic złego. Robienie wszystkiego wspólnie nie jest receptą na sukces.
Opinie (50) 2 zablokowane
-
2007-04-17 23:33
trudno w 8-mio sekundowym?
....to zróbcie 24-ro sekundowy! Hipokryci mówiący o aglomeracji. Tak zośki samośki, gówno z tego będzie, za pół roku znów przeczytamy to co zwykle - ...TRÓJMIASTO DALEKO ZA INNYMI AGLOMERACJAMI!
- 0 0
-
2007-04-17 23:33
biedna ta kampania
dlaczego gdynia jest w telewizji taka bezduszna
- 0 0
-
2007-04-17 23:36
i bardzo dobrze...
...że Trójmiasto rozumie potrzebę reklamy. Oby jeszcze za tym szło usuwanie niedoskonałości, szpecących wizerunek Gdyni jako miasta nowoczesnego, jak np. budy z goframi i stragany z pamiątkami na Skwerze Kościuszki i Molo Południowym. Świetnym pomysłem, według mnie, byłoby postawienie tak knajpkodyskotek, które w sezonie przyciągałyby turystów, a poza - studentów, tak jak to się dzieje we Wrocławiu.
Tym niemniej jesteśmy na dobrej drodze:)- 0 0
-
2007-04-17 23:40
Przepraszam
Moze kogos uraze ale co takiego jest w Gdyni co mialoby przyciagnac turystow???
Jedyne to Skwer i Klif to wszystko.Reszta to stocznie,porty i szare blokowiska oraz pelno torow kolejowych.Taka prawda.
Skupcie sie raczej na biznesie a turystyke zostawcie dla Sopot i Gdanska.
Pozdrawiam, chociaz kosa miedzy Lechia i Arka zawsze bedzie niewidzialnym problemem, Uwierzcie mi.
Nie ma mozliwosci stworzenia metropolii.
To lipa na resorach.Kazdy i tak swoje bedzie robil ado zdjec sie usmiechal.- 0 0
-
2007-04-17 23:47
na wizji, ale bez wizji
jeżeli nowa kampania przyniesie takie "korzyści" jak słynna kampania GDY INWESTUJESZ - GDYNIA to usiądźcie i odpocznijcie. Nie znam żadnego wymiernego skutku tamtej nadymanej akcji propagandowej, a można śmiało stwierdzić, że było to wyrzucenie pieniędzy w błoto
- 0 0
-
2007-04-17 23:47
nie widziałem - ale jeśli to mają być spoty reklamowe
to wyrzucanie pieniędzy w błoto - podobnie jak parę lat temu z tramwajami w Warszawie
bardziej liczą się imprezy, festiwale i atrakcje, które przyciągną turystów nawet bez reklamy, tymczasem właśnie tego brak i na tym powinni się skupić 'włodarze'
reklamować to można się potem, jak już będzie co oferować- 0 0
-
2007-04-17 23:51
buahaha
a jak tam spijanie śmietanki po odwiedzinach kandydatek Miss World? podobno do Gdyni miały zjeżdżać tłumy, miasto wydało kilkaset tysiecy, a tu oprócz watach bandziorów w zółto-niebieskich szmatach nikogo nie widać
- 0 0
-
2007-04-17 23:52
-> Irys
trafnie.
- 0 0
-
2007-04-18 00:05
Śledziowo
To sobie Śledziowo wymyśliło. Co oni tam mogą pokazać ? Gdynia jest brzydka i nie warta. Żeby było warto ją zobaczyć to muszą statki na skwer przypływać bo na lądzie nic ciekawego.
- 0 0
-
2007-04-18 00:39
bardzo trafna wypowiedż pani J.Grajter do mnie przemawia:)
Gdańsk wybrał poetykę mrocznego miasta, w którym trzeba ryzykować odwagą, by je poznać. Gdynia promuje się jako miasto radosne i pogodne
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.