• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Remont skończony, ale nadal jest nierówno

Michał Sielski
6 maja 2009 (artykuł sprzed 15 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Zamkną przejazd przez tory na Hutniczej
Pomiędzy torami przejazdu na ul. Puckiej nadal jest nierówna kostka brukowa. Pomiędzy torami przejazdu na ul. Puckiej nadal jest nierówna kostka brukowa.

- Wyremontowany przejazd przez tory na ul. Puckiej w Gdyni nadal jest nierówny - narzekają kierowcy. Przedstawiciele PKP twierdzą, że to dla... ich własnego bezpieczeństwa.



Pomiędzy szynami została kostka brukowa. Pomiędzy szynami została kostka brukowa.
Długo oczekiwany remont tragicznego przejazdu przez tory zobacz na mapie Gdyni zaczął się 20 kwietnia, a skończył na początku maja. Kierowcy byli zachwyceni, bo wcześniej przez długie lata przejazd przez siedem torów był drogą przez mękę. Dziury między szynami i nierówności przed poszczególnymi torami niszczyły koła, felgi i zawieszenie.

- Nikt tego nie udowodnił. Przecież gdyby ktokolwiek zniszczył sobie zawieszenie na tym przejedzie, musielibyśmy pokryć koszty naprawy. Nic takiego nie miało miejsca - zaznacza Leszek Lewiński, wiceszef Zakładu Linie Kolejowe, odpowiadającego za m.in. za przejazdy przez tory.

Mimo tego przejazd został przebudowany, bo kolej zaoszczędziła na remoncie linii kolejowej. Ale kierowcy nie są zachwyceni.

- Rozwiązanie jest ewidentnie połowiczne. Pomiędzy szynami zostawiono starą kostkę, a między poszczególnymi torami wylano asfalt. Chwilę jedzie się więc fajnie, a potem jak kiedyś. O komforcie jazdy nie ma więc mowy - rozkłada ręce Karol Bielawa, który codziennie dojeżdża tą drogą do pracy.

Okazuje się, że to dla dobra kierowców, a dokładniej ich bezpieczeństwa. - Przejeżdżając przez tory trzeba po prostu uważać, a szybka jazda temu nie sprzyja - tłumaczy Leszek Lewiński.

Przejazd w tym miejscu jest strzeżony, wyposażony w opuszczane przez dróżnika szlabany.

Opinie (104) ponad 10 zablokowanych

  • dla bezpieczeństwa?
    sam zadbaj o swoje bezpieczeństwo a my dbajmy sami o swoje
    i każdy niech uważa na siebie a bedzie dobrze

    • 1 0

  • DOKĄD PROWADZĄ TE TORY? (2)

    wie ktoś dokąd w ogóle prowadzą te tory? czasami tamtędy przejeżdzam i zastanawiam się skąd te tory tam się wzieły i dokąd te pociągi tam kursują

    • 1 0

    • Chciałoby się odpowiedzieć, że... (1)

      tory prowadzą do Słupska/Szczecina i na Hel, ale to takie banalne.

      Lepiej zabrzmi, że tory wzięły się ze Stalowej Woli a pociagi jeżdżą do Honolulu.

      • 2 0

      • To są tory prowadzące do portu jak się jedzie Pucką to w oddali widać wiadukty na Wiśniewskiego.

        • 0 0

  • Panie beton z PKP

    zycze ci takiej kostki pod twoja chata i co 5m na wszystkich ulicach ktorymi jezdzisz!

    • 6 0

  • A to Polska właśnie! (4)

    Niechaj narodowie wżdy postronni mają dekle studzienek równo z powierzchnią drogi! My po remoncie mamy sfalowane przejazdy przez tory, koleiny w świeżym asfalcie i co tam jeszcze.

    Zapraszamy na skrzyżowanie 3 Maja i Armii Krajowej! Rewelacyjny gumowy przejazd... różnica poziomów marne 15 cm po paru miesiącach się zrobiła. Trzeba uważać, żeby zębów nie wbić sobie w podniebienie tamtędy próbując przejechać!

    DZIĘKUJEMY CI PAWIU Ł. I WAKOZIE!

    • 7 1

    • za kazdym razem jak przejezdzam 3maja/AK (1)

      nie moge przyjac do wiadomosci ze jest to skrzyzowanie swiezo po remoncie!! jak mozna w tych czas spier.. cos takiego?! kto jest do jasnej cholery za to odpowiedzialny?! prosze bardzo usunac moja obrazliwa wypowiedz, prosze...

      • 1 0

      • Pogódź się z tym

        bo te "fale" są tam celowo i tak właśnie miało być.

        • 0 1

    • Te różnice poziomów są tam celowo (1)

      Tramwaje mają tam zakręt o 90 stopni i chodzi o lepsze trzymanie w zakręcie. Tak samo jak sie pochyla powierzchnie drogi na zakręcie.

      • 0 0

      • No to...

        ...miały centralnie przerąbane na początku, jak było prosto :) Ale jeszcze parę miechów ciężarówek Wakozu dniem i nocą i zrobi się taka różnica poziomów, że tramwaje osiągną prędkość światła, porobią się tunele czasoprzestrzenne i użytkownicy komunikacji miejskiej będą dojeżdżać na miejsce WCZEŚNIEJ niż do tramwaju wsiedli.

        A na przystanku docelowym będą dostawać w michę od Renomy za pogwałcenie tradycyjnej kolejności przyczynowo-skutkowej i próbę wyłudzenia od kapitana tramwaju opłaty w wysokości 2 talarów budyniowych za bilet MINUS PIĘTNASTOMINUTOWY.

        • 2 0

  • hmm (1)

    do tej pory myslalem ze kola i felgi to jest to samo...

    • 0 1

    • felga + opona + ew. dętka = koło

      • 1 0

  • bzdura!!!!!

    Uważać trzeba, ale na droge po której sie jedzie więc na to co sie dzieje na przejeździe i tak juz nikt nie patrzy. Tylko jakis debil mogl tak stwierdzic. Chory Kraj

    • 2 0

  • Przejaz

    Ten pan odpowiedzialny za przejazdy chyba nigdy tego przejazdu nie widział .A mówienie że nierówna kostka ma służyć powolnemu przejeżdzaniu to szczyt bezczelnosci I jedno pytanie czemu ma sluzyc ta czerwona wysypka na drodze dla pieszych .A o przejechaniu rowerem nie wspomnę

    • 5 0

  • Ciekawe

    Ten przejazd jest straszny ...
    Zamiast w kamery niech zainwestują w porządny przejazd =)

    • 1 0

  • Bezczelność PKP w osobie Pana Lewińskiego

    nie ma granic. Mówienie o specjalnym zrobieniu gorszej nawierzchni dla bezpieczeństwa kierowców to kpina. Sam remont przejazdu z kolei przeczy brakowi dowodów na jego fatalny stan. Sam remont jest tego dowodem. Wpisy świadczą, że ludzie nie dadzą sobie robić wody z mózgu. Takie podejście świadczy tylko,że PKP w osobach swoich przedstawicieli jest nadal w głębokim komunistycznym zamordyzmie, zapominając o potędze internetu ;)

    • 7 0

  • Głupie gadanie:

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane