- 1 Niepełnosprawny: zostałem na lotnisku (193 opinie)
- 2 Coraz więcej psów na plaży. To problem? (598 opinii)
- 3 50 lat pracuje w jednym zakładzie (210 opinii)
- 4 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (203 opinie)
- 5 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (211 opinii)
- 6 Zamkną przystanek SKM na pół roku (125 opinii)
Jak mecz Euro 2012 w knajpie, to przy carlsbergu
To, jak będzie przebiegało Euro 2012 w trójmiejskich lokalach, w których będą odbywać się transmisje meczów, nie zależy tylko od ich właścicieli, ale także od tego jakie piwo będą sprzedawać. Bez carlsberga w menu nie będzie można nawet zaprosić na mecze Euro 2012.
Lokale, które nie będą sprzedawać tego piwa, nie będą mogły używać nazw i symboli zastrzeżonych przez UEFA. Przykładowo - zamiast hasła "Zobacz mecze Euro 2012", trzeba będzie przygotować hasło "Piłka nożna na żywo!".
Jak na taką sytuację zapatrują się przedstawiciele trójmiejskich lokali?
- Mamy podpisaną umowę z Carlsbergiem i bardzo się nam to opłaca - tłumaczy Agnieszka Potrykus z pubu Olimpijska 5. - Wiąże się to z dodatkowym sprzętem, który dostarczają nam do ogródka oraz promocją.
Lokal, który będzie wyświetlał transmisje dla liczby większej niż 300 osób, musi wykupić w tym celu specjalną licencję. Carlsberg dla swoich partnerów przygotował również promocję, w której do wygrania są bilety na mecze - do lokalu wystarczy wstawić lodówkę Carlsberg. Ale nie we wszystkich miejscach wygląda to tak różowo.
- Carlsberg teoretycznie powinien nam pomagać w promocji, ale na razie jestem tym mocno zawiedziony - wyjaśnia Dominik Wiwatowski z Elizjum. - Nie przygotowali żadnego harmonogramu, a na razie nie zaoferowali nam żadnej pomocy. Konkurs z lodówkami jest organizowany na takich samych zasadach jak dla zwykłych klientów, nie jest to jakaś wyjątkowa okazja.
Jeszcze inaczej sytuacja wygląda w barze T29 przy PGE Arenie. Obecnie lokal ma podpisaną umowę z Kompanią Piwowarską, ale piwo Carlsperg będzie tam sprzedawane od maja - wtedy kiedy UEFA przejmie cały stadion na czas mistrzostw.
Jednak w Trójmieście coraz więcej lokali nawiązuje współpracę i zyskuje specjalne nagrody w konkursach - m.in. rzutniki czy telewizory. Dzięki współpracy ze sponsorem, klub nie tylko zyskuje prawo do odtwarzania meczów i wykorzystywania logo oraz nazw związanych z Euro 2012, ale przede wszystkim otrzymuje pomoc promocyjną.
- Lokalom zależy na prawach autorskich do transmisji meczów, programie dzięki któremu mogą zyskać dodatkowe urządzenia do obsługi podczas Euro 2012 oraz brandingu kojarzonym z mistrzostwami i piłką nożną - wyjaśnia Marcin Dehling z działu marketingu Carlsberg. - Dzięki takiej ofercie łączymy się w sieć współpracy. My mamy korzyść promowania naszej marki, a oni przez charakterystyczne logo zyskują większą komunikatywność, prestiż oraz zabawę przez szereg wydarzeń w oficjalnie wskazanych lokalach podczas trwania mistrzostw.
Miejsca
Opinie (206) 7 zablokowanych
-
2012-02-19 20:55
Na szczęście są tu jeszcze normalni ludzie, którym haratanie w gałę kojarzy się z posiedzeniami rządu i którzy nie chcą mieć z (2)
tym nic wspólnego Smuda, Mucha, Kręcina, Rosół, Miro Biały Nos z Dzikiego Kraju, Kapler, to nie są bohaterowie z mojej bajki.
Ja zostaję wierny "czarnej szmacie" i "małemu Leszkowi".- 7 2
-
2012-02-19 23:06
Już segregację negatywną widzę że załatwiłeś. (1)
Ja też mam taki mały kibelek do którego wrzucam : C ch n k,
koziołek-matołek,g@llux !- 0 3
-
2012-02-20 12:42
A ja takie pomyje (tak to chodzi o twoje wpisy) wlewam do wc i spuszczam 15 razy wodę, żeby nie wypłynęły....
- 1 0
-
2012-02-19 21:05
HARDE z Ambera kładzie tego carlsberga na łopaty
jw
- 6 1
-
2012-02-19 21:14
Śmieszy mnie to przekonywanie już przekonanych o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad świętami Wielkanocy (2)
Przecież smak to pojęcie subiektywne:-) Każdy, ale to każdy, ma inny smak. Jeden woli córkę, a inny jak mu capi spod pazura. Dla jednego koszt nie gra roli, a dla innego jest wyznacznikiem smaku:-) U mnie szału nie ma. Rano nie ma kaca i sr**ki, znaczy jest OK. I co się tak sadzicie za te swoje minimum? Wydaje się wam, że w ten sposób wasz dres w trzy paski stanie się kultowym?
- 2 3
-
2012-02-19 23:02
Co się tak miernoto nakręcasz ? (1)
Śmieszny jesteś w tym swoim rytmicznym biciu piany.
- 0 2
-
2012-02-20 12:46
Bujmy się NOCY, czasem potrafią wyleźć zmory....
- 0 0
-
2012-02-19 22:05
i oco tyle szumu pewnie Holenderska konkurencja sie oburzyła ze dała za moło na sponsoring euro i przegrała!
ciekawe ze na openerze niesprzedaja zadnego innego piwa niz te holenderskie ścieki!
- 1 0
-
2012-02-19 22:21
Mecz i piwo, to chyba marzenie kazdego plebasiaka zaraz po passacie kombi.
Ludzie szanujcie sie, nie ogladajcie tego.
- 0 2
-
2012-02-19 23:23
Artykul sponsorowany i oczywiście redaktor Knera
jakos przestaje mnie to dziwić
- 2 0
-
2012-02-20 00:29
chyba na leb upadli
w zyciu NIKT absolutnie NIKT mnie nie zmusi w zaden sposob do picia tego chlamu, to nie jest nawet produkt piwo podobny to sa jakies popluczyny i nic wiecej
do wlascicieli lokali, nie dajcie sie marketingowi tego czegos, zapraszajscie tak jak mowia przedmowcy na MISTRZOSTWA W PILCE NOZNEJ czy jak tam kto uwaza, i serwujcie normalne piwko i stosuje wybrana przez siebie s**** tasme w kiblu.
NIE DAJMY SIE OGLUPIC!- 4 1
-
2012-02-20 07:43
to nie jest piwo tylko jakis sHit
- 1 0
-
2012-02-20 10:05
bzdura
nikt nie może kupić praw do nazw typu mistrzostwa europy, euro,2012 itp więc nie piszcie głupot może nie będzie można daty pisać 2012?
- 0 0
-
2012-02-20 10:44
Euro2012 = PRZEKRĘT
Zarobi UEFA i koncerny, zapłacą wszyscy.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.