- 1 Niepełnosprawny: zostałem na lotnisku (189 opinii)
- 2 Coraz więcej psów na plaży. To problem? (597 opinii)
- 3 50 lat pracuje w jednym zakładzie (210 opinii)
- 4 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (203 opinie)
- 5 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (211 opinii)
- 6 Mieszkam nad morzem i co mi zrobisz? (366 opinii)
Jak mecz Euro 2012 w knajpie, to przy carlsbergu
To, jak będzie przebiegało Euro 2012 w trójmiejskich lokalach, w których będą odbywać się transmisje meczów, nie zależy tylko od ich właścicieli, ale także od tego jakie piwo będą sprzedawać. Bez carlsberga w menu nie będzie można nawet zaprosić na mecze Euro 2012.
Lokale, które nie będą sprzedawać tego piwa, nie będą mogły używać nazw i symboli zastrzeżonych przez UEFA. Przykładowo - zamiast hasła "Zobacz mecze Euro 2012", trzeba będzie przygotować hasło "Piłka nożna na żywo!".
Jak na taką sytuację zapatrują się przedstawiciele trójmiejskich lokali?
- Mamy podpisaną umowę z Carlsbergiem i bardzo się nam to opłaca - tłumaczy Agnieszka Potrykus z pubu Olimpijska 5. - Wiąże się to z dodatkowym sprzętem, który dostarczają nam do ogródka oraz promocją.
Lokal, który będzie wyświetlał transmisje dla liczby większej niż 300 osób, musi wykupić w tym celu specjalną licencję. Carlsberg dla swoich partnerów przygotował również promocję, w której do wygrania są bilety na mecze - do lokalu wystarczy wstawić lodówkę Carlsberg. Ale nie we wszystkich miejscach wygląda to tak różowo.
- Carlsberg teoretycznie powinien nam pomagać w promocji, ale na razie jestem tym mocno zawiedziony - wyjaśnia Dominik Wiwatowski z Elizjum. - Nie przygotowali żadnego harmonogramu, a na razie nie zaoferowali nam żadnej pomocy. Konkurs z lodówkami jest organizowany na takich samych zasadach jak dla zwykłych klientów, nie jest to jakaś wyjątkowa okazja.
Jeszcze inaczej sytuacja wygląda w barze T29 przy PGE Arenie. Obecnie lokal ma podpisaną umowę z Kompanią Piwowarską, ale piwo Carlsperg będzie tam sprzedawane od maja - wtedy kiedy UEFA przejmie cały stadion na czas mistrzostw.
Jednak w Trójmieście coraz więcej lokali nawiązuje współpracę i zyskuje specjalne nagrody w konkursach - m.in. rzutniki czy telewizory. Dzięki współpracy ze sponsorem, klub nie tylko zyskuje prawo do odtwarzania meczów i wykorzystywania logo oraz nazw związanych z Euro 2012, ale przede wszystkim otrzymuje pomoc promocyjną.
- Lokalom zależy na prawach autorskich do transmisji meczów, programie dzięki któremu mogą zyskać dodatkowe urządzenia do obsługi podczas Euro 2012 oraz brandingu kojarzonym z mistrzostwami i piłką nożną - wyjaśnia Marcin Dehling z działu marketingu Carlsberg. - Dzięki takiej ofercie łączymy się w sieć współpracy. My mamy korzyść promowania naszej marki, a oni przez charakterystyczne logo zyskują większą komunikatywność, prestiż oraz zabawę przez szereg wydarzeń w oficjalnie wskazanych lokalach podczas trwania mistrzostw.
Miejsca
Opinie (206) 7 zablokowanych
-
2012-02-19 11:11
Jak ta marka zdobyła swych klientów? (3)
Bezsmakowe szczuny zalane w ładne butelki
- 50 1
-
2012-02-19 11:34
Mają dobry marketing
i to w zupełności wystarczy
- 12 0
-
2012-02-19 12:12
tak szkło mają fajne......szkoda że w środku masakra..
- 4 0
-
2012-02-20 11:13
np przez takie artykułu jakie pisze Knera
sprzedał sie chłopak!
