- 1 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (151 opinii)
- 2 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (111 opinii)
- 3 Pierwsza maszynistka SKM w XXI wieku (187 opinii)
- 4 Sześciu poszukiwanych wpadło w dwa dni (75 opinii)
- 5 Mieszkam nad morzem i co mi zrobisz? (364 opinie)
- 6 Woda w zatoce bezpieczna. Można się kąpać (111 opinii)
Kierowcy i motorniczowie poddają się ocenie trójmiejskich pasażerów
Co sądzisz o pracownikach gdańskiej komunikacji miejskiej? Zakład Komunikacji Miejskiej zaprasza do udziału w ankiecie na temat kultury osobistej oraz profesjonalizmu kierowców i motorniczych w Gdańsku.
Na stronie gdańskiego ZKM zamieszczono ankietę z trzema pytaniami. W skali od 1 do 5 pasażerowie mogą wypowiedzieć się na temat kultury osobistej kierowców i motorniczych, oraz kultury obsługi pasażerów oraz profesjonalizmu obsługi pasażerów w autobusach i tramwajach.
Wyniki badań zostaną porównane z ankietą przeprowadzoną na początku tego roku. Zobacz także: tak pasażerowie ocenili pracowników komunikacji miejskiej w Gdańsku kilka miesięcy temu
Także w Gdyni sprawdzany jest poziom zadowolenie pasażerów komunikacji miejskiej. Takie badania prowadzi jednak nie przewoźnik - jak w Gdańsku - lecz organizator transportu miejskiego, czyli Zarząd Komunikacji Miejskiej (jego gdańskim odpowiednikiem jest Zarząd Transportu Miejskiego).
Gdyńscy kierowcy szkoleni są przez ZKM m.in. ze znajomości sieci komunikacyjnej, taryf, zasad i przepisów ZKM oraz kultury obsługi pasażerów i jakości usług.
Także pracownicy Szybkiej Kolei Miejskiej szkoleni są w zakresie komunikacji z pasażerami, a przede wszystkim zachowania w sytuacjach konfliktowych. - Zależy nam na tym, by nasi pracownicy zawsze byli tą stroną, która wygasi spór i bez emocji wyjaśni każdą sytuację - tłumaczy przedstawiciel Szybkiej Kolei Miejskiej.
Czy standard obsługi pasażerów komunikacji miejskiej poprawia się? Z naszej perspektywy raczej tak: możemy to ocenić na podstawie listów naszych czytelników, w których rzadziej niż kiedyś skarżą się na niemiłe sytuacje w tramwajach i autobusach, do których ma dochodzić z winy kierowców. A jak wy to oceniacie?
Miejsca
Opinie (425) ponad 20 zablokowanych
-
2012-10-15 15:45
i kierowcy i motorniczy odjeżdżają sprzed nosa (3)
i śmieją się z doskonałego dowcipu, w lusterkach widać
- 4 15
-
2012-10-15 15:46
To pasażer ma czekać na busa przed czasem a nie bus na niego! proste
- 15 1
-
2012-10-15 16:10
rusz tyłek szybciej z domu to zdążysz , niedojdo
- 9 3
-
2012-10-16 01:51
nikogo to nie bawi chyba ,ze ma mentalnosc 5-latka,a za opoznienia sa kary
- 1 0
-
2012-10-15 15:45
Żona kierowcy (1)
Ankieta jak dla mnie jest wygłupem, gdyż jest anonimowa i dopóki tak będzie, każdy może bzdury tam zaznaczyć dla zabawy! Niech ZKM lepiej podniesie pensje pracownikom a potem wymaga. A co do sprzedaży biletów w autobusach i tramwajach, to jestem za wycofaniem, bo to tylko powoduje opóźnienia a nikt kto ustala rozkłady jazdy nie bierze pod uwagę faktu, że ktoś może zechce kupić bilet i kierowca się spóźni na następny przystanek..
Pozdrawiam ;)- 18 1
-
2012-10-15 16:13
Zgadzam sie. Ale chodzi o to, ze ZKM nie chce sie dzielic zyskiem z dystrybutorami np. Ruchem, wiec przerzuca calosc na kierowcow bo z tego mala czysty dochod. Tu chodzi o kase, kierowcy, klienci sa na ostatnim miejscu. Chodzi o nowe samochody, podwyzki dla tych spasionych knurow u koryta.
- 6 0
-
2012-10-15 15:51
mój psiak
lubi jeżdzic tramwajem jak nie przejade z nim w ciągu dnia choc jednego przystanku jest smutny ! i nigdy nie narzekamy motorniczy pani czy pan zawsze są mili !
- 5 1
-
2012-10-15 16:07
Obiecuję , że od jutra zacznę jedzić zgodnie z prawem .Bedę również uprzejmy , będę wydawał nawet z 100 zł . Ale jest druga strona : nikt z was nie zdąży już na żaden tramwaj lub inny autobus . Bo rozkłady układał inny kretyn - z ZTM - i nie ma skomunikowania tramwajów z autobusami .Szczególnie na Havla Zapamiętajcie : NIKT z ZTM nie myśli o pasażerach , o kierowcach nie wspomnę . Oni zyją sami dla siebie .
- 17 0
-
2012-10-15 16:10
Kierowcy / Motorniczowie (1)
Ja tam nie narzekam, owszem że nie raz kierowca jest wkurzony, ale postawmy się w ich miejscu... kilka godzin za kierownicą gdzie trzeba sie wciskać wielkim autobusem wszędzie, a sami pasażerowie...? jak caly dzień trzeba wysłuchiwać pytań w czasie gdy się kieruje i trzeba się skupić czy to za kierownicą czy w tramwaju to nie dziwmy im się że są zdenerowani
- 16 1
-
2012-10-15 18:33
wreszcie ktos kto potrafi postawic sie w naszej sytuacji wiecej takich pasarzerow pozdrawiam serdecznie
- 2 0
-
2012-10-15 16:16
ZKM zmienia się na lepsze
czyste tramwaje ,nawet punktualne pamiętam w czasie remontu wspaniale zorganizowana komunikacja zastępcza powinni jeszcze wyszkolic kadre rezerwową którzy w każdej chwili mogliby wskoczyc na miejsce tych którzy mają alergię na pasażera i zapominaja że sami wybrali ten zawód.
- 3 3
-
2012-10-15 16:18
nie dalej jak dziś jedyny tramwaj połączeni Gdanska i Brzeźna nie przyjechał o wyznaczonej porze (jest to notoryczne zwłaszcza rano)pasażerowie marzną na przystankach bo jest tylko jedna linia ze Stogów do Brzeźna i kursuje jak krew z nosa.
- 0 0
-
2012-10-15 16:19
Linia S
Dlaczego nikt nie pomyśli z Zarządu ZKM Gdynia,żeby autobus lini S na trasie Sopot-Gdynia jezdził przegubowy!Autobus w niedziele jest tak przepełniony,że kilkanaście razy nie udało mi się wejść i zostałam na przystanku. Pomijam już co się dzieje w ciągu tygodnia...
- 7 1
-
2012-10-15 16:22
Nie da się być miłym dla wszystkich pasażerów bo i nie wszyscy pasażerowie są mili.
- 5 0
-
2012-10-15 16:23
Kierowcy
Rozumiem ze kierowca/motorniczy, tez czlowiek i w roznym nastroju przystepuje do pracy. Ciagle napieta uwaga i stres, musza gdzie znalezs ujscie, ale buraka i chama, ktory zatrzasnie ci drzwi przed nosem, doslownie, przed nosem, to bym za jaja wieszal. Znajduja w tym, jakas prostacka satyswakcje...
- 3 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.