• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jak mecz Euro 2012 w knajpie, to przy carlsbergu

Jakub Knera
19 lutego 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
Nie masz carlsberga? Możesz pokazać najwyżej "mecz piłkarski" - ale nie "Euro 2012". Nie masz carlsberga? Możesz pokazać najwyżej "mecz piłkarski" - ale nie "Euro 2012".

To, jak będzie przebiegało Euro 2012 w trójmiejskich lokalach, w których będą odbywać się transmisje meczów, nie zależy tylko od ich właścicieli, ale także od tego jakie piwo będą sprzedawać. Bez carlsberga w menu nie będzie można nawet zaprosić na mecze Euro 2012.



Marki serwowanego piwa mają dla ciebie znaczenie przy wyborze miejsca na oglądanie meczu?

Właściciele lokali, którzy podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej planują organizować transmisje telewizyjne meczów, muszą pamiętać o tym, że aby wykorzystywać logo i hasła związane z Euro, trzeba mieć podpisaną umowę z browarem Carlsberg, jednym ze sponsorów UEFA. Co to oznacza?

Lokale, które nie będą sprzedawać tego piwa, nie będą mogły używać nazw i symboli zastrzeżonych przez UEFA. Przykładowo - zamiast hasła "Zobacz mecze Euro 2012", trzeba będzie przygotować hasło "Piłka nożna na żywo!".

Jak na taką sytuację zapatrują się przedstawiciele trójmiejskich lokali?

- Mamy podpisaną umowę z Carlsbergiem i bardzo się nam to opłaca - tłumaczy Agnieszka Potrykus z pubu Olimpijska 5. - Wiąże się to z dodatkowym sprzętem, który dostarczają nam do ogródka oraz promocją.

Lokal, który będzie wyświetlał transmisje dla liczby większej niż 300 osób, musi wykupić w tym celu specjalną licencję. Carlsberg dla swoich partnerów przygotował również promocję, w której do wygrania są bilety na mecze - do lokalu wystarczy wstawić lodówkę Carlsberg. Ale nie we wszystkich miejscach wygląda to tak różowo.

- Carlsberg teoretycznie powinien nam pomagać w promocji, ale na razie jestem tym mocno zawiedziony - wyjaśnia Dominik Wiwatowski z Elizjum. - Nie przygotowali żadnego harmonogramu, a na razie nie zaoferowali nam żadnej pomocy. Konkurs z lodówkami jest organizowany na takich samych zasadach jak dla zwykłych klientów, nie jest to jakaś wyjątkowa okazja.

Jeszcze inaczej sytuacja wygląda w barze T29 przy PGE Arenie. Obecnie lokal ma podpisaną umowę z Kompanią Piwowarską, ale piwo Carlsperg będzie tam sprzedawane od maja - wtedy kiedy UEFA przejmie cały stadion na czas mistrzostw.

Jednak w Trójmieście coraz więcej lokali nawiązuje współpracę i zyskuje specjalne nagrody w konkursach - m.in. rzutniki czy telewizory. Dzięki współpracy ze sponsorem, klub nie tylko zyskuje prawo do odtwarzania meczów i wykorzystywania logo oraz nazw związanych z Euro 2012, ale przede wszystkim otrzymuje pomoc promocyjną.

- Lokalom zależy na prawach autorskich do transmisji meczów, programie dzięki któremu mogą zyskać dodatkowe urządzenia do obsługi podczas Euro 2012 oraz brandingu kojarzonym z mistrzostwami i piłką nożną - wyjaśnia Marcin Dehling z działu marketingu Carlsberg. - Dzięki takiej ofercie łączymy się w sieć współpracy. My mamy korzyść promowania naszej marki, a oni przez charakterystyczne logo zyskują większą komunikatywność, prestiż oraz zabawę przez szereg wydarzeń w oficjalnie wskazanych lokalach podczas trwania mistrzostw.

Miejsca

Opinie (206) 7 zablokowanych

  • a gdzie dopisek ARTYKUŁ SPONSOROWANY ?

    Pan Knera po raz kolejny udaje, że zajmuje się jakimś temate, a wydźwięk jest perfidną reklamą. Ile Wam Calsberg zapłącił??

    • 11 0

  • Po co chlejecie

    te piwo? Przecież to wstyd.

    • 2 2

  • Jednego nie mogę zrozumieć może mnie ktoś oświeci.Po co iść ogladać mecz w knajpie???

    Chyba każdy ma w domu telewizor i dostęp do telewizji publicznej.
    A i piwo jak chcę to mogę sobie kupić takie jaki mi smakuje z małego browaru.
    Ludzie nie dajcie się zwariować.

    • 4 2

  • Po raz kolejny redaktor Knera i artykuł sponsorowany

    szkoda, że przed wejściem do danego "niusa" nie można podejrzeć autora. Pismaka Knerę trzeba omijać szerokim łukiem.

    • 7 0

  • Przecież EURO 2012

    Zostanie przeniesione przez UEFA do Anglii celem uniknięcia paraliżu komunikacyjnego który będzie w jej ocenie jednak w Polsce.

    • 2 2

  • Calsberg nie dba o srodowisko , rozprowadzajca swoj napoj w butelkach bezzwrotnych

    z cala pewnoscia w trakcie spaceru zobaczymy porzucone zielone butelki Calsberga , Perly Chmielowej oraz napoju Łomża nie wspomne o paru innych markach .wystarczy ten sam napoj sprzedawac w opakowaniach zwrotnych

    • 4 0

  • DOBRZE ZE SPONSORA Z PANELAMI NIE MA

    TO DOPIERO BY BYLO GDYBY W MENU BROWARNICZYM BYL PANEL O SMAKU CHMIELA I SLODU JECZMIENNEGO HEHE

    • 0 0

  • Hmmm... a Warka

    Przecież Warka też sponsoruje przy Euro 2012, czyżby byli za mali?

    • 1 0

  • Carlsberg to ścierwo (1)

    daleko mu do piwa

    • 6 1

    • jak płyn moze byc scierwem, geniuszu?

      • 0 1

  • Trzy czteropaki...

    Wykorzystaliśmy 1 stycznia skacowani strzelaliśmy do puszek Sadze ze były wręcz idealne do tego

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane