- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (452 opinie)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (41 opinii)
- 3 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (164 opinie)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (279 opinii)
- 5 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (192 opinie)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (63 opinie)
Poczta wyjaśnia, dlaczego działała krócej
Skracanie godzin pracy Poczty Polskiej w placówce na Morenie, które opisał ostatnio nasz czytelnik, wywołało dużą dyskusję w komentarzach. Okazało się, że nie jest to pojedynczy przypadek, a większy problem. Teraz przedstawiciele instytucji przepraszają za problemy i tłumaczą, z czego one wynikają.
- Ta poczta działa, jak chce, a jak nie chce, to po prostu się zamyka, informując o tym na kartce wywieszonej na drzwiach - stwierdził nasz czytelnik.
Zauważył, że oficjalne godziny otwarcia poczty (9-20) znacznie odbiegają od tych rzeczywistych (9-15), o których dowiedzieć się można dopiero na miejscu, całując klamkę.
Sprawa wzbudziła duże emocje wśród naszych czytelników. W komentarzach pod tekstem ludzie podawali podobne przykłady skracania godzin pracy na pocztach. Wśród nich wymieniono np. pocztę na Ujeścisku i w Nowym Porcie.
Poczta Polska tłumaczy, z czego wynikają problemy
Poczta Polska przyznaje, że godziny pracy placówki pocztowej w CH Morena w Gdańsku były w ubiegłym tygodniu zmienione.
- Ze względu na trudną sytuację kadrową spowodowaną wzrostem absencji chorobowej oraz nieobecnościami wynikającymi z kwarantanny - wskazuje Justyna Siwek, rzeczniczka Poczty Polskiej SA. - Przepraszam klientów za niedogodności, jednocześnie pragnę podkreślić, że skrócenie godzin pracy placówki było podyktowane przyczynami niezależnymi od operatora pocztowego.
Justyna Siwek zapewnia, że Poczta Polska funkcjonuje nieprzerwanie pomimo epidemii i "zdecydowana większość placówek jest czynna w standardowych godzinach". Ale rzeczywiście nie wszystkie.
- Zmiany związane z funkcjonowaniem placówki mogą nastąpić wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych, takich jak np. konieczność przeprowadzenia dezynfekcji lub gwałtowny wzrost absencji wśród pracowników, i niestety właśnie taka sytuacja miała miejsce w tej gdańskiej placówce pocztowej. Placówka w Centrum Handlowym Morena w Gdańsku po przeprowadzonej dezynfekcji i po przerwie świątecznej funkcjonuje obecnie w stałych godzinach pracy - przekonuje rzeczniczka.
"Reagujemy na bieżąco na pojawiające się zagrożenia"
Przedstawiciele PP informują, że od początku trwania epidemii na bieżąco reagują na pojawiające się zagrożenia i potrzeby, mając na uwadze przede wszystkim bezpieczeństwo klientów i pracowników - co również może wpływać na funkcjonowanie poszczególnych placówek w zakresie obsługi klientów.
- W spółce działa zespół ds. monitorowania i zapobiegania zagrożeniom koronawirusem. Zarówno absencja pracowników, jak i związane z nią funkcjonowanie placówek pocztowych są na bieżąco monitorowane - zaznacza Siwek.
Urzędy pocztowe w Trójmieście
Od początku pandemii Poczta Polska przeznaczyła kilkadziesiąt milionów złotych na środki ochrony osobistej swoich pracowników i dodatkowe zabezpieczenia przed rozprzestrzenianiem się wirusa.
W placówkach pocztowych zainstalowano 5,6 tys. przesłon oddzielających klientów od obsługujących. Natomiast w sortowniach przesyłek przeprowadzono już blisko 850 prewencyjnych dezynfekcji.
Miejsca
Opinie (302) ponad 10 zablokowanych
-
2021-04-08 13:31
Banki tez skróciły godziny przyjęć. I to mocno. Ograniczyły rownież oddziały z obsługą kasową.
- 11 4
-
2021-04-08 13:31
Ktoś tu chyba nie zrozumiał istoty problemu. (1)
Problemem nie jest skracanie godzin (albo raczej - jest to ta zrozumiała część problemu), tylko brak możliwości zdalnego uzyskania informacji o tymże fakcie.
- 26 4
-
2021-04-08 14:10
Dokładnie! Chodzi o to, że w internecie cały czas sobie widniało, że godziny pracy jak zwykle, a na miejscu człowiek "całował" klamkę.
- 6 1
-
2021-04-08 13:34
Poczta polska
Już dawno powinna być zaorana, skostniała instytucja, która jest państwem w państwie.
- 22 4
-
2021-04-08 13:35
A tymczasem jedna firma jest liderem paczkomatów
I podnosi ceny bo brak konkurencji
- 10 2
-
2021-04-08 13:36
Nie mamy Pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi ?
- 14 1
-
2021-04-08 13:37
Przecież większość komentujących chce żeby wszyscy siedzieli w piwnicy, nie rozumiem skąd to oburzenie, że poczta zamknięta.
- 1 15
-
2021-04-08 13:37
A może to dziadostwo zlikwidować
- 19 8
-
2021-04-08 13:37
pelen profesjonalizm widac juz na tej pieknej kartce wypisane czerwonym mazakiem (1)
nie ma komputera na poczcie czy drukarki ?
zreszta o czym my w ogole rozmawiamy, poczta oddala walkover'a, kiedy paczkomaty przejely im polowe biznesu, i bardzo dobrze ze sie stalo.
Bywalem kiedys na poczcie praktycznie kazdego dnia, procedury rodem z PRL'u.- 19 2
-
2021-04-08 15:00
Może drukarka była popsuta...i czekała na serwis ..
- 4 3
-
2021-04-08 13:38
Upadek Poczty Polskiej to wina konkretnych rządów a w nich konkretnych ludzi.
Nie wiem czy to zła wola czy nieudolność ale utrzymanie poczty nawet przy ogromnej konkurencyjności było i nadal jest możliwe. Tyle, że nikomu na tym nie zależy.
- 19 1
-
2021-04-08 13:40
A ja słyszałem, że Poczta nie do końca jest rozliczona z Sasinem za wybory prezydenckie w maju
- 8 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.