- 0 0
-
2012-02-19 11:12
A POLSKA NADAL BEZ WŁASNEGO ZDANIA WE WŁASNYM KRAJU (1)
- 41 3
-
2012-02-20 09:07
Po euro
premier przyzna się - że brak reakcji to był błąd. Tak jak przyznał się do błędu z ACTA. Ale co z tego że się przyzna jak będzie już po EURO i żadnych konsekwencji nie poniesie. To tak jak by popełnić przestępstwo przyznać się i dalej nic żadnej sprawy ni wyroku - ot nasza polityka.
- 3 0
-
2012-02-19 11:13
zawsze to lepiej z perfumowanym Calsbergiem, niż z Michałkami z Krakowa. Pozdrawiamy chłopaków z Katowic:-)
- 0 12
-
2012-02-19 11:13
To napój piwopodobny a nie żadne piwo.
- 39 3
-
2012-02-19 11:15
: ) (2)
Jak piwo to tylko Ciechan albo Kormoran- reszta Warka Tyskie Zywiec Carlberg to niestety żółć bydlęca z barwnikami.....
- 25 5
-
2012-02-19 11:36
smiech (1)
koneser się znalazł, a w latach 90 takie marki ciechan i kormoran to był syf fusy w piwie i inne wynalazki, a teraz wielkie regionalne piwa o super jakości - gratuluję braku wiedzy
- 3 14
-
2012-02-19 12:11
lata 90 sa za nami. rynek się zmienił i licza sie tylko piwa z małych lub mikro browarów. Widze że chyba nie znasz się na browarnictwie. Pij sobie dalej żywca czy Heńka wierząc że to dobre piwo...
- 13 0
-
2012-02-19 11:19
Prawdziwe piwo to (7)
Łomża, Kasztelan i Perła, a cała reszta polskiego przemysłu browarniczego to szczynowate piwopodobne napoje. Carlsberga nie jestem w stanie krytykować, bo zwyczajnie brak mi słów.
- 29 3
-
2012-02-19 11:31
Z pełą się zgodzę (1)
ale dwa pierwsze przejęła kompania piwowarska i już psuje
- 11 0
-
2012-02-19 11:33
brak wiedzy
kompania piwowarska nie przejeła tych piw doczytaj sobie gościu, kasztelan jest carlsberga i to totalne szczyny
- 2 1
-
2012-02-19 11:34
Kasztelan to też niestety (1)
Grupa Żywiec (chyba), albo inny koncern darmozjadów i trucicieli.
Chociaż w smaku jeszcze znośny.- 5 0
-
2012-02-19 11:58
Za to niepasteryzowany i Kasztelan jest naprawdę ok w przeciwieństwie do Żywca, którego nie da się pić.
- 5 1
-
2012-02-19 11:59
Posmakuj Złotego denara a zmienisz zdanie.
- 2 0
-
2012-02-19 12:09
no prawie...
wymieniles akurat średnią półkę. najlepsze są regionalne ktore tez biją kasztelana, łomże czy perłe o 3 klasy
- 1 0
-
2012-02-20 08:10
kasztelan to carlsberg...
- 1 0
-
2012-02-19 11:19
Marcin DEHLING! z działu marketingu! hmm, to chyba jasne cóż to za piwo!
- 9 0
-
2012-02-19 11:21
chory kraj (2)
nie długo to żeby oglądać mecz w telewizji z euro będzie trzeba kupować tylko w biedronce i podcierać się papierem toaletowym z napisem euro 2012 chore
- 30 1
-
2012-02-19 11:23
a po co sie podcierac (1)
...proponuje azjatyckie rozwiazanie, szlauch z woda, i po sprawie, nie potrzeba rolek papieru, aby zalatwic sprawe, i przy okazji tramwaje i autobusy odetchna
- 0 0
-
2012-02-20 09:09
ja proponuję bardziej cywilizowane rozwiązania
.. jest coś takiego jak BIDET. Wiesz co to??
- 1 0
-
2012-02-19 11:21
to pisal chyba Grzes La.....o
za 30 srebrnikow
- 14 0
-
2012-02-19 11:23
zwykłe szczyny a nie piwo. proponuję bojkot tego napoju. w końcu w pubach będą też sprzedawali inne piwo.
- 27 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.