- 1 Niepełnosprawny: zostałem na lotnisku (193 opinie)
- 2 Coraz więcej psów na plaży. To problem? (598 opinii)
- 3 50 lat pracuje w jednym zakładzie (210 opinii)
- 4 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (203 opinie)
- 5 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (211 opinii)
- 6 Zamkną przystanek SKM na pół roku (125 opinii)
Jak mecz Euro 2012 w knajpie, to przy carlsbergu
To, jak będzie przebiegało Euro 2012 w trójmiejskich lokalach, w których będą odbywać się transmisje meczów, nie zależy tylko od ich właścicieli, ale także od tego jakie piwo będą sprzedawać. Bez carlsberga w menu nie będzie można nawet zaprosić na mecze Euro 2012.
Lokale, które nie będą sprzedawać tego piwa, nie będą mogły używać nazw i symboli zastrzeżonych przez UEFA. Przykładowo - zamiast hasła "Zobacz mecze Euro 2012", trzeba będzie przygotować hasło "Piłka nożna na żywo!".
Jak na taką sytuację zapatrują się przedstawiciele trójmiejskich lokali?
- Mamy podpisaną umowę z Carlsbergiem i bardzo się nam to opłaca - tłumaczy Agnieszka Potrykus z pubu Olimpijska 5. - Wiąże się to z dodatkowym sprzętem, który dostarczają nam do ogródka oraz promocją.
Lokal, który będzie wyświetlał transmisje dla liczby większej niż 300 osób, musi wykupić w tym celu specjalną licencję. Carlsberg dla swoich partnerów przygotował również promocję, w której do wygrania są bilety na mecze - do lokalu wystarczy wstawić lodówkę Carlsberg. Ale nie we wszystkich miejscach wygląda to tak różowo.
- Carlsberg teoretycznie powinien nam pomagać w promocji, ale na razie jestem tym mocno zawiedziony - wyjaśnia Dominik Wiwatowski z Elizjum. - Nie przygotowali żadnego harmonogramu, a na razie nie zaoferowali nam żadnej pomocy. Konkurs z lodówkami jest organizowany na takich samych zasadach jak dla zwykłych klientów, nie jest to jakaś wyjątkowa okazja.
Jeszcze inaczej sytuacja wygląda w barze T29 przy PGE Arenie. Obecnie lokal ma podpisaną umowę z Kompanią Piwowarską, ale piwo Carlsperg będzie tam sprzedawane od maja - wtedy kiedy UEFA przejmie cały stadion na czas mistrzostw.
Jednak w Trójmieście coraz więcej lokali nawiązuje współpracę i zyskuje specjalne nagrody w konkursach - m.in. rzutniki czy telewizory. Dzięki współpracy ze sponsorem, klub nie tylko zyskuje prawo do odtwarzania meczów i wykorzystywania logo oraz nazw związanych z Euro 2012, ale przede wszystkim otrzymuje pomoc promocyjną.
- Lokalom zależy na prawach autorskich do transmisji meczów, programie dzięki któremu mogą zyskać dodatkowe urządzenia do obsługi podczas Euro 2012 oraz brandingu kojarzonym z mistrzostwami i piłką nożną - wyjaśnia Marcin Dehling z działu marketingu Carlsberg. - Dzięki takiej ofercie łączymy się w sieć współpracy. My mamy korzyść promowania naszej marki, a oni przez charakterystyczne logo zyskują większą komunikatywność, prestiż oraz zabawę przez szereg wydarzeń w oficjalnie wskazanych lokalach podczas trwania mistrzostw.
Miejsca
Opinie (206) 7 zablokowanych
-
2012-02-19 15:48
a gdzie dopisek ARTYKUŁ SPONSOROWANY ?
Pan Knera po raz kolejny udaje, że zajmuje się jakimś temate, a wydźwięk jest perfidną reklamą. Ile Wam Calsberg zapłącił??
- 11 0
-
2012-02-19 15:49
Po co chlejecie
te piwo? Przecież to wstyd.
- 2 2
-
2012-02-19 16:02
Jednego nie mogę zrozumieć może mnie ktoś oświeci.Po co iść ogladać mecz w knajpie???
Chyba każdy ma w domu telewizor i dostęp do telewizji publicznej.
A i piwo jak chcę to mogę sobie kupić takie jaki mi smakuje z małego browaru.
Ludzie nie dajcie się zwariować.- 4 2
-
2012-02-19 16:31
Po raz kolejny redaktor Knera i artykuł sponsorowany
szkoda, że przed wejściem do danego "niusa" nie można podejrzeć autora. Pismaka Knerę trzeba omijać szerokim łukiem.
- 7 0
-
2012-02-19 16:45
Przecież EURO 2012
Zostanie przeniesione przez UEFA do Anglii celem uniknięcia paraliżu komunikacyjnego który będzie w jej ocenie jednak w Polsce.
- 2 2
-
2012-02-19 18:38
Calsberg nie dba o srodowisko , rozprowadzajca swoj napoj w butelkach bezzwrotnych
z cala pewnoscia w trakcie spaceru zobaczymy porzucone zielone butelki Calsberga , Perly Chmielowej oraz napoju Łomża nie wspomne o paru innych markach .wystarczy ten sam napoj sprzedawac w opakowaniach zwrotnych
- 4 0
-
2012-02-19 18:42
DOBRZE ZE SPONSORA Z PANELAMI NIE MA
TO DOPIERO BY BYLO GDYBY W MENU BROWARNICZYM BYL PANEL O SMAKU CHMIELA I SLODU JECZMIENNEGO HEHE
- 0 0
-
2012-02-19 19:13
Hmmm... a Warka
Przecież Warka też sponsoruje przy Euro 2012, czyżby byli za mali?
- 1 0
-
2012-02-19 19:34
Carlsberg to ścierwo (1)
daleko mu do piwa
- 6 1
-
2012-02-20 15:16
jak płyn moze byc scierwem, geniuszu?
- 0 1
-
2012-02-19 20:51
Trzy czteropaki...
Wykorzystaliśmy 1 stycznia skacowani strzelaliśmy do puszek Sadze ze były wręcz idealne do tego
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.