• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pasażerowie utknęli w SKM-kach

rb
16 lipca 2009 (artykuł sprzed 15 lat) 
Nie wszystkie pociągi SKM są zmodernizowane i bezawaryjne. Po raz kolejny przekonali się o tym pasażerowie. Nie wszystkie pociągi SKM są zmodernizowane i bezawaryjne. Po raz kolejny przekonali się o tym pasażerowie.

Przez niemal godzinę w porannym szczycie nie kursowały pociągi SKM pomiędzy Gdynią a Sopotem. Utrudnienia są już usunięte, ale ruch wróci do normy najwcześniej ok. godz. 11.



Przyczyną awarii, która sparaliżowała komunikację publiczną w Trójmieście, była awaria pantografu jednego z pociągów, który utknął na torze w Gdyni Orłowie. Od godziny 6.40 praktycznie nie dało się przejechać pociągiem pomiędzy Gdynią a Sopotem.

Przez niemal godzinę pasażerowie byli uwięzieni w feralnym pociągu. - Nie było możliwości ewakuacji pasażerów, byłoby to niebezpieczne. Dostarczyliśmy więc podróżnym wodę - tłumaczyła rano rzecznik SKM Lucyna Bujnicka. Po godzinie przyznała jednak, że tylko "rozważano taką możliwość, ale okazało się, że nie jest to potrzebne".

Pozostałe SKM-ki ustawiły się za zepsutym składem. Nie mogły ominąć go torami dalekobieżnymi, bo na tych też była awaria. Po godz. 8 uszkodzony pociąg został usunięty, a pozostałe ruszyły w dalszą trasę, ale w tym czasie nadjechało kilkadziesiąt kolejek, które na dobre zakorkowały tory.

- Dlatego utrudnienia w ruchu potrwają kilka godzin. Kursy według rozkładu zaczną się ok. godz. 11 - przestrzega Lucyna Bujnicka.
rb

Opinie (256) 1 zablokowana

  • oj ta Bujnicka (2)

    pierdylnęła babola jak sie patrzy

    • 4 0

    • nie Bujnicka tylko Zbójnicka

      • 0 0

    • Bujnicka sie zna na transporcie jak ja na szydełkowaniu :)

      • 0 0

  • kolejka stała 30 minut zero informacji od kierownika pociągu zero komunikatów na peronie (1)

    a prowadzący pociąg 2 razy zapytany czy pojedzimy dalej, udawał że nie słyszy pytania, nie wiem tylko za co skm co miesiąc bierze grubą kasę od tylu tysięcy pasażerów skoro w takiej sytuacji nikt z pracowników nie potrafi odpowiednio się zachować, poinformować. To pasazerowie urządzaja sobie biegi po pociagu do pana w pierwszym składzie zeby się czegoś dowiedzieć, a pytani slyszą.... ciszę. Totalna olewka. Pomijam fakt ze podróż dalej trzeba kontynułować na własny koszt i innymi środkami lokomocji oraz ochrzan za spóźnienie w pracy.

    • 11 0

    • albo też nic nie wie...

      albo ma dość tego że co 2 min ktoś go pyta o to samo....

      no właśnie powinna być informacja przez megafony i wyświetlacze

      • 0 0

  • (1)

    Ja jechałam o 7,00 z Grabówka do Gdańska Gł 25 minut dłużej niż zwykle. W megafonie powiedzieli że z powodu zerwania trakcji w Sopocie Gł. kursują nieregularnie. Kolejki jeździły po torach dalekobieżnych. Czytając te opinie można mieć wrażenie jakby to były opowieści z dwóch róznych miejsc :)

    • 2 1

    • A patrząc na zdjęcie, to nawet z trzech :-)

      • 3 0

  • do muzeum (1)

    Od dawna oglądając ten model skm-ki zastanawiałem się czy to jeszcze jeździ?? czy nie powinno wylądować w muzeum pkp??

