• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Mieli polecieć na wakacje, zostali na lotnisku. Samolot nie zabrał 30 pasażerów

szym
3 sierpnia 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 
30 turystów nie odleciało z Gdańska do Burgas w Bułgarii. 30 turystów nie odleciało z Gdańska do Burgas w Bułgarii.

Trwa wyjaśnianie, dlaczego około 30 pasażerów nie odleciało z gdańskiego lotniska do Burgas w Bułgarii, choć turyści dotarli na czas na odprawę bagażową. - Rozmawiamy o tym z agentem handlingowym, działającym na zlecenie Ryanaira - przekazała Agnieszka Michajłow z Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy.



Czy zdarzyło się, że musiałe(a)ś odwołać zaplanowany urlop?

O sprawie jako pierwsi poinformowali dziennikarze stacji RMF FM. Z relacji pasażerów, którą przytacza stacja, wynika, że osoby, którym nie udało się wsiąść na pokład samolotu, na lotnisku pojawiły się na ponad dwie godziny przed lotem.

Według relacji turystów, cytowanych przez rozgłośnię, trzy osoby, przy trzech bramkach obok siebie, próbowały obsłużyć kilkaset osób, które w bardzo krótkim czasie zgłosiły się na trzy różne loty tej samej linii lotniczej, co doprowadziło do opóźnień.

Pasażerowie mieli być także zapewniani, że odebrany od nich bagaż na pewno nie poleci bez właściciela, a samolot zabierze wszystkich turystów. Stało się jednak inaczej: pilot samolotu miał przekazać pasażerom że ma 1,5 godz. opóźnienia i nie wpuści więcej osób na pokład.

Radio podaje, że od tak zwanego agenta handligowego, obsługującego w Gdańsku firmę Ryanair, turyści dowiedzieć mieli się, że mogą - za darmo - przebukować swoje bilety na kolejny lot do Burgas. Samolot do Bułgarii ma odlecieć w środę, nie wiadomo jednak, czy dla wszystkich pasażerów znajdzie się miejsce.

- (...) przedstawiciel agenta (...) powiedział, że mamy przebukować bilety na środę. Natomiast nas było 30 osób, a miejsc było 26. Decydować miało pierwszeństwo, kto pierwszy, ten lepszy - opowiada niedoszły pasażer.

Przedstawiciele lotniska: takie sytuacje nie mogą się powtórzyć



O komentarz w sprawie poprosiliśmy przedstawicieli lotniska w Gdańsku.

- Ubolewamy, że część pasażerów nie odleciała z naszego lotniska do Burgas. Uważamy, że takie sytuacje nie mogą i nie powinny się powtórzyć. Rozmawiamy o tym z agentem handlingowym, działającym na zlecenie Ryanaira - poinformowała Agnieszka Michajłow, rzeczniczka portu lotniczego.
Potwierdza ona, że od handlingowego uzyskano informacje, że o tym, iż około 30 pasażerów nie odleciało do Burgas, zdecydowała linia lotnicza.

- I to do linii należy teraz kierować wszystkie reklamacje - podsumowuje nasza rozmówczyni.
szym

Miejsca

Opinie (417) ponad 20 zablokowanych

  • wartosciowa łopinia

    wina tuska!

    • 3 4

  • Powiem tak (4)

    Duza ilość pomyj się wylała. Co do paxow,to sami sobie są winni. Wybierają się na wycieczki po lotnisku, a później placz bo nie zdążyli. Zamiast po kontroli bezpieczeństwa od razu udac sie do bramki, to oni łażą bez celu jak cielaki.

    • 9 10

    • Wszyscy byli szybciej. Wiem, bo miałam taka sytuacje w czwartek. Nie życzę nikomu takiego lotu.

      • 4 1

    • A (2)

      Dodatkowo mało kto przychodzi do check inu przygotowany. Dopiero jak podejdą, zaczynają szukać dokumentów, wyciągają wszystko co mają, łącznie z rezerwacją hotelu, wtf? Teraz, przez covid każdy kraj ma swoje wymogi, testy, szczepienia, apis itp. i agent to wszystko musi sprawdzić więc ludzie nie utrudniajcie bo to przez was się odprawa przedłuża. Nie wspomnę o nieażnych dokumentach i lamentowaniu, niebezpiecznych przedmiotach w bagażu i wypakowywaniu ich przed check in. Cyrk

      • 4 0

      • Dokładnie... (1)

        • 1 1

        • niedokładnie

          • 0 0

  • Kiedy zniknie hałas na Chełmie

    Od rana do późnej nocy latają nad głowami dziwni piloci pokazując miasto pasażerom,jednocześnie nie zdają sobie sprawy jakie to uciążliwe i irytujące.

    • 1 11

  • Covid, a oni 3 bramki obok siebie otwierają...

    a od pasażerów testów żądają

    żenada

    • 14 2

  • Dramatem jest check-in w Gdańsku (2)

    Jaki problem w sezonie otworzyć go 3 czy nawet 4 godziny przed odlotem by ludzie spokojnie się odprawili?

    • 16 2

    • Ta (1)

      Problemem są braki kadrowe. To jest podstawowy problem. Dziękuję za uwagę. Aha, za to odpowiada agent handlingowy.

      • 7 0

      • Gamoniom nie wytłumaczysz

        Ale Niestety odkąd wlcome przejął odprawy na lotnisku jest coraz gorzej. W GDN service takie akcje były nie do pomyślenia

        • 2 0

  • Szerokim

    szerokim łukiem omijałbym tą kartonową firmę, która z nazwy brzmi tanio, z obsługi jeszcze gorzej a bilety jak za British Airways. Wszystko doplac ekstra, wszytko mierzone, wazone a ludzi jak smieci traktują. Olac ta dziadostwo i wowczas zobacza ile traca. Jeszcze tylko zaszprycvowanych na poklad przyjmuja :) to juz w ogole jest podzial jak w klasie bydlęcej.

    • 8 2

  • Ktos wie? Czy jak lece do hiszpani bez bagazu to musze isc na checkin czy od razu bezpieczenstwa jak kiedys? (1)

    Bo do hiszpani nie trzeba miec covidowych papierow

    • 3 1

    • Lepiej sprawdź dwa razy bo potem będziesz biegał na testy itp

      • 2 0

  • Strach być w powietrzu w samolocie tej linii. Skoro to się dzieje na ziemi to co może być w powietrzu.

    • 2 2

  • :)

    Wakacje w PL na bon są najlepsze!
    Pozdrawiam!

    • 2 1

  • Pasendzer Stanisław Paluch .13 plenum spółdzielni zenum

    • 4 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane