• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Remont skończony, ale nadal jest nierówno

Michał Sielski
6 maja 2009 (artykuł sprzed 15 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Zamkną przejazd przez tory na Hutniczej
Pomiędzy torami przejazdu na ul. Puckiej nadal jest nierówna kostka brukowa. Pomiędzy torami przejazdu na ul. Puckiej nadal jest nierówna kostka brukowa.

- Wyremontowany przejazd przez tory na ul. Puckiej w Gdyni nadal jest nierówny - narzekają kierowcy. Przedstawiciele PKP twierdzą, że to dla... ich własnego bezpieczeństwa.



Pomiędzy szynami została kostka brukowa. Pomiędzy szynami została kostka brukowa.
Długo oczekiwany remont tragicznego przejazdu przez tory zobacz na mapie Gdyni zaczął się 20 kwietnia, a skończył na początku maja. Kierowcy byli zachwyceni, bo wcześniej przez długie lata przejazd przez siedem torów był drogą przez mękę. Dziury między szynami i nierówności przed poszczególnymi torami niszczyły koła, felgi i zawieszenie.

- Nikt tego nie udowodnił. Przecież gdyby ktokolwiek zniszczył sobie zawieszenie na tym przejedzie, musielibyśmy pokryć koszty naprawy. Nic takiego nie miało miejsca - zaznacza Leszek Lewiński, wiceszef Zakładu Linie Kolejowe, odpowiadającego za m.in. za przejazdy przez tory.

Mimo tego przejazd został przebudowany, bo kolej zaoszczędziła na remoncie linii kolejowej. Ale kierowcy nie są zachwyceni.

- Rozwiązanie jest ewidentnie połowiczne. Pomiędzy szynami zostawiono starą kostkę, a między poszczególnymi torami wylano asfalt. Chwilę jedzie się więc fajnie, a potem jak kiedyś. O komforcie jazdy nie ma więc mowy - rozkłada ręce Karol Bielawa, który codziennie dojeżdża tą drogą do pracy.

Okazuje się, że to dla dobra kierowców, a dokładniej ich bezpieczeństwa. - Przejeżdżając przez tory trzeba po prostu uważać, a szybka jazda temu nie sprzyja - tłumaczy Leszek Lewiński.

Przejazd w tym miejscu jest strzeżony, wyposażony w opuszczane przez dróżnika szlabany.

Opinie (104) ponad 10 zablokowanych

  • Głupie gadanie:

    że przez przejazd przez tory nikt sobie nic nie zniszczył. Jeżeli to jest czyjaś codzienna droga do pracy, to systematycznie po trochu niszczy sobie układ jezdny, przecież materiały, z których jest zrobiony mają ograniczoną wytrzymałość i bardziej się niszczą, jak trzeba dzień w dzień jeździć po wybojach. To oczywiście trudne do udowodnienia, bo może się rzeczywiście żadne samochód bezpośrednio na przejeździe nie rozkraczył. Pała z mechaniki dla Pana Lewińskiego, druga z logicznego myślenia i wyrazy współczucia z podejścia do spraw na zasadzie: jak nie złapiesz za rękę to znaczy,że nic się nie dzieje, co mi z kolei przypomina podejście: dopóki nikt nie zginął to jest bezpiecznie. Potem płacz i zgrzytanie zębów.
    A swoją drogą kto zagwarantuje,że jak faktycznie jakiś samochód bezpośrednio na przejeździe się uszkodził, to że Pan Lewiński & co nie zatuszowali doniesienia?

    • 7 0

  • czytajac 2 cytaty tego Leszka Lewinskiego

    mozna dojsc do wniosku ze kawal z niego ch..a. taki bezczelny typ troche czy nie?

    • 6 0

  • tak sie w Polsce remontuje drogi. Od razu z gotowymi dziurami.

    w Sopocie ul Kościuszki remontowana w ubiegłym roku i już są dziury.

    • 1 0

  • bardzo inteligentna odpowiedz, idealnie odzwierciedla jakosc uslug PKP!

    • 1 0

  • po co kamery?

    wie ktoś może po co oni tam zamontowali tyle kamer?

    • 0 0

  • Chylońska -Północna (1)

    Tam wyremontowali przejazd do połowy a reszta została po staremu.Zaciągnąłem języka u osoby bardziej kompetentnej niż ja na dalsze rozwinięcie tematu dlaczego tak jest , okazało sie iż cześć torowiska należy do jednej spółki kolejowej a druga do innej.
    Nie wiem to jest chyba jakiś Madagaskar

    • 3 0

    • tą częścią bliżej Hutniczej jeździ PKP Cargo towarówkami

      • 0 0

  • co to za łajza tel leqwiński? zwolnić patałacha!!!!!! (2)

    jak takie głąby mogą czemukolwiek szefować?

    • 5 0

    • w takich państwowych molochch związkowych stanowiska są (1)

      dożywotnie chyba że się samemu zainteresowanemu znudzi.

      • 0 0

      • dopóki takie patałachy będą w zarządach, dopóty będziemy mieć gówniane drogi. może dziennikarz zająłby się tym na poważnie i doprowadził do dymisji tego lewińskiego? Przydałby się jakiś wolny strzelec walczący z takim gnojstwem. Proszę o rzetelny artykuł i rzetelną analizę z opinią eksperta o tym przejeździe.

        • 2 0

  • położyć na torach tego durnia z PKP to chetnie przyśpieszę...

    Bardo cenię sobie takie idiotyczne uzasadnienia tworzenia bubli.
    Panowie z PKP: jak nie potraficie zadbać o porządek na przejazdach to trzeba zgłosić to do prokuratury. Ktoś musi odpowiadać za uszkodzenia samochodów spowodowane złym stanem drogi!
    Do zobaczenia w sadzie!

    • 1 0

  • Pieprzenie głupot ze strony kolei jak zawsze.Dla bezpieczeństwa jest zostawiona stara rozwalona kostka brukowa.Może chociaż należało ją rozebrać i na nowo ułożyć?Ci ludzie kpią z mieszkańców Pogórza i Chylonii w żywe oczy.Sam tamtędy dużo jeżdżę rowerem bo Pucka to jedyna alternatywa żeby się dostać z Morskiej i Chylońskiej na Unruga lub Czernickiego.Na kilku torach między szynami są duże płyty z betonu dość równo położone z szyną i tam jedzie się lepiej ale ta kostka?Bez przeasady nikt tam nie chce pędzić ale prędkość 30 czy 40 dla aut powinna być zastosowana.Przedtem nikt nie rozwalił sobie felgi bo się jeździło chodnikiem gdzie było równiej poza tym się zwalniało do 5 na godzinę więc i ciężko było coś rozwalić tylko że taka jazda spowalniała i tamowała ruch.

    • 2 0

  • ... i jeszcze te pociągi przetaczają się tam z ogromnymi prędkościami 10 km na godzinę a przejazd ma szlabany i dróżnika w murowanej chałupie tuż obok nie słyszałem o wypadku na tym przejeździe.Jeszcze wnerwiają mnie tory na Hutniczej kawałek dalej od tego przejazdu tuż za Pucką.Sprawdziłem je sobie i poza jezdnią z jednej strony już ich nie ma.Po prostu zostały rozebrane.Porosły wysoką roślinnością zasypane piachem dlaczego nikt tych dwóch torów nie wytnie z ulicy Hutniczej i nie ulży kierowcom?

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane