- 1 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (263 opinie)
- 2 Dostał 5 mandatów naraz (70 opinii)
- 3 Były senator PiS trafił do więzienia (323 opinie)
- 4 Dworzec PKS w Gdańsku: co dalej? (204 opinie)
- 5 Winda, która wygląda jak kapliczka (50 opinii)
- 6 Rusza wyczekiwana inwestycja na Witominie (66 opinii)
Remonty peronów z dwumiesięcznym poślizgiem
Przynajmniej dwa miesiące dłużej niż planowano potrwają remonty peronów w Sopocie i Sopocie Wyścigach. Czy winne są temu wyłącznie mrozy, które od kilku tygodni nie pozwalają na kontynuowanie prac?
Od października pasażerowie muszą wchodzić na peron tymczasowym przejściem. Schody cały czas są w remoncie, mimo wcześniejszych zapowiedzi, że ich fragment będzie dostępny od 21 grudnia. Tymczasem od stycznia na peronie stanęły wszelkie prace.
- Utrudnienia są tam straszne, na peronie nie ma nikogo, prócz pasażerów, a wszyscy, którzy pracowali przy remoncie peronu, przenieśli się do pobliskiego budynku, należącego do PKP i tam zajmują się remontem - podkreśla nasz czytelnik, pan Andrzej.
Ponadto, jak podkreśla pan Andrzej, robotnicy ogrodzili ogromną część chodnika przy przejściu dla pieszych.
- Ogrodzenie jest z blach, zamiast siatki, i nie widać nadjeżdżających samochodów. Stwarza to ogromne zagrożenie, szczególnie dla dzieci, wracających ze szkoły, która znajduje się niedaleko - skarży się nasz czytelnik.
Prace stanęły też na peronie SKM w Sopocie. Remont, który miał sprawić, że peron odzyska dawny blask, miał się zakończyć w maju. Wszystko wskazuje jednak na to, że przynajmniej przez połowę sezonu turystów witać będzie plac budowy, a nie nowy dworzec.
- Aby roboty ruszyły z pełną mocą, potrzebujemy temperatury w okolicach zera stopni i to przez minimum tydzień - mówi Marcin Głuszek, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży SKM. - W Sopocie Wyścigach czekają nas jeszcze skomplikowane prace ziemne, a grunt jest w tym momencie tak zmarznięty, że nawet dwa, trzy dni dodatniej temperatury nie pozwolą na wznowienie prac. Pozostaje mi jedynie prosić o cierpliwość naszych pasażerów, mając nadzieję, że jakość zmodernizowanych peronów zrekompensuje im czasowe niedogodności.
Miejsca
Opinie (147) 9 zablokowanych
-
2010-02-06 17:13
jesteśmy ZASCIANKIEM EUROPY ! wschodem i prowincją (3)
mentalnie / logistycznie / - zwykłe perony 200 metrowe do remontu - nie wspomne o jeżdżacych odpicowanych 30 letnich składach wg. mnie to TECHNICZNIE - jeżdżace TRUMNY ! - SKM to firma która lepiej funkcjonowała za komuny bo w tych odległych czasach jeżdziły nowsze składy niż teraz kiedy jestesmy w UE hi hi hi hi hi hi - a jeżdzimy tymi samymi z lat 70-80 tych hi hi hi hi hi ODMALOWANYMI - wstyd i my euro 2012 chyba taczkami
- 2 4
-
2010-02-06 18:31
"nie wspomne o jeżdżacych odpicowanych 30 letnich składach wg. mnie to TECHNICZNIE - jeżdżace TRUMNY"
żal mi ciebie, jak nie wiesz na czym polegał remont to się po prostu zamknij !, pewnie na wsi której mieszkasz śmigasz na zdezelowanym rowerku po jabole i zazdrość zżera- 2 1
-
2010-02-06 18:35
Możesz mieć 100 letni samochód. Jeśli zawsze o niego dbałeś, będzie Ci
służył drugie tyle. Niczym niezwykłym w starych fabrykach są maszyny działające od 150 lat.
- 2 0
-
2010-02-07 16:30
zgadzam sie !
- 0 0
-
2010-02-06 17:34
Płyty tam są beznadziejne ja sama dziś się na nich przewróciłam. I zgadzam się z tą blachą strach przechodzić przez te pasy.
- 5 1
-
2010-02-06 18:25
(2)
bo w 80% to posty galuxa rządzą na trojmiescie, pewnie ma tam 1/2 etatu :D
- 5 0
-
2010-02-06 18:41
nie ma nawet grosza za te wygłupy, od 10 lat robi to za kompletny frajer :-) (1)
to się nazywa człowiek sukcesu:)
- 4 0
-
2010-02-06 18:53
to się nazywa poświęcenie - człowiek z pasją spełnia swoją misję , ciężkie powołanie krzewienia w świecie mądrości g@luxa
- 4 0
-
2010-02-06 18:31
Śnieg spadł zimą. A wykonawca jest zaskoczony (1)
A podobno to za komuny nie dało się budować o tej porze roku.
- 1 0
-
2010-02-06 21:09
Socjalizm na wszystko ma receptę?
- 0 0
-
2010-02-06 18:35
Wiadomo,że
w naszym klimacie jest zima, dlatego powinno się przygotować na zimę albo nie rozpoczynać prac remontowych w tym okresie.Obszar robót jest bardzo mały powierzchniowo.Można było zabudować odpowiednio wejście na perony i zabudowany teren podgrzać tylko o 2-5 stopni,żeby tylko wewnątrz temperatura była dodatnia.Tak się robi na bardzo wielu budowach.
- 1 0
-
2010-02-06 19:11
Niestety - standardy wykonawców prac remontowych są bardzo niskie !
- 3 0
-
2010-02-06 19:35
Zobacz foto i zabezpieczenie prac remontowych - karygodne !
- 2 0
-
2010-02-06 20:07
TYMCZASOWE PRZEJŚCIE JEST SUPER !!! (1)
Tymczasowe przejście jest super, naprawdę wygodne dla osób, które idą od Sopotu Dolnego, dlaczego by go nie zostawić? Przecież można by zastosować rozwiązania z Gdańska Zaspy -przejście mostem i przez tory.
- 1 1
-
2010-02-07 11:21
dokładnie
ja bym w ogóle polikwidował tunele i kładki, a porobił przejścia przez tory. przy takim tempie prac jak w Sopocie inwestycja skończyłaby się gdzieś w XXV wieku, więc nie tylko wszyscy Krewni i Znajomi Królika by się obłowili, ale ich potomkowie.
- 0 1
-
2010-02-06 20:22
Znowu zima nadeszła. Całkiem niespodziewanie.
W grudniu. I ma trwać do końca marca. Niespotykane, że mróz trzyma i śnieg pada. Budowlańcy w szoku i dezorganizacji?
- 4 0
-
2010-02-06 20:40
Szkoda tylko ze jak jeszcze sniegu nie bylo to robotnikow praktycznie wogole nie widzialem >.> i wlasciwie po cholere robic 1000x naraz i czekac az sie zrobia jak mozna pojedynczo je robic...szybciej i bylo by widac efekty >.>
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.