• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Multimedialne taksówki w Gdańsku i Gdyni

5 czerwca 2009 (artykuł sprzed 15 lat) 
Ekrany w taksówkach wzbudzają duże zainteresowanie pasażerów. Ekrany w taksówkach wzbudzają duże zainteresowanie pasażerów.

W Gdańsku jest ich już 50, drugie tyle pojawiło się od 1 czerwca w Gdyni. Nowatorski przekaz reklamowy okazał się hitem - zadowoleni są zarówno kierowcy, jak i pasażerowie.



Multimedialne taksówki gdańskiej korporacji Hallo Taxi oraz gdyńskiej Euro School są oznakowane specjalnymi naklejkami na bocznych drzwiach jak i z tyłu auta. Klienci często wybierają je poza kolejnością z czystej ciekawości. Gdy samochód rusza, pasażerowie odkrywają w zagłówkach przednich foteli ekran, na którym wyświetlane są filmy reklamowe .

To nowość, której w Trójmieście dotąd nie było. Kierowcy częściej denerwowali się na oślepiające telebimy przy ulicach, których i tak nie byli w stanie obejrzeć w całości. Teraz reklama nikomu nie przeszkadza, a nawet jeśli tak jest, można poprosić kierowcę o jej wyłączenie. To się jednak niemal nie zdarza, bo nowość i bardzo interesuje pasażerów.

Kontent, wyświetlany w taksówkach, trwa 10 minut, a jeden spot 20 lub 40 sekund. Całość tworzą działy tematyczne przedstawiające gastronomię, rozrywkę, hotele, firmy i miejsca godne poznania. Oprócz reklam, turysta może np. dowiedzieć się co warto zwiedzić w Trójmieście.

Reklamy wykupił już Sopot, który zachęca do odwiedzenia atrakcji kurortu, z takiej formy promocji korzystają również trójmiejskie restauracje i hotele. Filmy cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Świadczyć o tym może fakt, że od kwietnia wzrosła liczba kursów w Hallo Taxi, którego pojazdy mają monitory LCD. W samym tylko maju w 50 multimedialnych taksówkach podróżowało ok. 20 tys. klientów. Z obserwacji wynika, że kierowcy właśnie tych taksówek mogą liczyć na więcej kursów, a dzięki temu korzystają też reklamodawcy.

- To absolutna nowość na naszym rynku, dlatego jest tak dobrze przyjmowana. Na razie reklamują się w ten sposób głównie firmy, które opierają się na działalności sezonowej, ale nasza oferta jest skierowana do wszystkich - mówi Pan Robert z agencji reklamowej Mediavision, która opanowała tę niszę trójmiejskiego rynku.

Agencja Reklamowa Mediavision

biuro@media-vision.com.pl
www.media-vision.com.pl
tel. 058 668 076 900
tel. 0 662 080 400

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Opinie (92) 1 zablokowana

  • reklamy w taxi

    atakujecie z taką żarliwością, ale w komunikacji miejskiej tez są zamontowane podobne bajery i można się z nich dowiedziec wielu fajnych rzeczy i jakoś nikomu to nie przeszkadza, że np, jadąc rano do pracy można po drodze oglądac reklamy.A ludzie tez wracają z imprez i innych dziwnych spotkań.

    • 0 0

  • to znajdziecie na drugiej pozycji wpisując w google taksówka multimedialna.

    Multimedialne zagłówki są już w 100 taksówkach, jeżdżących po ulicach Trójmiasta. Oferta obejmuje w sumie siedem miast, oprócz Gdańska i Gdyni są to m.in. Poznań i Kraków - właśnie w tych miastach można obejrzeć filmy o... Sopocie.

    Nadmorski kurort prezentuje swoje atrakcje, zachęcając turystów do przyjazdu nad polskie morze. Zresztą nie jest w tym odosobniony, bo ten rodzaj komunikacji doceniło już wiele firm i instytucji.

    • 1 0

  • SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dla mnie pomysł bomba... nie dość ze ciekawych rzeczy można się dowiedzieć to jeszcze akcje promujące hospicjum... Nie dość ze ktoś ma głowę na karku to jeszcze serce dobre... 3mam kciuki :)

    • 1 0

  • zajebiste

    jestem taksuwkarzem pzsażerowie muwio że im sie pooba pozdro

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane