• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jak mecz Euro 2012 w knajpie, to przy carlsbergu

Jakub Knera
19 lutego 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
Nie masz carlsberga? Możesz pokazać najwyżej "mecz piłkarski" - ale nie "Euro 2012". Nie masz carlsberga? Możesz pokazać najwyżej "mecz piłkarski" - ale nie "Euro 2012".

To, jak będzie przebiegało Euro 2012 w trójmiejskich lokalach, w których będą odbywać się transmisje meczów, nie zależy tylko od ich właścicieli, ale także od tego jakie piwo będą sprzedawać. Bez carlsberga w menu nie będzie można nawet zaprosić na mecze Euro 2012.



Marki serwowanego piwa mają dla ciebie znaczenie przy wyborze miejsca na oglądanie meczu?

Właściciele lokali, którzy podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej planują organizować transmisje telewizyjne meczów, muszą pamiętać o tym, że aby wykorzystywać logo i hasła związane z Euro, trzeba mieć podpisaną umowę z browarem Carlsberg, jednym ze sponsorów UEFA. Co to oznacza?

Lokale, które nie będą sprzedawać tego piwa, nie będą mogły używać nazw i symboli zastrzeżonych przez UEFA. Przykładowo - zamiast hasła "Zobacz mecze Euro 2012", trzeba będzie przygotować hasło "Piłka nożna na żywo!".

Jak na taką sytuację zapatrują się przedstawiciele trójmiejskich lokali?

- Mamy podpisaną umowę z Carlsbergiem i bardzo się nam to opłaca - tłumaczy Agnieszka Potrykus z pubu Olimpijska 5. - Wiąże się to z dodatkowym sprzętem, który dostarczają nam do ogródka oraz promocją.

Lokal, który będzie wyświetlał transmisje dla liczby większej niż 300 osób, musi wykupić w tym celu specjalną licencję. Carlsberg dla swoich partnerów przygotował również promocję, w której do wygrania są bilety na mecze - do lokalu wystarczy wstawić lodówkę Carlsberg. Ale nie we wszystkich miejscach wygląda to tak różowo.

- Carlsberg teoretycznie powinien nam pomagać w promocji, ale na razie jestem tym mocno zawiedziony - wyjaśnia Dominik Wiwatowski z Elizjum. - Nie przygotowali żadnego harmonogramu, a na razie nie zaoferowali nam żadnej pomocy. Konkurs z lodówkami jest organizowany na takich samych zasadach jak dla zwykłych klientów, nie jest to jakaś wyjątkowa okazja.

Jeszcze inaczej sytuacja wygląda w barze T29 przy PGE Arenie. Obecnie lokal ma podpisaną umowę z Kompanią Piwowarską, ale piwo Carlsperg będzie tam sprzedawane od maja - wtedy kiedy UEFA przejmie cały stadion na czas mistrzostw.

Jednak w Trójmieście coraz więcej lokali nawiązuje współpracę i zyskuje specjalne nagrody w konkursach - m.in. rzutniki czy telewizory. Dzięki współpracy ze sponsorem, klub nie tylko zyskuje prawo do odtwarzania meczów i wykorzystywania logo oraz nazw związanych z Euro 2012, ale przede wszystkim otrzymuje pomoc promocyjną.

- Lokalom zależy na prawach autorskich do transmisji meczów, programie dzięki któremu mogą zyskać dodatkowe urządzenia do obsługi podczas Euro 2012 oraz brandingu kojarzonym z mistrzostwami i piłką nożną - wyjaśnia Marcin Dehling z działu marketingu Carlsberg. - Dzięki takiej ofercie łączymy się w sieć współpracy. My mamy korzyść promowania naszej marki, a oni przez charakterystyczne logo zyskują większą komunikatywność, prestiż oraz zabawę przez szereg wydarzeń w oficjalnie wskazanych lokalach podczas trwania mistrzostw.

Miejsca

Opinie (206) 7 zablokowanych

  • Na szczęście są tu jeszcze normalni ludzie, którym haratanie w gałę kojarzy się z posiedzeniami rządu i którzy nie chcą mieć z (2)

    tym nic wspólnego Smuda, Mucha, Kręcina, Rosół, Miro Biały Nos z Dzikiego Kraju, Kapler, to nie są bohaterowie z mojej bajki.
    Ja zostaję wierny "czarnej szmacie" i "małemu Leszkowi".

    • 7 2

    • Już segregację negatywną widzę że załatwiłeś. (1)

      Ja też mam taki mały kibelek do którego wrzucam : C ch n k,
      koziołek-matołek,g@llux !

      • 0 3

      • A ja takie pomyje (tak to chodzi o twoje wpisy) wlewam do wc i spuszczam 15 razy wodę, żeby nie wypłynęły....

        • 1 0

  • HARDE z Ambera kładzie tego carlsberga na łopaty

    jw

    • 6 1

  • Śmieszy mnie to przekonywanie już przekonanych o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad świętami Wielkanocy (2)

    Przecież smak to pojęcie subiektywne:-) Każdy, ale to każdy, ma inny smak. Jeden woli córkę, a inny jak mu capi spod pazura. Dla jednego koszt nie gra roli, a dla innego jest wyznacznikiem smaku:-) U mnie szału nie ma. Rano nie ma kaca i sr**ki, znaczy jest OK. I co się tak sadzicie za te swoje minimum? Wydaje się wam, że w ten sposób wasz dres w trzy paski stanie się kultowym?

    • 2 3

    • Co się tak miernoto nakręcasz ? (1)

      Śmieszny jesteś w tym swoim rytmicznym biciu piany.

      • 0 2

      • Bujmy się NOCY, czasem potrafią wyleźć zmory....

        • 0 0

  • i oco tyle szumu pewnie Holenderska konkurencja sie oburzyła ze dała za moło na sponsoring euro i przegrała!

    ciekawe ze na openerze niesprzedaja zadnego innego piwa niz te holenderskie ścieki!

    • 1 0

  • Mecz i piwo, to chyba marzenie kazdego plebasiaka zaraz po passacie kombi.

    Ludzie szanujcie sie, nie ogladajcie tego.

    • 0 2

  • Artykul sponsorowany i oczywiście redaktor Knera

    jakos przestaje mnie to dziwić

    • 2 0

  • chyba na leb upadli

    w zyciu NIKT absolutnie NIKT mnie nie zmusi w zaden sposob do picia tego chlamu, to nie jest nawet produkt piwo podobny to sa jakies popluczyny i nic wiecej



    do wlascicieli lokali, nie dajcie sie marketingowi tego czegos, zapraszajscie tak jak mowia przedmowcy na MISTRZOSTWA W PILCE NOZNEJ czy jak tam kto uwaza, i serwujcie normalne piwko i stosuje wybrana przez siebie s**** tasme w kiblu.



    NIE DAJMY SIE OGLUPIC!

    • 4 1

  • to nie jest piwo tylko jakis sHit

    • 1 0

  • bzdura

    nikt nie może kupić praw do nazw typu mistrzostwa europy, euro,2012 itp więc nie piszcie głupot może nie będzie można daty pisać 2012?

    • 0 0

  • Euro2012 = PRZEKRĘT

    Zarobi UEFA i koncerny, zapłacą wszyscy.

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane