- 1 Sami złapali złodzieja katalizatorów (120 opinii)
- 2 Co kryje piasek sopockiej plaży? (38 opinii)
- 3 Kiedy deszcz bywa groźny? (64 opinie)
- 4 Straciła 6 tys. zł, myśląc, że pomaga przyjaciółce (154 opinie)
- 5 Ruszyła budowa przejścia przy dworcu (246 opinii)
- 6 Do tego nie służą światła awaryjne (160 opinii)
Rewelacyjny filmik zaprasza do Polski i Trójmiasta
"Czuj się zaproszony do Polski!" - dużo natury i dobrej zabawy, piłka nożna jedynie w tle.
Reklamówka Polski przed Euro, w której stadion jest tylko dodatkiem, a nie motywem przewodnim? To pomysł Polskiej Organizacji Turystycznej na przyciągnięcie nad Wisłę nie tylko futbolowych fanów. Pomysł - dodajmy - bardzo dobry.
W reklamówce chodzi o Euro 2012 - nie ma wątpliwości - bo w minutowym filmiku pojawiają się wszystkie miasta-gospodarze turnieju. Tyle tylko, że to nie sport gra w nich główna rolę. Jedynie w Warszawie pokazany jest stadion, co jednak nie dziwi, bo jak inaczej promować stolicę?
Także Trójmiasto ma swoje trzy ujęcia. Jest Gdańsk z Motławą i Sołdkiem, oraz fontanną Neptuna. Jest Gdynia z Darem Pomorza i Sea Towers (ktoś ma jeszcze wątpliwości, ze ten budynek stał się symbolem miasta?). I jest piękna dziewczyna patrząca na morze z molo, które może i nie jest w Sopocie, ale z Sopotem od razu się kojarzy.
W całej reklamie piłki nożnej prawie nie ma. Zamiast tego jest i żubr, i łoś, i łowione w strumieniu ryby. Są harcerze (choć nie wiedzieć czemu ubrani jak skauci) i wspinaczka po skałach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Do tego żaglówka prująca falę zatoki i kajak na rzeczce wijącej się w dzikim lesie. To niezły pomysł, bo lasy na Zachodzie wyglądają przy naszych jak oranżerie. No i dziewczyna w ostatnim ujęciu która zachęca: "Feel invited", czyli "Czuj się zaproszony".
Opinie (278) ponad 20 zablokowanych
-
2011-08-21 07:11
czego się czepiasz?
miałaby wg. ciebie oxfordzkim nativem zapraszać na orunię? Bzdura
- 1 1
-
2011-08-21 08:08
Nie ma takiej Polski. Polska jest katolicka
ciemnogród. Zabakło w filmiku siewcy helu - Macierewicza :)
- 4 0
-
2011-08-21 08:26
Ta.
Film fajny, tylko, że krąży po internecie od dawna...I jakby, to powiedzieć... nienaturalny.
- 1 0
-
2011-08-21 08:49
redaktorku artykulu. obejrzyj sobie jeszcze raz te reklame i znajdz mi tam w warszawie jakas scene zwiazana ze stadionem pilkarski.
- 1 0
-
2011-08-21 10:01
to tylko głupich kiboli można tak otumamiać
że Dar Pomorza i Sea Towers, (Stolica Żeglarstwa), orłowskie molo są w Gdańsku;)), to już wiem dlaczego Adamowicz tak walczy, aby Gdynia włączyła sie GOM
- 0 2
-
2011-08-21 13:23
harcerze
Może jestem już wiekowy ale pierwszy raz widzę polskich harcerzy w takich mundurkach
- 0 0
-
2011-08-21 13:50
PIĘKNY BOGATY SZCZĘŚLIWY MIODEM PŁYNĄCY KRAJ
CZEMU NIE POKAZALI TEJ BIEDY W POLSCE JAKĄ ZGOTOWALI NAM RZĄDZĄCY TYM KRAJEM.....
- 2 3
-
2011-08-21 14:32
juz widzialam
ta reklame w brytyjskiej tv, az sie cieplo na sercu zrobilo :) co do montazu to moze faktycznie klatki za szybko sie zmieniaja, ciezko nadazyc i zrozumiec o czym mowa.
- 1 0
-
2011-08-21 19:04
Przyjedzie najgorszy sort turysty, czyli kibic piłkarski.
Zadny darcia japy, zadymy i taniego piwa. Żaden normalny turysta nie załamuje się w tym czasie w ten bajzel.
- 1 0
-
2011-08-21 19:29
Polska Organizacja Turystyczna to
panstwowa organizacja istniejaca dzieki podatkom. Procuja w niej urzednicy panstwowi. Musza wiec cos robic - film nakrecic, popromowac ten przepiekny kraj, zrobic event itp.... Przeciez nie wydaja wlasnych pieniedzy tylko panstwowe (czyli niczyje).
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.