    • 4 1

    • Jeździ,jeździ :((

      A jak deszcz pada to trzeba w środku parasolkę rozkładać.
      Tego typu pociągi jeździły w latach 1977-1981 i nie były nowe. Pamiętam bo dojeżdżałam nimi do szkoły. Mają przynajmniej 31 lat. W środku są takie same, tylko bardziej zniszczone. Nie naprawiają ich w środku, mechanicznie pod spodem może tak, bo pewnie nie ujechały by za daleko.
      Masakra.
      Jeździ jeszcze taka skm z siedzeniami z materiału - super luxus, miękkie jak fotele w domu - broń Boże o siedzenie głową się oprzeć, to wszawica gotowa.
      Ten materiał na siedzeniach jest sztywny i lepki od brudu. Brzydze się gołym ciałem dotknąć podłokietnika.

      • 3 0

  • SKM - Smutna Kolej Miejska

    jeżdżący złom po liftingu
    organizacja z XIX wieku,
    ale co można wymagać od tego co jest pod szyldem PKP?
    niczego!
    przecież poza kolorami nic się nie zmienia
    to że wyremontują co jakiś czas peron?
    berliński S-bahn to XXI wiek i zmienia się co chwilę na lepsze
    a SKM kisi się we własnym niedorozwoju

    • 6 0

  • zapomniałem dodać że zdjęcie mówi samo za siebie

    OTO SKM!

    • 4 1

  • Skargi na SKM?

    Wszyscy pasażerowie, którzy dziś "utknęli" w składach SKM-ek masowo składają skargi na stronie internetowej SKM. Strona www.skm.pkp.pl od kilku godzin nie działa ... Apokalipsa!

    • 1 0

  • A ta woda...

    to do picia, czy żeby się wreszcie pasażerowie umyli ?

    • 6 0

  • woda?

    jakoś nie pamiętam żeby dostarczyli nam wodę...

    • 0 0

  • SKM Koszmar (6)

    Taki pociąg cały czas jeździ, a jak deszcz pada to trzeba w środku parasolkę rozkładać.
    Tego typu pociągi jeździły w latach 1977-1981 i nie były nowe. Pamiętam bo dojeżdżałam nimi do szkoły. Mają przynajmniej 31 lat. W środku są takie same, tylko bardziej zniszczone. Nie naprawiają ich w środku, mechanicznie pod spodem może tak, bo pewnie nie ujechały by za daleko.
    Masakra.
    Jeździ jeszcze taka skm z siedzeniami z materiału - super luxus, miękkie jak fotele w domu - broń Boże o siedzenie głową się oprzeć, to wszawica gotowa.
    Ten materiał na siedzeniach jest sztywny i lepki od brudu. Brzydze się gołym ciałem dotknąć podłokietnika.

    • 9 2

    • coś słaba pamięć (5)

      bzdury pani wypisuje :)
      EW58 seryjnie zaczęto produkować w 1977 roku, do 1980 roku wyprodukowano 28 sztuk. A pamiętać to może Pani "modraki" czyli ezt serii EW90/91/92 , które SKM otrzymała w ramach reparacji wojennych z S-Bahn Berlin.

      • 1 0

      • to nie są bzdury (4)

        coś chyba u pana z pamięcią źle.
        Modraki to pamięta pokolenie 1937 r. z drewnianymi ławeczkami.
        A ta pani to chyba późniejsze pokolenie.

        • 0 2

        • a własnie że są :P (3)

          człeczyno, modraki w Polsce były od lat 50-tych do momentu zmiany napięcia na SKM co nastąpiło oidp w 1976 lub 1977 roku. Przed 1950 rokiem modrakiem można się było przjechać, ale w Berlinie albo w Penemünde.

          • 1 0

          • gdzie????? (2)

            w Penemünde????
            panie BVG
            cos sie panu totalnie pokicialo
            nie te kierunki

            • 0 1

            • BR41, poczytać trochę trzeba:) (1)

              nie te kierunki? strona 70 ksiązki "Elektrische Triebfahrzeuge der Berliner S-Bahn" - podrozdział pod tytułem " Bauart 1941/42 Typ "Werkbahn Peenemünde" Baureihen : ET/EB 167... Jednostki te od typowo berlińskcih różniły się głównie tym, że mialy pantografy na dachu, a nie jak berlińskie zasilanie z trzeciej szyny.

              • 0 0

              • a jajaj, a jajaj

                I książki po "niemieckiemu" czytam, chyba nie całkiem dokładnie

                • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane