• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problemy z opłatą za lotniskowy parking

Olga
15 lipca 2017 (artykuł sprzed 7 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Lotnisko: prawie 3 mln pasażerów w pół roku
Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł. Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł.

Nasza czytelniczka musiała zapłacić 40 zł za skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly na gdańskim lotnisku, choć twierdzi, że kwota powinna być o połowę niższa. Wszystkiemu miała być winna awaria automatycznych kas. Operator parkingu przekonuje, że system działał normalnie, ale zachęca klientkę do złożenia reklamacji.



Czy kiedykolwiek miałeś problem z wyjazdem z płatnego parkingu?

Poniżej publikujemy treść listu pani Olgi.

W czwartek, ok. godz. 7:40 przywiozłam siostrę na lot do Londynu, zajechałam na strefę Kiss& Fly. Myślałam, że tylko ją wysadzę, ale poprosiła mnie o pomoc przy wrzuceniu bagażu na taśmę. Siostra jest w szóstym miesiącu ciąży, więc zgodziłam się. Po nadaniu bagażu udała się do kontroli, a ja do auta.

Mieściłam się jeszcze w 10 minutach, dlatego postanowiłam, że pojadę prosto do bramek. Przy bramce okazało się, że muszę opłacić bilet, więc wysiadłam i podeszłam do kasy automatycznej obok mojego pasa, gdzie włożyłam bilet i wyświetliła mi się kwota 20 zł. Myślę sobie - okej, rozumiem, taki jest cennik, a zresztą muszę jakoś wyjechać.

Niestety, kasa nie przyjmowała pieniędzy, a karty bankomatowej nie mogła odczytać. Po chwili system zawiesił się i pojawił się napis "Limit czasu opłaty przekroczony". Spróbowałam jeszcze raz zapłacić, ale sytuacja się powtórzyła i pojawiła się informacja, że moja karta jest zablokowana.

Próbowałam dodzwonić się do obsługi parkingu w Gdańsku i w Warszawie, której numer był podany na kasie, ale nikt nie odbierał. Zostawiłam samochód na światłach awaryjnych i podbiegłam na drugą stronę ulicy do innej kasy. Maszyna nie chciała w ogóle przyjąć biletu, a jak już przyjęła, to pojawiła się kwota 30 zł. I tym razem system znowu się zawiesił, a moja karta została zablokowana na 5 minut.

W końcu ktoś z obsługi kas parkingowych odebrał telefon. Niemiłym głosem powiedział, "że jak mam jakieś problemy, to mam przyjść do biura", następie pokierował mnie, dokąd mam się udać. Pomyślałam - no dobrze, ale co z moim autem? Przecież nie wycofam go, bo droga jest jednokierunkowa, a obok nie ma żadnych zatoczek.

Zostawiłam auto na awaryjnych i przebiegłam te 250 metrów. W połowie drogi zauważyłam, że nadjeżdża patrol straży miejskiej. Pomyślałam, że jeszcze mi wlepią mandat i postanowiłam zawrócić. Wytłumaczyłam strażnikom, że jest problem, bo kasy nie działają. Usłyszałam od nich, że oni "widzą to na monitoringu, ale nic zrobić nie mogą".

W międzyczasie już kolejne 4 auta stały na światłach awaryjnych. Jedna pani miała opłacony bilet, ale automat nie był w stanie odczytać jej karty parkingowej. Po dojściu do biura obsługi parkingu okazało się, że muszę zapłacić 40 zł. Zapłaciłam i w końcu wyjechałam.

Komentarz Magdaleny Śmigielskiej, specjalisty ds. marketingu firmy Interparking, która jest operatorem parkingu przy gdańskim lotnisku

Klientka wjechała w strefę Kiss&Fly o godz. 7:38, do wyjazdu podjechała o godz. 7:51, a więc po 13 minutach - stąd opłata 20 zł. Pani podjechała bezpośrednio do bramek wyjazdowych, gdzie system poprosił o opłacenie biletu. O godz. 7:53 bilet został umieszczony w kasie automatycznej, pani otrzymała informację o kwocie do zapłaty w wysokości 20 zł. 

W systemie pojawiło się odrzucenie płatności/karta zablokowana. Ostatecznie pani opłaciła bilet, już nie kartą a gotówką w biurze parkingu o godz. 8:17. Wtedy opłata wyniosła już 40 zł.

Transakcji wspomniana przez klientkę, nie została zarejestrowana przez agenta płatności kartami płatniczymi. Pragniemy również zaznaczyć, iż w dniu wczorajszym nie zarejestrowaliśmy żadnych problemów i awarii kas automatycznych. Zachęcamy panią do bezpośredniego kontaktu z siedzibą i skorzystania z możliwości reklamowania usługi - wówczas nasi pracownicy zweryfikują sprawę po bezpośrednim kontakcie z klientką i udzielą jej szczegółowych informacji odnośnie przebiegu reklamacji.

Wszystkich klientów, którzy spotykają się z problemami na naszym parkingu, zapraszamy do Biura Obsługi Klienta zlokalizowanego na parkingu P1. Ponadto, na urządzeniach parkingowych znajdują się specjalne przyciski, dzięki którym klient ma możliwość kontaktu bezpośredniego z biurem obsługi.

Zapraszamy również do składania reklamacji poprzez formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie www.interparking.pl. Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane w jak najszybszym czasie, a klient otrzymuje niezwłocznie informację o decyzji.
Olga

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (261) 6 zablokowanych

  • Parking Krótkoterminowy

    Latam tylko kilka razy w roku, ale średnio 2 na 3 razy jest problem z wjazdem na parking krótkoterminowy przy terminalu. Nie działają szlabany wjazdowe na prostej za rondem, a potem te od strony kiss&fly. Te szlabany to wiecznie któryś naprawiany.
    I też kiedyś miałem problem z płatnością za K&F : nie chciało zaakceptować.

    • 1 0

  • Kola

    "Krótki" parking na Rębiechowie to SKANDAL !!!! Przy wjeździe kradnie już 2 minuty, a żeby dojechać do bramek wyjazdowych to trzeba najpierw odczekać, aby móc wysadzić pasażera i ruszyć za innymi kierowcami w stronę bramek. Najczęściej jest kilka samolotów o tej samej godzinie - np. rano około godz. 06, a więc i podjeżdżających samochodów bardzo dużo, potem trzeba jechać do bramek i tam też czekać, a czas ucieka. Dojazd do bramek to też pomyłka, szkoda ze wyjazdu nie zrobili w Gdyni - to niepotrzebne kilkaset metrów, a czas leci. Obsługujący biuro to cwaniaki i prymitywy - chciałem opłacić postój w kasie, to chłopaczek doliczył sobie 9 zł. Myślał,że durnia znalazł, bo samochód na szwedzkich blachach - ale się nie dałem. A ilu innych oszukali??? Skandal, skandal i polska wizytówka na świat

    • 1 0

  • Golenie baranów !

    Tak traktuje się niemal na każdym kroku społeczeństwo w Polsce ! To taki SYSTEM !
    Rzecz w tym,że trzeba opłacić stada urzędasów, rodzinkę, i jeszcze mieć dochód !
    Teraz dojdzie jeszcze opłata paliwowa, następnie ...

    • 1 1

  • Ostatnio moim rodzicom na opłaconym i zarezerwowanym miejscu parkingowym na lotnisku pokazało, że muszą jeszcze dopłacić 11 tysięcy :) Więc wierze, że takie awarie się zdarzają.

    • 1 0

  • banda złodziei

    jak wyzej

    • 2 0

  • Lichwa

    To co się wyprawia pod lotniskiem na parkingach to totalna 'lichwa'!
    przecież widać gołym okiem,że chcą kasy,bo wiedzą jak człowiek się spieszy to wszystkie pieniądze odda! Czy lotnisko jako właściciel nie może wreszcie zadbać o swoje imię! Wszyscy anglicy się z tego śmieją bo z nimi latam.Więcej wyobraźni a nie szmalu!

    • 3 0

  • Na tym parkingu czas płynie

    inaczej. Niby 10 min za naprawdę to 8. Ale cwaniaki liczą ,ze nikt o 20 zł nie będzie z nimi walczył.
    Do redakcji pojedźcie z sprawdźcie stoperem. A przestępców za mordę i do prokuratury za próby wyłudzenia

    • 1 0

  • Panstwo w panstwie

    • 0 0

  • Panstwo w panstwie (1)

    Pani Magdaleno ...tak tak to do pani z firmy obsługującej parking
    Tupet to pani ma ....na najwyższym poziomie .
    Doskonale wie pani że, takie incydenty z wyjazdem i blokowaniem zdarzają się często , bardzo często o wiele za często i płacą za to zwykli rodacy
    Korzystam z tego lotniska bardzo często i odwożę często swoich kontrahentów z zagranicy na to cholerne lotnisko ( nomen omen im Lecha Wałęsy ! ) Chciało by sie rzec jaki pan taki ....kram !
    Macie wątpliwego patrona
    Równie wątpliwą reputację ! ! !
    Stałem wielokrotnie pod wyjazdowym szlabanem bo odrzucał kartę parkingową już po 4 min pobytu w strefie Kis flay
    Pieszo do biura , stanąć w kolejce do znudzonych panów z obsługi i.... czas leci i martw się czy nie wlepią ci mandatu Za cofanie niezgodne z kierunkiem jazdy , czy ew postój pod szlabanem ! ! !
    Płać durny Polaku ...płać jak za zboże i miej nadzieję że, zaraz uda się i pojedziesz
    Pewnie nikt nie kontroluje i nikt nie panuję nad tym chorym procederem

    • 2 0

    • Edward Sopot

      Co ty tu mi..Sam widziałem jak do automatu próbowałeś wrzucać guziki i jakieś metalowe wytłoczki.A twoi kontrahenci to teraz na Szadółki się przenieśli.A twój mercedes przerobiony z wózka,który znalazłeś obok zsypu na Żabiance jet gotowy do odbioru.Koszt naprawy to worek puszek po piwie.

      • 0 0

  • Masakra

    Za dużo tych bramek, pasów, wjazdów i za mało kas. Zawsze się tam motam

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane