- 1 Będzie pył, nie będzie premii? (173 opinie)
- 2 Znamy przyczynę wypadku na Wielkopolskiej (329 opinii)
- 3 Okradała drogerie, zmieniając peruki (44 opinie)
- 4 Podwyżka cen wody i ścieków w Gdyni (217 opinii)
- 5 Chciał być uczciwy, ale z naturą nie wygrasz (82 opinie)
- 6 Podwodne progi w Orłowie uchronią klif? (73 opinie)
Nieszablonowi gdańszczanie bohaterami kampanii reklamowej miasta
Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności - to przesłanie najnowszej reklamówki Gdańska.
Pod hasłem "Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności" rozpoczyna się kampania wizerunkowa Gdańska. Jej bohaterami są ludzie kreatywni, którzy nie poddają się własnym ograniczeniom, jak mówi angielskie hasło: beyond the frame.
Odciskam na kartce stempel z pytaniem czy "Jesteś BTF?" i czytam: "Są wśród nas ludzie, którzy idą pod prąd. Niepokorni. Realizują swoje pasje nie zważając na okoliczności. Trudności są dla nich wyzwaniem, a nie przeszkodą. Ludzie BTF. Czy jesteś jednym z nich?"
- Odwaga, wolność i kreatywność są wpisane w DNA naszego miasta. Gdańsk jest magnesem, który od pokoleń przyciąga ludzi odważnych i otwartych, niezależnych i pełnych pasji. I to jest przewodni motyw naszej nowej kampanii. Bo Gdańsk zrywa ze schematami i wyzwala w ludziach to co najlepsze. Gdyby nie Gdańsk, w którym wszystko się zaczęło, współczesna Europa wyglądałaby inaczej - mówi Anna Zbierska, dyrektor Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
W spocie reklamowym "Gdańsk. Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności" pojawiają się gdańszczanie, którzy idą w życiu pod prąd i nie poddają się. Wśród nich znalazła się m.in. Iza Sokołowska, niezwykle utalentowana tancerka, której karierę przerwał nowotwór kręgosłupa. Jeszcze niedawno jej walką o życie oraz o odebranego przez męża synka emocjonowała się cała Polska. Sokołowska wraca do swojej pasji, uczy baletu i zaraża innych wolą życia. Pojawia się również Justyna Dziechciarska, młoda malarka, która pokonała strach przed wysokością i stworzyła na jednym z bloków gigantyczny mural będący dziś elementem monumentalnej galerii w przestrzeni miasta.
Reżyserem filmu jest Drew Lightfoot, twórca spotów dla takich firma jak Apple, Volkswagen, Kia czy Orange. Filmowi towarzyszy muzyka autorstwa Pawła Mykietyna, jednego z najbardziej cenionych kompozytorów średniego pokolenia w Polsce.
Spot zostanie wyemitowany w ogólnopolskich stacji telewizyjnych (m.in. TVN, TVN 24,TVN Style, Polsat, TVP 1 czy TVP 2) oraz w CNN i France24. W Warszawie i Gdańsku zrealizowana zostanie kampania outdoorowa wykorzystująca wielkoformatowe siatki. Kampania internetowa pojawi się w serwisach informacyjnych wp.pl, gazeta.pl, tvn24.pl oraz w serwisach ipla.pl i Onet VOD.
Co działo się na planie zdjęciowym, czyli kulisy kampanii.
Na potrzeby kampanii stworzono stronę BeyondTheFrame.pl. Można na niej nagrać 5-sekundową wypowiedź poświęconą wolności, miłości czy pasji, a następnie, po zmiksowaniu z nagraniami innych użytkowników, udostępnić stworzony utwór znajomym na Facebooku. Z nagrań internautów zaproszony przez Gdańsk znany kompozytor stworzy pełnowymiarowy utwór, traktując każdą dźwiękową próbkę jako osobną nutę.
