• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Poczta wyjaśnia, dlaczego działała krócej

Ewelina Oleksy
8 kwietnia 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 
Informacja o skróceniu godzin pracy wywieszona na drzwiach poczty w CH Morena. Nasz czytelnik kilkukrotnie spotykał się tam z taką sytuacją. Informacja o skróceniu godzin pracy wywieszona na drzwiach poczty w CH Morena. Nasz czytelnik kilkukrotnie spotykał się tam z taką sytuacją.

Skracanie godzin pracy Poczty Polskiej w placówce na Morenie, które opisał ostatnio nasz czytelnik, wywołało dużą dyskusję w komentarzach. Okazało się, że nie jest to pojedynczy przypadek, a większy problem. Teraz przedstawiciele instytucji przepraszają za problemy i tłumaczą, z czego one wynikają.



Korzystasz z usług Poczty Polskiej?

Skracanie godzin pracy Poczty Polskiej opisał ostatnio nasz czytelnik. Mężczyzna przez kilka dni odbijał się od drzwi urzędu pocztowego z siedzibą w CH MorenaMapka.

- Ta poczta działa, jak chce, a jak nie chce, to po prostu się zamyka, informując o tym na kartce wywieszonej na drzwiach - stwierdził nasz czytelnik.
Zauważył, że oficjalne godziny otwarcia poczty (9-20) znacznie odbiegają od tych rzeczywistych (9-15), o których dowiedzieć się można dopiero na miejscu, całując klamkę.

Sprawa wzbudziła duże emocje wśród naszych czytelników. W komentarzach pod tekstem ludzie podawali podobne przykłady skracania godzin pracy na pocztach. Wśród nich wymieniono np. pocztę na Ujeścisku i w Nowym Porcie.

Poczta Polska tłumaczy, z czego wynikają problemy



Poczta Polska przyznaje, że godziny pracy placówki pocztowej w CH Morena w Gdańsku były w ubiegłym tygodniu zmienione.

- Ze względu na trudną sytuację kadrową spowodowaną wzrostem absencji chorobowej oraz nieobecnościami wynikającymi z kwarantanny - wskazuje Justyna Siwek, rzeczniczka Poczty Polskiej SA. - Przepraszam klientów za niedogodności, jednocześnie pragnę podkreślić, że skrócenie godzin pracy placówki było podyktowane przyczynami niezależnymi od operatora pocztowego.
Justyna Siwek zapewnia, że Poczta Polska funkcjonuje nieprzerwanie pomimo epidemii i "zdecydowana większość placówek jest czynna w standardowych godzinach". Ale rzeczywiście nie wszystkie.

Klienci poczty w Centrum Handlowym Morena w ostatnim czasie często odbijali się od zamkniętych drzwi. Spółka tłumaczy przyczynę problemów. Klienci poczty w Centrum Handlowym Morena w ostatnim czasie często odbijali się od zamkniętych drzwi. Spółka tłumaczy przyczynę problemów.
- Zmiany związane z funkcjonowaniem placówki mogą nastąpić wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych, takich jak np. konieczność przeprowadzenia dezynfekcji lub gwałtowny wzrost absencji wśród pracowników, i niestety właśnie taka sytuacja miała miejsce w tej gdańskiej placówce pocztowej. Placówka w Centrum Handlowym Morena w Gdańsku po przeprowadzonej dezynfekcji i po przerwie świątecznej funkcjonuje obecnie w stałych godzinach pracy - przekonuje rzeczniczka.

"Reagujemy na bieżąco na pojawiające się zagrożenia"



Przedstawiciele PP informują, że od początku trwania epidemii na bieżąco reagują na pojawiające się zagrożenia i potrzeby, mając na uwadze przede wszystkim bezpieczeństwo klientów i pracowników - co również może wpływać na funkcjonowanie poszczególnych placówek w zakresie obsługi klientów.

- W spółce działa zespół ds. monitorowania i zapobiegania zagrożeniom koronawirusem. Zarówno absencja pracowników, jak i związane z nią funkcjonowanie placówek pocztowych są na bieżąco monitorowane - zaznacza Siwek.

Urzędy pocztowe w Trójmieście



Od początku pandemii Poczta Polska przeznaczyła kilkadziesiąt milionów złotych na środki ochrony osobistej swoich pracowników i dodatkowe zabezpieczenia przed rozprzestrzenianiem się wirusa.

W placówkach pocztowych zainstalowano 5,6 tys. przesłon oddzielających klientów od obsługujących. Natomiast w sortowniach przesyłek przeprowadzono już blisko 850 prewencyjnych dezynfekcji.

Miejsca

Opinie (302) ponad 10 zablokowanych

  • Banki tez skróciły godziny przyjęć. I to mocno. Ograniczyły rownież oddziały z obsługą kasową.

    • 11 4

  • Ktoś tu chyba nie zrozumiał istoty problemu. (1)

    Problemem nie jest skracanie godzin (albo raczej - jest to ta zrozumiała część problemu), tylko brak możliwości zdalnego uzyskania informacji o tymże fakcie.

    • 26 4

    • Dokładnie! Chodzi o to, że w internecie cały czas sobie widniało, że godziny pracy jak zwykle, a na miejscu człowiek "całował" klamkę.

      • 6 1

  • Poczta polska

    Już dawno powinna być zaorana, skostniała instytucja, która jest państwem w państwie.

    • 22 4

  • A tymczasem jedna firma jest liderem paczkomatów

    I podnosi ceny bo brak konkurencji

    • 10 2

  • Nie mamy Pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi ?

    • 14 1

  • Przecież większość komentujących chce żeby wszyscy siedzieli w piwnicy, nie rozumiem skąd to oburzenie, że poczta zamknięta.

    • 1 15

  • A może to dziadostwo zlikwidować

    • 19 8

  • pelen profesjonalizm widac juz na tej pieknej kartce wypisane czerwonym mazakiem (1)

    nie ma komputera na poczcie czy drukarki ?

    zreszta o czym my w ogole rozmawiamy, poczta oddala walkover'a, kiedy paczkomaty przejely im polowe biznesu, i bardzo dobrze ze sie stalo.

    Bywalem kiedys na poczcie praktycznie kazdego dnia, procedury rodem z PRL'u.

    • 19 2

    • Może drukarka była popsuta...i czekała na serwis ..

      • 4 3

  • Upadek Poczty Polskiej to wina konkretnych rządów a w nich konkretnych ludzi.

    Nie wiem czy to zła wola czy nieudolność ale utrzymanie poczty nawet przy ogromnej konkurencyjności było i nadal jest możliwe. Tyle, że nikomu na tym nie zależy.

    • 19 1

  • A ja słyszałem, że Poczta nie do końca jest rozliczona z Sasinem za wybory prezydenckie w maju

    • 8 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane