- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (522 opinie)
- 2 Uschły młode drzewa (75 opinii)
- 3 To samo morze, a toalety to nie problem (67 opinii)
- 4 Narkotyki za 6 mln zł przejęte przez policję (33 opinie)
- 5 Zwężenie w centrum i remont we Wrzeszczu (267 opinii)
- 6 Wstrzymany przetarg na obwodnicę Witomina (172 opinie)
Kontrole w porcie. 50 tys. mandatu za przeładowaną ciężarówkę
Od rana trwa kontrola ciężarówek wyjeżdżających z portu w Gdyni. Kilku przewoźników dostało mandaty w wysokości 30 tys. zł. Powód? Przeładowane kontenery.
- W porcie od rana panika. Wszystkie samochody są skrupulatnie sprawdzane. Jeden ze współpracujących z nami przewoźników dostał trzy kary administracyjne w ciągu godziny. Każdą w wysokości 30 tys. zł - mówi pan Adam, pracownik jednej z gdyńskich firm spedycyjnych.
Informację o akcji potwierdziliśmy w pomorskim Inspektoracie Transportu Drogowego. - Rzeczywiście, od rana prowadzimy kontrolę aut w Gdyni. Jeśli chodzi o efekty to na jednego przewoźnika została nałożona opłata w wysokości 50 tys. zł - wyjaśnia Grzegorz Kamiński, Pomorski Inspektor Transportu Drogowego
Kontrole są tym bardziej uzasadnione, że jeden 40-tonowy TIR w ciągu 3 sekund rozjeżdża drogę jak 163 tys. samochodów osobowych, przejeżdżających przez ten sam punkt. - Akcja ma nie tylko zapewnić ochronę dróg, w tym Estakady Kwiatkowskiego, ale też uczciwą konkurencję wśród przewoźników - dodaje Grzegorz Kamiński.
Miejsca
Opinie (220) 4 zablokowane
-
2010-10-06 21:17
bo czas nagli a sprzętu brak : )
co druga ciężarówka dowożąca piasek na węzeł karczemki w gdańsku też jest przeładowana : ) i nikt nic nie robi bo trzeba się śpieszyć na 2012 : )
- 2 0
-
2010-10-06 22:50
Inspektorzy królami na "berlinku"
- 3 0
-
2010-10-06 22:59
Inspekcja na stałe pod estakadą i problem z głowy (2)
wrescie by sie zmieniły stawki i jazda na tarczki a nie jak teraz sa lepsi i gorsi jedni biora lepsze ładunki np 2 teamty lekkie bo biora i ciezary jak trzeba a drudzy chłam za smieszna stawke bez powrotu. Skoczyc z tym bo to juz zabawa w kotka i myszke kogo inspekcja zna tego bedz!!!! a resza sie smieje ze to nie on!!
- 4 0
-
2010-10-07 00:49
(1)
Sorry stary ale nie mam kompletnie pojęciaco przed chwilą napisałeś ;P
- 1 0
-
2010-10-07 18:18
wyjasniam na prosty polski
Wiesz ile daja za trasę GDYNIA-WRASZAWA 1400zł policz kilometry to wychdzi 1,7za km
a dlaczego bo drugi przewożnik ładuje 2x20 za 25 ton kazda i ma 2800zł za Warszawę a do mnie mówią za chce za duzo!!!! Inspewcja 24godz na dobe i skończyc z Tymi debi.......... kótrzy mysla ze sa mądzesi o innych !!!!!!- 0 0
-
2010-10-06 23:30
dowalic cwaniakom z tirow jak najwięcej bo uwarzaja sie za panow i władców szos.
- 4 2
-
2010-10-06 23:48
I wytrzepać dupę wakozom i oltransom
I wytrzepać dupę wakozom i oltransom oraz kaszubom za przeładowane wanny z piachem i żwirem. Oraz niech psiarnia z sm sprawdza czystość jezdni przy budowach. Sterty piachu i błota na jezdni to polska norma.
- 9 0
-
2010-10-07 01:50
i bardzo BARDZO DOBRZE!!! Gratulacje dla pomysłodawców i wykonawców tych mandatów!!!
- 6 2
-
2010-10-07 08:33
brać ich za mordy
bravo!!!!!!!!!!
- 4 2
-
2010-10-07 09:11
świetnie polska kultura - brać za mordy (1)
A skąd przewoźnik ma wiedzieć,że kontener jest przeładowany jeżeli na dokumentach waga jest ok i dopiero kontrola wagą wykazuje nieprawidłowość. Kara się przewoźników , bo najłatwiej. Powinno kontrolować się kontenery przy rozładunku ze statku, dlatego że Chińczycy, żeby płacić mniejszy fracht oszukują na wadze. Czy transport nie jest już wystarczająco obciążony wszelkimi podatkami i opłatami (winiety, podatek drogowy, licencje,certyfikaty, kursy dokształcające itp.), żeby jeszcze i przeciążeniami karać przewoźnika. Najprościej byłoby nie brać takich kontenerów, ale realia są takie nie inne, trzeba mieć za za co przeżyć
- 5 2
-
2010-10-07 12:15
Jesteś w błędzie bo przewoźnik doskonale wie ile wiezie :-) Waga wskazana w dokumentach z BCT czy GTC zawsze się zgadza ze stanem faktycznym .
- 1 0
-
2010-10-07 09:41
Super wiadomość - byle częściej. Tego typu
akcje winne być prowadzone systematycznie i nieprzerwanie.
- 2 3
-
2010-10-07 12:23
lepiej inwestowac w bardziej wytrzymałe drogi (1)
autostrada i podjazdy do portu muszą być wytrzymałe. ja exportuje towar i chce wysyłać jak najwięcej a tu takie akcje!!!!!!!! co za kraj debili, wszystkie wypowiedzi na forum są nie przemyslane. moze lepiej droge zrobic lepsza bo mieszkamy w miescie protowym i chcemy porty rozwiajc. w niemczech na autostradach takiego problemu nie ma, w rosji cz na bialorusi tez nie ma, ale u nas oczywiscie musza za to kasowac niz wspomagac krajowego exportera, zeby wiejcej z kraju wywozili i rozwijali nasza gospodarke...
- 2 0
-
2010-10-07 15:50
A powiedz mi coś takiego, gdyby drogi miały większą wytrzymałość, to czy przestrzegałbyś prawa? Domyślam się, że nie. Powiedziałbyś: ciężarówka udźwignie więcej, inni też tak robią, a tak w ogóle to robię to dla was żebyście mieli taniej w sklepach. Prawda, że tak być zrobił? Nie martw się o gospodarkę całego kraju tylko o to czy przestrzegasz prawa.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.