Opinie (81) 7 zablokowanych
-
2011-10-18 22:02
Chcecie promowac Gdansk?
Zbudujcie nowoczesna fabryke z zastosowaniem grafenu, czy wielkia fabryke baterii elektrycznych czy 3 najwieksze w Polsce centra rekraacjii z najwiekszymi aQua parkami,sztucznymi falami,czy nadmorska kolej linowa..a nie taki pitu-pitu i latajace pajaki i bzdurne reklamy ,ktore i tak nie maja zadnego znaczenia dla promocjii tego pieknego miasta na swiecie.Jednym slowem inwestujcie w ludzi i dla ludzi.
- 6 0
-
2011-10-18 22:10
DOBRE
Świetny spot z klasą. po co ładować w kasę? każde duże, szanujące się miasto musi się promować, Gdańsk zrobił to w bardzo fajny, nieszablonowy sposób. no tak typowy polaczek- malkontencik jak zwykle niezadowolony;) a inwestycji jest multum, Gdańsk zmienia się w tempie błyskawicznym. zresztą jak sie nie podoba- to nara, nikt was tu nie trzyma
- 5 4
-
2011-10-18 22:19
Jaki jest budżet tej kampanii?
chciałbym to wiedzieć rozliczając w przyszłych wyborach. Jeżeli faktycznie te kilkanaście milionów (?) pomoże małemu biznesowi itd to dam plusa ale jeżeli to taka akcja żeby dać piątaka to będzie minus i to wielki.
- 2 1
-
2011-10-18 22:31
Żeby tylko ludzie skuszeni takimi reklamami nie przeżyli szoku przy porównaniu tego obrazu z rzeczywistością
Pierwsze co, to po zjechaniu z autostrady, powita ich smród z wysypiska, który jest tak przeraźliwy że aż wyciska łzy z oczu. Później tylko korki i dziury w drogach.
- 6 1
-
2011-10-18 22:41
GDAŃSK ŚWIATOWĄ STOLICĄ BURSZTYNU
dlaczego w spotach promujących nasze miasto nic nie ma na ten temat??
- 5 1
-
2011-10-18 23:02
bravka!
bravo, bravissimo;-boimy się, tego, co jednak możliwe. znakomita Iza Sokołowska, ot dziewczyna z Nowego Portu!
- 4 1
-
2011-10-18 23:09
CO TY BIERESZ?,,jakie tabletki?--kobito! (1)
Odwaga, wolność i kreatywność są wpisane w DNA naszego miasta. Gdańsk jest magnesem, który od pokoleń przyciąga ludzi odważnych i otwartych, niezależnych i pełnych pasji. I to jest przewodni motyw naszej nowej kampanii. Bo Gdańsk zrywa ze schematami i wyzwala w ludziach to co najlepsze. Gdyby nie Gdańsk, w którym wszystko się zaczęło, współczesna Europa wyglądałaby inaczej - mówi Anna Zbierska, dyrektor Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta Urzędu Miejskiego w Gdańsku.HEHHEE--budyniowe dziwolągi!
- 0 3
-
2011-10-19 08:45
a czego się spodziewasz po biurze promocji? taka praca.
- 1 0
-
2011-10-19 00:31
arcywzruszające, ale... (1)
...skąd pod Neptunem wziął się miejski autobus??
- 2 0
-
2011-10-19 02:31
Na Żądanie ;)
Po to są te przyciski na słupkach
- 2 0
-
2011-10-19 00:35
wow!
bardzo mi sie podoba.... cos subtelnego, ze smakiem :)
- 1 1
-
2011-10-19 04:23
Blagam was wyslijcie radnych do Szwedow..niech naucza sie jak wykorzystywac smieci -inaczej Szadulki nas zabija.
Elektryczne gitary kiedys spiewaly troche podobnie-dzis mogli by zaspiewac tak: Jestem z Gdanska-To widac ,slychac i czuc i jeszcze raz ...Jestem Z Gdanska ...
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.